- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fotók, videók mobillal
- Milyen GPS-t vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Akciófigyelő: Már 70 ezer forint alatt a Xiaomi felmosni is képes porszívója
Hirdetés
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Deliver Us the Moon - Jövő hónapban jön Switch-re
gp Bár korábban elkaszálták a Nintendo gépére szánt változatot, júliusban mégis megkapjuk az új kiadást.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
gordonfreemN
addikt
válasz Hasaggymeg #246436 üzenetére
A hajtóműkiosztás/láncvonalhossz pontos jelentését még ki kell keresnem a neten, mert ezt nem tudom hogyan állapítom meg (effig soha nem foglalkoztam ilyennel, bocsi).
Ha rájöttem mi is ez, akkor megállapítom a sajátom és megírom.¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
-
gordonfreemN
addikt
válasz gordonfreemN #246461 üzenetére
42-34-24 és 47mm a középső tárcsa a nyeregcsőváz középétöl.
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Hasaggymeg #246466 üzenetére
Szerintem a T660 lesz az 2008-ból. Ha lehet hinni ennek az oldalon megadott adatoknak, akkor ezek szerint ez a baj: 50mm-es láncvonalhoz tervezve és Fogszám 44-48.
A fogszám lehet nem is gond, igaz, a lényeg, hogy a váltó fogszáma több legyen, mint a legnagyobb lánctányér fogszáma. De a láncvonalnál a középső lánctányér belső vagy külső élét kell figyelembe venni? Mert ha a váz oldali éle számít akkor 47mm, a másik éle viszont sacc pont 3mm van.Kérdés, hogy ha ez így nem jó, akkor célszerűbb első váltót vadásznom másikat, de melyik deore-t keressem ami jó lesz ide...
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Hasaggymeg #246468 üzenetére
Igen, úgy csinálom, fent van bowden nélkül és próbálgatom. Ujra mértem, ha teljesen a középső lántányér közepét veszem, akkor 47,7mm (tolómérővel).
Elkezdtem leírni, de szerintem levideózom inkább a gondot és feltöltöm, hátha kiderül valami. Szövegesen nem lehet ezt úgy leírni.Amúgy valami hasonló a helyzet, mint amit leírtál, elkezd ereszkedni a paralelogamma és beleér, még mielőtt elhagyná a középső tányért.
20perc[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz gordonfreemN #246469 üzenetére
Elszamoltam, 48,5mm lesz az
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz gordonfreemN #246469 üzenetére
[link]
Itt 4mm volt a hézag, próbáltam 5-tel de még ott is beleér.[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Dark Archon #246480 üzenetére
Sajnos nem tudom, így jött a bringa. Akkor lánctányér csere ezek szerint
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Fall-N #246482 üzenetére
A hajtókarok santour. A bicó genesis sigma. Sajnos más nincs rajta, ennyit tudok. Abban tudnátok segíteni, hogy akkor miféle lánctányért tudok ráapplikálni a használt piacról, amivel jó lehet? Ilyen 10-20k közti ársávban. Jött is a megoldás, köszi akkor keresgélek
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
Sziasztok!
Hogyan tudom kideríteni, hogy ez az adapter jó lehet az én bringámra? Van bármi amit meg tudok mérni ehhez? Elég bajos, hogy a link cím egyébként 203 és 180 méretet említ tárcsaméretnek, esetemben előre 180 hátra 160-as tárcsa menne. Egy ilyen 2900ft-os csomagban vajon az első és hátsó is megtalálható?
26"-os kerék[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz gordonfreemN #246709 üzenetére
Természetesen IS -> PM átalakító kell a féknyereghez, az tiszta, a kérdés a méret és a szett, nem ismerem ezeket a kompatibilitásokat, mi mivel megy össze szabványosan.
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz gordonfreemN #246716 üzenetére
52mm a vázon és a villán lévő lyuktáv közép.
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
Sziasztok!
Tegnap megtörtént a monoblokkról integráltra csere az FC-M543-LK/SK hajtással. 68mm a váz, jól sejtem hogy az integrált BB52-höz kapott műanyag távtartókat fel kell használjam ehhez a hajtáshoz? Továbbá, ekkor még a két hajtókar és a csapágy közt volt kb 5mm távolság. Ez normális lehet? Ide most a lánctányér oldalra bekerült egy fény távtartógyűrű ami nem volt a készletben a csapágyhoz. Fotózok mindjárt egyet
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz gordonfreemN #247288 üzenetére
Szóval a pedál nem teljesen van középen:
Ennek oka az, hogy be kellett tegyünk egy tavtarto gyűrűt:
Ami azért kellett, mert különben ott nem.lenne semmi és a hajtótengely csúszkalna/-hatna a középcsapágyban.
De az sem.volt mindegy melyik oldalra tesszük a gyürüt, elsőre a lánckerékkel ellentétes oldalra tettük,akkor a hajtókarok középen voltak a láncvillához képest, de az első váltó/átdobót nem lehetett eléggé beengedni közel a vázhoz, mert súrolta a lánc teljesen laza bowdennel és kitekert ütköző esetén is. Ezért került át a lánckerék oldalra a távtartó, így a lánc kb 5mm-rel távolabb került a váztól és jó a váltó, de igy meg a pedál/hajtokar táv nem szimmetrikus a láncvillával. Ez gond-e és ha igen, mit próbáljak esetleg?¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Fall-N #247326 üzenetére
Nekem a hajtás oldalon van kettő, ahogy a képen, a bal oldalon van 1 plusz volt egy egész vékonyka, az is balra került.
A hajtás oldalra kellett tenni azt a femszínü pluszt, ami kb még 5mm. De az a csapágyon kívülre került a hajtokar és csapágy közé. Ez baj?¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Fall-N #247335 üzenetére
Felfekszik, ez nem probléma, amit írsz.
Itt pedig találtam a témához fűződő okfejtést. Fordítóval olvastam, de a lényeg, hogy bizonyos hajtókaroknál a lánckerék beljebb került a vázhoz, ezért ezeknél a hajtókaroknál szülséges egy 6,5mm-es távtartó¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz arcitec #247435 üzenetére
Engem meg ma a mentők itt:
Szemből érkeztem (mármint a képet nézve szembe oldalról) ezen a biciklis úton 25/30-al, a mentős meg elindult és beállt elém, mikor kb 5-10 méterre voltam tőle... elhúzni nem mertem az útra, mert nem láttam mögé, hogy mennyire van a busz (csak arra emlékeztem hirtelen,hogy a busz szembe jön fixen) de nehezen sikerült lelassítanom úgy, hogy a busz elment és meg elgurultam előtte. És még csak nem is intett, hogy bocs. Barmilyen vicces is a helyzet, már én is nevetek rajta, de na.Amúgy összeállt a bringa,tekertünk is egyet, hú de jó volt
Szuper a váltó és a fékek is
Egyre nem jöttem rá, hogy a V-fékek csapjait hogyan lehet kiműteni. Próbaltam 9es kulccsal, de picit nagy volt, 9,5-ös nem tudom van-e egyaltalán. A 9-es lefordult róla, vagy nagyon bele van gyógyulva vagy nem tudom de ezzel még szemvedni fogok.
A hátsófék a láncvillán van visszavezetve úgy adja ki a geometria, a régi meg ugye fent ment. Tudnátok ajánlani erre valami rögzítő megoldást a gyorskötegelő helyett? Van erre valami igényesebb dolog? Az alsó vázcsövön kellene felvinni, ott vagy 2-3 ponton megfogatni, meg a láncvillán 1-2 ponton.
Illetve ha szeretnék felkészülni stucni javitásokra is, milyen szerszámot/kat érdemes veszerezni?
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz parandroid #247480 üzenetére
De ez csak bringaút tudtommal
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz chubby2o6 #247493 üzenetére
Nem a témára válasz, hanem kérdés a bicajokról:
A hátsó agyban (bike positive) nem tudta a szerelő kiszedni a racsnit.
Szépen kattog, nem ugrik, de nem tudom ezt milyen időközönként kellene tisztítani/kenni, vagy kell-e ezzel foglalkozni egyáltalán?Amúgy nagyon frankó lett, tetszik a 26-36-48 leosztás is, nálunk vannak olyan lejtők, ahol pont ezt a nagy áttételt hiányoltam korábban, amit a 48-11 ad. Viszont kell a 26 is felfele, szóval nem bántam meg, hogy maradt a 3 sebesség elől. Max 2-re lehetne ezt lecsökkenteni esetemben.
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Hasaggymeg #247608 üzenetére
Köszönöm szépen, van egy 2006os kis swiftem ami majdnem ujkora óta nálam van, 4évszakos gumival járok amit cserekor vagy a gumisnál hagyok vagy elviszek a szeméttelepre és mellette van egy bringa ami igen komoly szintkülönbségeket le tud győzni velem
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
Segítsetek, nem jövök rá a megoldásra.
A korábban említett és vásárolt ctm bringa. Azt csinálja, hogy ha első váltónál középről (bár ezt csak próbára mert már annyira neem egészséges a láncnak) vagy a nagy lánctányérról leváltunk hátul a legkisebbre, akkor terhelés alatt meg megugrik a hajtás. Nem igazán jövök rá miért. Látszólag és fülre szépen fut a hátsó váltó a legkisebb fokozatban. Videót is probáltam készíteni, bár nem könnyű a helyzet:
[link]
[link]
A láncot is dobalja ilyenkor eléggé.
Segítsetek, mert megőrjít.¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Hasaggymeg #248220 üzenetére
Én is erre gondoltam, de szépen fut. De akkor most lemegyek, beállitom úgy, hogy inkább még lejjebb legyen, és próbálok egyet.pill
Bár nem tudom van e értelme elállítani:
Mutatok még egy képet háha jobb[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Hasaggymeg #248222 üzenetére
Egy negyed fordulatot de melyiken? A bowdenfeszítőn vagy a végállító csavaron? Mert ide mindkettő beleszól.
Egyébként nem tudom látszik e a videóban, de kb egy fél pedálfordulatot ugrik, ahhoz azért fel kellene kapja valamennyire a láncot az egyel fentebbi lánckerékre, de erről szó nincs, a lánc nem akar felmenni ahogy én látom. De akkor próba¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Fall-N #248229 üzenetére
A legutóbbi beállítás.
Úgy csinálom, hogy elől legnagyobb, hátul legkisebb. A két végállás csavar kitekerve. Felváltok hátul egyel nagyobbra, majd tekerem addig a bowden feszességet, még nem akar egyel feljebb váltani. Ekkor vissza kicsit, leváltok hogy kb jól levált e, ha igen, felváltok hátul a harmadikra, kicsitöl indulva, ha ott is ok, megyek elől a középsőre. Azzal végigváltom hátul a középső 7 fokozatot, egyet elhagyva fentről és lentről. Ha végigváltja oké. Majd mentem elől a legkisebb lánctányérra és elkezdek felvváltani hátul az utolsó 3 fokozaton. Ha felvált ok, ha nem, finomítok a bowdennel megint úgy, hogy abba az iranyba tekerem, amerre elhallgat, nem pattog, nem akar felválltani. Ekkor a legfelsönél be akart esni a lánc a lanctányér mögé, ezt a végállás csavarral visszahozom, hogy fusson rajta. Elöl váltok a legnagyobbra, hátul a legkisebbre, megnézem középen fut-e. A végállás csavarral beállítom, hogy középen fusson. Még egyszer végig váltok és ha ok, kész. Ez történt most. Majd kimentem és megint ugrik.
Elkezdtem a feszitővel játszani két negyed fordulatot ide, kettőt oda, ugrik.Nem vagyok egy müszaki analfabéta, most mondhatnám mikkel foglalkoztam életem során, de van szereléstechnikai tapasztalatom 20év, azért valamit csak sejtek. Oké, hogy bicikliben nem utaztam idáig ezért sem tudok még alig valamit, de egyszerű rendszereket azért átlátok. Ez szerintem nem a váltó. Vagy ha az, akkor ez a tourney egy kalap szart nem ér.
Hogy van az, hogy a bicikiszerelő ismerősöm komolyan foglalkozik bringákkal evek óta, mindenki ajánlja, keresik, van munkája, de én még az ő beállításait is tudtam finomítani a saját XT váltómon?
Na mind1, nekem nem fér a fejembe ez.
Amugy a jelenség előjött akkor is, ha elől legkisebb hátul legnagyobb lánckerék volt beváltva. A többi passz, mert nem mentem el vele messzebb, nálunk meg elég lejtős az utca, elég szar vele fel le bringázni, ráadásul egyirányú ez a fos.¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Dark Archon #248237 üzenetére
Miért, fejjel lefele mit nem lehet úgy beállítani mint talpon? Azon kívül, hogy ha ráülsz, a váz meg a küllők miatt finomítani kellhet még.
Most a beállításban valami nagyon nagy butaságot csi áltam, azért intesz arra, hogy nézegsessem a használati útmutatót?
Rámutatnál mi volt ez a banális hiba, hogy értsem is a problémát?¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
Köszönöm a videókat, tanácsokat. Állványt szeretnék venni majd, de lidl-ben elfogyott, most pedig nekiláttam a probléma megoldásának, mert ez így nem állapot. Amúgy a videót láttad amit feltettem? Akkorát ugrik a lánc, hogy ez nem kis hibára utal. Amúgy szépen végig vált, ezt is leírtam az előbbi hosszú hsz-emben, nincs a váltással gond még menet közben sem, ha rajta ülök. De mindegy is, tegyük fel csak a hátsó legkisebb lánckereket szeretném a legnagyobb elsővel működésre bírni. Most ilyen:
[link]
Nem klattyog, nem pattog, nem akar sem lejjebb, sem feljebb váltani. Tudom a bowdent is feszíteni kicsit még ide-oda és marad ilyen, tehát van benne tartalék, azaz ha talpon van, nem szabad nagyon elmenjen.
Ugyanekkor, ráülök, hajtok kettőt és átugrk valami.¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz ZolkoW #248250 üzenetére
Tény, hogy vettem hozzá patentszemet, de 8 sebességeshez valót és előtte is ugrott a hajtás, szóval ez nem lehet gond. A kanalas témában egyet értek, megfogadom, valahogy kipolcolom akkor és ráellenőrzök akkor úgy is, bár szerintem nem szabadna annyira elvigye, de már a fene se tudja.
Amúgy a lánc ilyen feszes: [link]
A határoló csavart én is így gondoltam, ahogy leírtad. Írtam is korábban, ezekkel a két véghelyzetet állítom be, természetesen ide a bowden nem játszik.[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Fall-N #248256 üzenetére
Írtam olyat, hogy keresztbeváltva állítottam? Akkor bocsi, mert ilyen nem történt, félreértés volt (félregépelés).
Teljesen belezavarodok már. Fogaskerék hol van a biciklin? Lánckerekei vannak, nem?
A keresztbeváltóról amit leírsz, köszönöm a nyomatékosítást, de világos volt már mikor belekezdtem a váltó beállításba. Lehet nem olvastad a hszeimet, ezért írtad le.
Tourney váltó, a váltókarok Shimano STEF5002, de azok érzetre elég jók[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Maximum1 #248306 üzenetére
Akkor jöhet még? Vagy már uncsi.
Esetemben két dolog lett a megoldás:
1) legkisebb, 11T lánckerék csere
2) patentszem csere
A patentszemet próbából cseréltük, a nagyobb átugrások megszűntek. Pedig olyat vettem amit itt ajánlottak korábban: connex 8s.
A legkisebb lánckeréknél pedig valami nagyon fura hiba volt,azt mondta a szerelő, hogy mintha a modulból ugrana ki a lánc, talán az egyik köszörülés lehetett hibás, nézegette nagyon. Ezzel pedig az eredeti hiba is megszűnt.
A váltó beállítása egyébként rendben volt teljesen.
Patentszemből mi az ajánlott, ha ez a connexes nem az igazi?¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Maximum1 #248317 üzenetére
Akkor jó
Nekem van egy ezer éves loctite lánckenő spray, de miután kipróbáltam, maradok én is a műszerolajnál. Tisztitásra én a szappanos vizet gondoltam, vagy esetleg wd40 mint petróleum. Egyelőre a szappanos víz lett kipróbálva, az se rossz. Fémbarát és végül is zsíroldó valamelyest, bár a mosogatószernél nyilván gyengébb, de még talán a mosogatószer is elmenne. Meg kell nézni az összetevőket.jjeahh & Because: köszi a tippeket. A decathlonos ötlet jó, de épp rendelek az ebike-tól, ott nézek akkor valami többszörhasználható sunrace/sram/kmc patentet.
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Because #248319 üzenetére
Én jártam úgy tavaly, hogy a bringaúton (amit korábban is feltettem ide) kész lett, kitéve, hogy kerékpárút, a gyalogút az út másik oldalán a kertesházak bejárata előtt, persze ahol kutya van az ugat és elöszeretettel minden gyalogos a kerékpárúton ballag. Szóval reggel hajtok le, erre a kerékpárútra nekem az út jobb oldaláról ilyenkor a bal oldalára át kell sorolnom, vagyis a kereszteződésben balra kanyarodva felhajtani a bal oldalon lévő kerékpárútra. Mami meg sétál, de ezzel még nem is lett volna baj. A baj az volt, hogy egyrészt nekem tempósan kell a kereszteződést elhagynom az autós forgalom miatt, mami meg telibe a közepén szembe ballag épp ott ahol nekem fel kéne hajtani, tehát neki épp vége volt az elképzelt járdának. Na most én végig tartottam a memetirány szerinti jobb oldal felé következetesen, gyakorlatiasan, még a mami háromszor váltott pozíciót ilyedtében/zavarában/meglepődöttségében: előbb kitért nekem jobbra, engem megzavart, elkezdtem figyelni a bal oldalt, hogy ha kell odahúzom, közben lassítok, ö átmozdul inkább nekem bal oldalra, mikor meglátja, hogy azt bár jobb oldalra tartok, de a bal oldalt figyelem, ezért visszaugrott jobbra majd középre és végül 2 cm-rel álltam meg keresztbevágva a bringa az orra előtt jelképesen. Na annyit mondtam mérgesen kiabálva, hogy ez egy kerékpárút és a járda az út másik oldalán!
Bár lehet én értem félre az egészet, de ez szerintetek most akkor bringaút vagy bringa + gyalog?
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz arcitec #248341 üzenetére
Igy van, a baj szerintem is, hogy nincsenek tisztába vele. Ma az emlitett kerékpár úton szembe jött két közepkorú csajszi, egyik jó ismerős is. Tolták a babakocsit + kutyu. Az út másik oldalán párhuzamosan a bicikliúttal gyalogút. De mivel félrehúzodtak, a kutyust rövidpórázon be a babakocsi másik oldalára, most mit mondjak nem volt pofám barmit is megjegyezni. Lehet valaki informálatlanul intelligens, meg magabiztosan de tévesen informált és paraszt.
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
Én ma egy ilyet toltam,hozzátenném nem vagyok edzett, most kezdtem el bringánznikét hete, szóval nem nagy teljesítmény (az odafele utat külön rögzítettem, ez csak a visszaút):
De jól esett, viszont visszatérve nem sikerült felmászni teljesen a falu feletti dombra, mert az előtte tartó pár km kivette az eròm és folyadék se volt nálam. Kellett volna még kb 10-20 méter. Mindjárt nekifutok ujra, csak kicsit lejjebb megy az ebéd
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
Gyors segitség kellene. A kmc láncot a patentszemnél hogyan kell szétbontani? Kézzel az istennek nem akar szétpattanni
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz andrisbandi #248441 üzenetére
& arcitec & chubby2o6 ezer köszi, a drótos verzió egyelőre bevált. WD40-el átfujtam mindkét oldalt + fogkefe, aztán óvatosan kicsapkodtam, majd féktisztítóval átfujtam, fajin tiszta lett. Most fegyverolajat tettem minden szemre egy cseppet, aztán végigváltottam elől hátul, majd a felesleget óvatosan letöröltem. Meglátjuk meddig bírja, de szerintem az olaj gyorsan enged a gravitációnak, ezt hetente olajozni kell akkor nem?
Aztán délután megint nekitekertem annak a 200 méteres emelkedőnek, de megint elfogytam a 80%-ánál. Kondizni kell még na. Amúgy tök jó volt, ha megengeditek, mutatok képeket (bár nem vagyok nagy fotós), hátha megtetszik másnak is. Helyileg Petőfibánya-Apc-Rózsaszentmárton közti rész.
Ja és megfogott egy kullancs is, akkora volt mint egy bors.
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
Tudnátok ismét segíteni? Barátomnak rendelnék, aki bicókat szerel. Egy olyan kulcsra lenne szüksége, ami 16-os lapolású és kb 33mm hosszan. Ez ritkán kell neki lentre, bizonyos típusú középcsapágyhoz. Esetleg valaki sejti mi lehet ez a szerszám? Sajnos nem egy nethuszár, már nyugdíjas ezért én próbálok neki megoldást találni.
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz gordonfreemN #248563 üzenetére
Azt mondja ez a csapágycsészére kell, jobbaknál ez 6szög kulcs, vagy bordázott mint a monoblokk.
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
-
gordonfreemN
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Air 3 Fly more Combo FMC drón +Garancia +Care Refresh biztosítás 2025.09.03-ig
- Kerékpár matrica a legjobb minőségben azonnal! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Worlde PANDA-61 Midi billentyűzet
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) - 2 akku, Motion Controller 2 - 1 év garancia
- BTWIN gyerekbringa eladó