Hirdetés
- Apple iPhone 11 - népalma
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Telekom mobilszolgáltatások
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
Hirdetés
-
"A homoszexualitás természetellenes" 😠
lo Ehhez képest a természetben nem ritka és evolúciós előnyei is vannak. ...
-
Dedikált Galaxy AI gomb az új táblagépekhez
ma Kiszivárgott a Samsung Galaxy Tab S10+ és Galaxy Tab S10 Ultra kiegészítői közül több, ezek árulkodnak.
-
2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
ph Az ATX 3.1-es monstrumot mesterséges intelligenciával kapcsolatos fejlesztőkörnyezetek meghajtásához szánták.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alg
veterán
Megpróbáltam megjavítani a szakadt láncot egy quickLink-el -> 100m után elszakadt pontosan ugyanúgy 2 szemmel arrébb ez tényleg kuka, rejtély mi történt vele, nem hinném hogy a brigéciol2000 ette meg (adatlapja szerint Szakszerű alkalmazásnál nem ismert kizáró anyag), akkor viszont csak a meleg(~80C) víz hőstressze nyírta volna ki? Pedig korábban is tisztítottam forró vízzel.
Nem hiszem el, hogy eddig kibírt alattam közel 2000km-t, benne 20%-os emelkedővel, rövid ideig 4-5-600W-okkal, most meg egy tisztítás után egy 100W-os elindulásnál elpattan mint a cérna
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz parandroid #194605 üzenetére
Én a Strava helyében az összes lakott területen belüli, 5% emelkedőnél laposabb és 500m-nél rövidebb szegmenst törölném...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Mezga Aladár #194611 üzenetére
Elindult a korrózió, és annyi
Semmi nem látszik sem a láncon sem a csapokon, minden fémtisztán csillog, a törött szemek is. Azt meg nem is értem mire gondolod hogy a csapok közé nem megy be a wax. Ha a zsírtalanító bemegy, akkor az olvadt wax is.
És nem a görgőnél belül szakadt, hanem a külső "plate" tört ketté.
Még az jut szembe hogy télen mentem egy kört amikor elkapott a havas eső, és sózták az utat előtte, mire hazaértem lett a láncon pár felületi rozsdafolt, de egyrészt még aznap tisztítottam és újrakentem, másrészt az talán februárban volt, azóta rengeteget mentem vele.
Na mindegy, rendelek másikat és elfelejtem ezt. KMC-nek megírtam, de nem fűzök nagy reményeket a válaszhoz.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #194623 üzenetére
Kicsit túloztam, a 80 fok az a max amire a viaszt melegítem, a csapból olyan 60 körül jön, házközpontiból.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Predator2 #194765 üzenetére
A két lámpánkból pont ez az egyik, outira ha ránk sötétedik még hazaérni éppen ok, valamennyit látni is lehet vele, de ennél többet ne várj tőle, tök sötétben, kivilágítatlan utakon már kevés és nagyobb fényerőn nagyon hamar lemerül (a 6 meg 10 órás özemidő semmit nem ér mert az a villogó fokozat, ha látni is akarsz vele 1 óra és kampó).
Összehasonlításnak egy Cateye GVolt 70.1 van, az azért sokkal komolyabb, bár nem fényágyú az sem, de főleg üzemidőben és vetítési képben hozza a 3x-os árkülönbséget.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz xy.zsolt #194878 üzenetére
Én pont határeseten vagyok, az L-es Giant ajánló szerinti alsó határon testmagasság szerint, de mégis rövidnek tűnik a 110-es stemmel is, ahogy ülök rajta érzem hogy nyomom előre a kormányt, meg hátra a seggemet... ki kellene próbálnom egy 130-assal
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Mezga Aladár #194940 üzenetére
Én kapásból letörölgetem a külsejét egy gyenge zsíroldós ronggyal, hogy legalább kívül ne szedjen össze minden sz@rt...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Giron jól láttam hogy valaki kirakott egy fürdőkádat az út szélére és abban ülve szurkolt?
Szerk: jah, felfújhatós valamit húzott magára
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz bringasisti #195615 üzenetére
Ráadásul a kanyarban sem tesz jót ha a kőkemény gumi állandóan elpattog, ahelyett hogy tapadna."I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz acsati #195810 üzenetére
Clip-in napszemüveg lehet a megoldás, vagy szemműtét. (Én először az előbbit terveztem, de ősszel inkább megpróbálom az utóbbit)
De a clip-inbe sem éri meg a legolcsóbb lencsét tetetni, minimum egy páramentesítő bevonat kell rá.
A doptriás napszemüveg lencse a nagy görbület miatt lesz drága.[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz INTELligent #195967 üzenetére
Gyári zsírt ki kell takarítani belőle.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Ha a 11-32es Shimano kazettát 11-34-re cserélnénk, mekkora esélye van hogy rövid lesz a lánc? Elöl 50-34 van, R7000 105-ös szett.
Ugyanez R5800, és 11-28->11-32 váltás esetén? Itt gondolom már jó eséllyel rövid lesz.
Egy hónap múlva megyük a Dolomitokba, kell a könnyítés
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #196017 üzenetére
Szerintem amúgy már van egy előítélettel szembeni előítélet is... vagymi
Mármint, ha egy outis rákérdez hogy ez akkor most elektromos-e, akkor el van könyvelve hogy biztos rosszindulatból kérdezi...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #196078 üzenetére
Ez a magyar Giant oldal hülyesége, ott a 6,5 kilós 3millás top TCR-hoz is ezt írják, a német oldalon ott vanak a súlyadatok (Mondjuk a toughroad SLR EX-nél pont nincs semmi abban a mezőben, gondolom ott a csomagtartózás miatt amúgy is sokadlagos - a sima ToughRoad SLR-nél már szerepel)
Az mondjuk nincs melléírva hogy ez melyik méretre vonatkozik
Egyébként megértem őket, biztos volt jópár reklamáló ügyfél, hogy de neki 10 dekával többet mutat a mérleg mint a gyári adat, szemét hazudós biciklisbolt.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz eddie1978 #196088 üzenetére
Barátnőm Oxic-ja is hullámzóan kerepel, de az szerintem a hátsó agyra rakott speed szenzor miatt van
A gyári shimano RS100 tudta a freewheel wobble-t is, szépen kóválygott rajta a sor pár mm-t, de a váltás rendben volt vele.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Csokicsibesz #196099 üzenetére
Ha Garmin, akkor ellenőrizd hogy a fedél belsején lévő hosszúkás érintkező rendesen ki van-e hajtva, nélma volt hogy elemcserekor elmozdult és nem érintkezett.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Ezek az olcsó bringazsákok érnek valamit?
Nem repülőre kell, csak (bér)autóba, esetleg vonatra bepakolni."I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz xy.zsolt #196538 üzenetére
Tippem: A Mavic agyban a kazettatest alatt van egy műanyag alátét/távtartó ami el szokott kopni és akkor csinál ilyet.
Pl.: [link] - 3:30 körül szedi ki belőle
Persze simán lehet bármi más is...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Đusty #196686 üzenetére
1. lépés: kerékre szerelhető mágneses jeladót teszel fel
2. lépés: elmész valami olyan helyre ahol pontosan tudod hogy hol van kimérve a táv (pl. velodrome-ban az alul lévő fekete vagy fehér sáv a hitelesített táv) - ott mész 2-3km-t és ez alapján kalibrálod a computert (állítod be a kerék kerületét).Zsinóros házi módszer lehet hogy picit pontosabb lesz mint a GPS, bár ott is inkább 4-5 kerék fordulatot mérnék egyben, akkor kisebb lesz a hiba mintha csak egyet mérnél magában.
Amúgy meg nem kell ezt túlvariálni, nagy átlagban, nagy távon, főleg bringán ahol nincs sok éles kanyar, nem fog a GPS sem sokat tévedni.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Brandynew #196816 üzenetére
Nem látom a vita értelmét.
Nyilván neked jó a régi olcsó bringa, ok, ha elégedett vagy vele semmi gond.
Az itteni törzstagokat is felesleges győzködni arról hogy nem kell nekik a drága cucc, elég az olcsó mindenhova.Ha meg valaki idejön és megkérdezi hogy ez meg az az olcsó bringa jó-e, nem fogjuk ráhagyni hogy "gurul az is, jó lesz az neked" mert ha úgy gondolkodna mint te és nem érdekelné, csak guruljon, akkor nem jönne ide kérdezni.
Szóval nem értem mit akarsz elérni
Ennyi erővel mehetnél a kávé topicba is hogy jó neked az instant Nescafe, abban is van koffein meg keserű, mehetnél az órás topicba hogy a 3000Ft-os kínai is mutatja az időt, stb...
Illetve ott a hatalmas közhely, ha mindig mindenki megelégedne a fapados megoldással, még mindig bogyókat gyűjtögenénk a bozótosban, és nem karbon kerékpárokról vitatkoznánk az interneten
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Brandynew #196830 üzenetére
Azt majd ő eldönti hogy jó-e neki. Az információt megkapja, nincs semmi rákényszerítve. Ha idejön kérdezni, joggal feltételezzük hogy minimum érdekli hogy mi van a hátsója alatt.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz ivana #196834 üzenetére
Ha meglátnád a céges T480-am kjelzőjét azt is földhöz vágnád rögtön, olyan a háttérvilágítása mintha 300Ft-os zseblámpákkal lenne megoldva, egy fekete háttér legalább 3-4 árnyalatban pompázik - és akkor a sosem/alig használt de rendszerrel induló "bloatware"-ekről amitől 5 perc a boot ne is beszéljek... nesze neked fél millás laptop
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz arcitec #196884 üzenetére
Mosogatógép Eco mód jó esetben nem árt a kulacsnak mert alacsonyabb hőmérsékleten működik (nálunk pl. ha jól emlékszem 50 fokon, az Elite kulacs elvileg 40ig bírja de még nem sikerült tönkre tenni vele, igaz nem is mindig azzal mossuk). Illetve a csutora része a kritikus, így elég azt a gépbe tenni. Ja, és az Elite Fly csutorája elég könnyen szétszedhető-tisztítható, szóval üvegmosó kefe+kicsi csőkefe is simán elég hozzá ha nincs gép.
+ én [link] ilyen tisztító tablettát használok kulacs és ivózsák takarításra.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz arcitec #196922 üzenetére
Az enyémet le is nyúlta valamelyik jólnevelt szomszéd, láttam a nyomkövetésben hogy éjjel 2kor kivette a csomagos postadobozból amit a bedobott cetlivel lehet kinyitni. A postás egy hónapon belül a második cetlinket dobta rossz helyre, az első szerencsére benn maradt a dobozban másnapig amikor kijött és kinyitotta.
Néhány kör meg többszörös "én nem kaptam lófszt sem" nyilatkozattétel után visszakaptam az árát a Bike24-től bő 2 hónap múlva.(~120EUR). Azóta a komolyabb rendeléseket inkább postára/átvevőhelyre kérjük, vagy futárral aki felhozza és a kezembe adja.
Kíváncsi lennék amúgy egy random mugli mit kezd egy pár tubeless outi külsővel, defektvédő tejjel, co2 pumpával, ilyesmikkel...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz polonic #196924 üzenetére
Bike24 plusz 10 euróért elküldi DHL express-el, az tudtommal futár és nem adja át a postának.
balintbaba: Garminnak tudtommal globális garija van, elvileg bárhol vetted, a magyar importőrnél (Zergénél) le tudod gariztatni (náluk amúgy nincs is javítás csak csere, szóval ennyivel egyszerűbb a garis ügyintézés)
Szerk: hmm fura, azt írják nemzetközi garancia, de azt is írják hogy
A nem nálunk vásárolt, illetve nem Navi-Gate Kft viszonteladói hálózatán keresztül vásárolt termékre garanciát, szervizelést, supportot nem vállalunk és a termékkel nem áll módunkban foglalkozni.[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz parandroid #196982 üzenetére
Tubeless ott az igazán jó ahol sok apró szúrt defektet lehet kapni, azaz sok a tüske - erdőben, montira vagy gravelra. Meg ahol fontos hogy ne üsd fel a belsőt alacsony nyomáson - azaz szar utakon, de főleg ez is terepen.
Amúgy én sem látom nagy előnyét outin, barátnőm DT Oxic felnijére azt tettünk, de csak a szívás van vele a belsős felálláshoz képest (hetente rá kell pumpálni, egy kínszenvedés le/felszerelni, aztán figyelni a folyadék szintre benne...).
Cserébe elmegy vele 60psi-n és a macskakövön nem ráz annyira
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz eddie1978 #196985 üzenetére
Egyrészt azért mert elfelejti az ember, másrészt azért mert hogy ha választhatok hogy gyakorlatilag minden tekerés előtt rá kell nézni, vagy kb. havonta egyszer, akkor nyilván az utóbbit fogom választani, főleg hogy kb. semmit nem kapok érte cserébe.
Outin nem olyan fontos a nyomás pontos beállítása mint terepen - kb. ha nem ütöd fel akkor onnantól mindegy, max. jobban fog rázni.
Én eddig ~fél év alatt csak hátrányát láttam a tubelessnek, hangsúlyozva hogy nagyon jó minőségű utakon, outin.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Mezga Aladár #196995 üzenetére
Na ez a másik gond, hogy ha nem a Mavic/Zipp/Giant felni+gumi szettet veszed, akkor full véletlenszerű hogy mi mivel hogy fog működni... de lehet hogy a mostani mavic felnihez 5-10 év múlva vett Mavic gumi (ha még lesz olyan egyáltalán) is picit máshogy illeszkedik majd...
Valahogy kezd divat lenni a gyártóknál ez amúgy, kitalálnak valamit ami a tervezőasztalon, tökéletes és egyforma méretezéssel baromi jól működik, aztán a gyakorlatban össze-vissza sikerül legyártani (khm... pressfit).
A másik divat meg a MTB világból "kényszeresen" outra áthozott "fejlesztések".
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz ZolkoW #197026 üzenetére
Gyémántmintás fém henger, szóval nem tükörsima. Valszínű ami jobban hasonlítana a valós aszfaltra az elkopna és nem lehetne reprodukálni ugyanazokat a körülményeket minden mérésnél.
Az azonos körülmények közötti összehasonlíthatóság fontosabb mint a nominális W értékek, nem az érdekel hogy egy gumi most 10W vagy 13W hanem hogy az a 2-3-4 lehetőség ami között dönteni szeretnél miben különbözik egymástól.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz maximilian4 #197051 üzenetére
Ma a 19:05-ös IC/gyorson a Keletiből jöttem Szolnokig és tök jó (meg tök üres) bringaszállító kocsi volt rajta
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz bardi #197114 üzenetére
Leengedték.
Barátnőm mikor az előző lakásban a régi csotrogányt a közös tárolóban tartotta, minden egyes tekerést pumpálással kellett kezdeni mert valami lángelme azzal szórakozott hogy az összes bringát leengedte... és nem unta meg, egy évig folyamatosan mindig lapos kerék fogadott már 1-2 nap után.
Tubeless esetén MilKit önzáró szelep pl. egy megoldás lehet, ha kiheréli az ember belőle a műanyag csövet, akkor szerszám nélkül igen nehéz leereszteni.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz maximilian4 #197177 üzenetére
Nem szabad lehúzódni mert akkor csak a nulla oldaltávval való előzésre biztatod, miközben te meg a szar, kátyús, koszos padkán egyensúlyozol.
Majd megelőz ha meg tud, de hagyj magadnak egy kis helyet "menekülni" - ha meg nagyon zavar hogy a seggedben megy, akkor inkább egy mellékutcában, kocsibehajtón, járdára vagy a parkoló autók közé behúzódva megállsz és elengeded.
Repedés engem is viccelt már meg, szerencsére esés nem lett belőle, azóta figyelek rá.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz rígel #197260 üzenetére
Ahol ilyet mondanak oda én többet nem mennék se vásárolni se szervizeltetni
Bármilyen alap, egyetlen Shimano hajtásrendszernek sem szabad újonnan recsegni, kattogni, ilyesmi. Jó lenne tudni pontosan mivel van gond (pedál, első váltó, hajtókar-tengely?). Lehet el kellene vinni egy megbízható szervizbe ahol meg is nézik, és nem csak addig foglalkoznak a vásárlóval amíg el lehet adni neki valamit
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #197269 üzenetére
Shimano Tourney/M315; Prowheel hajtókar [link]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz rígel #197287 üzenetére
Amúgy hol vetted a bringát?
Gyanús hogy olyan bolt, ahol nincs hozzáértő szervizes és ezért van hogy inkább visszavennék vagy visszaküldenék a gyártónak mert ők nem tudnak mit kezdeni vele...
Az is lehet hogy korábban visszavették már valakitől ugyanezzel a problémával és nem tudtak mit kezdeni vele
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz trialboj #197482 üzenetére
SQlab 612. Zsibbadás ellen az egyik legjobb nyereg, ha nem akarod a baromi ronda SMP-t feltenni
Nekem is ilyen van (Active verzióban), bejött. Ülőcsont-mérő-kartonlapot küldenek ingyen.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
-
Alg
veterán
válasz nrg.960 #197521 üzenetére
Felteszem éppenhogy már 6 számjegyű, és nem éppenhogy még...
Ismerős gondolkodik hogy egy régi megkopott karbon outi vázat+villát kellene kicsit kezelésbe venni - régi átlátszó lakkot le és új átlátszó lakkot fel, ennyi lenne, tud valaki ajánlani valamit?
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz gabro0 #197765 üzenetére
Karbon váznál nem a lakkozás a problémás hanem a régi festés letakarítása...
Fém vázról valószínű le lehet kapni vegyszerrel (lásd pár nappal ezelőtti kép itt a topicban), karbont csiszolni kell...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen