- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Honor Magic V2 - origami
- Akciófigyelő: OneSport OT05 bringát lehet nyerni
- Mobilhasználat külföldön
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Google Pixel topik
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Akciófigyelő: Már 70 ezer forint alatt a Xiaomi felmosni is képes porszívója
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Premier előzetesen az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A minap befutottak az első tesztek is, amik szinte csak pozitívakat írnak a DLC-ről.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
nagyúr
válasz
Somatom #191596 üzenetére
Annyira minimális a súlycsökkentéssel járó előny, amit egy hobbikerékpáros nem is igen fog érzékelni. Kb nagyon max 1% kg-onként, de inkább annyi sem. Ez akkor számít, amikor mindenki topformában van, 10% alatti testzsír-százalékkal, jól beedzve, és annyira kiélezve, hogy már minden tizedmásodperc egy-egy helyet jelenthet.
A hétköznapokban, amikor úgyis magadnak kell vinned a frissítésed (csak a folyadék 1,5 kg), a pumpát, a belsőt, a szerszámokat, nasit, zsepit, navit, mobilt, olvasószemüveget, kb olyan mindegy, hogy 8, vagy 10 kg-ról indul a bicaj súlya. Pont ezért van az a szint, amit hobbikerékpáros még elkölt egy jó biciklire (valahol ott, hogy 105-ultegra, valami normális, 8-9 kg-os nyers tömeget adó karbon váz, 1,5-2 kg közötti kerékszett), az efölötti kategóriák nem hoznak már értelmezhető előnyt, az árak viszont exponenciálisan meglódulnak. Szóval olyan 500-750k huf egy olyan bicikli ára, amit hétköznapi halandó munka melletti edzéssel még ki is tud hajtani. Ez meg azért nem egy elérhetetlen összeg - tény, hogy nem is kevés.
Én amúgy idén eddig mennyivel lehetek gyorsabb? 10-20%-kal? És ebben benne van az, hogy tavaly szinte alap nélkül álltam neki, télen csak a tréneren 7k+ km-t edzettem, és vettem egy majdnem 3x annyiba kerülő bringát, mint az előző volt. Persze, jobb érzés tekerni, de annak a 10-20%-nak legalább a 3/4-e az edzésnek köszönhető, nem az új biciklinek, szóval gazdaságilag így sem volt racionális befektetés...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.