- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen GPS-t vegyek?
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Ilyen lesz a Morbid Metal
gp A Unity-vel készülő rogue-lite PC-re készül és még idén megkapjuk elvileg.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz
deicide #13840 üzenetére
Hogy az egyik shadow a másik meg hagyományos.
Át van variálva az összes felfüggesztési pont és forgáspont, a paralel működése is kicsi más, a bowden megakasztás helye és húzási pontja is.
A képen láthatod hogy valójába honnan a shadow megnevezés. Árnyék, mert nem akar látszani, nem áll annyira ki mint a hagyományos, legjobban kiálló része se ér túl általában a gyorszáron, egészen bent van a sor alatt, ez miatt kevésbé akad el.
A régi váltónak két rugós forgáspontja van. A felső forgáspont állítja be a megfelelő távolságot a felső görgő és az éppen használt lánckerék közt. Az alsó pedig maga a kanalat feszíti.
A shadownál felülről kivették a rugót, itt a lánckerekek lekövetését a paralel kiszámított mozgása végzi, valamint maga a rendszer automatikusan tud kicsit mozogni. Mert itt csak a kanalat feszíti rugós forgáspont, ez tudja működtetni az egészet.
Aztán a shadow nál nem kell egy nagy rádiuszt leírni a bowdenházzal hogy odaérjen a megfelelő helyre és ne feszüljön, hanem egy kis nyúlfarknyi darabka elég. Ez azért jó, mert minél kevesebb bowdenházat használsz, annál pontosabb a váltás, valamint nem akad el semmiben, és szebb.
Ami még lényeges technikailag, hogy itt a kanál forgáspontjának helye azonos a felső görgő tengelyének helyével, míg régebben ez nem így volt.
További gyakorlati előnye, amit még eszre vettem, hogy kicsit stabilabban tartja a láncot, és kicsit határozottabb, keményebb a váltás.
Hátránya, hogy a paralel szerintem kicsit gyengébb.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- Elektromos autók - motorok
- Házi hangfal építés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Sorozatok
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Autós topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...