Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Huawei P50 Pro - emlékkép
- iPhone topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Hirdetés
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Decadent - Az őrület határán
gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaben92
őstag
válasz n.gab #227234 üzenetére
Attól függ mennyi pénzt akarsz elszórni. Az MT200 az elég belépő cucc. Ha nem akarsz csövet cserélni akkor M4100/MT410 szett (vagy MT500) amit fent írtam, ha mehet a csőcsere BH90-re akkor én SLX M7100 vagy XT M8100 szettet vennék. De még a Deore M6100 szett is játszhat. Tárcsa cserélhető simán, abból én ha 6 lyukas akkor a legdrágább még nem szendvicseset venném (RT66), ha CL akkor pedig RT64 azt hiszem.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz andrisbandi #227396 üzenetére
Féknyerget akar cserélni csak szóval rendben lesz az adapter nélkül is.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
-
Gaben92
őstag
válasz Hasaggymeg #227654 üzenetére
Szar a szerszámod. Nekem Pro plier van és erőlködés nélkül pattintottam össze a 12-es Shimano Quicklinket.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz andrisbandi #227662 üzenetére
Majdnem ilyet vettem én is de nem volt épp raktáron Bike24-nél mikor adtam le a rendelést amiatt dobtam be a Pro-t helyette. Két 12-es qucilinket szedtem le vele SLX láncról és raktam fel vele újakat és konkrétan meglepődtem milyen könnyű volt mert korábban olvastam, hogy a 12-es QL megviccelt pár embert. Lehet csak szerencsém volt de tényleg tök simán le is jöttek a régiek és fel is mentek az újak. Két kézzel mentem mondjuk neki reflexből - a korábban olvasottak miatt - de minimális erősfeszítés kellett hozzá csak.
"Összerakáskor már nem is finomkodtam, pedálra taposva, nagyot kattanva szépen záródott."
Na az meg azért vicces mert páran meg azt írták, hogy a 12-es QL-t pedálra taposással lehetetlen összepattintani, kizárólag szerszámmal megy. Szóval eddig három féle tapasztalat van.Alg: Mert ez jött a lánccal.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz fulton #227736 üzenetére
Nekem Endura ClickFast linereim vannak, azok konkrétan olyanok mint egy boxer csak van benne betét, aztán azt veszel rá amit akarsz. Amit a nadrágokhoz adnak az más fajta, lentebb érős. A külön kapható verzió (pontosabban ami nekem van) az olyan mint egy boxer és a betét is máshol van benne elhelyezve. Nekem a Hummvee nadrághoz adott liner kényelmetlen, rossz helyen van benne a betét és zavaró. Amit külön vettem az “felcuppan a résbe ” és észre se veszem, hogy rajtam van.
Amúgy az Endura Hummvee short kb az amit te keresel szerintem. Külön van a liner és külön a rövidgatya (szellős), a kettőt meg össze lehet pattintani pár patenttal. Többen is használjuk itt a topikban azt hiszem, csak a legtöbben a gyári linerrel (jjeahh-nek úgy emlékszem bejött) én meg a külön kaphatóval mert az jött be. De ez már a “kinek mi” kérdéskör.If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz fulton #227744 üzenetére
Mindkettő van nekem. A ClickFast az csak a csatlakozás neve Enduránál.
A Hummvee shorthoz alapból jár egy ClickFast Liner 200-as betéttel. Na nekem az a 200-as betét, vagy maga a ClickFast Liner szabása nem jött be. Viszont vettem korábban Engineered boxert amiben 300-as betét van és az viszont egy álom. Van amúgy belőle ClickFast nélküli verzió is (patentok hiányoznak de kb ennyi) ha esetleg nem akarsz Endura shortot venni hanem maradnál a megszokott rövidgatyádnál.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz FeRRaR1 #227864 üzenetére
A Hope Pro 4 jó cucc. Ha oda keveredek, hogy fűzetni kell akkor én is azt fogok rendelni szerintem, kivéve ha lesz valami kihagyhatatlan DT350-es komplett felni.
Az M5120 váltó ami neked van hivatalos spec alapján 46T-ig megy szóval nálad ki van maxolva a dolog jelenleg. 10-51-hez (gondolom arra gondoltál mert 10-52 nincs) már 12 sebességre kell váltani, ott viszont már más a freehub szóval még agy rendelés előtt gondold ki. A Pro 4 kapható HG aggyal ami neked kell most és MicroSpline verzióban is ami a 12 sebességes kazettához kell és maga a freehub cserélhető ha esetleg most még maradnál 10 sebességnél és később váltanál 12-re viszont úgy kell vadászni és ha találsz akkor is kb 80€.
Mod: A korábban írt Microshift 11-48 még amúgy működhet. A hivatalos 11-46 átfogás amit a Shimano ír azért annyi met ők azt gyártják de külföldi fórumokon volt téma, hogy a GS mechanikák is többet át tudnak fogni kicsivel mint a hivatalos, szóval simán benne van, hogy az M5120 még át tudja fogni gond nélkül a 11-48-at de biztosra nem merek mondani semmit.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz FeRRaR1 #227876 üzenetére
Fejből nem tudom hirtelen de úgy rémlik 141-ben csak az i9 hydra rendelhető, a Hope-hoz pedig csak QR kupak csere kell. Utánanézek pontosan azért majd.
A váz elől 32-es tányért bír el maximum szóval annál feljebb ne gondokozz semmiképp. Gyakorlatilag amiben te gondolkozol most az az XC9 gyári felszereltsége. Elől 32-es Narrow-Wide hátul 10-51 (mindegy milyen) és M8100 SGS váltó.
Mod: Na géphez kerültem, úgy van ahogy mondtam. Boost 148-as HUB kell és hozzá megrendelni a megfelelő conversion kit-et ez alapján tehát a HUB238 kell neked. Bike24-en kapható csak épp nincs raktáron.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz Hasaggymeg #227928 üzenetére
Ránéztem gyorsan én is mi ez a csoda. A két kis pöcök ami említve volt a motor felfogatására van csak. A tárcsa trükkös, az alap (feke rész) és maga a fékezőfelület egymáson el tud forogni, a fekete rész fixen áll, arra csatlakozik a motor és mikor befordítják a helyére a középső lyukba esik be a motor kihajtótengelye ami a tárcsa belsejében lévő fogaskoszorúba csatlakozik. A kihajtótengely visszahúzható a motor tetején lévő karral, másképp ugye nem lehetne levenni az egységet. Kb ennyi a dolog, vagy csak nagyon benéztem valamit. De más ésszerű működési elvet nem tudok kibogozni ebből.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz Kiskopika #227971 üzenetére
Nem. A Clarks féknyereg csavaros mindkét végén (de abból legaláb két eltérő méret), saját készlet kell hozzá.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz arcitec #227973 üzenetére
Minden meglátásod rossz.
Nem forog ott el semmi egymáson.
Hogyne forogna... A cucc középső fekete részére van felfogatva az egész motor tehát annak fixen kell állnia. A féktárcsának meg forognia kell, hogy tudj fékezni. A kettő csak úgy jön össze együtt, hogy ha a féktárcsa forog a kerékkel együtt de az "agy rész" fixen áll"a 2 pecek - szerintem - abba a 2 kisebb oválisan szűkülő "vágatba" megy bele és azon keresztül hajt"
Nem, a 2 pecek szigorúan a motor felfogatására való. Pont ugyanaz a rendszer mint a falra szerelhető cuccoknál, hogy van egy nagy lyuk ahova betalál a csavar, elfordítod és a csavar feje bekerül a keskenyebb részre. Emiatt rakják fel csavaró mozdulattal. Mikor a helyén van, akkor tud a hajtótengely bepattanni a kettő között lévő lyukba.
A motor tetején a kar amit meghúznak arra szolgál, hogy a középső kis lyukból a hajtótengelyt kihúzza, csak utána tudod eltekerni levételkor az egységet
Csatolok én is egy képet.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz arcitec #227979 üzenetére
Másodszor is leírom, a két pecek nem hajt semmit. A kettő között van egy tengely, az hajt egyedül.
Itt a kép a -=RelakS=- által linkelt második videóból. A piros vonallal jelöl peckek csak felfogatásra szolgálnak, a kék maga a hajtás. A motorból csak egy tengely jön ki, az csatlakozik bele a fentebbi képen látható kis fogaskerékbe.
Kiskopika: Nem lehet, hogy szimplán a féknyereg nincs beállítva rendesen? A dugattyúk a legtöbb féken központozzák magukat, ha fixen az egyik oldala ér bele akkor jó eséllyel csak rosszul van felszerelve a nyereg.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz Kiskopika #227989 üzenetére
Hogy raktad fel a féknyerget? Írd már le a műveleti sorrendet légyszi. Ha van valami hiba a folyamatban akkor hiába rakod fel többször, a hiba mindig ott lesz.
Kerék rendesen a helyén van? QR vagy átütő? Első vagy hátsó a problémás?
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz Mr. Erikszon #228069 üzenetére
Ha bele is tudod tuszkolni lesz kb 2mm hely a gumi felett. Gyorsan ránéztem pároméra (27,5" Judy Silver TK) és Ardent Race gumi felett kb 20-25 mm hely van. Szerintem némelyik magasabb profilú 29"-es gumi már súrolna is, de alacsony profilúval is - ha be is megy - minimális hely lesz felette.
A linken amúgy szerszám van.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz gulupeti #228084 üzenetére
BBB-ről nem nyilatkozok de a linkelt Shimano görgők mind jók amiket linkeltél. A Shimano a 4700-hoz ezt a két görgőszettet mondja:
WP-Y5RF98070
WP-Y5XH98120A Decás linken nincs termékkód de pont ugyanaz a kép mint az RD5701 szetté a Shimano honalpján, a Mikesportos egyértelmű kép és leírás alapján, a muzikernél pedig még ott a termékkód is. Szóval amelyik szimpatikus.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz Mr. Erikszon #228109 üzenetére
Ha A-head akkor miért linkeltél két egyenes csövű villát? A Judy is az a linkeden és a Reba is amiről kérdeztél.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz 6030D #228115 üzenetére
Megkövetem magam, teljes fogalomzavarban voltam.
Csak, hogy lehessen rajtam röhögni én eddig halál komolyan azt hittem, hogy az "A-head" valami magyar szleng a tapered steerer-re (mer' úgy néz ki mint egy A betű és az "A-head" kifejezést így kötőjellel még a gugli sem ismeri). Most visszakerestem a topikban és akkor tudatosult bennem, hogy az A-head az threadless-t takar és utána már a gugli is kidobta, hogy az A-head az bizony nem A-head hanem ahead ami igazából aheadset.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz jjeahh #228252 üzenetére
Csak nem külöd neki eléggé. Viccet félre téve engem annyira nem lep meg. Teljességgel csak következtetek, de az RT56 gondolom alapból puhább anyagból van (emiatt resin only) és maga a tárcsa is narrow. Nagy valószínűséggel hideg/langyos tárcsán nem venni észre semmit de egy erősebb lejtő alján forró fékekkel már erősen billenne a mérleg nyelve az RT66/félfémes felé.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz Mr. Erikszon #228262 üzenetére
Át lehet alakítani őket de nem annyira egyszerűen mint egy Judy-t ahol csak ki kell venni pár gumibakot. Légrugót kell csell cserélni bennük. 17. oldal teteje
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz gulupeti #228293 üzenetére
Nálunk Finnországban azért egész más a közlekedési kultúra de a kerékpárút még itt is mindig tele van gyökerekkel. Leginkább a telefonba merült gyalogos a jellemző, abból is az a kedvencem akin ott az on-ear headset szóval ha ordítanál se hallaná. A kereket viszont mindig megérzik.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz sebgutkopf #228419 üzenetére
Fidlock-ra repül a +1 tőlem is. Ahogy Spenót papa is megmondta: "Nem olcsóóóó de jóóóó".
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz Hasaggymeg #228422 üzenetére
BOA verzió nem is arra van kitatlálva. Dedikált Fidlock kulacsokon az egész mágneses mechanika bele van süllyesztve a kulacsba. Itt a hivatalos rajz, azon is szépen látszik. A BOA inkább arra való - szerintem -, hogy egyéb dolgokat fel tudj szerelni vele amiket viszel magaddal. A base mindegyiknél ugyanolyan, nekem kettő van fent és tudom kombinálni, hogy két kulacsot viszek, vagy kulacs + toolbox.
A kulacson magán a szerkezet cserélhető, szóval ha cserélni kell akkor elég megvenni a kulacsot mindenféle extra nélkül és átszerelni róla a mountot. De úgy rémlik még talán a Camelbak vagy valamelyik nagyobb gyártó is gyárt spare bottle-t amiről csak át kell dobni a mechanikát és kész.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz Dark Archon #228424 üzenetére
Nyilván ha van fent két klasszikus kulacstartód akkor ugyanúgy meg tudod oldani, hogy viszel két kulacsot vagy egy kulacsot meg például egy ilyen kulacstartóba való toolboxot és ugyanott vagy olcsóbban.
Viszont maga a Fidlock mechanika rohadt jól ki van találva és kényelmes használni. Páromnak az S-es vázból egy 800-as kulacsot kibányászni egy klasszikus tartóból egész konkrétan kétkezes művelet és még úgy se egyszerű. Side loader működne egyedül de valahogy az nemgyerebe. Ezt a mágneses-tekerős cuccot viszont kényelmesen egy kézzel bárhol.
Nyilván egyén válogatja, nekünk megérte a felárat és még akár drágábban is megvettem volna, de megértem ha másnak nem.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz Hasaggymeg #228431 üzenetére
Hivatalosan adaper nélkül kellene mosogatógépbe rakni de az asszonyt ez nem nagyon hatja meg. Megéltek már jópár mosást de eddig még bírják. Őszintén szólva nem nagyon tudom mi tudna rajta szétmenni. De amúgy igen, valamit valamiért. Színnel nekem általában nincs probléma soha, mindenből van olyan amit akarok modjuk ez nem csoda.. Batman tudja összefoglalni a legjobban ebben a videóban.
Dark Archon: Persze, ez mindennel így van. Kinek mi ér meg és mennyit. Én időt csesztem el rengeteget míg összehoztam amit akartam mert magamon nem szeretek cipelni semmit és azt se szeretem ha a vázra feltápőzárazva vannak a dolgok... Szerszámtartót nálam már egy ideje úgy hívják, hogy villaszár + kormányvégek, "magamon" csak lakáskulcs, telefon, egy gél meg egy proteinszelet.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz stickermajom #228437 üzenetére
Rémlik, hogy raktad. YT 600-asa úgy rémlik magasságra alig nagyobb és az extra onnan jön, hogy kicsit chubby és fura formája van de szerintem még beférne. Ha jól rémlik MPowerPH-nak az van a Jeffsy-n és szerintem azon sincs több hely mint nálad.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz jjeahh #228454 üzenetére
Kíváncsiságból lemértem már az XC9-et, mondjuk nem a szakszerű módon (értsd.: még a minipumpát se vettem le) és full menetkész állapotban kulacsot leszámítva 14,1kg.
Ebből olyan 200g a teljes Granite Stash készlet (írtam itt súlyokat) a pumpát meg 112g-ra hazudja a gyártó szóval olyan 13,7-13,8 körül lenne amúgy, pedálok nélkül (PD-GR500) pedig 13,2-13,3Kg. Nagyon borzalmasan sok?
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz jjeahh #228467 üzenetére
Az mondjuk tény, hogy egy tank... Viszont most esik le, hogy nem is említettem... Kaptam egy érdekes fülest - még várok hivatalos megerősítésre - de benne van a pakliban, hogy az asszony kap egy Mavic Crossmax szettet. Igen, arra a Boost QR vázra.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz Gaben92 #228473 üzenetére
Na meg is jött a hivatalos megerősítés. Minden 2018 utáni Mavic MTB kerék (amik már QRM Auto hub + ID360 freehub verziók) Boost QR-é alakíthatóak V2510801 / LV2510800 kupakokkal.
Szóval DT Swiss, Mavic, Nukeproof, Hope, i9 Hydra, meg még pár amit fejből nem tudok de otthon vezetve van.
Akkora bőség van mint az állat. Később majd írok egy összefoglaló posztot, hátha valakinek hasznos lesz.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz Ringman #228542 üzenetére
Kupakcserével csak TA-QR átalakítás megy, Boost - Non-boost konverzió nem. Pont pár napja néztem, el is gondolkodtam rajta, hogy megrendelem az asszonynak. Rohadtul overkill neki, viszont jó áron van. Csak kellene még hozzá rendelni Microspline freehubot mert ez még HG.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz Ringman #228564 üzenetére
Tényleg gondolkodom rajta. 480 euróból meglenne az egész (kerékszett, microspline freehub, Boost QR adapter), annyi, hogy a QR adapter nincs raktárok Bike24-nél szóval azt máshonnan kellene beszereznem.
Mondjuk úgy is az asszony dönt. A mostani lassan cserés lesz (nagy rakás foshalom ez a Formula agy) szóval valami mindenképp kell helyette. A sima Crossmaxnál 162€-val drágább (ebből 52€ a Microspline freehub ami kell extraban), súlyban pedig 230g elvileg a különbség. Viszont a Crossmax 25mm, ez a karbon szett pedig 23mm. Mostani is 23, nincs vele gond éppen de 2,4”-re már talán nem ártana szélesebb, na meg talán a téli szöges szettből is mehetne fel valamivel ballonosabb (bár csak tippre mondom).
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz Hasaggymeg #228618 üzenetére
Nem tudom mennyit voltál gyárakban huzamosabb ideig de ha tudnád egyes dolgoknak (amiknek nem teljesen automatizált a gyártása) miképp is megy az összeszerelése/minőségellenőrzése, illetve milyen emberek dolgoznak rajtuk sírva fakadnál.
Tudok helyeket ahol a felvételi abból áll, hogy kapsz 3 csavart meg 3 anyát, (mind más-más méretű) és egy papírt rajta egy körrel, háromszöggel, négyszöggel. A feladat: Növekvő sorrendben haladva a csavarokra a rájuk való anyát másfél fordulatot rátekerni, és ha kész a háromszögbe tenni. Mikor én bent voltam interjúztatni 20 emberből 5-öt vettek fel, de ebből az 5-ből is csak 1 csinálta meg hibátlanul. De vannak jóval cifrább dolgok is.
Tavaly a rétegeltlemez lamináló soron úgy kellett megmagyaráznom, hogy azért gyártanak selejtet mert az operátorok folyamatosan lazítanak a féken villáskulccsal ha túl sok a feszítés, az automata fékerőszabályzó rendszer meg teljesen megkergül miatta és az egekbe tolja a fékerőt mikor terméket váltanak.Tegnap (épp beüzemelni vagyok papírgyárban megint) láttam egy késsel kitámasztott ”manual confirm” gombot. Mikor az automatika nem biztos benne, hogy minden rendben, ellenőrizniük kellene és ha minden OK akkor manual confirm, ha szar akkor meg reject. Komák elmentek ebédelni, betámasztották a gombot, hogy nehogy valakinek félbeszakadjon a kajaszünete.
Láttam olyat, hogy minden terméken a csapágyazás sérült volt. Utasítással szembe menve (két kézzel vedd le a cuccot a szerszámról) egy kézzel csinálták az operátorok és levételkor emiatt minden darabot egy kicsit odavertek.
A kedvencem az volt mikor a zsíradagolón valaki áttolta a kijelzőt grammról unciára. Koma meg tekert egyet a potméteren és 5 gramm helyett 5 uncia zsírt kezdett adagolni a gép. Aztán valakinek feltűnt, hogy sok a fogyasztás de addigra már össze volt szerelve vagy 200 termék. Konkrétan zsírban úszott a teljes elektronika.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
Rétegelt lemezes történet Észtország, a manual confirm Finnország, többi Magyarország. Az egész világon ez megy… És én még nem is járok ilyen borzalmas helyekre mint India meg Kína mint pár kollégám.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz bardi #228632 üzenetére
Én abszolút nem élek abban, sőt. Elég sok gyárat látok meló miatt (most is épp egy UPM papírgyárban vagyok ) szóval tudom mi megy. Legtöbb helyen azt látom, hogy minden műszakban van pár kompetens ember és kb ők viszik az egész műszakot a hátukon. Beüzemelés után mikor még voltak problémák az egyik sorral többször hívtak hajnali 2-5 között (30 perc alatt ott kell lennünk az első 2 hétben) de csak minden másnap. Utólag esett le, hogy az egyik műszak tele van életképtelenekkel és a legapróbb problémák megoldására se képesek. Most ugyanott vagyok épp, akik itt vannak azokkal öröm a meló, tegnapiakkal olyan volt mint a helybenjárás…
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz balintbaba #228652 üzenetére
Persze… Én se sajnálom őket. Ha felhívnak az éjszaka közepén, hogy menni kell akkor megyek, megcsinálom aztán megkapom a jó alaposan túlóra/éjszaka/behívás kompenzált lóvét, többi meg hidegen hagy.
Kollégám volt Kínában, megkérdezte a gyárban, hogy xy rész miért teljesen manuális (full robotmunka), azt mondták kértek árajánlatot és amennyibe kerülne abból kijön az operátorok 20 évnyi fizuja…
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz Dark Archon #228765 üzenetére
Kontaktlencse nem párásodik. Ha tudsz hordani lencsét (szóval semmi extra cucc ami miatt csak szemüveg játszik) biciklizéshez egy próbát megér.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz varsam #228957 üzenetére
Integrált cuccok drágák. Én is csak bemákoltam mert nálunk van hivatalos forgalmazó és 46€-ért vettem a teljes Stash készletet. Annyiért szerintem mondjuk jó deal volt ha megnézzük mennyibe kerül egy OneUP EDC, Bontrager BITS vagy egy SWAT Conceal Carry....
CB multitool-ok amúgy szerintem jók, illetve ha kukacost akarsz akkor Ringman vett nemrég Lezyne Super V23-at vagy SV23-at, az is frankó cucc.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz andrisbandi #229044 üzenetére
És télre mi az ajánlott? Asszony elég hardcore ő esőben, hóban is biciklivel jár melózni. Kéne valami jó wet lube amivel akkor sincs gond nagyon ha vizet kap.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz Dark Archon #229065 üzenetére
Legközelebb rápróbálok. Olvastam itt a topikban párszor de téli felhasználásról nem láttam semmit. Nálunk kicsit más a tél, itt nem csak hideg van.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz jjeahh #229068 üzenetére
Igazából nem is a hideg miatt aggódok hanem amiatt, hogy mikor olvad a cucc főleg a városban akkor azért kap a hajtás löttyöt rendesen. Aztán próbálok valami olyat kotorni amit nem kell naponta kenni. Hétköznap olyan 12-15km-t a melóba járás aztán nem lenne rossz ha egy kenés/hét elég lenne neki.
Hasaggymeg: Mikor rendesen van hó akkor tényleg jó. Tavasszal a durva mikor elkezd napközben már olvadozni és sötétszürke latyakban közlekedesz a városban, na olyankor pont fordíva működik a dolog.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz velizare #229808 üzenetére
Long lasting high-performance Wax. Finnek ezt használják télre (helyben gyártott cucc amúgy) és nagyon meg vannak vele elégedve, gondoltam teszek vele egy próbát. Ez a 30ml annyiba került mint fél liter Muc-Off szóval nagyon remélem, hogy nem szar.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
Shimano mennyire konzisztens cipő méretezésnél? MW701-et vennék de helyben nem tudom próbálni sehol. A DC Tonik amit hordok már 10 éve (nem ugyanazt a darabot, csak modellt ) 43-as, a Shimano GR501-em viszont 44-es. Na erre jön még rá, hogy téli cipőből sok helyen azt olvastam, hogy nagyobbat érdemes venni.
Mellesleg a Shimano oboázzon le egy taliga aprómajmot, hogy ki van spórolva a gumi cuccos a dobozból. Régen úgy rémlik ez még jött az MTB cipőkkel...
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz jjeahh #229943 üzenetére
+szimpláncsak:
Végül bemákoltam a dolgot mert annak ellenére, hogy papíron nem volt raktáron még is akadt egy és ahogy gondoltam és ti is írtátok, egy számmal nagyobb lett jó. Én amiatt szoktam parázni, hogy sok cipő orrban szűk, de elsőre ez jónak tűnt. Viszont rohadt furcsa, hogy mennyire merev a talpa az utcai DC-jeimhez és a GR501-hez képest. Gumibizbasz nincs hozzá, hogy a Shimano vagy kivette az újabb modellekből, vagy csak az MW szériához nem adja, nem tudom. Mindenesetre lesz egy köröm a Bike-Discount-nál emiatt.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz Toobee #230195 üzenetére
Definiáld az újat mert az MW7 pont most megy át modellváltáson de még sehol nem láttam az újat raktáron. Párom meg én is most vettünk MW701-et, abból mindkettőnknek egy mérettel nagyobb kellett, ahogy a GR501-ből is.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen