- Milyen okostelefont vegyek?
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- Mobil flották
- iPhone topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Xiaomi 12T Pro - kétszínű, mint a kétszázas
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
Hirdetés
-
Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
ph A T6 igencsak pofásra sikeredett, fogantyúja pedig, ha úgy kívánjuk, fejhallgató-akasztóként is megállja a helyét.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacerta
aktív tag
válasz xy.zsolt #206904 üzenetére
Semennyit, de nem is volt szempont.
Kb. 18 kiló a bicaj menetkészen, plusz az útipoggyász.A karbantartásmentesség és az élettartam lett volna a lényeg.
Az acél csapágyas váltógörgőket nem kell piszkálni szezonban, de két szezonnál többet egyik sem ment el, sem a márkás, sem a kínai.
A siklócsapágyas örök, mint a nyomorúság, van belőle 10+ éves párom, és még mindig jó, csak az meg hajlamos minden szutykot magába gyűjteni, szezonban is 2-3-4 alkalommal pucolni, kenni kell, mert különben beáll, mint a szög.
A kettő előnyeit szerettem volna ötvözni. Szép próbálkozás volt.