Hirdetés
- Android szakmai topik
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- iPhone topik
- Stílussal és friss szenzorokkal futott be a Huawei Watch GT 5
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Netfone
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- HMD Skyline - jó szerelés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Sony PlayStation - Holnap éjszaka jön a következő State of Play
gp A Sony nagyjából húsz darab játékról oszt meg velünk részleteket.
-
Adoptálja a Vulkan köztes nyelvét a DirectX
ph A Microsoft a shader modell 7-től tervezi bevezetni a változást.
-
Dedikált Galaxy AI gomb az új táblagépekhez
ma Kiszivárgott a Samsung Galaxy Tab S10+ és Galaxy Tab S10 Ultra kiegészítői közül több, ezek árulkodnak.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #225146 üzenetére
Minden esetre kipróbáltam teszt körön, és mondhatom lejtőt varázsol maga elé ez a kis csepel megörökölte a Marathon plus golyóálló külsőt.
A végsebesség az kiakad 17 ben ott már elpörgök, 1 - 2 fog minusz hátra és kellemesen haladó lesz. (nyilván nem nekem készült).
Csak érdekelnek a dolgok, a hátterek, a miértek, úgy az egész.
Egyébként nem tudom felmérni valóban drágább e bringát építeni ha saját magad csinálod (tegyük fel az idő-t nem számoljuk, mert élvezed az egész folyamatot) csak a pénztárcát.
Nézegettem kerékpárokat 300-400 ft-ért semmi értelmes nincs rajtuk.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
de gyönyörűek ezek a cannondale országuti vázak. milyen kár hogy nem lehet venni csak vázat.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz parandroid #225152 üzenetére
dupla csapás magyarra nézve. És ezek már sose fognak vissza mászni. Mindez változatlan fizuk mellett, amit nem kell bemutatni am is "mennyire erős".
Na azt a cannondale bringát elfogadnám csak ne lenne neki kos kormány..Egyébként azért is örlnék váz + villa szetnek, mert ahogy néztem a villát hosszabb nyakkal adják és Nekünk kell utólag levágni, na ez lenne a tökély, azt én szépen meg tudnám hagyni magamra szabva, és nem nézne ki idétlenül sem, plussz merev lenne az egész.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz parandroid #225155 üzenetére
Ezé mondom én meg kell becsülni a jó öreg acél vázkasznit
amíg nem hajlik a fejünk fölé a hátsó villa nyomni neki[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Fall-N #225159 üzenetére
Én szeretnék belevágni, épp bogarászom a topikot, milyen gép lenne érdemes. Azért nem akarnék vagyont kifizetni rá, abban bízok kifogok egy jó példányt (olcsónak hig a lé sajna), meg kéne küllőfeszesség mérő is. Hát nem lesz eccerű (leginkább a hátsó agyra gondolok), de gyakorlat teszi a kereket.
Nekem pl a mostanit mind a kettőt félrefűzték. Állandóan kilazultak a küllők kattogot...nem munka ez. Saját magamnak tudom hogy precizen meg fogom csinálni ha "2 nap 2 nap" ha 1 hét 1 hét, nem lesz egyszerű, dehát kezdetben a "mezei" kónusz gyorszár kombónál is vakon voltam hogy mit is kéne pontosan mihez nézni , mennyire is húzni stb...a kotyogás stb...) aztán ráérez az ember pár szétszedés állítgatás után, érdeklődés és kitartás kérdése.
Mindenki kezdi valahol(nem tudom milyen műszerre gondolsz, én egy küllőfeszességmérőre pluszba
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz ZolkoW #214349 üzenetére
melyknek van a leghalkabb hangja (már ha mondhatok iylet novéknál ) a 3-4-6 vagy 6 körmös?
Egyébként minél több annál véknyabb (ezáltal halkabb) magas hangos a hangja? visitós
Egyelőre nézegetem én is D792 agyat, abban minőségibb csapágymegoldás van és 135mm es.Viszont nem értem, valahol azt írják 2 csapágyas, máshol meg 4. Vagy én olvastam el valamitA 482-es ha jól láttam csak 130 as ban van.
[ Szerkesztve ]
-
-
fulton
addikt
válasz ZolkoW #225211 üzenetére
KÖszönöm az infot, mit jelent az hogy boos-os?
Jól tudom hogy necces ez a zsirzás téma? állítólag be ragadhat a kis fog..nem csappan ..?Nézegettem felnit, DT Swiss R 460 - ez országútira írja, azon meg patkófék van, vajon a v fékéssel is működik anélkül hogy lemarná a festéket ott a szélén: ( ha jól tudom a patkósnál más a fékpofa forma)
Nem tudok olyan felnit ami full ezüst és 28 lyukas? én nem találok[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Fall-N #225213 üzenetére
hu hát engem nagyon zavar a nagy hangu szabadonfutó, én azt szeretem ha csendes. van csengő használom azt, de ne kerepeljen meg visítson hátul
mondjuk én az autóban is azt szeretem csendesen finoman jár gurul, de ha pörgetem szép öblös. pedig csak 122 csikó de 2L es.
A halálom mikor elmennek mellettem motorral, és vonyít..pf..alig várom el* onnan.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #225220 üzenetére
Nem vett valaki a fórumból ilyen centirozót?, milyen lehet vajon🤔.
Netet nézve jó is lehet akár..[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Gaben92 #225224 üzenetére
ah, ez borsos áron adják gramra nézve
ennek a SuperB nek van 20k ért, én arra gondoltam, arra csak elég hogy ugy ahogy rendben legyenek a küllők, gondolom, ha nem is mérnöki cucc...
Viszont egyelőre még nem is találtam infot a küllőfeszességre ennél a KLS Draft-nál 700c.
Nem lesz egyszerű ez a kerék készítés , de izgatottan várom hogy belevágjakmegj: nincs valami általános küllőfeszesség érték ezekre a sima dupla falu 28 as felnikre? (82 kila cipelésre)
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
Azok akik zselés nacit hordanak, maga a nyergük az kemény? Vagy szintén zselés (vastag)
-
fulton
addikt
Sziasztok
A dt swiss 350 disc is 6 lyukas 10x135mm van átalakító atütőtengelyesre? (Azt tudom h atütőrol van gyorszárasra)
Nem necces egy gyorszár tárcsafékhez?[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz andrisbandi #225295 üzenetére
Tényleg logikus köszi
-
fulton
addikt
válasz jjeahh #225343 üzenetére
Ez vajon melyik 350 es lehet? Marmint 18T vagy több? (Úgy gondolom alacsonyabb számú lehet inkabb a 18T)
Ez a relé szám vagy minek nevezik, adott hub esetben elterő? Vajon egy sima 350 10x135 ös hatsóbub több féle ilyen kiosztással kapható, vagy egyféle es kúlön kell vasarolgatni?
Valamint ahogy kialakult a fejemben ezek különböző módú zsírral kérésével csökkenthető a hang egy bizonyos ideig, aztán kikopik[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #225350 üzenetére
Dettó ugyan igy
-
fulton
addikt
Most nem akarom tulbeszélni a témát, de azon filozva indult el ez a kerék mizéria, hogy mitől lehet az h megtekeri az orszagútit (jobb fajtát) az ember es mintha soha nem akarna megallni a kerekpar. Na az enyém is gyonyoruen gurul( de talán ez javitható lenne még🤔)
1. Suly? Nem hiszem ahogy kialakult bennem sik terepen azt vehetjük sokadlagosnak.
2. Ha abból indulok ki h ugyan abban a testtartásban ülünk, akkor ezt is.
3. Külső gumi? Igen úgy gondolom ez igen(gumi összetétel), illetve a psi es szélesség(bár azt mondják azonos baron a szelesebb gumi jobban gurul) viazont a szelesebbek meg nem birnak 6 - 7 bart.
4. A kerék agy? Szerintem nagyon is szamit neki.(elnézve h gördül egy minőségi iparis) meg a kónuszos, igaz terhelve nem tudni mi különbség van. És a dt swiss 350 esrol sem láttam videot sajna, de a nova a291 igen meggyöző volt.
5. A bringa aero? Haaat szerintem vajmi keveset.Innen igy amiből profit de viahonylag alacsony" rafordítással elerhetek az a gumi es agy. A gumi nekem kell es jó maradt az agy, amin úgy erzem fejleszthetek még es lesz is erezhető előnye. Talán ha sok emelkedo lenne amerre járok erosebben számításba vennem a vázt is, veszem is, dekabán talalni egyedul vázat de ott aztán semmi infot nem adnak se villapapucs táv(csak következtetni tudok de az nem 100%) se nyereg cső semmi....
De ha valamit rosszul gondolok érdekel a meglátásotok ezzel kapcsolatban.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz nemeth989 #225399 üzenetére
Voltam egy laza 70 km -re. Nem sikerült megoldani az agy ropogást úgy ahogy szerettem volna, de nem is olyan mértékben van jelen mint korábban, és ritkábban hallatta magát....ami érdekes megint hogy 40km után megálltam egy kicsit harapni valamit 10 percre, elindultam és a hátralévő 30km én nem hallottam hangját az agynak, helyette megint recseg a nyeregcső vagy mi...lehet nyomozni de csak az lesz, pedig nem rég zsiroztam meg...
Köszönöm Mindenkinek a segítő szándékot. Egyelőre marad minden. Ha felni csere lesz, vagy első agy csere, akkor veszek egy 350 es vagy egy novát előre. Hátul meghagyom a kónuszt.
Am ez a T610 fullra ugyan az mint a M756...pedig az egy Xt nek titulált agy no meg tárcsás (állitólag egyik legjobbnak sikerült agy), és minden dettó ugyan az az alkatrész. (ha nem lesz baja ugye), mert olyan simán némán fut most hogy öröm menni vele, igyekszem megóvni.
kis trabantom
-
fulton
addikt
Sracok ez igaz akinek ( swiss 350 kerékagy van)? Voltam be egy elég profnak tűnő kerékpárboltba ahol beszélgettem a szerelővel, többek közt a dt swiss 350 ekrol is, es azt mondja h ezek az ipari csapágyas dolgok kicsit mind kotyognak. Ez igaz? Személy szeeint kételkedve hallgattam..
-
fulton
addikt
válasz jjeahh #225465 üzenetére
Ennyi. Nem is hittem el de nem álltam le vele vitatkozni ráhagytam, mondom azé rákérdek a felhasználóktol igaz e valami ebből a munimalis kotyogasból. A srac erosen ra akart dumalni a shinamo dolgokra, meseltem neki a kotyogast ami már kiakaszt, ma nagyon erosen csinalta már ugyhogy első agy csere 350 esre. Shinamo center volt.
Azé vannak szép biciklik nah megfajdul picit a szivem bele
300e ert is elég szép(nyilvan minden alap rajta) de 700k ert már tetszett az egész. Kerekpar nadragot próbáltam kényelmesnek kenyelmes volt a nyeregben de annyira irritalt qz a testre szükülőség..szakítottam volna le magamrol. Nem lesz nekem kerekpar naci. Maradok a rövidnadrag kombonál.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
Egyébként az orszaguti vázaknal annyi a kül h hatul 130mm a papucs?
A középtengely nél ugyanugy van 68 as ? -
fulton
addikt
válasz Ringman #225469 üzenetére
-----
agyam elszáll
Ropog megint az egész bicikli. Az első agy tutira (és nagyon), és megint a kaszni valahol. Szedtem ismét a nyeregcsövet ujra kentem beolajoztam a nyerget aluról amit lehetett, és nem oldotta meg. Természetesen ha leszállok véletlenül sem ad hangot akár mit csinálok, de ha ráülök rögtön kezdi. Egyszerűen nem hallom ki honnan jöhet. Azt próbáltam hogy hassal ránehezedtem és szimuláltam a mozgást, lüzben gogtam hátul a vázat, és mintha a hátsó keréktől jönne a gyorszártól(talán)...a vázban érezni a "kattanást" fantasztikus az egész. T tele van. komolyan olyan érzésem volt menet közben mintha valami öreg bácsi lennék és ropog a kerék nyeklik a kerékpár.
A gyorszárra tudok gondolni, hogy fel van cserélve a kontra anya és az alátét, így az alátét van a váz felől, és talán az kezdte el ezt a hangot mozgásra. Mind1 úton van a tengely hozzá, meglátjuk akkor marad e a zaj, ha marad, akkor viszont...bekenni nemerem zsirral ott mert félek hogy elmozdul a kerék.
----
kiváncsiságból rendeltem ezt a bike protect-et, ha csak ráflaskázom tényleg szép, mintha ujra lenne lakkozva még a karcok sem látszanak, de ugye azt vissza kell törölni mert rá nem szárad (gonolom) akkor viszont alig látszik valami belőle...sztem első és utolsó volt nálam a termék.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #225481 üzenetére
nyelvtörő észre se vettem
-
fulton
addikt
Többektől olvastam h eltört alattuk az M8000 agy. Ennyi sz* lett? Azért vonzó számomra mert a papucsba nem a menetes tengely fekszik fel hanem ilyen lecsavarható kupak szerüség. Így nem fordulhat elő hogy elnyalja a váz a tengelyt. Ez fontos.
Ahogy olvasom sok baj van vele.
Csak úton használnám.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Szemi & Emi #225471 üzenetére
Nekem is így volt a régi vázzal, azt szerintem te már hamarabb elnyalod mint hogy lecsavard.
Bringa fejjel le, és felx neki. Vékony korongal, festérke érdemes vigyázni. kereket is ki.
Én így orvosoltam, valszeg egészben le sem kell vágni, elég ha felforrósodott, le tudod törni majd.
megj: ha van aksis csiszoló azzal ess neki, jobban megfogod ha "meglódul" és inkább lekapcsol mintsem nagyon elrántana, olvasva #225511Hasaggymeg hszét[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #225511 üzenetére
Mosásnál mostmár takarni fogom az agyakat, (körbe tekerem valami szövet anyaggal) az majd megfogja a vizet. Esőben meg ha elkap hát istenem..eddig még 2 szer fordult csak elő. -
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #225514 üzenetére
Simán letörik, felhevül könnyen eltörik
(de lehet azt látni szemmel majd) nyilván nem csak hozzá kell érinteni egyszer a korongot )[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Android szakmai topik
- Asszociációs játék. :)
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- iPhone topik
- Stílussal és friss szenzorokkal futott be a Huawei Watch GT 5
- Subaru topik
- Programozás topic
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen