Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dqdb

    nagyúr

    válasz Valkűr #14689 üzenetére

    Abból, hogy a gyártó ezt kijelenti.

    A következő esetek lehetségesek:
    1. Általában a legtöbb külső mindkét kerékre jó, és legtöbbször egyformán kell feltenni őket (amit a gyártó a külsőn jelöl egy nyíllal).
    2. Ritkább eset, amikor előre és hátulra ellentétes forgásirányban kell feltenni a külsőt, de ezt jelzi rajta a gyártó (külön front és rear nyilak).
    3. Van olyan, hogy a gyártó ajánlja bizonyos terepkörülmények között két modelljének a vegyítését (a Schwalbe Nobby Nic elöl és Racing Ralph hátul például ilyen). Természetesen te is nyúlhatsz ilyen eszközhöz gyártói ajánlás nélkül, mert úgy érzed, jobb lenne, vagy úgy alakult, hogy muszáj. Ilyenkor az az általános szabály, hogy előre kerül a mélyebb mintázat és hátulra vagy ugyanolyan, vagy apróbb mintázatú külső megy.
    4. A legritkább eset az, amikor van külön első és külön hátsó kerékre tervezett külső, de ebben a gyártó honlapja fog segíteni (ez általában nem két külön fantázianevű modell, hanem egy adott modell előre és hátra készülő variánsa). Ez olyankor szokott előfordulni, amikor hátulra a kapaszkodást segítendő a forgásirányra merőleges mély barázdák kerülnek, míg előre hagyományosabb fordított V-re emlékeztető minta, hogy kanyarodni is lehessen vele (a WTB Velociraptor például ilyen). Közelről még nem néztem meg alaposabban ilyen külsőt, de ki merem jelenteni, hogy egy ilyen gumi oldalfalán szerepelni fog a front tire vagy a rear tire felirat a forgásirány nyila mellett, amivel el tudod dönteni, melyik kerékre kell felrakni.

    [ Szerkesztve ]

    tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek

Új hozzászólás Aktív témák