Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
szimpláncsak
tag
válasz
maximilian4 #173282 üzenetére
Egyszer én is kíváncsi lennék, hogy mennyi
. A nyugalmi 50-55 körül szokott lenni.
-
jjeahh
nagyúr
válasz
maximilian4 #173282 üzenetére
Mindenkinek elszáll ha edzettség nélkül azonnal gyors akar lenni és ha mindíg így tekersz, beáll a pulzusod erre a zónára, mindíg maxon mész és nem fejlődsz. Ráadásul nem egészséges, hamar széthajtod magad, hamarabb eléhezel és sosincs tartalékod (mivel maxon mész). Ilyenkor (is) nagy haszna van a pulzuskontrollnak, ha aerob zónában tekersz, ami mindenkinek más, de mondjuk 135-140bpm között folyamatosan, 1-2 hónap után már ugyanolyan gyors lesz a tempód, mint most 170-180bpm-en és kitekerhetsz a világból komolyabb fáradtság nélkül. + Egészségesebb zónában van a szíved, ritkábban éhezel el, ha meg pl. egy emelkedőn meg kell nyomni, rengeteg tartalékod lesz 140bpm-től felfele, nem úgy, mint most, amikor végig majdnem max pulzuson hajtod. Persze az elején szívás a pulzuskontrol, mert lassú vagy és az első emelkedőn elszáll, ha nem vigyázol, szal türelem kell hozzá
J.C.G.: 17 kilóméteren 426m szint egyáltalán nem rossz
(#173284) szimpláncsak: ezt a nyugalmit nem értem annyira, mert nekem 45bpm, szal a nyugalmi pulzus alapján elvileg kva gyors kéne legyek, de annyira nem vagyok az
. Van még hová fejlődni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG