- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vékonyabb lesz a Galaxy S24 FE
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ilyen lesz a Galaxy Ring töltője
- Fotók, videók mobillal
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Telekom mobilszolgáltatások
- OneSport OT05 - finomhangolás
Hirdetés
-
Final Fantasy XIV Online - Befutott a Dawntrail utolsó előzetese
gp Jövő hónap második napján érkezik a kiegészítő, az előrendelők azonban már június végén belevághatnak az új kalandokba.
-
Több mint 24 milliárd eurót öntenek a spanyol adatközpontokba
it Ezúttal egy 6,69 milliárd eurós befektetést jelentett be a spanyol adatközpontok kapcsán a Microsoft – korábban pedig egy 15,7 milliárd eurósat az Amazon.
-
Vékonyabb lesz a Galaxy S24 FE
ma Viszont picit magasabb és szélesebb a Galaxy A55 mintájára.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz
trialboj #154350 üzenetére
Ez eléggé agresszívnek tűnik, ha te úgy érzed, hogy elöl az Ikon is ráz, akkor ettől agybajt kapsz majd
. Cserébe terepre ezt már én (mint agresszív xc gumi fan) is bevállalnám, nem tűnik rossznak a mintázata. Nem értem amúgy, hogy miért nem csinál senki több olyan gumit, mint a Smart Sam, illetve azt sem értem, hogy a Schwalbe miért csak belépő kőnehéz verziót gyárt belőle. A közepén sűrű a futófelület, ezért magas nyomáson aszfalton nem ráz annyira és a gördülési ellenállása is alacsony, terepen meg ha leengeded a nyomást, ugyanazt tudja tapadásban, mint az agresszív Nobby Nic Performance. Kanyarban aszfalton persze azért megjön a hangja és elkezd rázni, de ennyi baj legyen... ha lenne belőle könnyű tubeless ready verzió, akkor a Nobby-nál is jobban szeretném. Lehet, hogy a gyártók rájöttek, hogy túlságosan all in one ez a mintázat és azért nem igazán gyártanak ilyent, mert ha mindenki ezt venné, a többi terepgumit nem lenne akinek eladni?
.
ZolkoW: ESI-ből lehet én is kipróbálom majd a színeset, eddig csak ezért nem tettem, mert félek, hogy retkesen csúnya.
1.5 bar hátul? Lehet én már nem merném annyira leengedni, túl sokat riogattak a kollégák a felütéssel, a levegő hirtelen elszállásával, a gumi lefordulásával, meg mindenféle rémtörténettel. De tény, hogy pl. a pro xc racerek 1.2 bar-ig is lemennek ha kell és ha nekük nem fordul le a gumi... igaz ők nem 21mm felnin használják.
2.35 és 2.25 között én hamar kiszúrom a különbséget, persze csak Schwalbe gumiknál, más márkáknál már nem mindíg egyértelmű a méretezés, a haverom 2.35 Forekasterje sem néz ki szélesebbnek, mint a 2.25-ös Nobbym.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
válasz
trialboj #154350 üzenetére
azért mondtam a Transit nadrágot, ha nem öltönyben kell melóznod, akkor simán jó ez is, még inghez is egy normális övvel. plusz ugye vízálló egy szintig, szóval nem kell semmi extrát magaddal cipelned.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpársportok
- Samsung LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 3D nyomtatás
- Farming Simulator 22
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...