Hirdetés
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- HMD Skyline - jó szerelés
- Túl szigorú a véletlen érintések elleni védelem az iPhone 16 Próban
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Netfone
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Dedikált Galaxy AI gomb az új táblagépekhez
ma Kiszivárgott a Samsung Galaxy Tab S10+ és Galaxy Tab S10 Ultra kiegészítői közül több, ezek árulkodnak.
-
Hosszabb videón az ingyenes játéknak készülő Ballad of Antara
gp A free-to-play akció-RPG PC-re és PlayStation 5-re érkezik, de pontos dátumot még nem kaptunk hozzá.
-
Adoptálja a Vulkan köztes nyelvét a DirectX
ph A Microsoft a shader modell 7-től tervezi bevezetni a változást.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
nagyúr
válasz fulton #225355 üzenetére
Egy 16 kilós, acélvázas bringára rohadtul fölösleges akármilyen kereket venni. Nyersz 0,7 wattot, így egy normális alu országútihoz képest nem 73,4 watt, hanem 72,7 lesz a hátrányod. Nyilván hasracsaptam a számokkal, de a nagyságrend stimmel.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nemeth989
senior tag
válasz fulton #225355 üzenetére
A te bringád egy Trabant, hiába akarsz belőle Ferrarit csinálni, mindig is egy Trabant marad. Vehetsz ilyen agyat olyan agyat egy Trabant marad, túl sokat vársz el a Trabanttól.
Amíg nem használsz, vagy próbálsz egy "(jobb fajta) országútit" nem fogod megérteni, mennyit számít a súly, mennyit számít a hajtási hatékonysága, a merevségből, az ideális teljesítmény centrikus testtartásból (Landrider mammer pozíciót felejtsük már el), nem beszélve a pedál kapcsolatról, csak is csatos pedál. Mennyivel másabb egy endurance és egy aero országúti szélben.
Én is acél cseh szörnnyel kezdtem, addig teljesen jó volt, amíg nem használtam a többit, ha rám hallgatsz lépj tovább. Volt utána közép kat. xc mtb-om,(alföldöm lakom, nem sok értelme volt) belépő karbon endurance és közép. kat aero országútim van, meg egy crostrekingem. Ezek után szép emlékek fűznek az acélhoz, de csak mert első bringa volt, ennyi. Enged el.
RideMyStyle "LoveMyWilier"
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Mini PC
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Microsoft Excel topic
- Autós topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen