- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Garmin Venu Sq 2 - alaptudás a négyzeten
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Integrale #56428 üzenetére
Persze, többféle technológiát is alkalmaznak. Én az F1-es és F3000-es autókról beszéltem inkább. Ott a legtöbb elem karbonból volt.
concret_hp: Természetes mindenki tévedhet, de erre a kijelentésre jól emlékszem. Megnézted a videót amit belinkeltem? Láttad, hogy tört a törésteszten az a karbon orrész?
Szilánkosan? Akkor miről beszélünk? Nem hiszel a szemednek sem?---Lasali---: Nem szájkaraténak szántam, olyan dologról beszéltem amit 2 évig csináltam. Nem én voltam a mérnök, hanem szakmunkásként dolgoztam az üzemben, de talán annál több közöm van hozzá mint annak aki életében nem látott ilyet. Több szakember tartott nekünk előadást is erről. Egyébként igen nehéz volt bekerülni, soklépcsős volt a felvételi, egy rakat próbamunka után döntötték el, hogy kiket vesznek fel.
Fentebb pont ezt írtam, hogy méhsejt szerkezetű anyag van a karbonréteg között! Ugyan ilyet csináltunk.
A méhsejt szerkezet anyaga is többféle lehet. De pl a hátsó szárnyban, vagy diffusorban nem volt méhsejt, az csak karbon és üveg volt.Crytec210: Nem volt kis elírás. De Te biztos jobban tudod! Megnézted a videót amit linkeltem?
Én lamináltam egy csomó féle alkatrészt, a lézergép kivágta a szövet részeket, majd én illesztettem be a rétegeket a negatív szerszámba, vákuum zsákoztam majd betettem az autókláv-ba vagy a nagynyomású présgépbe. Utána csiszolóműhelyben kellett lecsiszolni a műgyanta megfolyásokat, és lecsiszolni a felesleges anyagot, hogy egyenletes legyen.
Többször is volt előadás mindenről, hogy működik a gyakorlatban. És most itt páran meg akarják magyarázni, hogy az nem úgy van.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Integrale #56434 üzenetére
De a szallitasi koltseget is hozzaveszem, azzal egyutt mar kicsit mas a dolog. Egy elore lathato vegosszeget szeretnek osszehozni, ami egy max ertek.
A kerdes meg mindig az, amit mar irtam, hogy a kilences lanchoz valo hajtomu tanyerjai kozott nem lesz keves a hely a hetes lancnak? Nyolcig nem valtozik, de felette mar vekonyabb a lanc, ezert kerdezem. A valto le tudna ezt kezelni? A marokvalto miatt valamennyi mozgasterem van a dologban, de nem tudom, mennyivel kppik jobban a kilences hajtas, ha mas lanccal hasznalom.Everybody lies.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Integrale #56526 üzenetére
Mennyire van elfékezve, vagy tárcsás?
Ha egyben el tudod adni akkor nem érdemes szétfűzni, mert utána a küllő szett semmire nem jó, a kifűzött agyakért pedig szintén nem sokat lehet kapni. Ha azok sem érnek sok mindent, és a felni tényleg jó és nem kell nála jobb, akkor viszont érdemes lehet megtartani, mert legalább azt nem kell venni. -
Runner_fxr
Ármester
válasz Integrale #56711 üzenetére
A velotech ultra 1000 joval erosebb. Az infini super lava ugye 300 lumen, a velotech 1000 lumen. Nalunk keszleten most egyik sincs, sima infini lava van, de az ehhez a felhasznalashoz gyenge, illetve velotech 500-as van. Ha kell tudunk hozni super lavat es velotech 1000-et is. Én a super lavat jobban szeretem, mert nincs ormotlan kulon aksi, kicsi, konnyu, jo a rogzitese, meg durvabb terephasznalat mellett sem mozdul el. A fenye elegseges teljesen sotetben is, normal hasznalat mellett. A velotech nehezebb, csunyabb, a rogzitese egy vicc. Aszfaltos felhasznalasra elmegy, de razosabb uton, terepen elmozdulhat. Vegul is neked jo lehet a velotech ha nem terepen hasznalod es nem szamit az hogy csunya. A fenyereje viszont nagyon eros.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Integrale #56713 üzenetére
A velotech rögzítése gyakorlatilag egy gumi gyűrű. Az nem tud úgy megfogni egy közepes méretű lámpát, hogy ne mozduljon el menet közben, nagyobb rázkódástól. Az aksit meg feltépőzárazod a vázra, na az sem egy életbiztosítás meg ronda is. Ez a felgumizós megoldás csak az olyan pille könnyű, néhány grammos lámpáknál működik mint pl a sima lava, bár ott is igényesebben van megoldva mint a velotechnél. A super lava normális bilincses és az se nehéz darab. Nem azt mondom, hogy nem tudnék elképzelni magamnak jobb fényt mint a 300 lumenes super lava, de azt mondom rá, hogy már használható. Ha olyan fényerőt szeretnél mint a velotech 1000, de minőségi kivitelben az legalább 40-50 ezer. Ehhez képest a 13-14 ezer körüli super lava jó vétel. Nekem többet ér a minőségi kivitel, egy szerényebb, de már használható fénnyel, mint a fényágyú gagyi kivitelben.
Tothgera30: Na ezek azok a bringák, ahol jobb észnél lenni a vásárlásnál. Láttam én már ennél olcsóbban is. Gari nélkül, bizonytalan eredetű forrásból ezt megvenni bátorság. Írnak neked egy fals adásvételit, aztán meg lehet kiveszi a rendőrség a segged alól, mert mondjuk Németországból megdurrantották. Olyan műszaki problémák is lehetnek amik nem biztos, hogy kiderülnek egy rövid próba kör alatt. Ez az aksi ami benne van 300k. 600-700 körül ezek nekem nagyon gyanúsak. Ilyet vagy megbízható ismerőstől vagy megbízható kereskedőtől szabad megvenni. Illetve olyan magánszemélytől aki az összes eredeti papírral tudja igazolni a bringa eredetét.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Integrale #56945 üzenetére
A shimano azt írja, hogy:
SM-RT56 / SM-RT54 / SM-RT30 / SM-RT20 are compatible with Resin pad caliper specification only. If use with metal pads, rotor will be easily damaged.
Magyarul, az SM-RT56 ot ne használd fémessel mert hamar sikerül elesztergálni.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
hpsafl
tag
válasz Integrale #57882 üzenetére
Ezt nem is tudtam, eddig mindig fémessel mentem, csak havernak maradt egy pár ilyen betéte, és ideadta, hogy ez milyen jó lesz. Én meg úgygondoltam, hogy lágyabb anyag, biztos nagyobb a súrlódás is, de akkor ez nem jött be.
A Juicy 3 amúgy eléggé bent fog a markolatnál, próbáltam már a fékkart állítani, légteleníteni is, a betét is új, de még mindig nem az ízlésemnek megfelelő.
Ha csinálok a tárcsa méreténél vékonyabb lemezeket, mondjuk 0,1mm-es lépésekkel haladva, és ezt közé rakva húzom be párszor a féket, akkor ezzel elméletileg tudom állítani, úgy hogy a megfelelő lemezzel beállítom, majd a tárcsát teszem vissza. Vagy rossz az elméletem?Blogom: http://gearbest.blog.hu/ Egyedi kupon: gbkupon@gearbest.com
-
Bandi18
tag
válasz Integrale #59093 üzenetére
Köszi megpróbálom visszanyomni a gumileszedővel az talán nem sérti fel a dugattyút.
Azért nyugtassatok meg hogy ez csak azért van, mert átnyomtam a holtponton és ezért nem húz vissza, ha bent lesz a helyén a tárcsa akkor minden ok lesz
köszi
Tudom ezek láma kérdések de beszívtam kissé, még nem volt dolgom tárcsafékkel.
-
Bandi18
tag
válasz Integrale #59106 üzenetére
Sajnos nem :S. Most nem bírom eldönteni hogy a féktárcsa széles vagy a maga a fék nem jó. Akciós volt az első fék ezért csak azt vettem meg, de persze folytatása következik.
@Crytec210: A fékkar teljesen ki van engedve még nincs bringára se felszerelve
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Integrale #59428 üzenetére
Igen gyakorlatilag mindegy, van egy-két spéci széria ami nem de azok ha jól emlékszem kivétel nélkül dura ace, vagy XT/XTR szint.
(#59416) bunddog Az lx is jó, a hét sebi is (ugyan az). Viszont inkább 3-4k-t ér szerintem az ilyen, mondjuk itt inkább outi árakból indultam ki a vintage monti cuccok nem szoktak annyit érni mint az outisok, pedig elég jó vintage montik vannak.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Integrale #59442 üzenetére
Elvileg nem lehet vele gáz, de a vastagabb láncot nem biztos, hogy szereti, ha az lenne a kérdés, hogy 8-as váltóval 10-es lánccal megy a 10-es sor akkor az 95%, hogy teljesen ok. Így viszont nem árt egy megfelelő lánc.
(#59443) Hasaggymeg: Nem tudom a típust mert én egybe vettem, de biztos nem Z82 volt. De a kmc logó rajta volt, és nem volt se nyúlva se elhanyagolva, de nem tűnt réginek...
-
veterán
válasz Integrale #59442 üzenetére
Nagyjabol ilyen van benne, ezert is linkeltem ezt, de a hasznalt villan gondolkodom en is, a viszonylag korai eszrevetel miatt azert meg van idom korbenezni, olyat is akar, amit kesobb tovabb vihetnek, nem pedig az ablakon kidobott penznek minosulne.
Everybody lies.
-
6030D
Ármester
válasz Integrale #59621 üzenetére
Igen, de ez szerintem még a tervezett hajlítás, gondolom kiszámolták az okosok, hogy a vázsúly/teherbírás arány ezt még kibírja. De a fórumba, ahol láttam (ahonnan nyúltam), ott írták is, hogy egy jobb fék ki tudja mit művelne vele. Innentől kezdve upgradeljél egy bicót, ha megveszed.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
veterán
válasz Integrale #59662 üzenetére
Csak, hogy ismertet mondjak, mechanikus tarcsafekeset kapsz ennyiert a decathlonnal, nem ezt.
A tobbi gyartonal se lattam ilyen durva arakat, de ahogy irtam, nem igazan neztem korul.
[link]Nekem furanak tunik, nagyon sok az a 100, mit tud nyujtani ennyiert? A nev nekem annyira nem szamit.
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
veterán
válasz Integrale #59668 üzenetére
Hasznalt piacra gondoltam en is, csak alap kiindulaskent nem szoktam belevenni, leven ott nemi hozzaertes nem art, meg szerencse kell hozza.
Gyartoi prioritas nalam nincs, csak fura, hogy ranezesre egy ~60-70 ezres bicot ennyiert arulnak.
Miert epp a decathlon az utolso?(#59667) Hasaggymeg
Mar eleg reg igy megyek vele, csak most takaritas utan lefenykepeztem es ismerosom latta a kepeket, o kerdezte, hogy ez nem szalszakadasos?
A pofakat neztem, mikor ezt eloszor eszrevettem, de nem ert hozza, azota se volt olyan, szoval nem tudom, mitol van.(#59674) fpeter07
Attol en meg nem latom, hogy mit tud ez ennyiert, ebikeon is tarcsafekest lehet ennyiert nezni, nem csak a decathlonban. [link] -> [link]?
[link]
(#59671) geza844
Akár De itt konkretan esoallo ruhara gondolsz, vagy kis szemerkelo esot kibiro, vagy kulso esovedo ruhazatra, amit felveszel eso eseten?
[link] [link] [link]Everybody lies.
-
veterán
válasz Integrale #59689 üzenetére
Igen, ha raszantam volna az idot es energiat, mikor ezt megvettem, akkor valoszinuleg en is jobbat valasztok a hasznalt kinalatbol, na majd legkozelebb
Ugyan, ott az a remek video, amit linkeltem, hat mi ez, ha nem tovabbfejlesztesi lehetoseg?
Ja meg nyaktoresi, perecelesi, korhazlatogatasi gyakorlatot is szerezhetnek vele, mekkora jo lenne.Everybody lies.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Integrale #59987 üzenetére
Minden egyszerű levegős villát nehéz megindítani, nem összehasonlíthatóak a rugós villákkal.
Hogy könnyebb legyen megindítani kitalálták a negatív rugót, vagy negatív légkamerát, ami egy lebegő pozícióban tartja a villát, nem a végállásában ül fel egy bakra. Ha a tiédben nincsen ilyen, vagy bénán van megcsinálva, akkor nehezen indul meg. Érdemes azért leszervizelni, normálisan megkenni a légkamera dugattyúját.
Manitou nak amúgy régebben csak levegővel rugózó egysége nem nagyon volt, rugóval volt kombinálva.
Ami olyasmi felépítésű mint ez az R7 es, ezek szépen mozognak, a foxoknak is hasonló a belseje: [link] -
Acef
addikt
válasz Integrale #60675 üzenetére
ühüm
és nekem milyen kell, ha egy Neuzer Courier DT-ről van szó, ami 2x8-as hajtással van szerelve?vegyem ki a mostanit, és nézzem meg, hogy milyen jelölés van rajta?
Egyáltalán miért készítenek aszimmetrikus monoblokkot? nem zavaró a bringásnak, hogy egyik oldalt kijjebb van a pedál?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ingatlanos topic!
- Filmvilág
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Autós topik
- Milyen monitort vegyek?
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Házimozi belépő szinten
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...