Hirdetés
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- LG V30 - vezércsel
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
varsam
őstag
válasz stickermajom #227413 üzenetére
Engem is érdekelne az ok, hogy miért lett ilyen, nálam elől és hátul is... Most vagy a betét ami benne volt ilyen (nem gyári) vagy nagyon rosszul mosták nem tudom. Talán nem a dugattyú ereszt elől-hátul egyszerre
A lényeg hogy most új minden, olajat én sem használok, waxolok, meglátjuk... -
varsam
őstag
Kis tubeless szerelős tapasztalat.
DT 1900as felnik + Maxxis Assegai, gyári DT tubeless szalaggal pöcc-röff, aldis műhelypumpával azonnal felpattantak.
Szomszéd Cube Reaction-ján lecseréltük az első 2.25 Rekont 2.35 Forekasterre. Na itt nem ment olyan könnyen, a meglévő szalaggal sehogy nem akart felpattanni, kifújt mindenhol, pedig előtte is tubeless volt. A szerelő aki csinálta, elmondása szerint szenvedett is vele sokat. Tegnap este úgyhagytuk, mondván ma elvisszük benzinkútra és felnyomjuk ott. Reggel eszembe jutott, mi lenne ha kapna még egy kis szalagot. Úgy is lett, tekertem még rá két kör Gorilla Tape-et, majd tej nélkül próba. Azonnal felment ez is műhelypumpával. Szelepen keresztül ment utána a tej és hibátlan. Szóval akinek kifúj és ezért nem pattan fel könnyen a gumi, ajánlott kicsit megvastagítani a felnit, hogy jobban szoruljon rá a gumi. -
varsam
őstag
-
varsam
őstag
Az Alis szemüvegesektől kérnék segítséget.
Kinéztem magamnak 3 szemcsit, szerintetek ezek közül melyiket érdemes?
Esetleg ha még van valami bevállt másik, azt szívesen fogadom.
[link1] [link2] [link3]
A lényeg, hogy nagyobb méretű legyen, ne fújjon be a szél, illetve cserélhető lencsés és legyen hozzá sárga színű lencse, erdőben azt preferálom.
Most egy másik fajta POC van, amit amúgy tökre szeretek, csak ennek a szára egy kicsit kifelé áll, van benne egy törés és az új sisakom halántéknál ezt benyomja azért fél-1 óra után kényelmetlen lesz és nyom a fülem mögött. -
varsam
őstag
válasz Hasaggymeg #228780 üzenetére
Nekem a Specin RT-86 van 203-as méretben, gyári fémes hűtőbordás betétekkel, most ért 1,5mm-re (kopáshatár), szóval elvileg cserés... Semmi bajom nem volt vele, pedig trail/enduro felhasználás, sok nagy fékkel nagy sebességről.
Most a Jeffsy-n a Sram G2 fékhez A2Z tárcsák vannak - 200mm - , Miles félfémes betétekkel, ez is fog mint a zöldfesték, nincs rá panaszom, pedig vannak 40-50-ről nagyfékek... -
varsam
őstag
válasz chubby2o6 #228885 üzenetére
Én kb egy hónapja feleségem Cube Attention bringájába raktam belső vezetésű droppert. Ez egy belül teljesen üreges alu váz, belső kábel elvezetésű, de úgy van megoldva gyárilag hogy a bowdenházak a be-és kilépési ponton felütköznek és a vázon belül csak a csupasz kábel fut, így nem zörög, mert ugye az feszül.
Na mivel a dropperhez nincs kialakítva ilyen nyílás, ezt úgy oldottam meg, hogy vettem ilyen szivacsot a bowdenháznak, és ezzel van végig befűzve. Eddig nem panaszkodott rá, hogy zörögne.
Annyi, hogy úgy kellett befűzni, hogy a bowden bevezető kis műanyagot kiszedtem amíg a szivaccsal együtt befűztem a bowdent a házba. -
varsam
őstag
válasz Dark Archon #228903 üzenetére
Valami olyasmi igen. Zárt, eső és napvédett helyen van, nyest sem rágja meg, ennek nem lesz baja
#228902 Fall-N
..arra tényleg nem jó, annál ez vastagabb jóval. Oda nem is tudom mi fér be, ott max fél-1mm hely van ahol mozoghat a kábel. Ki kell nyomni purhabbal vagy szilikonnal, esetleg ragasztószalaggal körbetekerni a kábelt, hogy azzal vastagítsd. Ilyen és sok hasonló f@ca megoldás jut eszembe[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
Multitoolt vennék!
Sajnos a mostani valami gagyi cuccom teljesen berozsdált pár esősebb tekerés után, vállalhatatlan állapotban van.
Kinéztem egy Crankbrothers M20-ast, elég meggyőzőnek tűnik. Ezen már van kukactároló és benyomó tű is, ilyet kevés toolon találni plusz kb minden szerszám ami kellhet.
Van valami decathlonos cuccom is, azzal egyszer próbáltam láncot bontani, de a lánc győzőtt, deca cucc széthajlott. Jól tudom, hogy ezek a CB-k kicsit keményebb fából vannak és lehet őket tényleg arra használni amire szánják őket?
Nézegetem az integrált cuccokat is, feleségem Cube-ján van egy Granite Stash, de az önmagában 16e, plusz még a kukac és láncbontó rész még +12eft, kicsit sokallom.Kinek melyik eszköz jött be, mit ajánlotok?
-
varsam
őstag
Hétvégén volt nálunk egy kis enduros dzsembori, vasárnap persze hogy esett szinte egész nap. Pár órát törtem magam, hogy akarom én e ezt, de végül a csapatszellem nyert
Ilyen lettem a végére
és a technika:
Tegnap még frissen hazaérve jól lemostam, ma leszedtem a láncot, brigéciól után benzinben ázik kicsit, szárítás aztán megy vissza.
Ezen kívül csak a kis váltógörgök rágnak, azokat még ki kell szedni pucoláshoz, minden más szépen fut. Sikerült esés nélkül abszolválni a napot, a többi csak a móka volt, kis versengéssel vegyítve.
Nem tudom hogy, de mindkép kormányvég dugómat le tudtam verni egy-egy fánál, túl közel ugrottak így az ilyen irányú szerszámtárolást szerintem el is engedem. -
varsam
őstag
válasz Runner_fxr #230024 üzenetére
Na ez jó hír, pont a héten halálozott el az első kerékagyban mindkét csapágyam, meg sem moccantak... már úton 2db enduro.
Esetleg linket tudnál adni, hogy melyik szerszámokat rendelted? Nekem is kelleni fog egy szett. -
varsam
őstag
Vasárnap idén először elmentünk Wexl trailsre, feleségemmel illetve egy kezdő haverral. Fúú de nagyon jó volt
Első 2 kört én is flowline-on mentem velük, megmutattam nekik, mit hogy merre nagyjából, kis testtartás, bringakezelés kurzussal támogatva. Nagyon élvezték, utána egész nap flow-t mentek mind a ketten, összesen 8 vagy 9 kört. Feleségem két éve még nem mert lemenni ilyen pályán a másik bringájával (Cube Access wls), de amióta megvan az Analog sokkal jobban érzi magát a nyeregben. Az előző egy M-es méret volt, ez most L-es, ez a rendes méret a magasságához meg ugye normális geo. Kapott egy droppert is nemrég, szuper jól használja és kihasználja, nagy találmány ez, na. Egyre magabiztosabb lett, az utolsó körökön már voltak kis mini ugratásai is, amit elsőre nagyon furának és félelmetesnek talált, de nem ilyedt meg.
Én a 3. körtől csak a jump line-on mentem. Eddig én sem mertem nagyokat ugrani, itthon ami rendes ugró az mind dupla és azoktól féltem. Itt nem, itt minden asztalos, ha rövidebb lesz nincs semmi gond, lehet gyakorolni, próbálgatni majd körről körre növelni a tempót és ezzel a levegőben töltött időt. Nem gondoltam volna, hogy ennyire jól fog menni, ennyire jól fogom érezni magam rajta és nem csak egy szenvedés lesz az egész. Nagyon sokat lehet fejlődni 1 nap alatt is, sokadig kör után már szépen toltam-húztam a bringát a levegőben hogy úgy érkezzek ahogy kell, az induló dropokról is tök simán érkeztem, húzva a hátsó kereket. Másik nyomon nem is mentem, singletrail van itt helyben is bőven, ezt akartam gyakorolni és de jó volt
Egy élmény volt az egész nap mindhármunknak, sok fejlődéssel, szóval úgy néz ki, most hétvégén is megyünk vissza ha jó idő lesz, reméljük.Esetleg melyik másik parkot tudjátok ajánlani, ahol van kezdőknek szánt flowtrail is, illetve ilyen hasonló jellegű jumpline, ahol asztalos ugrók vannak szép számmal? Semmering esetleg? Kőszegről ezek nincsenek messze...
-
varsam
őstag
válasz sebgutkopf #230048 üzenetére
Igen, voltunk már a Burgerland trails-en, és ahogy írod is, haladóknak kicsit unalmas. Páromnak amúgy tökéletes, az is tetszik neki, abszolút jó kezdő pálya, nekem viszont nincs benne sok kihívás sem izgalom. Pár szakasz van ami jó, de nem sok.
Amúgy ha már erre jársz, gyere Kőszegre legközelebb, itt azért elég komoly pályákat összeraktak a srácok, 1 nap alatt tuti nem jársz be minden kombinációt, de lehet 2 alatt sem.
Nekünk viszont akkor marad a Wexl újra, azt legalább ismerjük már.[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz stickermajom #230695 üzenetére
Taposóból nekem a Crankbrothers Stamp 2 bevállt, tetszik, vagy e fölött bármelyik jó. Stamp 1-t ne vegyél, az sokkal gyengébben fog.
Én most gondolkozom az SPD vonalon, nagyon rázós talajon még ezen a pedálon is elmozdul a cipőm. Azt nem tudom hogy Shimano féle, vagy esetleg Crankbrothers felé menjek. Trail/enduro felhasználás, szóval valami szélesebb platformú kellene, pl Saint vagy Mallet.
Egyelőre még az árakkal is barátkozom, cipővel együtt 70-100eft közt mozog a dolog, amit emészteni kell.[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz MPowerPH #230828 üzenetére
Le vannak takarítva, levél mentesek, sőt lombfúvóval elvileg mindegyikről le lett fujva a por a héten, de mivel nem esett sok helyen elég mély por van már most is. Vonat közben azert lehet nyelni. A hétvégén van Mecsek Enduro verseny, most elég sokan leszünk fent a hegyen, szombaton és vasárnap viszont csak rajtszámmal mehetsz a pályákon...
-
varsam
őstag
válasz Hasaggymeg #231148 üzenetére
Igen, én vagyok Sanyi , találkoztunk Toobee-val. Innen is grat az eredményhez, és pláne ahhoz hogy nem estél, szerintem a kevesek közé tartozunk. Én is sikeresen, esés nélkül lehoztam az egész hétvégét.
Mi a srácokkal csütörtök este érkezünk le, így a pénteken egész nap tudtunk tekerni. Megismerkedtem új helyi arcokkal is akikkel sok kört mentem, megmutatták mi merre van, mivel még teljesen szűz voltam ezen a pályán. Pénteken még lehetett felvonózni, így négyen beültünk 1 autóba, felváltva sofőrködtünk és tudott mindenki 3 kört menni a Hármashegyi S2 pályán (ez után kellett visszatekerni a faluból). Pénteken összesen kb 10 kört mehettem, minden pályát bejártunk. Szombaton én csak délelőtt mentem, du családi program volt, plusz nem akartam lefárasztani sem magam. Ekkor a nehezebb S4-S5-S6-on mentünk még párat, ezek jóval technikásabb nyomok voltak, sok sziklával, leléptetővel amiket nem ártott előtte benézni, de így is sokat kellett improvizálni verseny közben.
A pályák nagyon porosak voltak, sok helyen több centi vastagon állt, hiába takarították le a szervezők őket a hét folyamán. Szombat este jött egy jó kis pár órás áztató eső, ami ugyan a port megfogta mindenki örömére, de a nyomok attól még csúsztak vasárnap. Tényleg kevesen voltak akik nem kóstolták meg a talajt valamilyen formában. Én eléggé hátulról indultam 135ös rajtszámmal, akikkel én együtt mentem kivétel nélkül mind földes ruhával végezték, szerencsére komolyabb sérülések nélkül.
Maga a verseny nagyon tetszett, volt bőven kihívás a pályákban, sok elég komoly technikás rész van amit nem könnyű abszolválni. A transzfer idők tényleg hosszúak voltak, 1 óra volt 1-1 pálya közt, felérni kb 20 perc volt, így maradt kb 40 perc pihi idő minden szakasz közben. Ezzel nem tudtak a szervezők mit csinálni, a több mint 150 indulónak végig kellett érnie a pályán, hogy a mérést át tudják rakni a következő helyre.
A rendezvény sátornál volt frissítő pont, lehetett venni vizet vagy iso-t, banánt, kekszet, szőlőcukrot meg ilyeneket, a verseny után pedig egy finom bolognai spagettit kaptunk, én kétszer is kértem belőle, nagyon jól esett a rendes kaja.
Magam részéről kajával/vízzel jól gazdálkodtam, nem éheztem el, pedig hosszú verseny volt, reggel 9től délután majdnem 4ig.Én nem eredményért mentem hanem a jó bringázásért, amit megkaptam a hétvégétől. Messze vagyok attól hogy itt bármit is elérjek, abszolútban 75. lettem a 150 indulóból (104 fejezte be), hobbi csoportban pedig 30/66, teljesen meg vagyok elégedve vele. Óvatosba nyomtam, csak azt vállaltam be amit tudok, kicsit feszegetve határaim, de nem túlvállalva. Ha van ilyen
A Jeffsy egy álom, szerintem ez az ideális kerékpár.
Örülok hogy részt vehettem a versenyen, remélem jövőre is lesz.Amit még külön megemlítenék, hogy az egyik helyi köszegi kissrác Babó Áron, akit vittem a versenyre abszolút 3. helyen végezte, mindezt 15 évesen, mindenki ámulatára. Eszméletlen nagy tehetség, alig 2 éve kezdett így bringázni és országos élmezőnyben van már, olyan tempót megy hogy nem hiszi el az ember.
...és akkor pár kép a végére:
-
varsam
őstag
válasz zsocy #231156 üzenetére
Akik ott elől mennek ők valahol máshol tanulták a fizikát vagy én nem tudom...
Ott olyan kanyarsebességek, kigyorsítások és tempó van, ami teljesen más liga mint amiben én mozgok.
Érdemes megnézni még Ferenczi Marci (DH OB bajnok) videóját, ő S2-n esett egyet, de S4-S5-S6 pályákon nagyon dúrván elverte a mezőnyt. Az eddig látott videók alapján igen más nyomokat használt, sok kanyart vágott le, még úgy is, hogy 10 centis avaron ment keresztül, úgy, hogy egyszer ment végig előző nap a pályákon... szóval tud a srác.
Eredmények: [link]#231160 Toobee
27,5 elől-hátul szerintem, de igen, nem egy mai modern gép.
Én is elhatároztam, hogy megyek még oda, pláne, hogy én amúgy pécsi vagyok és átlag 2 havonta megyek haza szüleimhez, de bringázni még sosem volt idő szégyen, nem szégyen... -
varsam
őstag
válasz sebgutkopf #231171 üzenetére
Köszi szépen!
Igen, ezért sem mentem szombat egész nap, akkor vasárnap már lábra sem tudtam volna állni. Illetve az, hogy ilyen sok idő volt a pályák közt, azért hagyott bőven visszatöltődni időt meg hogy a lábaim is felkészüljenek.
Amúgy Strava szerint összesen 26,4km-t mentünk, 1115m szinttel.Az ebike-osok teljesen ugyanazt menték mint mi, persze külön kategóriában, ők indultak a mezőny legvégén. Szóval ugyanannyit másztak mint mi, nyílván rövidebb idő alatt teljesítették, így még többet vártak a pályák közt.
Gondolom olvastad a posztokat, volt/van is belőle kisebb cirkusz, de mostmár talán enyhülnek a dolgok. Két embert kizártak a chippelt gép miatt, nem is akarok belemenni a dologba, magam részéről abszolút egyet értek a szervezőkkel.
Ezt az ebike dolgot a helyén kell kezelni, még ha a gyakorlatban együtt is mennek és így együtt mérik is őket az analógosokkal, akkor sem szabad őket még csak egy listába sem tenni, mert sokan ezt nem tudják "jól olvasni".
Egyet remélek, hogy a szervezők kedvét ez nem fogja elvenni a jövőbeni versenyektől, mert tényleg egyedi amit itthon csinálnak.[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz MPowerPH #231979 üzenetére
Én most berendeltem a prést Aliról amit Runner is meg Hasaggymeg is mutatott. A múltkor amúgy simán egy kalapács fa végével szépen ki tudtam ütni a kormánycsapágyat a helyéről és menetes szár + nagy alátéttel szépen vissza is préseltem a helyére. Gyors megoldásnak jó volt, de kell a rendes szerszám, és erről Runner is jókat írt.
Időközben én is váltottam SPD-re. Egy Giant Line cipőt vettem, egyelőre egy kölcsön kapott Saint pedállal, ez így elég jó kombónak tűnik. Még szokni kell le és felfelé is egyaránt, nincs meg a pontos cipő beállítás, de alakul.... és még nem estem, csak párszor majdnem
Most akarok rendelni pedált, szerintem maradok a Saint-nél, most még az euro is kicsit magához tért, ki kell használni.Illetve kell téli kesztyű, szerintetek ez a 100% milyen lehet?
-
varsam
őstag
válasz sebgutkopf #231987 üzenetére
Igen tudom, ennek így kellene működnie ahogy leírtad.
Jeffsy-n félintegrált van, Acros márka. Ezzel most konkrétan úgy jártam, hogy a csapágyat nem tudtam kiszedni a fészekből, nem tudom miért, pedig nem volt belerohadva, egyszerűen csak annyira feszes volt. Ki kellett ütnöm a csapágyfészket a vázból és abból kimelegíteni a csapágyat, hogy kiessen. Kifeszíteni nem tudtam, amikor megütöttem, akkor meg széthullot az egész a p$csába... szóval vehettem új csapágyat is, de ez is szorul benne. Szóval most rendeltem egy komplett új félintegrált szettet, fészekkel mindennel.
A Specin nekem sem volt semmi gondom, simán kézzel kiszedtem belőle a csapágyat majd vissza, szerszám sem kellett hozzá, de itt ez most valamiért megszívatott.[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz Toobee #232649 üzenetére
Nofene itt vagytok? Meddig maradsz?
Látom nyomtatok VK1-et (g-stone nevet sose hallottam ) Irányhegyet meg patkányt is. Mind nagyon jók. Sihaz felett még nagyon sok van, próbáljátok mind.
Én hétvégén voltam fent, szombaton nagy csapatos pálya takarítás volt, most minden levél mentes kb, szárazak a pályák, hibátlanok.
Ajánlom még Vk1 mellett a Ban2, kevésbé pc néven "N|gger" nevű pályát, nekem az az egyik kedvencem. Ez vk felső harmadában megy el egyenese (vk jobbra le). Illetve ha tudtok menjetek fel Írottkőre is, onnan először "unicum", majd "lócomb" aztán "borha bal" pályák. Trailforkson fent vannak. -
varsam
őstag
válasz Toobee #232655 üzenetére
jáááj.... valami helyi hülye lehetett méghogy a ban2 lassú... 1 helyen került be pár kis bucka, amihez pont tempó kell hogy át tudd ugrani őket (én nem tudom), de simán kerülhető, azon kívül pedig ereszdelahajam az egész pálya. Az egyik leghosszabb és szerintem leggyorsabb pálya, a végére tutire meghalnak a combjaid, hacsak nem állsz meg közben szusszanni (mi szoktunk..)
Nem tudom láttad e ezt az új videót, helyi erő Liza felvezetésében: YT link (ajánlom mindenkinek, 14 éves "kislány" gyönyörű technikával és tempóval...).
1:19-től kezdődik a Ban2, 1:50 körül az említett rész, de szerintem ebből is látszik, hogy ez nem egy lassú pálya... na mind1, legalalább lesz miért visszajönni legközelebb"Külön öröm, hogy mindent sikerült beugrani"
Azt nem mond hogy vk1 közepén lévő 8 méterest is beugrottad, mert akkor le a kalappal...[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz Toobee #232659 üzenetére
Nem, a road gap lejjebb van, még azt sem próbáltam, de azt már lehetne... Ez még feljebb van, lábbal mérve több mint 7 méter a gap: [link] [link] [link]
Amúgy balról lehet kerülni, ott is van egy kis pukli, egy hosszabb egyenes lejtő után.
Hétvégén pont a ban2 végén lévő raklapost ugrottam be most először, az nagy élmény volt[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz kobayashy #232663 üzenetére
Szerintem próbálj meg bérelni, esetleg kölcsön kérni pár alkalommal. Próbáld ki először, látni fogod, hogy mennyire jön be mind lefelé mind felfelé. Van akit azonnal magával ragad a fully érzés és fülig ér a szája, másokat hidegen hagy és nem érinti meg őket ennyire.
#232669 6030D Alpinbike-nál én is voltam anno ilyen szombati fully túrákon, azok nagyon jók voltak, illetve ugye még ott volt a Mozgásvilág tesztnap is covid előtt, ahol nagyon sok jó gépet ki tudtál próbálni. Bennem ezen alkalmakkor bizonyosodott be, hogy fully kell nekem.
Kár hogy ezek már nincsenek Ha van rá lehetőség, ki kell menni Ausztriába pl egy wexlre és ott tesztelni.#232661Toobee
Azt a nagyot azért kevesen ugorják, jó eséllyel elhúzol mellette kb 40-el és észre sem veszed hogy ott van. A road gaphez viszont gratu Ha meg tényleg beugrottad, akkor nagy gratu[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz Toobee #232678 üzenetére
Ja, valamelyik patkányon mentetek ahogy látom.
Vagy ez: [link] vagy ez: [link] vagy ez: [link] Elég sok kombó van... Ezek a sziklás/droppos részek kemények, itt még jópáron én sem voltam, pedig mostmár szerintem mennének.sebgutkopf
Veled mi történt? Estél?[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz jjeahh #232684 üzenetére
Igen, itt ezek nálunk mind mesterséges pályák, a nevek pedig a helyiek kreativitását dícsérik. Van itt Lollipop, Danger, Kullancs, Lócomb, Karantrail (covid alatt készült) sőt még Soros is . De van ami megtartotta persze az eredeti nevét is, pl Irány-hegy, vagy a Vöröskereszt (Vk).
-
varsam
őstag
válasz Napfénysüti #232712 üzenetére
Alis, pont amit andrisbandi linkelt. Van már egy ilyen fajta POC koppintásom is, megvan másfél éve, tök jó szemüveg, minden bringázáson rajtam van, legtöbbet a sárga lencsével. Ezt most azért vettem, mert a mostani túl széles a bukómhoz, és egy idő után nyom, remélem ez most jó lesz.
A prés pedig ez: [link] -
varsam
őstag
válasz Hasaggymeg #232717 üzenetére
Azért is mertem megvenni, mert Runner írta hogy jóféle
-
varsam
őstag
válasz Fall-N #232720 üzenetére
Azért nem mindegy milyen anyagból csinálják meg a préspofákat és milyen méretezéssel. Gyors ránéztem, a külső átmérők kb 1 tized mm-rel kisebbek mint a csapágyak.
"Sokan acél menetes szárral és nagy alátéttel helyettesítik a prést"
Van olyanom is, tavaly azzal cseréltem a speciben az összes csapágyat, akkor megfogadtam, hogy veszek valami normálisat. Jó-jó, de nem célszerszám, könnyű vele félrehúzni a csapágyat, pláne a kicsiket.#232719 andrisbandi
Azt még nem, de szerintem kelleni fog. -
varsam
őstag
válasz andrisbandi #232724 üzenetére
Igen, ez volt a bajom nekem is, hogy 10k a cucc, és 30k még a posta.
De ez 10-ért nem tűnik rossznak.
Én tavaly innen vettem két félét, 6801 és 6800 csapágyhoz valót, mert ezeket sehogy máshogy nem tudtam kibányászni a vázból.
-
varsam
őstag
válasz Toobee #233192 üzenetére
Amúgy igen, jó technikával a kisebb mozgás is elég, ha több, az sokkal megbocsátóbb.
Jeffsy-ből van készleten M-es Core 2, Core 3 is januárra.Közben nézem a Swoop 10-et, 400 euroval olcsóbb mint egy Core 3 Jeffsy , azonos vagy jobb speckóval. Ezeknek ilyen jó áruk van? Az Alu 10-es pedig full factory cuccokkal kerül 3600-ba.
-
varsam
őstag
válasz fulton #233269 üzenetére
Valamit magára is adó bringás nem használ kitámasztót, pláne nem karbon bringán, max 70 éves kor felett... de ha nagyon kell, engedd el, vegyél alut, acélt, és akkor nem kell félni attól ha eldől.
A karbon felnik amúgy meg bírják... [YT link - Danny MacAskill Tests Santa Cruz Reserve Carbon Wheels] Oké ez enduro és felső polcos, de akkor is. -
varsam
őstag
válasz andrisbandi #233440 üzenetére
Jajj b@szki, pont a napokban nézegettem és gondolkoztam egy ilyenen. Face-en használtan árul egy srác ilyen RSC-t 90-ért...
Nekem G2 R fék van a Jeffsy-n, Miles félfémes betétekkel. A pálya elején még jók, de egy hosszabb lejtőn elfogynak és a végén már erősen húznom kell a fékeket.
Most pénteken berendeltem ebike.hu-ról két fémes A2Z betétet, meglátjuk, remélem azok nem fogynak el olyan könnyen, de ez most.... hmm -
varsam
őstag
válasz Hasaggymeg #233660 üzenetére
-
varsam
őstag
válasz Black Smile #234240 üzenetére
De szép jószág, grat hozzá!
-
varsam
őstag
válasz sebgutkopf #234581 üzenetére
Milyen légtelenítő szettet használsz hozzá? Kellene nekem is valami a G2-höz, de a gyári Sram 30ezres árát nem veszi be a gyomrom...
Van sok after market, de abból nem tudom melyik a jó.[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz jjeahh #235096 üzenetére
Valaki magyarázza már el, miért jó ez, hogy egy adott terepre teljesen alkalmatlan bringával szenved mindenki? Már azon kívül, hogy jó röhögni rajtuk, sport értéket én nem sokat látok benne.
Más:
Hétvégén mindkét nap megjárattuk a paripákat, über jó hóban tekerni, még ha épp csak pár centi is van. Havernek megjött az új villanyos Reign, elég komoly kis vas az is. Felfelé egy részen autóúton mentünk, ami tükörjég volt, na neki többször is sikerült keresztbeállni, úgy elforgott alatta a hátsókerék, vicces volt, alig tudott elindulni Amúgy nagyon más kávéház felfelé, cseréltünk egy szakaszon. Fura volt visszaülni utána a sajátra, ami nem akart úgy megindulni. Na de így legalább már felfelé is tudunk egy tempót menni. -
varsam
őstag
válasz Hasaggymeg #235231 üzenetére
Én pont ilyet vettem kb 1 hónapja. Félintegrált kormánycsapágy fészket ütöttem ki vele, nem volt gond. Tény, hogy a "tüskéit" vagy mit, lehet kézzel hajlítani (inkább tőben hajlik, nem a közepén), de számomra ez pont az előnyére vált, mivel a tapered kormánycsapágy miatt alul ugye sokkal szélesebb a lyuk. Kihajtogattam a körmöket méretre, úgy már szorult rendesen és ki tudtam ütni gond nélkül. A felső csapágynál pedig kicsit összenyomtam és az is jött ahogy kellett neki, óvatosan ütögetve.
Összehasonlítási alapom nincs, nem tudom egy parktool mennyivel más.Ugye a különböző tengelyátmérők miatt valószínüleg ebből is több típus kellene, külön kormányhoz, külön középcsapágyhoz... de vesz a fene ebből is hármat. Én tudtam használni ezt.
Fékpofához
Nekem eddig félfémes Miles betéteim voltak (Sram G2 R fék), de ezek egy hosszabb pálya végére már gyengültek és egyre erősebben kellett húznom a féket, meg is égette az egyik tárcsát. Normál használatra tök jók, jól harapnak, de egy 5 perces mondjuk 300m szintes pálya végére elfogynak, enduro felhasználás mellett. Most vettem full fémes A2Z betéteket, még nem cseréltem, próba még visszavan.[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz Hasaggymeg #235237 üzenetére
Pont így voltam vele én is. Csináltam már csavarhúzóval is, de ott sokkal jobban kell figyelni meg az könnyebben kiugrik.
Új hozzászólás Aktív témák
- Horgász topik
- NBA és kosárlabda topic
- Bíró: Zuckerberg nem felelős azért, amit a közösségi média a gyerekekkel tesz
- Synology NAS
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Asszociációs játék. :)
- Android szakmai topik
- Home server / házi szerver építése
- Építő/felújító topik
- Sorozatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest