Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- VoLTE/VoWiFi
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- 6 Android főverziót ígér a Samsung
- iPhone topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Hirdetés
-
Három részletben lesz látható az Arcane második szezonja
gp A napokban érkezett egy új trailer, amellyel együtt végre megtudtuk mikor láthatjuk az új évadot.
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
eddie1978
aktív tag
válasz 6030D #126039 üzenetére
Zene, mindenféleképpen ingyeneset akartam, mert a YouTube még egy apró részletet is felismer a jogdíjas zenéből és reklamál vagy rosszabb esetben le is tiltja az audio sávot/egész videót. Így lett ez. Winter free music ezt dobta. Ez tetszett azok közül amiket meghallgattam. Tuc-tuc zenét nem akartam.
-
eddie1978
aktív tag
-
eddie1978
aktív tag
válasz trialboj #126257 üzenetére
Elevate for Strava
Inkább ez. Hasznosabb infókat ad. A TrainingPeaks képletek alapján számol. Annak egy egyszerűbb változata. A TP-vel ellentétben ez ingyenes. Edzőm is megnézte, kipróbálta, jó. -
eddie1978
aktív tag
2019.01.11. Balatonfüred - Tihanyi-félsziget
Ez egy havas változat a mondhatni szokásos körről.
-
eddie1978
aktív tag
válasz kacsyx #127680 üzenetére
Feiyu WG2+Hero7
A magassági elmozdulással a gimbal sem tud mit kezdeni. Illetve lehet még amiatt, hogy nincsen tökéletesen kiegyensúlyozva. Elég jó így nekem. Lehetne még erősebbre venni a motorokat. Nekem legfontosabb a vízszintes horizont.
Milyen jellegű remegést látsz? Pitch, roll, yaw?
A gimbalon kikapcsolom a kamera stabiját.Itt a táj lett volna a lényeg, nem maga a produkció a bringával vagy a kamerával. Az átjött? A videóhoz kritikát elfogadok. Hossz, vágások ilyenekre gondolok.
Jjeeah:
Maga a tekerés nem zavaró gimballal. Inkább a fel és leszerelés. Amiatt szeretem amit már korábban is említettem többször is, hogy a horizontot elég jól tartja bárhogy is mozgok a bringán. -
eddie1978
aktív tag
válasz StLui #127697 üzenetére
Arra gondoltam, hogy a magasságban történő elmozdulásokat látja. Nálam egész jó folyamatos. Azért nem kell egy slider szintű stabilitást várni.
Ami nekem nem megy, az a gimbal nélküli mellkasra rögzítés. Ott a kamera súlya miatt folyamatosan bólogat a az egész cucc terepen a rázósabb kiállós részeken. Na az nagyon csúnya tud lenni.A lényeg a táj.
Bocs ha néha csúnyát sikerült mondanom a videóban. Legközelebb figyelek rá.
-
eddie1978
aktív tag
válasz jjeahh #127701 üzenetére
Legyenek rövidebbek? Rövidebb vágások, vagy inkább vegyek ki belőle részeket? Próbálom 10-20 perc közé behozni mindig. Ezek pár órás tekerések csak. Nem akarom unalmasan hosszúra venni.
A gumi az Mitas X-Field 33mm. Vágja a havat mint a bálna kukija az iszapot.
Stlui:
Igen ez így van. Kell a stabil alap. Emiatt vettem meg a Stuntman féle mellkas hevedert. A kamera még nem is annyira, de a gimballal együtt már csavarja rendesen. Van erőkar.[ Szerkesztve ]
-
eddie1978
aktív tag
válasz 6030D #127705 üzenetére
Igazad van. Nem jön át a teljes élmény. Kedvcsinálónak raktam be.
A cipő az egy Nortwave Celsius 2 GTX. Nagyon tuti. Kamáslival mindig volt valami.Jjeahh
Köszönöm a tanácsot. Éreztem én is, hogy hosszú lehet. A TED videók is azért csak 15 perc körüliek, mert addig fentmarad a figyelem. Igaz ott beszélnek érdekes témákról. A jövőben figyelni fogok erre.
Néhány panoráma kép a túráról.
Te értesz a fotózáshoz. Ellenfényes szituban hogyan tudnék jobb eredményt elérni? Expo sorozat? A gépem nem tudja sajnos. Régi Nikon D60.[ Szerkesztve ]
-
eddie1978
aktív tag
válasz rétisün #127711 üzenetére
Igen úgy a fényvisszaverős minta jól kijön. Ezt a képet a netről loptam. Szeretem ezt a cipőt. A hülye forma lábamra ez lett jó. Tudja azt, amit ígért a gyártó. Nem ázik be, meleg amennyire nekem kell.
A vakuval nem lett igazán jó, pedig levettem a teljesítményét amennyire lehet. Itt egy Convoy C2-vel világítottam meg. Manual beállítással. Talán látszik a minta.Hasaggymeg
Continetal GP4000S volta az országúti bringán. Imádtam. CX gépen most Mitas X-field van tubelessként. Olcsó, nekem jó.Jjeahh
Linux van a gépen. Rawtherapee, Gimp ezek vannak. Panorámát Hugin-nal csinálom.
Maszkolni még nem próbáltam. Valamelyik utóbbi frissítéssel bejött a Rawtherapee-ban a graduated filter. Azt használtam. RAW-ban lőttem. Nagyon fakó lesz ilyen ellenfényben. Megpróbálom a maszkolást.[ Szerkesztve ]
-
eddie1978
aktív tag
válasz ZolkoW #127708 üzenetére
A gimbalnál a motorok erősségét lehet állítani. Ki mennyire durvul.
6030D
Ez az a téma, amit nem érdemes feszegetni. Ki mire mennyit költ. Itt sokunk bringájának az árából akár egy jó használt autót is lehetne venni. Ez van. Prioritások. Lehetőségek. Én úgyanúgy élvezem a tekerést a faék egyszerű egysebis gépemmel is mit a Cannondale CX géppel.[ Szerkesztve ]
-
eddie1978
aktív tag
válasz 6030D #127717 üzenetére
Tudom nem azért írtad. Sajnos nem tudok olcsó helyett. Valamelyik német bótból rendeltem emlékeim szerint. Egy 47 és egy 48 méretűt. A kisebbet visszaküldtem. Így is olcsóbb volt mint itthonról.
Szokták mondani, hogy a felszerelés nem számít. Egy színt felett már nem sokat. Most volt egy videó youtube-on, ahol 130-1000-7000USD áru országútikat hasonlít össze a srác. A 130-1000 között óriási az ugrás, az 1000-7000 között már jelentősen kisebb.
[link]
Műszakilag legyen rendben. A többi már nem akkora durranás. Persze mik a valós/vélt igények.[ Szerkesztve ]
-
eddie1978
aktív tag
-
eddie1978
aktív tag
válasz Massmurderer #127861 üzenetére
Az első fék nem úgy működik, hogy a bovden van a fix részhez rögzítve, a ház pedig a mozgó a fékpofához tartozó részhez. Így ha húzod a fékkaron keresztül a bovdent, akkor a bovdenház fogja nyomni a fékpofát a gumi felé.
Már régen láttam ilyet közelről.jjeahh
Én anno amikor vettem az Endura Hummvee nadrágomat, akkor a mérettáblázat alapján az L-es méretet vettem. Az fenékben és a cerkánál szűk volt legugolásnál. Kicseréltettem XL-re, ami meg picit lobog viszont kényelmes. Nem vészes. Én etióp dizájn vagyok. Magas és vékony.[ Szerkesztve ]
-
-
eddie1978
aktív tag
válasz trialboj #128825 üzenetére
A nagyon profiknak lehet a szponzor fizeti a megélhetését amíg épül a kórházban egy bukás után. A dolgozó polgár már jobb ha ésszel megy. Magam is így teszek. Eladtam az XC össztelóst. Már azon is para volt sok helyen lefelé nekem. A mostani CX ezt megoldja. Nincs rugózás, emiatt csak csorgok lefelé. Van időm nézelődni. Rájöttem, hogy felfelé is ugyanolyan jó móka mint lefelé.
Nekem így jó. -
eddie1978
aktív tag
válasz jjeahh #128911 üzenetére
Tubeless
Ja, lehet vele szopórollerezni amíg az ember ki nem tapsztalja. Utána jó tud lenni nagyon. Az eleje szívás volt, de utána már működik ahogyan kell. Kisebb a gördülési ellenállása, kényelmesebb, nincs belső, emiatt a felütéses defekt is megszűnik. Defekt esetén ha nem fogja meg a folyadék, ott a helyszinen nagyon nagy eséllyel javítható. Amenyiben mégsem, még mindig mehet bele egy belső.
Amivel szívtam.
1. Szelepen keresztül próbáltam felfújni a boosterrel. Nem ment. Szelepmagot kivéve elsőre jó lett.
2. A folyadék valamit megfog, valamit nem. Ez a különböző folyadékokkal oda-vissza volt nálam. Egyik fajta megfogta amit a másik nem stb.
3. Én úgy tapasztaltam, hogy a Finish Line nem tömíti el a pórusokat a Mitas X-Field külsőn. Latex kell bele legalább egy pár napig amíg eltömíti. Utána már mehet bele. Később szétszedve a csoda folyadék sokat vesztett a víztartalmából, emiatt kis galacsinná ált össze a belsőben. Le is cseréltem. Ment vissza a Mitas saját latexes folyadéka. Következőre a Muc-off új cuccát fogom kipróbálni. Latexes, kis szálakkal és egyéb csodákkal a hatékonyabb tömítés érdekében.
4. Nem vittem tubeless javító készletet magammal csak belsőt. Kell a készlet. Megkíméli az embert a semmi közepén a mindent összekenő folyadéktól és a belső berakástól.
5. Patron kell a felfújáshoz nekem.
6. Felniszalag. Volt, hogy egyszrűen átszakadt a küllőfuratnál. Emiatt lassú defekt. Azóta duplán rakom fel. Ez egy kényszermegoldás. UST jobb.
Ezek után probléma mentesnek tekintem a rendszert.Mavic Aksium Disc kerekeim vannak most a bringában. Nem TLR és mégis működik. Korábban volt benne DT R24 db Spline is. Az TLR, de ezzel a gumival jobb a Mavic. DT tubeless szalagot használtam. Egész jó, de volt, hogy egy rétegben felrakva nem volt elég a küllőfuratokonál. Tesa szalagot is kipróbálom majd előtte. Későbbiekben lehet UST kereket fogok venni.
Nekem nagy előny már csak az, hogy a defekt esélye kisebb mint sima belsős megoldással. Természetesen lehet belsőt is használni folyadékkal, de ha az beleszárad, akkor ott már nem lehet kitakartani.
Tubeless jó dolog.
[ Szerkesztve ]
-
eddie1978
aktív tag
válasz sebgutkopf #128972 üzenetére
Több félét kipróbáltam. Emiatt hosszabb távú, fél év+, tapasztalatom még nincsen. A latex az biztosan rágyógyul a belső felületekre. Azt egy élmény leszedni. Én hagytam rajta amikor a Finish Line vizes cuccát raktam bele. Így az apró pórusok is tömítve maradtak. A következő a muc-off lesz amit kipróbálok, arra fél évet írnak.
-
eddie1978
aktív tag
válasz Hasaggymeg #129219 üzenetére
Küllő feszesség mérő.
-
eddie1978
aktív tag
válasz jjeahh #129280 üzenetére
Iparist egyszerű a legtöbb esetben. A DT és Mavic kerekem is hasonló. A kazettatestet kézzel le lehet húzni a tengelyről. A saját tengelyével ki lehet ütni a régi csapágyat. Az újat behúzatod egy menetes szárral és fakötésű alátéttel vagy ami kell. Ez lehet dugókulcs is. Én azzal csináltam. Be is lehet ütni ha kell. Nekem a végén kellett, pedig az új csapágyat lehűtöttem a fagyasztóban illetve a kerékagyat megmelegítettem 60C-ra. Ennek ellenére szorult. Be kellett ütnöm a végén. Persze lehet venni gyári esztközöket, de az zsebbe nyúlós.
[ Szerkesztve ]
-
eddie1978
aktív tag
válasz jjeahh #129296 üzenetére
Amit kinéztél, nézz utána, hogy otthon szerelhető-e. Ha igen, akkor nem lesz gond.
A Giant CX-em hátsó kereke is szerelhető volt otthon. Kellett volna vennem hozzá egy nagyobb méretű imbusz kulcsot. 14 körülit. Azzal lehet bontani a kazetta testet. Eladtam a bringát mielőtt szükség lett vona rá. Az előző DT-t és a mostani Mavic-ot simán kézzel széthúzom. Csapágyat kiütöm a tengellyel. Be a másik és kész.
Az én kerekem is 24 küllős a CX-ben. Nem ugratok, 75kg vagyok. Kapja azért szolídan a terhelést terpen a lefeléken. Semmi baja. -
eddie1978
aktív tag
válasz Runner_fxr #132024 üzenetére
Megerősíteni tudom csak. Meg kell nézni pl egy Megavalanche versenyt. Van ott pulzus lefelé rendesen. Már csak a zihálásból is hallható.
Ki kell próbálni a pedelec bringát és utána véleményt mondani. Mondom ezt úgy, hogy nekem nincs csak próbáltam itt a Velencei-hegységben a Velence MTB Maraton útvonalán. Jó móka tud lenni.[ Szerkesztve ]
-
eddie1978
aktív tag
Jelenleg Continental GP 4 Season gumi van a rohangálós egysebis bringán. Az első kirepedt vagy kivágta valami. Még nem néztem mi lehet. Van ehhez hasonló védelemmel bíró külső gumi? Most néztem az árát 37€. Vittoria mindenes van 17€-ért. Kipróbálnék valami olcsóbbat. Bár ez a Continental nagyon jó.
Mit érdemes még fontolóra vennem?[ Szerkesztve ]
-
eddie1978
aktív tag
Köszönöm az ajánlásokat! Nézem.
-
eddie1978
aktív tag
Remélem még nem volt.
-
eddie1978
aktív tag
Tegnap fél három előtt egy srác eldobta a vasat itt fehérvár mellett a kisfaludi lejtőn a bringaúton. Több mint egy órán keresztül lapátolták össze a mentők. Fejsérülés. Nem láttam, hogy volt-e rajta bukó vagy sem. Mindenki vegyen fel bukót ha teker!
A tó körül azt látom, hogy nagyon sok bringáson nincs bukó. Komplett családok tekernek nélküle.
Veszélyes az a szakasz. Simán 40+ tempót lehet gurulni ott bárkinek. Van egy enyhe balos ív amit nem lehet belátni teljesen. Ráadásul keskeny is. Sőt kicsit lejjebb a korlát is közvetlenül a bringaút mellett van. Én a CX-el sokszor már kikerülöm a földúton inkább azt a szakaszt.
[ Szerkesztve ]
-
eddie1978
aktív tag
válasz Napfénysüti #135780 üzenetére
-
eddie1978
aktív tag
Isztimér-Tés között gurulás
Érdemes elmenni arrafelé.[ Szerkesztve ]
-
eddie1978
aktív tag
válasz parkr #189340 üzenetére
Inpeak [link] custom wattmérőt vettem. Pont gplama cikke adta az ötletet. Működik. Nekem elég. Pont itt a fentebb tárgyalt “ne hajtsunk szét magunkat” miatt szereztem be egyet. Előtte volt egy p2m NGeco mérő három hónapig az első sarazásig. Az nem volt jó a vázamhoz. Honlap szerint kompatibilis, a valóságban volt kb 0,5mm a láncvilla és a wattmérő között. CX gépen sárban nem fordult át a hajtókar. Segítőkész a support. Ettől függetlenül elvitt volna egy drága és nem jó irányba. 1x tengely helyett 2x ami hosszabb (láncvonal elment volna) + másik lánctányér aminek szerintük más az offszetje. Nos én beszéltem a lánctányér gyártóval, kaptam is CAD screenshot-ot, ahol mutatta a mérnök, hogy mennyi az offszet. Ugyanannyi mint az akkor fent lévő lánctányérnak. P2M ment a háztól. Hajtókarom egy hét alatt megfordult a lengyeleknél most február elején. Azóta minden tuti.
A fentiektől függetlenül P2M nagyon ajánlott. Nézzetek utána. Nem kell vele foglalkozni, csak működik.
Megfontolásra érdemes az Inpeak. Ezt kell kalibrálni időnként. Megforgatom a hajtókart hogy felébredjen. Telefonos appal csatlakozok, majd kalibrálás. Max 20 másodperc. -
eddie1978
aktív tag
Tubeless
Három éve csapatom tubeless gumikon. Harmadik kerékszett. Első nem volt tubeless, de működött. Második UST hookles, ez ereszt a peremnél. A harmadik most ok. Nem ereszt.
Gondtalan az idő 99,9%-a alatt. Kivéve amikor nem. Ez egyébként ritka. Volt tavaly egy időszak, amikor szériában felütéses defekt kövektől. Folyadék nem fogta meg, sem a javító kukac.
Folyadékból kipróbáltam párat. Mitas, Stans sima, Finish Line, MucOff, Stans sima, majd ami bejött nekem az a Stans Race. Ezzel kellett volna kezdeni. Az UST felnit is letömítette, nem eresztett. Közvetlenül a gumiba öntöm felrázás után azonnal, mert ha fecskendővel vagy mérőedénnyel töltöm bele, akkor a kis szemcsés, ami a lényege, ott maradnak részben a kis pohár falán.
Most ismét küllőfuratos kerék van, DT. DT szalaggal. Ez most nagyon tuti.
Egy parám van. A nem tubeless kerékkel volt egy olyan kalandom, hogy nyáron másfél órát napon volt a bringa és elengedte a felniszalag. Nem tudom melyik volt, talán DT. Mehetett bele a belső. Akkor még hordtam. Kinek mi vált be? Volt DT, Stans, Gorilla tape, Tesa 4289. Most Tesa 4288 szalagot rendeltem a jelenlegi DT utódjának. Ultimate megoldásként azon gondolkodom, hogy rendelek Veloplug-ot vagy valami hasonlót és beragasztom a küllőfuratokat.
A fentiek ellenére egy gondtalan rendszer lett az első év után. Ajánlom. Szúrásos defektem nem volt a tubeless rendszerrel. Legalábbis nem vettem észre. Csak felütés , az is 3-4 alkalommal csak, ami kivágta az oldalfalát a Mitas X-field külsőnek. Azt meg sima belső ragasztó folttal tudom javítani.
Tubelessre fel![ Szerkesztve ]
-
eddie1978
aktív tag
válasz parandroid #189437 üzenetére
A flare miatt befelé dőlő fékváltókarok mennyire használhatóak kényelmesen? Tudom ez szubjektív. A karokat közel függőleges pozícióra tervezik. Itt viszont befelé dől, emiatt szerintem pont a fékkar test éle és nem a síkabb része kerül a tenyér alá. A másik kérdés számomra a karok elérhetősége, kezelhetősége. A csukló itt befelé áll ahogyan elképzelem magam előtt a kézfejet. Ebből a pozícióból milyen kezelni? Tapasztalat van már valakinek?
-
eddie1978
aktív tag
CX gépen már négy alkalommal volt defekttel végződő TL felütésem. Mitas X-Field külső. Oldalfal minden alkalommal. Az utolsót javaslatra már megragasztottam sima belső javító folttal. Hibátlanul működik. Kár volt kidobni az előzőeket.
-
eddie1978
aktív tag
Volt Garmin 830. Érintőkijelzős nem kell még egyszer nekem mostanában az biztos. Össze-vissza lépkedett mindenhova időnként. Vizesen már nem tökéletes és téli kesztyűt is a kijelzőhöz kell választani. Wahoo Elemnt Bolt. Na az tuti volt. Monokróm kijelző. Térkép is volt benne. Tervezni az óra nem tudott, de telefonról szuperül lehet szinkronizálni a megtervezett gpx file-t. Lecseréltem a 830-ra. Hiba volt.
Most Garmin karóra van. Nem érintős. Térkép ebben is van. Nekem ez így megfelel.
Érdemes meggondolni, hogy tényleg kell-e az érintőkijelző. Ott az 530. Ugyanazt tudja érintőkijelző nélkül. Még DC Rainmaker is az 530-at javasolja. -
eddie1978
aktív tag
válasz arcitec #191622 üzenetére
Világos. Nekem nem jött be. Nem hardver hiba volt. Ugyanúgy autóvezetés közben sem piszkálom a telefonom. Egy gombot vakon is megtalálok, míg a kijelzőt nézni kell közben.
Mint saját tapasztalatot írtam be, amit érdemes lehet figyelembe venni. Nem általánosítottam az egy darabos minta alapján. Azért volt benne a szövegben kétszer is, hogy “nekem”. Köszönöm, hogy külön kiemelted! -
eddie1978
aktív tag
575-től van két nyári országúti nadrágom és három mezem. Egy nadrág varrását már kellett velük javítattnom. Maradok a Castellinél. Azok hibátlanok.
-
eddie1978
aktív tag
válasz borix #195625 üzenetére
Nem tudom, hogy ebben volt-e vagy egy másikban de ott is az volt a lényeg, hogy egyénileg kell belőni. Abban az volt a lényeg, hogy addig le kell menni, amíg el kezd kúszni kanyarokban, majd ezen nyomás fölé picivel. Az a leghatékonyabb. A kis egyenetlenségekre nem felmegy a gumi, hanem átmegy rajta mint a fatbike. Az ember azt mondta, hogy a profi országútis csapatok hitelesített kalibrált nyomásmérőket használnak, hogy minden versenyzőnek ugyanazt a nyomást minden alkalommal be tudják állítani. Szórnak a pumpák nyomásmérői. Ott sok sok kísérletezés után alakul kinek mi lesz a megfelelő nyomás.
-
eddie1978
aktív tag
válasz Runner_fxr #196063 üzenetére
Hello Runner!
Nagyon jó hogy előjött a ratchet téma. Most cseréltem DT-re. Miért van az, hogy a racsni hangja nem egyenletes, hanem a kerék forgásával megegyezően periodikusan változik? Lehet köze ahhoz, hogy át kellett húznom a felnit a fék oldalra a Cannondale Ai miatt és valami küllőfeszesség gond lehet. Megmértem a küllőfeszességet, relative eltérés nem nagy. Mérőóra szerint 0,2mm körül van az ütés a felnin mérve. Előző Mavic kereket is ugyanígy én csináltam. Annál nem volt ilyen jelenség. Az is ratchet-es.
más
Ez egy CX gép. Di2 XT hátsó váltó van rajta. Szerintem kopnak a belsőségei, fogaskerekek stb, a váltónak így a két évhez közeledve. A paralelogramma és kanál tengelyek hibátlanok, nem kopottak. Ott vettem észre, hogy most a Mavic országúti rotoros SLX 11sp sorral használt kerékről áttértem a DT szintén országúti rotoros kerékre. Itt jött ki, hogy már nem tudom beállítani a hátsó váltót a +/-16 lépéses offszeteléssel. Szinte eggyel lejjebb kerültek a fokozatok. Ja váltótartó fül nem görbe. Kicseréltem a DT-n a rotort 11sp montisra. Az kijjebb hozta a váltó felé a sort. Így most be tudtam állítani a váltást. Igaz van egy kézzel érezhető kottyanás a váltóban belül. Vettem tartalékba egy másik váltót. Azzal még nem hasonlítottam össze a holtjátékot. Majd megteszem. Működik a váltás.
Ami a probléma, hogy jön valami nyekergés a sor felől. Emiatt kezdtem el keresni mi lehet a baj. Ez a fentebb leírtak után is megvan. A váltót ha végig állítom a két szélső helyzet között amikor már felkap a szomszédos lánckerékre, akkor is megvan a nyekergés minden mikro steppenként léptetett pozícióban is. Lánc és hajtás egyidős, nem kopott a láncmérő szerint. Váltó görgőket is jónak látom. Falra akasztva terhelés nélkül a hajtókarnál fogva hajtva is van hangja. Nem küllő, nem pedál. Egyértelműen a sor-lánc kapcsolattól jön.
Az a baj, hogy sok minden történt egyszerre. Kerék csere, wax csere. A saját mixelésű wax-ról, amiben volt még valamennyi paraffinolaj+teflon+MoS2+BN, áttértem az Absolute Black melegítős bemerítős wax-ra.
Mi lehet? Váltó pozicionálás? Megkopott a hajtás? Nem jó a wax? Friss waxolás után is ilyen hangja van. Cseréljek hajtást? -
eddie1978
aktív tag
válasz Hasaggymeg #196068 üzenetére
Akkor a DT CR1400 240s agya ócska. Ide süllyedtünk. Ali Ahmed lehet még álmos volt reggel, amikor reszelte Svájcban.
-
eddie1978
aktív tag
válasz xy.zsolt #196184 üzenetére
Leírom a wattmérőt tapasztalatom. Tavaly szeptemberben vettem egy P2M NG ECO wattmérőt. Csak ajánlani tudom. Tényleg azt nyújtja amit írnak mindenhol. Hibátlan, nem kell vele foglalkozni. El lehet felejteni felszerelés után. Kalibrálni nem kell. Sajnos a vázammal nem volt teljesen kompatibilis. Sárférőhelynek kevés volt a 0,5mm a láncvillánál. El kellett adnom. Utána gondolkodtam, hogy mi legyen. Stages vagy valami hasonló egyoldalas. Gplama cikkében láttam a lengyel Inpeak wattmérőt. Van belőle egy és némelyik típusból kétoldalas is. Hajtókarra ragasztott. Elküldtem nekik a saját hajtókarom. Egy hét után már a bringán volt a wattmérős hajtókar. Szuperül működik. Kalibrálás 20 másodperc telefonról. Árban is vállalható. Tudom, hogy csak egy darabos a mintám, de ez alapján ajánlom.
[ Szerkesztve ]
-
eddie1978
aktív tag
válasz parandroid #196883 üzenetére
Én a Camelback kulacsaimat egy napra szoktam beáztatni Domestos-os vízbe. Majd utána a szét szedett csutorák is egy napig áznak. Hibátlan. Látszólag patika tiszta. Laborban nem teszteltettem persze. Korábban a kefézés nem vált be. Nem fér oda mindenhova.
Van itthon germicid lámpám. Akár azzal is meg lehetne küldeni. -
eddie1978
aktív tag
válasz hl225 #196947 üzenetére
Ugyanez a helyzet nálam is a kukaccal. Egyszerűen kidolgozza magából a külső, mert annyira vékony a fala, hogy nem tud megkapaszkodni.
[link] vettem ilyet. Ezt 5mm vágás felett ajánlja a gyártó. Nos kisebbe tényleg nem érdemes beleszuszakolni, mert leszakad a szövet a műanyag kúpról. Ez van akkor, amikor nem olvassa el az ember a leírást. Akkor még sima Stans folyadék volt a külsőbe töltve, ami nálam nem fogta meg a kis vágásokat teljesen. Most Stans Race van benne. Azóta nem volt vágás. Viszont nekem a mind a Mavic hookless és a DT peremes felnivel sokkal jobban tömít a Stans Race. A sima másnapra sokat eresztett. A Race pár napig elvan a Mitas X-Field külsővel.
Ami nagyon fontos és már többen is leírták itt, hogy a folyadékot alapos felrázás után azonnal be kell tölteni a belsőbe, különben leülepszenek a szemcsék. Úgy meg nem sokat ér. Korábban kimértem kis adagoló edénybe. Nem jó, mert ott is benne marad egy része a szemcséknek. Fecskendő ugyanez. Egyből a belsőbe. Nálam ez vált be.Alg és mindenki máshoz
A hetente rápumpálás az miért probléma? Teljesen komolyan kérdezem. Az a kis időráfordítás szerintem simán bevállalható. Én minden tekerés előtt ránézek. Aszfaltra nagyobb nyomást állítok be a CX-re mint általában szoktam vegyes vagy tisztán terepre.[ Szerkesztve ]
-
eddie1978
aktív tag
Világos. Nálam a napi ellenőrzés és pumpálás nem gond. Ez mindenkinek egyéni. Ami már nekem is sok volt, az amikor már tekerés közben eresztett valamennyit és érezhető majd hazaérve mérhető is volt. Mavic UST+Mitas X-Field. Lehet nem szeretik egymást. Ennek ellentmond, hogy Stans Race folyadékkal megszűnt a jelenség. A DT is ok.
Attól viszont tartok, mert már egyszer megjártam, hogy elenged a tubeless szalag ragasztása. Vettem Veloplug belsőhöz való küllőfurat dugókat. Ezeket tervezem beragasztani a felnibe. Keresek ragasztót, ami alkalmas a feladatra. Javaslat?Most 100km gyakorisággal viaszolok. Absolute Black melegítős viasz ennyit bír nálam. Első pár alkalommal elment 130C fölé a hőmérséklet a max 100C helyett. Lehet ez tett be neki. Azóta figyelek erre. A saját recept én van paraffin olaj+teflon+MoS2+BN kerámia por. Az sokkal többet elmegy. Igaz az olaj miatt zsírosabbak állagú. Jobban kenődik. Időnként takarítani kell a lánctányérokat és kerekeket, váltógörgőket.
[ Szerkesztve ]
-
eddie1978
aktív tag
Összeraktam egy hőmérséklet szabályzót waxoláshoz. Most már kontrollált a folyamat. Absolute Black viaszomat megöltem a lassúfőzővel szerintem. Gondoltam nem megy 100C fölé. Nos tévedtem. 134C-t is mértem. Persze akkor már késő volt. AB 90-100C közötti hőmérsékletet javasol a waxoláshoz. Illetve annyit mond még, hogy soha ne menjen 100C fölé. Molten Speedwax 93C-t mond, hogy az legyen a max. Van egy másik bontatlan adag AB grafénos viaszom. Következő waxolásnál lecserélem arra. Rendeltem Molten Speedwaxot-is. Azt is kipróbálom majd. Lehet keverek magamnak a saját recept szerint, de paraffin olaj nélkül. Attól túl zsíros lesz.
[kép]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- DJI Mini 4 pro Fly More Combo - RC-N2 drón szett - nagykapacitású akkumulátorokkal
- DJI Mini 3 pro Fly More Combo FMC RC - drón szett - 3 akku, táska, garancia
- DJI Air 3 drón táska - ÚJ - StartRC
- DJI RC-N1 drón távirányító
- DJI Air 2s drón (Fly More Combo) FMC - 5,4k video, 1" SONY CMOS - C1 minősített
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen