- Milyen okostelefont vegyek?
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Az iOS 18 megjelenésekor az EU-ban nem lesznek elérhetők a legfontosabb újítások
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Újabb Play mobil a Honortól
ma Kínában bemutatta a Honor a Play 60 Plus készüléket, mely felénk később Lite vagy X-szériás telefonként jelenhet meg.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Friss Dolby Atmos hangprojektorok érkeztek a TCL-től
ph A TCL S45H és TCL S55H a nyár folyamán kerülnek a magyar boltokba.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz maximilian4 #143054 üzenetére
A magyar maratonokon többen mennek CX, full merev monti, vagy SS bringával... kinek mi kattan be. Nyilván ők nem a sebességre mennek, hanem a technikázásra, élvezeti értékre.
Amúgy nem néztem végig a videót, csak belepörgettem, de melyik itt a vállalhatatlan XC-vel? Jó kis csiki-csuki egynyomos ösvények, van ilyen a Börzsönyben, Mátrában, Bükkben is. Össztelóssal megy, ezért nagyobb a sebessége, az nyilvánvaló (meg jobban is tud bringázni, mint mondjuk én ).Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #143063 üzenetére
Elvileg igen, az a fasza, hogyha csak derékból tartod magad, a kezek lazák, és csak a lábad dolgozik. Energiafelhasználás szempontjából is ez a legjobb, mert nem visz el felesleges energiát más izom (ezért nem jó a szarv sem ha húzásra használod). Aztán ha fárad az ember, akkor úgyis tartod magad kézből, vállból, de akkor már mindegy.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #143071 üzenetére
Ott.
Sprintnél oké, hogy belehúzol, de egy hosszú mászásnál jobb törekedni, hogy ne kézből húzd.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #143076 üzenetére
December óta tudom, de ne mondom meg, mert bojkottáljátok a versenyt.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #143094 üzenetére
Nem leszek dobogós, de adok autogramot neked!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #143191 üzenetére
Decemberben be kell fizetni mindet, majd előtte meghirdetni fórumokon, hogy mennél, és csatlakoznál kocsiba/-val másokhoz. Így azért kezelhetőbbek a költségek, bár neked még messzebb vannak a nagy versenyek, mint neked. De a kanizsaiaknak még messzebb.
Hasaggymeg: azért 10-ből 9 versenyen nem kap ám fokozottabb terhelést, mintha magunkban tekeregnénk úgy igazán. Nyilván a májusi cumicunami az költséges volt, de nem ez a jellemző. Kivéve, ha csak jókedvből mész, és ha gond van megállsz (nem jössz le az utolsó 5 km-en felnin például )
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #143201 üzenetére
Régen úgy volt, hogy ha befizetted a 4-et előre (5500 Ft), akkor annyiba került kb, mint tavaszi nevezéssel 3 (~7000 Ft). Ott még mindig nem tudod, milyen idő lesz, de buktál egy versenyt VAGY nem mész el az egyikre, és ugyanott vagy, mintha később fizetnéd.
Wombath: Vácról, Bükkre bringa ügyileg tele a kocsi, ha beszélgetni szeretnél, még egy férőhely van. Mátrára tegnap foglaltam (bevált) szállást, nem olcsó, de bringával 2-3, gyalog 5-10 perc a sípálya.
ZolkoW bringa: ha már ződ bringa, én tegnap óta erre gerjedek, még szerencse, hogy nem az én méretem. Van belőle ilyen candy red is, nagggyon királyul néznek ki.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #143252 üzenetére
A szakállas NW Skeleton mezes (aradi) sráccal sprinteltem tavaly a Duna maraton utolsó pár km-ét. Egyszer ki kellene próbálni egy ilyet, de ha belegondolok, milyen vagyok másnap egy középtáv után (kb 55 km/1500 m), ők meg mentek ma 44 /1700-at 4 óra alatt... és holnap is biciGlizniük kell.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #143275 üzenetére
Nyilván, de azért más, ha megy körülötted mindenki. Végig turistáskodni meg olyan izé.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #143284 üzenetére
Minden hosszabb verseny a kajáról és az energiagazdálkodásról szól. 1 óra alatt is el lehet készülni, meg 10(-16.. Salz) órát is lehet menni minden gond nélkül. Ha gyakorolsz rá. Feleségednek azért lett meg a tri, mert olyan zónában csinálta, amiben kényelmesen elvan. Nem akart jobb lenni magánál. Nem mellesleg jó az állóképessége, ha az szintidőn belül volt.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #143298 üzenetére
Nem értek a multisporthoz, de biztos jó az ideje.
Rendben, majd figyellek, egy ezüst Corollát keress a verseny előtt, a bevezető úton a sínek mellett (remélem lesz hely, ott van árnyék).
samujózsi: gondolom a telesz*rt búvárruhás emberekre gondol a millás TT bringákkal.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz bringasisti #143326 üzenetére
A bőr színe változik a pulzus (/vér) alapján, ezt méri az optika, nem?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Massmurderer #143453 üzenetére
+(#143469) Massmurderer:
Múlt héten tekertem este 6 után a bringaúton, és jött szembe egy család: anyuka elöl, apuka hátul gyereküléssel, benne a gyerek. Fás rész volt, de nem volt sötét, nem volt indokolt még a lámpahasználat. Anyuka jön elöl, én szemből, amikor apuka kicsit behúzta balra, és kb kiégett a szemem, azonnal sötétség: valami agydinamós cucc lehetett, a kerék fölé szerelve, de felfelé/előre irányítva. Kb csukott szemmel mentem el mellettük (2 mp volt). Na most ha nem tudok egyenes vonalú egyenletes mozgást végezni csukott szemmel, akkor tarolom a családot. Ki lett volna a hibás? Számított volna, ha mondjuk a gyerek lefejeli a kormányomat?Autók szemből: ilyen a bringaút Vác és Verőce között is, de csak kb 50-60 cm-rel magasabban mennek az autók. Nem ők mennek refivel, hanem a te szemed esik abba a magasságba, ahova a tompított lámpájuk világít (az út szélére). Ezek tervezési hibák, nem szabadna így bringautat elhelyezni. Ugyanilyen élmény, amikor megáll mögöttem egy új kisteher (talán Transit), és a ledsor (tágfártlicht) egy vonalban van az autóm tükrével. Ha úgy jön a fény, az is kiégeti a szemem, fényes nappal is.
Amúgy meg mi volt ma itt? Jedi harcosok, Rambók, tekerni meg nem tekert senki, mi?
-=RelakS=-: nekem nem jeleneik meg, majd manuál feltöltésre kiírja, hogy ne akarjak duplikálni. De még nem akar megjelenni...
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #143546 üzenetére
Most ez így fáradtan, (besörözve ) nem megy, de felmentél a pálya második felére?
Wombath: sajna nem mindenkinek...
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #143567 üzenetére
Meg is találtál a sok csété mezes között, vagy csak belelőtél a tömegbe? Köszi, mindjárt rittyentek egy beszámolót, tanulságos verseny volt. Azt hittem van Stravád, onnan tudod a helyezést, de gondolom inkább gugliztál.
xy.zsolt: a szeles Fertő-tó kerülés is biztos kemény, de ennyi erővel egy Szeged-Békéscsaba is az, jégesőben, széllel.
A himalájás hasonlat arra vonatkozott, hogy a mászók azt mondják "Azért, mert ott van.". Hazánk legnagyobb tava, jó hogy mindenki azt akarja kerülni. Aki megcsinálja, és rákap, úgyis végigjárja a többi tavunkat is.ZolkoW: kosárban nem látszott még a kedvezmény, csak pár kattintással arrébb. Ha ez vigasztal, nekem 340-nel váltotta az eurot.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Bükk maraton 2019
4:30-kor kelés, 3 bringa felcuccolása a kocsinkra szereléssel (E11 Corolla teteje vs 3 bringa 720-800 mm-es kormánnyal-> 2 nyerget kivettünk.), érkezés, check-in, öltözés, bemelegítés, kulacscsere, rajtba állás. Kb középről indultam, jobb lett volna kicsit előbbről, de úgyis az volt a terv, hogy az első órában 165-170 fölé ne menjen a pulzus. Pedelec futamot most előttünk indították 2 perccel, ez jó ötlet volt, mert nem volt kavarodás utána (az elsőt 40 perc után értem utol ). Elindultunk, nagyjából eseménytelen volt a hegy tetejéig (13 km/500 m szint) szépen haladtam előre, mindig valaki mögé beálltam, vagy felmentem az előttem lévő csoportra. Jött a lefelé, kis hullámvasúttal, aminek az egyik része a halálfejes lejtő (jelzik a pályán, ha van valami: lefelé 1-2-3 nyíl a lejtő, esetleg felkiáltó jel, meg a halálfej). Ez valami aszfaltozott út lehetett régen, mert a vége is az, de már tele van 10-15 cm sziklával, hordalékkal, ezek között kell veretni lefelé. Minden évben itt hullik ki az emberek jelentős része (jobb esetben) defekttel, most is ahogy elkezdődött a szakasz, már szereltek is az út szélén, kiabáltak habpatronért miegymásért. A szakasz alján látom, hogy tolja egy ismerős, kérdezem kell-e valami, hagyjam, menjek. Sorban mentem el a defektesek mellett, csapattársak is voltak, több olyan ember, aki az első 5-ben szokott lenni. Kiértünk egy fehér köves útra, kocog egy Bringabandás mez, piros bringa, őt is ismerem, ő vezeti az összetettet. Elhaladok, mizu? - Pumpád van? - Van. - Dobd le légyszi'. - Nesze. A defektesekről majd a végén bővebben.*
Beértünk az első körről, egy hurokban kellett ráfordulni a célkapunál, hallottam, hogy előttem mondják, hogy valaki Master1 10., akkor az nem is vészes. Kifordulunk a mezőről, jön a vasúti sín melletti hirtelen mászás, de szét van túrva, sáros is, meg be is kellett volna gyakorolni, hogy az 1x11-gyel hogy lehetne felmenni, elpörög, leszáll, tol. Utána 50 m gurulás, megint fordulás, elkapar, leszáll, tol (mondjuk itt fejben sem volt az az érzés, hogy tekerni szeretném). Utána eseménytelenül, kb egyedül tekertem. Egy ideig egy srác jött velem, de lassú defektje volt, kérdezte a pumpát, mondtam, hogy már nincs. Egy fehérvári (bringaboltos?) srác jön szemből tolva, ennyi volt?! Ennyi, 2 belső is megadta magát, nincs több... Azt hittem adnak a csomagba szintrajzot, amit fel lehet tenni a vázra, ezért magamnak nem csináltam, így viszont nem tudtam, hogy mi van még a végén, mire kell spórolni. A távot is csak nagyjából tudtam, ezért össze vissza nyomogattam fel-le, a vége felé még egy srácot láttam magam mögött, az adott egy kis erőt, nem is ért be az erdőben. Beértünk a faluba, aszfalton jó vagyok , ott már tuti nem ér be, de nyomtam, hátha van még előttem valaki aki fogható. Nem volt, 3 perccel ért be előttem, az 1-1,5 km, az sok. Végén kis rázkódás még a mezőn (hogy utálom az ilyet), finish, speaker megint akkor nincs ott, amikor be kellene mondani, hogy hányadik vagyok.
Evés, ivás, beszélgetés a többiekkel, kinek mi volt, ki hogy törte össze magát (csapattárs, akivel az elmúlt kettőn sprinteltük a végét bekötött sípcsonttal kereste a mentőt, haverom, akivel együtt utaztam arcra esett egy előtte megálló ember miatt, be van dagadva a szeme alatt, oldala fáj).
Annyira nem vagyok elégedett magammal (bár mindig megkapom, hogy nekem semmi sem jó), 8 perccel mentem rosszabbat, mint tavaly. Bár a pálya vizesebb volt, azért mégis +1 év edzés van benne, meg az új csodabringa, ami tökéletesen teljesített, nem volt kevés sehol. Júliusban kimaradt 2 hét bringa a külföldi nyaralás és egyéb dolgok miatt, futással pótoltam, de a nem megfelelő táplálkozás is bőven rontott a dolgokon ebben az időszakban. Ellenben jó volt a frissítésem, nem ment el az erőm, nem volt technikai gondom, nem is hibáztam nagyokat, lábak is jók voltak, ebben nekem ennyi volt. Talán a szokásos, ha a végén nem egyedül kavargok, az adott volna még egy kis löketet, de ez van. Majd egy hónap múlva a Mátrán.*defektek: Beértem, majd a barátom(/edzőtársam) is, egymásra néztünk és csak annyit mondtunk: Mitas. Semmi probléma nem volt a gumikkal, az út szélén sem láttam olyat, aki ilyen gumival szerelt volna (mondjuk nem is vagyunk sokan szerintem). Amikor gurultam el a szerelős emberek mellet, mindenki azt nézte, hogy aki halad, milyen gumival megy. Az első ismerős, akit beértem, TL Maxisokkal defektelt el, próbálta pumpálni, de nem lett jó, kitömte avarral, hogy be tudjon jönni szervizelni az első körről, de végül hagyta, és kiszállt. A listavezető srác gondját nem oldotta meg a pumpám, összetettet viszont nem adunk fel, ezért az első kör maradék 12 (!!) km-ét lefutotta karbon talpú spd cipőben, bringát tolva. A rajtzónában nem engedtek neki kerékpárt cserélni, kereket nem tudtak berakni mástól a különböző tengelyek miatt, ezért kicincálták a beragasztott szelepet a felniből, kapott egy belsőt, és azzal tekerte le a második kört, ahol egy másfél órás körön 4 perccel ment gyorsabbat nálam úgy, hogy a szerelés is benne van a köridejében. Utána beszélgettünk mi volt: egyrészt a könnyű (~500 g) Speci gumik voltak fent neki, de ki akarta próbálni, milyen alacsonyabb nyomáson, nem jött be. Kérdeztük mi az alacsonyabb nyomás? 1,8 bar, mert amúgy 2,0-2,2-vel megy... Alacsonyabb, mint én, szálkásabb is, szerintem olyan 65 kg körül lehet, és fiatalon dh-zott, most is rohadt gyors a lefeléken. A közös megállapítás is az lett, hogy versenyen fontosabb, hogy körbeérj, mint az, hogy nyerj pár mp-et a jobb tapadáson. Szóval a Mitas gumik ismét jól vizsgáztak, nekem elöl 2 hátul 2,2 bar-ra voltak fújva (80 kg), új gumik, 1 dl/kerék tejjel. Lehetne spórolni 100 g-ot kerekenként másik gumival, de a bringával futkározást inkább meghagyom másnak.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #143598 üzenetére
A Stravája alapján volt 3 defektje. Az első egy fiatal srác lett.
Villanybringás: jól érted, de valami nagyon kezdő lehetett, mert nem nagyon haladt, meg a mozgása is érdekes volt.Csokicsibesz: jó írás! Gratulálok az eredményhez is. Bele kell rázódni, és rájössz, hogy mire figyelj. Egy megjegyzés: én minden itatónál elveszek egy pohár vizet kézből, és megiszom, vagy valamennyit iszok belőle. Azt adják, nem kell cipelni, nem időkiesés, és inkább érj vissza 2-3 dl vízzel a kulacsodban, mint elszomjazz.
Magene övvel mi lett? Végleg megmakkant?[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Már olvasgattam róla, de nem sokszor vásárolok neten, így elapadt a vágy.
Amúgy érdekes volt a b-c rendelésem: elküldtem a rendelést, majd hívott a bankom, hogy furcsa tranzakciót észleletek. Adategyeztetések után hagyták jóvá a vásárlást, és felvették a b-c-t a jóváhagyott listára. Eddig nem volt ilyen gondom, mondjuk innen nem rendeltem még.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #143715 üzenetére
2 kategória volt, 500 alatt meg felett. A pedelec futamona dobogót nem a teljesítmény fogja eldönteni, hanem hogy ki tud bringázni. Nem az aszfalton gurultak le ők sem, a kanyarban meg nem segít a motor.
Runner: az a jó a pedelecesben, hogy nem kell rá (sokat) várni a dombtetőn. (Bocsánat minden érintettől, nem hagyhattam ki! )
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #143739 üzenetére
Alapból ha egy hegyi teljes kört nézel, nagy valószínűséggel egy pedelec gyorsabb lesz, mint egy analóg, ez nyilvánvaló, főleg, ha az átlagsebesség 25 alatt van. Az, hogy mi utolértünk vasárnap egyet, az is csak hibaszázalék, lehet, hogy már két defektet szerelt addigra.
Egy versenyen ha egy kategóriába esel valakivel, akkor ott nem azon kell jogászkodni, hogy igazságos, vagy nem. Nálunk a 30 éves együtt megy a 39 évessel, van olyan, ahol 20 év egy korcsoport. Valaki fizikai munkát végez 12 órában, valaki ülő munkát. Ahogy Runner is írta, analóg csoportban sem mondhatom azt, hogy ő azért vert meg, mert egy 10 kilós fully-ja van, nekem meg 11 a merev, de láttam RR540-et is csomagtartóval. Ő sem puffog (remélhetőleg), hogy a karbonnal könnyű. Ilyen a versenysport, ha a legjobb akarsz lenni, akkor bele kell rakni a lóvét a technikába is az edzés mellé, nincs mese. De ha belegondolsz, ez mindenhol így van.jjeahh: van olyan tej, ami oldja az alu küllőanyát, az a nem jó. Nekem is folyt oda Mitas lötty, nem okozott gondot. (Talán ammóniamentes a kulcsszó )
-=RelakS=-: Most nézegettem egy kicsit, de nem igazán látom, hogy hol lehetne az e-ride-ot kiszűrni
Megváltoztatod a sportot Ride-ról E-bike ride-ra. Onnantól az egy másik kategória, csak azokat a szegmenseket fogod látni, amit E-bike sporthoz hoztak létre. Olyan, mintha a bringa - futás között váltanál.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Márton #143773 üzenetére
Olvasgass vissza, mindig előjön a téma: a legolcsóbb használható megoldás a telefon+ öv(2-3000 ft Magene). Ha karon szeretnéd nézni, akkor 15e ft körül indul talán az Amazfit Bip, és onnan megyünk felfelé. Ezek a megoldások utat is rögzítenek, ha csak a pulzus érdekel, akkor van olcsóbban csak óra is, bár nem tudom mennyire pontos.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Márton #143775 üzenetére
Bocs, azt elírtam, az pulzuspánt 20 dollár körül van (érdemes keresgélni ugyanezt máshol), a szenzorok vannak olcsóbban.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
válasz Napfénysüti #143828 üzenetére
Konkrétan árulják is ezt a bringát, nem?
[link]Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Napfénysüti #143830 üzenetére
Jó-jó, de mi meg nem tudunk róla, meg kép sincs róla a fórumban. Milyen hozzáállás ez?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Paxker315 #143833 üzenetére
Ennyi idegenszót még kiguglizni sincs erőm , de szerintem nálad is az az alapprobléma áll fenn, hogy elindulsz bringázni, és nyomod, mint süket a csengőt, aztán egyszer csak jön a rotty. Amit az első hsz-ban írtál, és másnap érzel, az tipikusan a túlhajtott, kiürített szervezet másnapi reakciója. Nekem is ez van versenyek után, ahol kihajtom magam és a táplálékbevitel sem olyan tökéletes, mint általában.
Ha nagyon foglalkoztat, és szeretnél minőségben fejlődni, akkor keress egy edzőt, aki megmondja mit csinálj. Nagyjából 5-6000 Ft/hó áron indul, vagy találsz magánedzőt, aki olcsóbb, vagy nem.
Ha ennyire nem mélyülnél, akkor pedig érdemes egy pulzusmérő órát venni, és megnézni, most mennyivel tekersz, és azt csökkenteni, hogy a keringésed és állóképességed fejlődjön. Emellett ki kell számolni, hogy mennyi kalóriára van szükséged, mennyi az, amit tekerés közben be kell vinned, és mennyi folyadékot mellé.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #143906 üzenetére
Nem-nem, már egy ideje megvan, még a ph-s tekerésen ment a biznisz.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #143931 üzenetére
Próbáltad is, vagy csak a szobában verhetetlen?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #143966 üzenetére
Azért jobb konstrukció ez, csak nekem fura, hogy ennyire nyitott, illetve nem értem, miért nem jobb a háló helyett a zárt. Az előző hsz-ben kérdésként akartam írni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz lomposfarkas #144017 üzenetére
Két szál kolbász még befér az üvegek alá.
Hasaggymeg: nekem nem megy a mapmájrájdod.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Videós, mozgóképes topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Friss Dolby Atmos hangprojektorok érkeztek a TCL-től
- nVidia tulajok OFF topikja
- EAFC 24
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Motorolaj és szűrő topik
- További aktív témák...
- DJI Air 3 Fly more Combo FMC drón +Garancia +Care Refresh biztosítás 2025.09.03-ig
- Roamer 45.mm.200.m./ búvár! 2023,05,06, vásárlás!
- DJI Spark Drón + kiegészítők
- DJI Air 3 FMC RC2 drón +Garancia +Care Refresh +ND Filterek +USB töltő
- DJI Air 3 Fly More Combo RC2 drón +Garancia +Care Refresh +ND Filterek