- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Yettel topik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz
fulton #231830 üzenetére
Én is úgy váltottam, hogy annyira nem vágytam rá, de épp nem volt mire szórjam a pénzem, ezért berendeltem az spd-t. Ma már azt mondom, hogy outin, cx, gravel, xc, downcountry bringán a platform pedálnak nincs semmi keresnivalója, de ha egy trekkinget vagy fitnesst sportolásra is használsz, arra is spd-t raknék. A platform enduro, dh bringára illik, de sokan azon is becsatolnak, meg bevásárlós, kocsmába járós trekkingre. Aki picit is teljesítményorientált, szerintem előbb-utóbb eljut az spd kérdésig, ugyanúgy, ahogy a sisakot, mezeket is elkezdted hordani, ahogy elgondolkozol a tubelessen is majd, meg azon, hogy hogyan takarítsd le a láncot, hogy kipróbálhasd a waxot
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
zsamiatt #231850 üzenetére
Túlsúly? Van egy ismerősöm, aki anno terepen lejtőn ülve jött be, vártunk rá a lejtő alján egy félórát, aztán visszamásztunk érte, mert azt hittük elesett. De egyszerűen csak nem tudott pár másodpercnél tovább kiállni a nyeregből és mivel ülve nagyon rázta a bringa, lassan csordogált befele. Ha nem túlsúly miatt van, akkor én a helyedben nekiállnék minél többször gyakorolni a kiállva tekerést, mert lehet csak nem szoktál hozzá. Nem kell folyton úgy tekerni, de azért néha nem árt. Lejtőn muszáj kiállni és néha belehajtani, szerintem fékezni is életveszélyes ülve. Sprintelni is kiállva lehet normálisan. Ha sosem csinálod, nagyon el lehet szokni tőle, egy idő után úgy érzed, nincs erőd kiállva tekerni. Én úgy szoktam rágyúrni, hogy emelkedőn nehéz fokozatra váltok és kiállva csőmax, amíg bírom. Van néhány KOM, ami így jött össze
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Fall-N #231863 üzenetére
Nabasszus, a végén kiderül, hogy a topik 80%-a nem áll ki a nyeregből
. Felétek nincsenek hosszú lejtők? Hogy fékeztek? Erről az egész témásól valamiért már az elején ez a videó ugrott be
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
szimpláncsak #231865 üzenetére
"és valaki belinkel egy 68 diagrammal megtűzdelt tudományos cikket róla" - jujj
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
zsamiatt #231873 üzenetére
Mert ülve nagyon veszélyes az első féket (is!) használni, az összes súly az első keréken köt ki és átesel a kormányon. Márpedig első fék nélkül a teljes fékerőnek szerintem 30%-át ha eléred. Amúgy nem csak lejtőn fékezek kiállva, hanem síkon is, ha kell a nagy fékerő. A nyereg mögé kiállva gyakran teljes erőből is behúzhatod az első féket (is!), akkor sem fogsz átesni a kormány fölött, cserébe kb. azonnal megállsz.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
varsam #231980 üzenetére
Ha a kezed nem fázós, szerintem elég lehet, de szvsz alap kéne legyen egy téli kesztyűn, hogy a csuklót is védje, ilyen rövidet hideg időre én nem vennék. Ha fázós a kezed, akkor ez a kesztyű max őszre lesz jó.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
fulton #231995 üzenetére
Inkább nézd meg a geo ábrán a stack értéket, meg a fejcső hosszát, van-e különbség a két méret között és ha van, mennyi. Gondolom a sajád bringádnak a geoját soha nem fogod megtalálni, így nincs összehasonlítási alapod. De amúgy valamilyen hát probléma miatt akarsz úgy ülni outin, mint egy kanapén, vagy csak rossz szokás?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Ringman #231998 üzenetére
Ja, vagy https://bikeinsights.com/compare
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Ha a felni tubeless kompatibilis, defektálló és mégis könnyű kell, én egészen biztosan a gravel gumik között keresgélnék és go tubeless. Pl. ha Schwalbe, akkor G-ONE RS, G-ONE SPEED, X-ONE SPEED stb. A trekking gumikban ha rendes védelem van, sajnos mindíg nehezek lesznek, ami a gördülést is rontja.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Mezga Aladár #232040 üzenetére
Ez monti gumiknál is probléma, pedig simán lemérhetnék a gumit kiterítve peremtől peremig
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Dark Archon #232042 üzenetére
Kevésnek hangzik, de elég nagy eltérés, mert nem csak a szélessége tér el 1-2mm-vel, hanem a magassága, az egész kerülete is és végeredményben egy 2mm-vel szélesebb gumi már egy másik ligában játszik, ami látszik is, jobban is tapad és a guminyomás is alacsonyabb lehet, tehát kényelmesebb lesz. Ráadásul ha ez nem lenne elég, egy beigértnél 2mm-vel szélesebb gumi nem biztos, hogy el fog férni a vázban, így online gumit rendelni kész zsákbamacska
. Tényleg lehetne erre valami szigorúbb szabvány. Outin is más liga lehet egy 23mm, 25mm, 28mm gumi és mtb-n is teljesen más egy 50, 55, 58 vagy 60mm. Az én bringámon elöl 55mm van, hátul 58mm és jól látszik a különbség, 60mm szerintem bele sem férne. Pl. egy 58 és egy 60mm között, ha kiterítve leméred a szélességét, valszeg jóval több mm eltérés lehet.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #232080 üzenetére
Jól félreértette a fél topik, nem csak az első fék harap, hanem az első fék jobban harap és a hátsóval együtt használjuk
#232081 Ringman: a nyáron jutottam odáig, hogy végre merek ködben is tekerni, mert az új 80 lumenes lámpám ilyenkor is látható. Sokszor volt már, hogy ködben a gyenge elemes szilikon lámpát nem éreztem biztonságosnak és visszafordultam. Én sem értem a kivilágítatlan bringásokat ilyenkor.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #232084 üzenetére
Szerintem attól függ este ködben, vagy nappal ködben. Este ködben, köd nélkül, mindegy, olyankor én is gyengébbre állítom a fényerőt és villogó mód helyett folyamatosan megy. Nappal ködben viszont én úgy érzem kellenek a lumenek, különben nem látszok és elcsapnak. A lámpa Martes, az nálunk egy olyasmi áruház, mint a Decathlon, nekük a saját márkás cuccuk, valszeg átcímkézett jobbféle kínai, int a Velotech. Itt volt a polcon a helyi áruházban viszonylag jó áron, ki tudtam próbálni és tetszett, ezért le is csaptam rá. Szerintem nappal kell kb. 80-200 lumen hátul.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #232087 üzenetére
Én télen néha muszáj, amikor terepen akkora hó van, hogy nem lehet montizni
. És felénk valszeg sokkal gyakrabban van köd, mint felétek.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
itouchfan #232143 üzenetére
- a Radon váza viszonylag könnyű, a Treknél pl. egy alu xc váz 2.17kg
- atutos normalis boostos kerék a Radonnál pipa
- a Judy Gold nem egyenlő a Judy TK-val, elvileg a Gold jobb a sima Reconnál, Reconból csak a Gold jobb nála. Szal a Radonban pl. egy Recon Silvernél jobb lesz a teló
- belső bowdenezés... sajnos a fékcső a Radonon kívül van, de a többi bovden belül
-1*12, min. Deore/SLX vagy minimum sram NX: pipa
- nem a leggagyibb MT200 vagy Sram Levél fék: pipaAz Exceednél engem a brutálisan magas nyeregvázcső zavarna, meg az, hogy állítólag egyik legkényelmetlenebb merev xc váz, ergo kemény versenyzésre lett kitalálva. Hibike.com-on nézz szét még, gyakran vannak 8-900 eur körüli Orbea Almák.
#232140 Hasaggymeg: nem tom kijön-e a matek vagy sem, de az én bringám is 12.4kg. Pedig:
- kormány, nyereg, nyeregcső nehezek, váz alu
- 3x hajtás van rajta, Alivio kazetta, Deore váltó, kőnehéz Acera integrált hajtókar
- szintén nehéz 446 fékek
- 2 kilós Mavic kerékszett...
- 700g-os gumik, szal azok sem a legkönnyebbek
- 2 kilós Recon
Szal 1x hajtással, valszeg könnyebb vázzal lehet valóban annyi a súlya[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #232155 üzenetére
Igen, OEM és az már Debonair.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Sleek #232216 üzenetére
Unalmas de még mindíg ugyanaz a mese, csak egyre drágábbak: 1400 euroért a Reaction még mindíg gyorszáras és így 2022 végén már szégyen az a geo is... 450mm láncvilla hardtail bringán basszus. Nem is értem miért nevezik még Reactionnek, mert inkább Acid, Attention, Analog, Aim bringákhoz hasonlít (a franc érti az alsó ligában is minek ennyi név, amikor a váz ugyanaz
).
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
szuszinho #232263 üzenetére
1: tubeless vagy belsőt használsz? HA tubeless, akkor legyen TLR vagy TLE, mert van Tube verzió is, az csak belsővel kompatibilis
2: ha sosem volt vágásos defekted, akkor elég a Performance. Ha vágás elleni védelmet is akarsz, akkor EVO kell neked, de abból nem a Super Race, hanem a Super Ground, mert abban benne van a Snakeskin védelem
3: van Speedgrip és Soft, a Speedgrip tovább tart, a Soft jobban tapad. Xc-re szerintem elég a Speedgrip, de ha maximális tapadást akarsz, akkor előre Soft is mehet, hátul meg elég a SpeedgripFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
szuszinho #232272 üzenetére
Van Bronze és van Transparent, mindkettő barna oldalfalú, de ahogy elnézem a Transparentben nincs oldalfal védelem. Amúgy a Race King után olyan érzésed lesz, mintha földbe gyökerezett volna a gumi
. Terepen sárban persze más világ.
Hasaggymeg: "egy hozzáértőnek kompromisszummentes kerékpár már csak 2000 euró felett található" - Nézőpont és kategória kérdése, szerintem xc fronton a Radon Jealous AL 8.0 már olyan, amin nem igazán muszáj cserélni semmit, minden alkatrésze rendben van és nem 2000 euro. Oké, nem karbon, de annyi baj legyen.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
itouchfan #232282 üzenetére
Igen, idővel én is tuningolnám a Radont is tuti, de melyik bringát nem? Nem igazán létezik olyan mtb 10.000 eur alatt, amin nem cserélnék idővel valamit jobbra-könnyebbre
. A Judy Gold amúgy a gyártó szerint 2000g, a kerékszett 2100g, a váz alu, de abból a könnyű fajta, alu fronton ennél valszeg már csak a Chisel "sokkal" könnyebb... gyakorlatilag az már karbon súlyban van, egy Trek Procaliber váz is 1.4kg. Én szerintem akármennyire grammbuzulok, a kopó alkatrészeket soha nem fogom drágára cserélni, pl a fogaskoszorúból, féktárcsából megteszi Deore-SLX szint is, mert ha azok elkopnak, nem kell eladjam a házat. A Jealousról amúgy "olcsó" trükkökkel is sokat le lehet adni, tubeless és jobb gumik mittomén -400g, gyakran a nyereg is 300g fölött van, 100g-os kínait rá! A fékeket idővel valszeg cserélném Deore-re, féktárcsát viszonylag olcsó SLX-re, szilikon vagy szivacs markolat, kis optimizmussal lassan talán már 11.x a súlya
. 10-11 kilós bringával én már nem panaszkodnék, nekem elég a KOM-okhoz és a könnyű bringa feelinghez, versenyre nem járok
. És van egy olyan bringád, ami a haverjaid bringáinak 95%-ánál könnyebb, egyszerűen és olcsón karbantartható. Én valszeg valami ilyesmire fogom leváltani (jövőben?) a sajátomat.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #232313 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #232317 üzenetére
Kinek mi, nekem a HD-n nem tetszik a 2300g-os vaskos trail teló, Magura MT Thirty, a dropper fölösleges, Sram GX valszeg nem jobb, mint a Deore, de ha kopik a sor, legalább drága, a Nobby Nic overkill. Nekem nem tűnik jobbnak, mint a sima Jealous 8.0, csak picit el van trailosítva.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
andrisbandi #232322 üzenetére
Ez az elmélet, a valóság viszont az, hogy az SX, NX a Deore mellett vérszegény, a műanyag SX váltó nem is értem egyáltalán hogy létezhet. Sram fronton állítólag a GX-től felfele normálisabbak a váltók (GX-et én nem próbáltam, csak SX, NX-et), Shimano fronton viszont már a Deore is teljesen jó, masszív cucc és teszi a dolgát ahogy kell. Az áruk nem ezt tükrözi, de a Deore mivel az NX-nél jobb, gondolom GX szinten van kb., vagy valahol az NX-GX között. Szerintem a Deore csak azért "belépő", mert nincs a Shimanonak olcsóbb 1x szettje, majd ha az Acera, Alivio is 1x lesz, valszeg inkább azokhoz fogják hasonlítani az SX, NX szetteket
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
szimpláncsak #232347 üzenetére
Én igen, a gumikat!
. Nagyon király bringa és részemről mindíg öröm látni, hogy vannak még felső ligában is alu gépek.
#232350 Hasaggymeg: a Radon 10,90 kg-t hazudik, aztán kitudja.
#232351 andrisbandi: ez másik bringa.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Új Astrolux BL06, BGOutlight10 kuponnal elvileg $52.76, ez már nem filléres kategória, de látszólag sokat tud és bika az akksija. 2000 lumen, 10000mAh, 1000 lumennel 6 órát bír
, aszfalton is használható, mert nem vakít, színes kijelzőn mutatja az akksi merülését százalékosan.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
golyani #232481 üzenetére
Mivel a Bikefun nem egy komoly lámpagyártó, (mint pl. az Astrolux) gondoltam gyorsan rákeresek, mi is ez a szerzemény: természetesen kínai cucc, valszeg a Nitemate bérgyártja nekük
. Ettől még persze elhiszem, hogy jó és hozza a megigért 2200 lument, ha eredetiek a ledek benne stb. A 22000 lumenes random kínai lámpád valszeg olyan volt, mint a csillió lumenes Magicshine másolatok, egyszer két haverom olyannal jött egy esti montizásra és a két 20.000 vagy hány lumenes lámpa együtt sem volt tized olyan erős, mint (a szintén kínai) 1000 lumenes Convoyom
#232483 zsamiatt: Sajnos a legtöbb bringalámpa akksija nem cserélhető, de ez legalább brutál sokáig bírja. Szvsz hosszabb körökön az 1000 lumen több, mint elég és ilyen fényerőn 6 órát bírja. Bikepackingosokat leszámítva nem tudom elképzelni ki teker éjszaka 6 óránál többet
#232489 Hasaggymeg: Az Astrolux nem egy rossz márka, komolyan lehet venni őket, aztán hogy ez a cucc konkrétan milyen... passz. A kijelző valóban kissé gagyinak hat, cserébe százalékosan mutatja a merülést, ami elég jó dolog.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #232527 üzenetére
"Biztos vannak kivételek, melyekkel én még eddig nem találkoztam" - Mert Rockbrost és Gaciront próbáltál ha jól rémlik, egyik sem épp az a vér komolyan vehető lámpa gyártó. Ha benézel a lámpás topikba is láthatod, hogy nagyon belejöttek a kínaiak a lámpabizniszbe, szinte csak és kizárólag kínai lámpákról van szó, azt veszik, azt ajánlják, más mintha nem is létezne. Igen, van Olight is, tudom, de m*rhára túlárazott. Én nem vagyok lámpafan és annyira elmélyülten nem értek hozzá, de a lámpa téma lassan olyan, mint a drónok, első blikkre melyik drón márkák jutnak eszedbe? Na ugy-e, hogy mind kínai?
. Kár, hogy a minőségi kínai bringamárkák nem akarnak berobbanni a piacra, pedig amilyen árak vannak, épp itt lenne az ideje
.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #232544 üzenetére
Én két Olight lámpát próbálgattam, kövezzetek meg, de nem tűnt jobbnak, mint egy akármilyen Convoy, vagy főleg modernebb Wurkos. Van a komoly de még nem vészesen drága kategória, onnan érdemes válogatni szerintem. Astrolux, Lumintop ide tartozik.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
ZolkoW #232551 üzenetére
Ez fasza megoldásnak tűnik, én a régi sisakomra így raktam fel, de az újra sajnos már nem lehet
.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #232557 üzenetére
Gondolom Geely-t sem vennél, mert noname kínai, pedig övék a Volvo. Szerintem ha teheted próbálj majd ki minél több jó minőségű normális kínai lámpát, mert miért ne. Vagy egyszerűen nézz be a lámpás topikba. Nekem nem muszáj hinned, de egy egész topik csak nem téved
.
- Thrunite: nem tom milyen, de ránézésre sem venném meg, pedig utánna sem olvastam mit tud, elég volt látni, hogy AA vagy AAA elemmel működik
- XANES: néhány modelljüket ha jól rémlik ajánlják a low budget kategóriában, én soha nem vennék ettől a márkától semmit. Hogy miért? Mert úgy ismertem meg, hogy Convoy S2+ lámpákat klónoztak, gagyibb minőségben. Igen, bennem is van előitélet, azóta is a csóró Convoy másolatok lebegnek a szemeim előtt, ha a XANES-ről hallok
- ROCKBROS: ez minden csak nem komoly lámpa márka, inkább egy középszintű minden a sz*rt újramatricázó márka. Van amit megvennék tőlük, de elektronikai cuccokat semmiképp, mert maximum gyenge közepes lesz, de inkább zsákbamacska
- Sofirn SP40: tesztben sem dicsérték szénné, nekem egy kissé elbénázott modellnek tűnik. a Konklúzióban is ajánlanak alternatívátFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Fall-N #232566 üzenetére
Hát a Xiaomi drágult az utóbbi időben, de bizony még mindíg olcsóbban ki lehet fogni egy valamire való Xiaomi mobilt, mint egy Samsungot. Az egyéb Xiaomi kütyüket szintén, nálunk a házban rengeteg Xiaomi bizb*sz van, még a fogkefénk és a macska fésű is az
. Én anno a Xiaomi mobilomat fillérekért vettem, azóta is teszi a dolgát, jó cucc. De szvsz fölösleges hasonlítgatni, lámpa fronton egyszerűen ott tartunk, hogy az ajánlható és normális minőségű lámpák többsége kínai, lassan kisajátítják az egész lámpapiacot, mint a drónokét. Szerintem tuti be fog szivárogni valamelyik kínai lámpa márka az európai áruházakba és az európai emberek köztudatába. Ha pl. a Lumintop lámpákat is árulják majd a magyar boltokban, bike24-en stb, mint a Bryton-t, DJI-t, Xiaomit, Olight-ot, onnantól már a Lumintop lámpára is azt fogják mondani a kína ellenesek, hogy ne soroljuk a kínai lámpák közé, mert már komoly név?
.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Srácok! Vennék valami olcsó tubeless ready gumit télre xc-re, ami picit agresszívebb, hogy hóban is tapadjon. Mivel télen a KOM vadászás nem fontos, inkább a biztonságérzet a lényeg és hogy edzésben maradjak, a súly nem érdekel. Eddig 2.25" Nobby Nic gumikat használtam decembertől áprilisig, de most agyalok, hogy kipróbálnám a Trail King-et. Valaki próbálta már hóban, vagy télen hidegben sárban mindkettőt? Vajon tapad olyan jól, mint a Nobby? Jelenleg Forekaster van elöl, hátul Rekon, de ezek inkább nyári laza körülményekre valók, valamiért hidegben az anyagkeverékük nem működik, brutálisan csúsznak télen. Szal Trail King vs Nobby Nic téli vélemény érdekelne pro-kontra.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
MPowerPH #232625 üzenetére
Az Ashima gyantás nálam is ezt csinálta, a Miles Racing félfémes mosás után, esőben, alkohollal pucolás után is harap. Cserébe kissé fényesedik, mint a Shimano gyantás és valami fura fekete nyomot hagy a tárcsán. A télen jó lesz nekem, mert vizesen sem hangoskodik sokáig, tavasszal visszateszem az Ashimát.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
jjeahh
nagyúr
Felétek nincsenek az erdőknek, mezőknek, ösvényeknek hagyományos nevei? Nekem mindíg fura a montis videókban is (pl. BKXC), amikor egy ösvénynek vagy domboldalnak, ami valszeg már az emberek előtt létezett, valami trendi nevet találnak ki, pl. Patkány és Nigger
. Mi itt felénk a strava szegmenseket is igyekszünk a hagyományos nevén nevezni, de lehet mi vagyunk földhözragadtak. Pl. egyik helyi dombról térkép részlet:
A szegmensek egyik szokásos körömön:
Mondjuk nem kicsit lenne fura bikeparkban egy trailnak Macskalik, Paphalála, Borjú-kert nevet adni
. "Borjú-kerten a 8 méteres ugratón elfogyott az összes rugóutam"
. Gondolom a bikepark trailok viszonylag friss ösvények. Az átlagos erdei xc szegmensek elnevezésekor viszont nem ártana ránézni a térképre szerintem.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Kezd szétmenni a Diadorám, ezért szétnéztem Alin, hátha van valami kínai
téli cipő, Shimanohoz képest féláron. De kb. semmi nincs ami látszólag nulla fok alatt is működne, találtam egy piaci rést!
. Muszáj lesz kivárni a német webshopok tavaszi akcióit.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Toobee #232691 üzenetére
Idén tavasszal jóval olcsóbbak voltak ezek, emlékeim szerint főleg a Fizik, NW téli cipők voltak a legjobban leárazva, remélem jövőben is ez lesz. Ha nem, lesz egy évem a következő télig kitalálni melyik 100 eur körüli cipőt húzzam be. Idén remélem még kihúzom a Diadorával, a talpáról leszakadt a gumi recék egy része, de a működést nem befolyásolja. Addig a kínaiak is felébredhetnének
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mobil flották
- DIGI internet
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- EAFC 24
- Bestbuy játékok
- Politika
- Vezetékes FEJhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...