- iPhone topik
- Bemutatkozott a Galaxy Watch FE
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Apple Watch
Hirdetés
-
Deliver Us the Moon - Jövő hónapban jön Switch-re
gp Bár korábban elkaszálták a Nintendo gépére szánt változatot, júliusban mégis megkapjuk az új kiadást.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
eddie1978
aktív tag
válasz Csokicsibesz #111364 üzenetére
Az nem lehet, hogy a cipő talpa miatt szorul. Minta hozzáér a pedálhoz valmi ilyesmire gondolok. Nem tudom lehet-e ilyen. Nekem a 20 vagy 21 év spd használat alatt nem volt ilyen gondom. Volt hogy próbálták a bringámat eladáskor még az én pedálommal és szorosnak találtatott. Nekem így kényelmes.
-
eddie1978
aktív tag
válasz 6030D #111401 üzenetére
Muszáj volt a wide-széles miatt. Hülye forma a lábfejem. Kellett. Más nem volt jó. Már a világ pénzét elköltöttem oda vissza postázásra, mire ez meglett. A 9-esből pont nem volt 48 wide amikor ezt vettem. Lett ez. Jó.
Amúgy gondolkodtam, hogy bőven a szintem feletti cuccaim vannak. Mondtak olyat is, hogy a carbon annak kell aki 300-400W-tal tolja. Nos én a közelében sem lehetek még a 200W-nak sem. De nem érdekel. Egyszer élünk. Rock and Roll Persze csak ésszel.
Ellenben a belső bovdenelvezetés egyre jobban zörög. Ma szétszedem. Találtam olyat hogy a klíma cső szigetelőbe húzta be valaki a bovdenházat. Kipróbálom. Jó kis seggen keresztüli agyműtét lesz már látom. Vagy át kell térni Di2-ra és nem zörög talán.
Ez egy drága bringa. Nem igaz hogy erre nem gondoltak. A Giant TCX SLR 2 nem zörgött. Ez meg mintha szét akarna esni.koenig:
Gratula a géphez! Gyönyörű. Sok szép élményt a nyergében!Én úgy kezdtem az elmúlt három újonnan vett bringánál, hogy nyomatékkulcs elő és meghúztam mindent.
[ Szerkesztve ]
-
eddie1978
aktív tag
válasz 6030D #111413 üzenetére
Ami jó lehet, arra 6/13mm-t írnak. Valami ilyesmi. Ma nézek. Gondoltam arra is, hogy kiveszem a villát és ha lehet, ott betuszkolni valamit a felső és alsó csőbe.
Próáltam meghúzni én is, de nem igazán hatásos. Attól is tartok, hogy hosszabb távon a karbont elreszeli. Kell valami megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
eddie1978
aktív tag
válasz Véreshurka #111424 üzenetére
Köszi. Megnéztem. Ha nem találok akkor lehet ez lesz.
-
eddie1978
aktív tag
válasz Hasaggymeg #111431 üzenetére
Azt is érdemes megnézni, hogy jó-e még. Nekem nemrég volt hogy ránéztem mert annyira nem forgott a készlet. Még jó, mert a hajtásnál ki volt repedve. Sokra nem mentem volna vele ha kellett volna.
-
eddie1978
aktív tag
válasz eladogeppc #111523 üzenetére
Mindenki ugyanazokból az alkatrészekből építkezik. Ott csoda nincs. A vázakban lehet különbség. Azt kell eldönteni megéri-e a felárat egy lehet hogy tényleg jobb váz egy menő matricával.
-
eddie1978
aktív tag
válasz Hasaggymeg #111536 üzenetére
Tudod mire gondoltam. Nem a nagyáruházas borzalom vs mondjuk Speci carbon űrtechnika. Az alját kizárnám. Volt elszabott Merida vázam is. Amire gondoltam, pl az én esetemben a Giant TCX SLR 2 370k vs Cannondale SuperX 850k. It mar nincs akkora különbség. Mindkét vázra rárakhatod ugyanazokat az alkatrészeket. Lesz különbség, de nem jelentős. Bonyolult soktényezős téma ez. Innen nem lehet megmondani a tutit. Szerintem.
-
eddie1978
aktív tag
Tegnap feltett egyik csaj ismerősöm egy kérdést. Miért kantáros az országúti nadrág?
Egy tippem volt. Nem csúszik le. De inkább ez talán régen lehetett fontos. Más nem nagyon jutott eszembe. -
eddie1978
aktív tag
válasz parkr #111590 üzenetére
Én két éve etióp vagyok. 191cm, 73kg. Rövid az XXL Mavic téli ruhám nadrágja, a kabát tökéletes, viszont mint egy zsák. Ugyanez van a kantáros nadrágokkal is. Rövidek. Kesztyűk ujja szintén. Kabátok ujja sokszor megint csak rövid. Cipőből is széles kell. Nem egyszerű öltözködnöm. Ha 20kg-mal több lennék, már más lenne a helyzet. Igaz 20 évesen is ennyi voltam. Aztán szép lassan felmentem 88kg-ra tekerés mellett, de nem izomból sajnos. Étkezést átvariáltam, most már 2 éve ennyi vagyok ismét. Szuperjól érzem magam. Erő persze nincs annyi mint régebben, de ez nem csak emiatt. Ellenben a régebbi pr-ek mostanában dőlnek stravaban, pedig sokkal lazábban tekerek. Tök érdekes.
StLui: Nekem nyáron nem jók az enduró nacik, Endura hummvee. Kidörzsölik a bőröm. Csak télen hordom, nadrág fölé.
[ Szerkesztve ]
-
eddie1978
aktív tag
Jövő héten jön a klíma szigetelő héj. Kíváncsi vagyok mit sikerül alkotnom a belső bovdenezéssel.
-
eddie1978
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #111647 üzenetére
Húúú királyság!!!
Sok ezer kilométert a paripán! Jobbnál jobb, szebbnél szebb élményeket!
-
eddie1978
aktív tag
Tanácsot kérek az alábbi gépekről. Ebből a kategóriából nincs tapasztalatom. Sejtem milyenek lehetnek, de erősítsetek meg. A keret adott 80k.
Tudom, hogy használt jobb megoldás lehet és nekem nem lenne probléma műszakilag felmérni a gépeket. Ellenben nagyon úgy látom, hogy az új felé hajlik a hugom éllettársa. Lehet megpróbálom eltéríteni a használtak felé.
Előre is köszönöm!
-
eddie1978
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #111829 üzenetére
Nem nem nem nem. Minipumpa szopóroller. Hacsak nem karra akarsz gyúrni. Vészhelyzetre való csak. Kell egy normális műhelypumpa otthonra. Szerintem.
-
eddie1978
aktív tag
válasz -=RelakS=- #111840 üzenetére
Szerintem már leírtam itt. Miután eltörtem két műanyag műhelypumpát, vettem egy SKS Rennkompressor-t. Örök élet. Fém és fa konstrukció. Egyedül a fej műanyag. Évek óta bírja az is. Egyszer kell rá költeni.
-
eddie1978
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #111876 üzenetére
-
eddie1978
aktív tag
Bazz. Hol szedtek össze ilyen csirkéket? Amit eddig találtam az a kocabringás anyuka. Elvittem pár körre, bringázni, és elunom magam a tempótól, pedig nem vagyok egy Sagan. Sőt. Másik sportmaca, de ő sem megy gyorsan, pedig bringa-úszás-evezés-hegymászást nyomja. Na jó, evezésben lenyomott Vannak még az országútis csajok. Ott már bajban lennék szerintem.
A mai programom: leveretek autóval Badacsonyba. Megtekerem/tolom a Gulács-Csobánc-Szent György hegy-Badacsony négyest. Abban az esetben ha még élek, benézek a Tihanyi félszigetre is. Ott is van még pár ötletem. Majd referálok.
-
eddie1978
aktív tag
válasz Hasaggymeg #111965 üzenetére
Jah. Most is visszadobtam egy 500k bruttós állást. Nem fogok éjszakázni. Inkább külföld körvonalazódik.
Na indulok.
-
eddie1978
aktív tag
Hazatértem a Badacsonyi tanúhegy túráról. Gulács, Csobánc, Szent György hegy és Badacsony.
Röviden:
A tanúhegyek nem alkalmasak a bringázásra. Az aljukban még csak-csak el lehet jutni valameddig, de feljebb már tolós/húzós/háton vivős.
Hosszan:
Gulács:
A hétvégi kertekig simán járható. Ahol bemegy az erdőbe az út, onnantól tekerős és tolós szakaszok váltakoznak a kidőlt fák és a meredekség/laza talaj miatt. Majd amikor elértem a csúcshoz vezető kereszteződéshez onnantól csak tolás volt. Először bazaltfolyam. Az mint a vasúti töltés x3. Szerencsére ez a déli oldalon átment ösvénybe. Itt aki bátor, néhány szakaszon akár tekerhet is. Én inkább toltam. Felérve a kilátás pazar. Badacsony, Szigligeti-vár, Szent György hegy adja a panorámát. Lefelé a csúcsról a kereszteződésig gyalogos téma. Onnantól az északi irány még a CX-szel is gurulható és tekerhető. Itt egy jó darabig az erdőben tekertem, majd szőlőültetvények mellett vezetett az út. Innentől aszfaltos szakasz jött egészen Gyulakesziig.Csobánc:
Ez a legtekerhetőbb a négyból. Gyulakeszin a templomnál fordultam rá toronyiránt a hegynek. Egész hosszan tekerhető. Majd a Rossz templomntól én toltam inkáb. Tül meredek és laza a talaj. Bár látom van Strava szegmens fel és le irányban is. Bátrak akik bevállalják. Itt erdőben vezet az út. Innen kiérve ismét szép kilátás nyíik a Badacsony/Gulács/Szigliget/Szent György hegy hegyekre. Az északra visszafordító vasúti talpfás. Majd az egyenes is a legtöbb helyen tolós volt nekem. A déli irányba visszafordító utáni emelkedőt egy darabig meg tudtam tekerni. Majd tolás fel a várig.
A legszebb kilátás a Csobáncról van mind közül. A fent említett négyest a Balaton zárja délről. Ha csak egyet lehet választani, én a csobáncot választanám.
Na itt készült a legtöbb fénykép a panorámákhoz.
Voltak siklóernyősök is.
Legurulás ugyanezen az útvonalon.Szent György hegy:
A Csobáncról toronyiránt mentem volna, de a megtervezett útvonal egy sártenger volt. Fel kell tudni adni. Visszafordultam és Tapolcát érinve kerültem meg a szakaszt Kisapáti felé. Itt a temetőnél mentem neki a hegynek. A túristaházig többnyire tekerve eljutottam néhány tolós szakasz beiktatásával. Na onnantó a Jégbarlangot érintve beindult a szopóroller. Aki bringával jött az a túristaháznál lezárta és gyalog ment fel. Én zárat sem vittem, de nem is hagytam volna ott a bringát. A jégbarlangból tényleg igazán hideg levegő jön fel. Na utána érdekes volt a feljutás. Bringa előrelök, majd két fék behúz. A gépre támaszkodva egy lépést előre, majd így tovább. Afenti kilátópontról a korábbi két megmászott csúcsot lehet más perspektívából szemlélni. Az arra járó gyalogtúrázók információi alapján lementme a bazaltorgonák felé. A csúcs itt kimaradt. Lefele itt sokkal könnyebb volt mint a Jégbarlang felől felfelé. Lefelé elvétettem egy fordulót, így Kisapáti előtt értem le. Újra át a falun a Badacsony irányába.Badacsony:
Nemesgulács felől érkezve a kereszteződéshez egyenesen tovább mentem Köbölkút és Korkovány felé. Ez a szakasz még többnyire tekerhető volt. Amikor egy jobbossal ráfordultam az emelkedőre, az ott lévő túristák megejegyezték, hogy "ez hülye". Na itt még tekerhető vol a szakasz. A kilátót jelző táblától, ami 580m-t momndott, szinte végig tolós volt. Felérve egész jó volt a kilátás, bár a kilátó kialakítása nekem nem tetszik. Túl sokat kitakar. Innen a Rózsakő felé lépcsőztem le. Volt még szép kilátást nyújtó kilátópont útközben is több. A Rózsakőtől legurultam a lefelé vezető út korlátján, mert az jobb volt mint az út amihez tartozik. Itt a Kisfaludy házhoz lyukadtam ki. Onnantól végre jó minőségű út és igen meredek lejtő kovetkezett.Innen már csak visszatempóztam a Badacsonyörs szélén hagyott autóhoz.
Nem nagy a táv és a szint sem. Ellenben piszok fárasztó a bringát húzni-vonni.
A tavalyi karikám, ahol a Cobranco-ék által bejárt útvonalat jártam be, sokkal jobb volt. Ott csak a Csobánc volt a mostani négyből. A többi normál tekerhető szakasz volt. Badacsonytomaj-Csobánc-Diszel-Tapolca-Vállus-Balatongyörök-Badacsonytomaj. Ezt ajánlom. A mait nem vagy inkább gyalog valamelyik hegyet. Ami a Csobánc legyen.[ Szerkesztve ]
-
eddie1978
aktív tag
Van új Canyon Lux.
-
eddie1978
aktív tag
válasz K Norbi #112066 üzenetére
Néha bedobja nekem is a yt.
Látványos, laza stb. Veszélyes.
Viszont mi a tökért nincs fék? Minek elkoptatni a külsőt? Mindenki ki akarja hozni a legtöbbet a megvett gumiból.
Ha jól emlékszem, akkor pont a nyuszis/pandás videónak volt egy hogyan készült verziója. Azért ott látszott, hogy nem mindig adja ki.
-
eddie1978
aktív tag
válasz Napfénysüti #112079 üzenetére
Hurrá. Majd ne felejts el. Mehetünk egy laza kört. Tényleg lazát. Nem vagyok gyors.
-
eddie1978
aktív tag
-
eddie1978
aktív tag
válasz Runner_fxr #112050 üzenetére
Pont az új Edge 520 plus-t akartam ajánlani. De látom, hogy a tervezés az órán még mindig használhatatlanul lassú. Azt írja Ray, hogy 4-5 perc alatt jutott az óra 30%-ig. Mire ez végez, lejár az ember személyije. Én van hogy a telefonon megtervezem. Lementem a gpx file-t. Megnyitom a Wahoo Elemnt programmal és már küldöm is az órára. Természetesen az Elemnt Bolt nem tervez újra. Nekem ez nem szempont.
[ Szerkesztve ]
-
eddie1978
aktív tag
válasz Hasaggymeg #112325 üzenetére
Cipő szárítás
Lehet már írtam, de legyen meg inkább kétszer.
A szárítandó cipőt kinyitom amennyire csak lehet. Két 80mm-es PC ventilátort ráteszem a nyílásra. Nem is kell 12V-ról járatni. Így halkabb. Éjjel is mehet. Pár óra alatt száraz.
-
eddie1978
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #112399 üzenetére
Napi formától is függ. Csapasd hosszabb ideig. Hónapok vagy egy év. Amennyiben akkor sem jó, akkor már elgondolkodnék. Addig nem. Először a mostani is picit fura volt. Most meg már a világ legjobb bringája.
-
eddie1978
aktív tag
válasz Toobee #112939 üzenetére
Mintha magamat látnám. Én is kimaxoltam nagyjából a karbantartás dolgot. Én így jól elvagyok. Mindenhez hozzá tudok nyúlni ami van a bringán. Kivéve kerékfűzés. Ahhoz nem értek.
Más:
Van különbség a DT és a Mavic kerekeim között. Mindkét szett 12-es átütős. Cserekor máshova esik a féktárcsa. Nem nagy az eltérés, de picit súrlódik. Mindig utána kell állítani a féknyeregnek. Erre valami megoldás? Már arra is gondoltam, hogy kimérem és leszedetek a záró kupakból.
Még másabb:
Tegnap mentem megint egy kört a Balaton-felvidéken. Balatonfüred-Balatonszőlős-Nagyvázsony-Vigántpetend-Zánka-Balatonfüred.
Aki szép tájat akar látni az a felvidékre menjen.
A Vigántpetendi szerpentin is jó volt. Ennél még jobb volt az onnan Zánkáig vezető erdei út. Igazi CX-nek való frankó apró fehér zúzott köves út. Az útvonalterv levitt róla. Zánkai tábor keleti oldalán jöttem le. Nekem pont kényelmes kör, 62km 670m szint. Gyönyörű táj.
[ Szerkesztve ]
-
eddie1978
aktív tag
válasz Napfénysüti #112963 üzenetére
Majd megnézném élőben is.
-
eddie1978
aktív tag
Azt mondják, hogy a CO2 nem marad meg a belsőben. Másnapra leereszt. Emiatt inkább csak versenyen vagy hazáig jó. Otthon fel kell pumpálni.
Mostanában patront hordok magammal. Még nem kellett a tubeless rendszert felfújni terepen.
Az alu mini pumpám súlyra ugyanannyi mint a két patron és a fej.
-
eddie1978
aktív tag
Volt másfél évig 8000 szériából XT fékem. Mentem vele télen nyáron egész évben. Nem vettem észre a nyomáspont vándorlását. Szerintem egy nagyon jó fék. Elöl 180, hátul 160mm tárcsa volt. Fogott rendesen. Inkább a SID RL hajladozott 50-60-ról fékezésnél.
Mentem még két éve a 300 és 500 sorozatból való fékekkel. Azok is jól fogtak.
[ Szerkesztve ]
-
eddie1978
aktív tag
Sisak témához:
Én erősen ajánlom mindenkinek a használatát. Már háromszor jól jött. Mindhárom alkalommal kis tempónál télen történt az elcsúszás tökéletes minőségű úton. Kétszer a fülem felett oldalt a harmadik alkalommal majdnem tarkónál fejeltem az utat. Nem volt nagy koppanás, de jobb volt hogy a sisak ütődött az aszfaltnak. Most nem rakok be képet mert akkor volt aki rögtön nekemugrott, hogy az semmi és kaptam itt az ez már valami sisaktörés netről összeszedett képeket. Mindhárom alkalommal esélyem nem volt reagálni. Egyik képkockán még függőlegesek voltak a fák és az oszlopok, a következőn már vízszintesek.
Egy esés terepen még komolyabb lehet, mert ott már kövek is vannak.Újra leírom, én erősen ajánlom mindenkinek a sisak viselését kerékpározás közben.
Ruha:
Mindenkinek a saját döntése mit vesz fel. A kerékpáros ruházat mellett leginkább a praktikussági szempontok szólnak mindamellett hogy jól is néznek ki. Nem lobog, nem akad el vagy bele valamibe, az anyag miatt jobban szellőzik és szárad stb. Sok-sok előnye van. Minden igényhez lehet találni megfelelő ruházatot.
Én még munkába is teljesen beöltözve jártam. Először néztek is furán és próbáltak cikizni a kollégák de nem érdekelt.Olcsó fat bike:
Majd kiderül milyen lesz. Persze csodák nincsenek de lehet még jó is. Én várom majd a visszajelzést róla sok km múlva.
Az első váltó megoldható a jeahh által linkelt videó alapján.jeahh: Bazz, mire rájöttem hogy angolul karattyol az indiai. Durva.
Runner: Én teljesen értem hogy mit akarsz mondani a szükséges mininmumról. Én is ezt mondanám, de bringás kolléga az elmondása alapján tudta miért veszi ezt. Kipróbálja, levonja a következtetést a tapasztalatai alpján. Ennyi. Találkozom én is ezzel a problémával amikor tanácsot kérnek bringavásárláshoz. Elmondom mi van, mennyibe kerül. A keret sokszor fix. Abból nem jön ki az a szükséges minimum, amit mi annak tartunk. Akkor nincs mese, marad az, amit kiad az adott összeg.
[ Szerkesztve ]
-
eddie1978
aktív tag
válasz #05304832 #113281 üzenetére
Én azt kívánom legyen szerencséd mindig és védjen meg a tudásod. Komolyan.
Mindenre van esély. Tavaly például volt olyanom még a montival, hogy a jobb karomról visszacsapódó ág vége pont a cerka végét találta el. Na ott kicsordult egy könnycsepp a szemem sarkából. Azonnal satu fék. Rögtön ellenőriztem a károkat egy gyors nadrágba nézéssel. Szerencsére megmaradt. Egy sisak lehet jó jött volna ott is a végére. Egy kicsit meg kellett pihennem.
Bringás nacinál a betét a lényeg leginkább. Csökkentheti a nyomást a kényes részeken is. Az utóbbi időben, ha a shortban megyek, akkor kiveszem a fapados betétet a nadrágból és felveszem alá a zselés országúti kantáros nadrágot. Sokkal kényelmesebb így.
Most olyan nyergem van, ahol nincs kivágás és ezen zavar a short varrása a saját betétes belső nadrágjával ami túl vékony. A kivágott nyergen nem nyom. Vannak variálási lehetőségek rendesen.A nyereg még a nőknél is probléma lehet. Profikról írta valami cikk, hogy a nunit megműttetik, hogy kisebbek legyenek a kiálló alkatrészek. Persze akinek nagyok. Így nem nyomja a nyereg annyira.
[ Szerkesztve ]
-
eddie1978
aktív tag
Megnéztem a videót a Ferrari fat bike-ról. Meg kell követnem magam. Ez rémisztő.
A hegesztéseket érdemes figyelni. Elsőre a teló jobb oldalán a merevítő híd. ááááááá
Aztán a többi is a közeli képeken. Rögtön a Bikemag cikke jutott eszembe az áruházi bringáról.Remélem az itt linkelt kék verzió jobb minőséget képvisel.
local1:
A tapasztalatom alapján a legfontosabb a nyereg. Legyen minél kompatibilisebb a hátsóddal. Utána jön a betétes nadrág. Egy nem illeszkedő nyergen nem igazán tud érdemben javítani egy nadrág. Tapsztalat. A betét eloszlatja a terhelést. Gondold végiga következőt. Egy golyót asztalra teszel vagy szivacsra. A szivacsnál nagyobb az érintkező felület. Emiatt kisebb a felületi nyomás. Nagyobb felületen oszlik el a terhelés. Ez leginkább a csontos részeken jelentkezik. Még millió minden befolyásolja. Jók a youtube-on a Bikefit Adviser videói a témában.
[ Szerkesztve ]
-
eddie1978
aktív tag
válasz #05304832 #113296 üzenetére
Külön nardágba való betétes nadrággal még nem foglalkoztam. Amiről írtam az egy Endura Hummvee short. Ennek számomra elég gyenge a betétes bepatentolható nadrágja. Vékony a betét. Ezt váltottam ki az országútis kantárossal.
Igen jó dolgokat mond. Medence pozíciójától elkezdve mennyire vagy ruglamas stb. Elég összetett a téma.
Runner:
Igen egyetértünk. Beismertem hogy mellélőttem. Van ilyen. Nehéz jót ajánlani ha olyan a ráfordítandó keret. Kolléga meg kísérletezik egyet. Biztonságra figyeljen. Csak saját felelősségre!
Biztos a 3millás konyhai paradicsom szeletelő kést is meg lehet indokolni. Persze ott is megvan a szükséges minimum ahogyan minden más területen is. Ez ilyen.A fenti gépet fenntartásokkal kellene kezelni.
Viszont még most is könnyesre röhögtem magam a Bikemag-os cikken. Ez mindig üt. Érdemes elolvasni.
más:
Itt Fehérváron végre csillapodik a szél. Megyek, gurulok is egy tókört.
[ Szerkesztve ]
-
eddie1978
aktív tag
válasz INMOTEP #113307 üzenetére
Azt nem láttam a képen hogy más a vázad. Mindenképpen írj majd hosszabb távú tapasztalatot a gépről.
Arra lennék kíváncsi, hogy tekerés közben nem pogózik nagyon? Sajna tavaly amikor akartam bérelni Velencén, akkor pont nem volt a méretemben. Lehet megkérdezem öket a jövő héten van-e most fat gépük tesztre. Eddigi fat tapasztalatom az a pár évvel ezelőtti bringaexpóról van egy villanyos fat képében. Pár kört mentem vele, ami elég kevés a véleményalkotáshoz. Egyre emlékszem, hogy piszok módon tapadt.
Szolgálati közlemény: Velencei-tó körnél az M7 alatt a bringaúton még van víz de csak 6-8cm. Bevállalható.
[ Szerkesztve ]
-
eddie1978
aktív tag
Ő sem aprózza el a technikát. Amúgy jók a videói.