- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Több Redmi, mint kolbász
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Hosszabb bemutatón a Warhammer 40k: Space Marine 2
gp A sokak által várt folytatás premierje már nincs messze, szeptember elején debütál az új rész.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
RexpecT
addikt
válasz
lsebestyen #236874 üzenetére
Én ezért gumizom oda a kormányhoz a gyári csuklópántjával.
Toobee:
A Brytonnak cserélhető a felfogató mechanizmusa 4 csavarral, ezt átvehetné a garmin is.
arcitec:
Én is a második Garminomat használtam és nem is jártam még így, de én is olvastam már hogy letörhet. Bryton megoldotta egyszerűen.[ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
Nézegetem a montira kerékszetteket, szinte ugyanannyi a Mavic Crossmax (gyártói leírás) és a DT X 1900-as kerékszett(gyártói leírás).
Súlyban a DT kerékszett 100g-al több, viszont 4-el több küllő is van kerekenként. Emiatt gondolom strapabíróbb. A súlyom a biciklivel illetve a bikepackinges felszerléssel is ~90kg lehet, így bőven a súlylimiten belül vagyok.
Milyen szempontokat érdemes még figyelembe venni?
Javíthatóság, alkatrészek elérhetősége?
Ha esetleg olvasod esetleg Runner_fxr akkor a válaszodat megköszönöm.
-
RexpecT
addikt
válasz
Ringman #237323 üzenetére
Csak az 260 euróval drágább, annyit már tuti nem adok érte.
jjeahh:
Köszi, ezt nem is tudtam, de úgy látom, hogy azért a 25mm-es még elég elterjedt, a DT legdrágább kerékszettje is elérhető 25 és 30mm es belső felniszélességgel.
Amúgy nem láttam, hogy külsőnél fel lenne tüntetve hogy mekkora az ajánlott belső felniszélesség, de lehet csak elkerülte a figyelmem. -
RexpecT
addikt
válasz
hentes555 #237380 üzenetére
Szokott lenni, és legtöbbször amúgy is olcsóbbak mint a magyar webshopok főleg ha több mindent is rendelsz.
Egy pár hely ahol érdemes széznézni:
-bikeinn.com
-bike24.com
-bike-discount.de
-rosebikes.hu
Bikeinnen a legolcsóbb a szállítás ~2500forinttól indul, a többi helyen 10eur. -
RexpecT
addikt
válasz
hentes555 #237430 üzenetére
Sajnos az alkatrészekhez nem annyira érték, főleg ha egy régebbi bicóról és szabványokról van szó.
Át kell gondolnod, hogy megéri-e egyáltalán erre a biciklire költeni, pláne ha ennyi mindent ki akarsz cserélni.
Én is itt bicózok a környéken, ha nem akarsz hegyre menni, akkor valszeg egy gravel típusú biciklivel jobban jársz, az bőven elég a Nagyerdő-Pallagi utakra, cserébe aszfalton is gyorsabb mint egy monti.[ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
válasz
MPowerPH #237437 üzenetére
Ringman linkelt egy full részletes videót ahol szétvágják teljesen a vázat, és egy expert elmondja, hogy mi a jó és mi nem, illetve mit miért alkalmazhattak:
1 rész: Carbon EXPERT Reviews My £300 Chinese Carbon Frame!!
2. rész: I Cut My Cheap Chinese Carbon Frame in Half... Here Is What I Found![ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
válasz
sebgutkopf #237515 üzenetére
Igen, konkrétana 370 Ratchet LN a 350 pedig sima Ratchet.
Itt van egy összehasonlítás, hogy miben térnek el: [link] -
RexpecT
addikt
válasz
stickermajom #237518 üzenetére
Én ezt a videót néztem, szerintem elég jó hangja van: [link]
-
RexpecT
addikt
válasz
Hasaggymeg #237532 üzenetére
Igen, valszeg maradok a Mavic Crossmaxnál, könyebb is mint a DT szettje, árban meg ugyanannyi.
Így ne járjon senki: [link] -
RexpecT
addikt
válasz
vallas #237544 üzenetére
1-2 órás köröknél nincs értelme szerintem használni, de amúgy a Muc-Off cucca az jó.
Tavaly a Balaton Bike Derbyn használtam, ahol sejtettem, hogy ilyen hosszú biciklizésnél hasznos lehet, de így sem úszta meg a s*ggem.
A verseny után pár nappal levált a bőr azon a helyen ahol érintkezett a nyereggel(ülőcsont és környéke). Persze nélküle lehet még rosszabb lett volna.
andrisbandi:
Köszi az infót.
Nagyon durván szétbarmolta a kereket, kb a küllők negyedét likvidálta.[ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
[ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
válasz
flash- #238032 üzenetére
Van DPD-s csomagpont opció is bikeinnnél, igaz még nem használtam.
Lábmelegítővel kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
Dekában van 7k-ért ez a fajta, de 10k körül már lehet kapni nevesebb gyártók termékeit is.
Nyár elején késő este és hajnalban jó szolgálatot tehet, szóval 10 fok körüli időre kellene. -
RexpecT
addikt
Mavic Crossmax 29" Boost Wheelset HG/Centerlook -100k
Sajna nekem nem centerlook-os a féktárcsa felfogatásom, hanem a 6 csavaros,.
-
RexpecT
addikt
válasz
Runner_fxr #238132 üzenetére
Mellesleg etetni sem olcsó ennyi és ilyen nagy kutyákat. Gondolom az éves veszettség elleni oltás ott is kötelező.
-
RexpecT
addikt
válasz
Toobee #238237 üzenetére
Egészséggel nyűdd a bicót, szép darab! Fóliázva lesz?
Elektromos váltás:
Multkor néztem ezt a videót, a csávó visszavált elektromos váltásról kábelesre.
Azt magyarázta többek között, hogy hangosabb az elektromos váltása, és szerinte azért, mert a bowdenház nem ad támasztást a hátsó váltónak. Elég hülyeségnek hangzik.
[ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
Gravel, xc, fully témához:
Idén Cser Gábor nyerte a Balaton Bike Derby-t, ha jól látom egy Trek supercaliberrel ment.
Itt van egy szösszenet a versenyéről, és a bicikli választásáról. Maga az útvonal az tökéletes a gravelnek(aszfalt, sok apró zuzott köves út, és döngölt föld), valamiért mégis a supercaliberrel ment. Lehet annak is köze volt hozzá, hogy ez egy elég hosszú verseny, és több óra után számíthat a kényelem.
Persze ettől még lehet gyorsabb lett volna egy gravellal, de azért annyira nem egyértelmű a választás. Nekem a gravelben az egyszerűsége tetszik, egyel kevesebb alkatrész ami elromolhat és karban kell tartani egy XC-hez képest.
Magán a versenyen is elég sok gravel volt, ha jól emlékszem a második és harmadik helyezett is azzal ment.[ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
válasz
Csokicsibesz #238573 üzenetére
Pont most akartam linkelni, nagyon komoly.
-
-
RexpecT
addikt
Dekánál megint elérhető a karbon Riverside gravel Sram Rival AXS-el.
-
RexpecT
addikt
válasz
Maximum1 #239169 üzenetére
A Psycho Path 2 nem boostos hátul.
A Chiselen egy csomó SX cucc van, ami a belépő kategória a Sramtól, azt nem érdemes megvenni. Kicsit drágábban de sokkal jobb vétel ez a Rockrider.
Normális komponensek, beleértve a kerékszettet is és karbon vázas.
A Giant az nem rossz szerintem ár/értékben, de nem látom, hogy az hátul boostos-e, illetve ott még a saját villa lehet kérdéses.[ Szerkesztve ]
-
-
RexpecT
addikt
Ma este valszeg megrendelem a Mavic Crossmax kerékszettet. A mostani Sram NX sorom Shimano HG freehub szabványt használja, de ha esetleg később váltanék Sram GX sorra, akkor úgy látom hogy van hozzá való freehub body is.(ID 360). Azaz később egyszerűen cserélhető
-
RexpecT
addikt
válasz
Angie™ #239713 üzenetére
Igazából én sem tervezek váltani, de úgy látom, hogy van rá lehetőség.
Nekem ~4200km van most az NX sorban, de szinte mindig levan tisztítva a lánc egy-egy kör után, de még bírja.
Láncból is a másodikat használom, gyárilag NX láncom volt, azt cseréltem egy GX-re. -
RexpecT
addikt
A múltkor linkelt Alis Racmmer mezet nem sikerült 10 nap alatt elküldeniük, több mint egy napja írtam az eladónak arra sem válaszolt még.
Van valamilyen más olcsóbb Alin elérhető márka amit érdemes bepróbálni?[ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
Most vettem jobban szemügyre a Mavic Crossmax kereket.
Eddig nem is néztem, hogy ez hookless profile-al jön, azaz a felni szélső pereme full egyenes.
Ennek van valami hátránya? A perem nélküliség miatt azt gondolnám, hogy kevésbé tarja meg a nyomást.
A mostani kerékszettem peremes kialakiítású, ettől még gondolom a meglévő gumikat simán áttudom rakni az új kerékre és nem okoz gondot ez a felni profil váltás.[ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
válasz
Ringman #240412 üzenetére
Ringman & Tobee: Köszi a választ.
Continental tubeless ready gumikat(Cross King II, Race King, Mountain King) használok, de nem találok róluk infót, hogy lehet-e használni őket vagy sem hookless felnivel.
Mivel nem írják hogy nem, ezért gondolom lehet.
Elvileg inkább outi vonalon kell a hookless kompatibilitásra odafigyelni. -
RexpecT
addikt
válasz
Hasaggymeg #240752 üzenetére
Elég nagy területen tapad az emberre, szerintem is aláizzadós.
-
RexpecT
addikt
válasz
chubby2o6 #240874 üzenetére
Nem kérdés amúgy hogy jó-e a dropper.
Persze azért van egy pár hátránya:
- meg kell venni
- karban kell tartani
- nem minden vázban lehet szépen elvezetni a kábeles verziót(persze erre ott van az AXS..)
- súlytöbblet a biciklinél
- a jobb droppereknél is van kb. 1mm mozgás a nyereg orránálÉn amiatt nem vettem még, mert nem tudnám szépen elvezetni a kábelt(nyeregcső mögötti kellene hogy fusson egy külső bowdenezésű. vagy az alu vázat kellene megfúrni).
Illetve sajnos én nem túl sűrűn jutok el hegyvidékre, így nekem nem is légszükséglet. -
RexpecT
addikt
válasz
Runner_fxr #240953 üzenetére
Ez minden esetben így van?
Volt arról szó régebben, hogy köves, durva felfeléken egy fully jobb lehet, mert kisebb eséllyel pörög ki a hátsó kerék. -
RexpecT
addikt
válasz
Hasaggymeg #240958 üzenetére
Igen, pont ez lenne a kérdés, hogy _minden_ esetben jobb-e felfelé egy hardtail. Ha könnyű a terep akkor egyértelműena kisebb súly miatt, de egy köves felfelénél szerintem már nem feltétlen.