Hirdetés
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Túl szigorú a véletlen érintések elleni védelem az iPhone 16 Próban
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
Hirdetés
-
Ajánlatott tett a Qualcomm az Intelért?
ph A The Wall Street Journal exkluzív riportját egyik cég sem kommentálta.
-
Vigor - Végre PC-re is elérhető lett a teljes kiadás
gp Alig négy hónappal az early access változat startja után máris befutott az 1.0 verzió.
-
Még egy Tecno hétindítónak
ma Ráadásul a Spark 30 Pro igazán mutatós, Transformers különkiadásban is elérhető.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
dqdb
nagyúr
válasz Valkűr #14689 üzenetére
Abból, hogy a gyártó ezt kijelenti.
A következő esetek lehetségesek:
1. Általában a legtöbb külső mindkét kerékre jó, és legtöbbször egyformán kell feltenni őket (amit a gyártó a külsőn jelöl egy nyíllal).
2. Ritkább eset, amikor előre és hátulra ellentétes forgásirányban kell feltenni a külsőt, de ezt jelzi rajta a gyártó (külön front és rear nyilak).
3. Van olyan, hogy a gyártó ajánlja bizonyos terepkörülmények között két modelljének a vegyítését (a Schwalbe Nobby Nic elöl és Racing Ralph hátul például ilyen). Természetesen te is nyúlhatsz ilyen eszközhöz gyártói ajánlás nélkül, mert úgy érzed, jobb lenne, vagy úgy alakult, hogy muszáj. Ilyenkor az az általános szabály, hogy előre kerül a mélyebb mintázat és hátulra vagy ugyanolyan, vagy apróbb mintázatú külső megy.
4. A legritkább eset az, amikor van külön első és külön hátsó kerékre tervezett külső, de ebben a gyártó honlapja fog segíteni (ez általában nem két külön fantázianevű modell, hanem egy adott modell előre és hátra készülő variánsa). Ez olyankor szokott előfordulni, amikor hátulra a kapaszkodást segítendő a forgásirányra merőleges mély barázdák kerülnek, míg előre hagyományosabb fordított V-re emlékeztető minta, hogy kanyarodni is lehessen vele (a WTB Velociraptor például ilyen). Közelről még nem néztem meg alaposabban ilyen külsőt, de ki merem jelenteni, hogy egy ilyen gumi oldalfalán szerepelni fog a front tire vagy a rear tire felirat a forgásirány nyila mellett, amivel el tudod dönteni, melyik kerékre kell felrakni.[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Diablo IV
- Elengedheti a köztes generációkat az Intel
- World of Tanks - MMO
- Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen