Hirdetés
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- 6 Android főverziót ígér a Samsung
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Tinkertown - Jövő hónapban jön az Xbox kiadás
gp Az év végén valamikor Nintendo Switch-re is befut a végső változat, de utóbbihoz dátumot nem kaptunk még.
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsebestyen
addikt
válasz Ixion77 #301097 üzenetére
Az van nekem is. Akkó' nemtom'. Mármint nekem nem szokott false pozitívat jelezni. Az hogy a mögötted érkező autó beáll a te sebességedre és ekkor eltűnik a radarról az a Garminnál is így van. Én ezért nem szoktam hátranézegetni, csipog amikor jön, aztán megjegyzem, hogy ott van mögöttem. Ha többed magammal megyek, akkor valóban később jelez, de fantom jelzés nem szokott lenni.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz lsebestyen #237258 üzenetére
Legalább 400 óra van ebben a pedálban, ma hirtelen felindulásból a bal oldali pedált szétszedtem, eléggé rossz hangja volt. Siettem, de ha valakit érdekel majd a jobbosról tehetek fel képeket szétszedve.
Pofon egyszerű szétszedni, 2db villáskulcs kell hozzá, semmi extra szerszámra nincs szükség, mint a Shimano pedáloknál. Csapágy is cserélhető benne. Magán a tengelyen egy kis kopás van, de bezsírozva, összerakva most csendben van.#301166stickermajom: lehet a kanadai minimálbér mellett (és az ehhez arányosított fizuk) nem vágja földhöz a tulajokat, ha cserélni kell a sort meg láncot pár ezer kilinként. 11-12 sebességes rendszereknél nem elhanyagolható költség...Na meg szerintem igénytelen is, no offense. Ma kb 20 percembe került a lánc újrafőzés, ennyinek bele kell férnie.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
-
lsebestyen
addikt
Lapierre AIRCODE DRS 7.0 szerintem egész jó árban a kalobike-nál, ha esetleg valaki beújítana. Gyártói oldal. Van még pár bicó leárazva.
-
lsebestyen
addikt
válasz Tuvix #301318 üzenetére
95%-ban ERG módban tekerek, nagy könnyebbség, hogy nem kell figyelnem a wattra csak tekereni.
Még jó pár évvel ezelőtt váltottam spd-ről spd-sl-re, nekem jobban bejön, nagyobb a felület és több állítgatási lehetőség. Cserébe nehezebb bepattintani. Először a sárgával kezdtem, de nekem az túl sokat mozgott, a kék színű pont jó. -
lsebestyen
addikt
-
lsebestyen
addikt
Én og-evkin bandázst fogok felrakatni a Toseek kormányra, hogy teljes legyen a képzavar. Most BBB bandázs van fent, sajnálom is amúgy kidobni, mert novemberben lett feltéve, azóta is hibátlan meg tök kényelmes. Akkor kellett volna kormányt cserélnem...
-
lsebestyen
addikt
válasz Hasaggymeg #301608 üzenetére
Rosenál meg bike-discounton nézegettem a kormányokat, de mindegyikkel volt valami bajom. Vagy nem volt 400mm-es, kicsi volt a reach, túl nagy a flair, csúnya, drága stb. Aztán maradt az Ali.
#301606dom1n0: vagy úgy, az enyémen ilyenek nincsenek, a legegyszerűbb kialakítás, még csak nem is az aero verzió.
-
lsebestyen
addikt
válasz dom1n0 #301640 üzenetére
Nekem ez eltört egy nagyobb kátyúban. A műanyag betét. Írtam az eladónak, hogy küldjön már egy új betétet, azt mondta vegyem meg újra az egészet.
Tegnap meg a gyári Karoo konzol csavarjai lazultak le, azt sem tudtam hová tenni. Multitoollal mondjuk megoldottam 2 perc alatt, de na.[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz Ringman #301644 üzenetére
Szerintem meg a gyári áll ferdén, egyszerűen nem tudom úgy beállítani, hogy ne legyen egy nagyon picit ferde. A zrace tök jó volt ilyen szempontból. Van egy cyclami s5 konzolom azzal teszek még egy próbát. Utálom a gyári karoo konzolt, levételnél bennem van az ideg állandóan, hogy most fog eltörni.
-
lsebestyen
addikt
válasz MC Pite #301874 üzenetére
Na most rájöttem nálad miért mutat az intervals 7 zónát: ezeket a zónákat nálam a futáshoz és úszáshoz adja ki. Nem tudom tényleg, hogy van nálad beállítva. Másik: strava visszaírt valami ostoba BS dumát a leaderboardos kérdésemre, amit múltkor beszéltünk, azt sem értem továbbra sem...
szerk.: 7 zóna helyett 5: settings az oldalsó menün: Edit Heart Rate Training Zones (kis ceruza jel) -> presets -> van többféle formula ugye, itt a zárójelekben mutatja, hogy melyiknél mennyi zóna van. Én speciel az Andy Coggan-féle leosztást használom.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz MC Pite #301883 üzenetére
Szerkesztettem a hozzászólásom, de itt van még1x:
7 zóna helyett 5: settings az oldalsó menün: Edit Heart Rate Training Zones (kis ceruza jel) -> presets -> van többféle formula ugye, itt a zárójelekben mutatja, hogy melyiknél mennyi zóna van. Én speciel az Andy Coggan-féle leosztást használom.
-
lsebestyen
addikt
Na tessék, TdF közvetítésen is a zónákról van szó.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz ZavaBalazs #301954 üzenetére
Az valami fos decathlonos bicó lehetett, hisz azok nem tartják az árukat.
-
lsebestyen
addikt
válasz Nerazim #302038 üzenetére
Gondolom shimano középcsapágy, négyszögtengelyes hajtómű, deal with it. Én akkor cseréltettem ki, amikor már éreztem, hogy darál is picit. Mondtam a szerelőnek, hogy rakja bele a lehető legjobbat, de azt mondta, hogy az is kattogni fog, sz@r az összes. Szerintem 50 órát nem tekertem vele, újra elkezdett kattogni. Nem inkább terhelésre kezd el kattogni?
-
lsebestyen
addikt
Budapest környékén szerintem ma már egész élhető idő volt, pláne 19h után, meg is jött a power, elég jót mentem most este.
-
lsebestyen
addikt
Végre wax téma a TdF közvetítés alatt!
-
lsebestyen
addikt
válasz ZavaBalazs #302112 üzenetére
Mezőny döntő többsége (>80%) még mindig ócska olajat használ, Campenaerts magának waxolja a láncokat, mert a szerelők nem hajlandóak rá. Elmegy vele olykor 540km-t is, de van, hogy már 300km után újrafőzi (ez amúgy nálam is kb így van).
Volt szó a waxológépről is, ami itt most már szinte naponta linkelve van, attól várják a csapatok a megváltást, hogy a szerelők idejébe beleférjen.[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz ZavaBalazs #302114 üzenetére
Már nem tudom melyik podcastban mesélte valaki, de elképesztő melót tol le a stáb ezeken a versenyeken, nem ritka a 3-4 óra alvás részükről. Ebbe lehet valóban nem férne bele a 2-3 perces lánckarbantartás helyett a 20 perc bringánként. Ezzel az automata főzős géppel, amihez nem kell levenni a láncot sok időt meg tudnak majd spórolni, meglátjuk mennyire terjed el.
-
lsebestyen
addikt
válasz Hasaggymeg #302126 üzenetére
Viccen kívül, preventív jelleggel beleírtam azt is, hogy 20 perc bringánként. Azt, hogy erre magánemberként nincs ideje valakinek nehezen hiszem el (ha nincs kedve ezzel vesződni, azt teljesen megértem, nincs is ezzel semmi gond), de tucatnyi bicónál az már sok idő.[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz mauimagic #302225 üzenetére
Én rendeltem tartalék alis betétet. Kíváncsi vagyok milyen, azért majd mezzsebbe elrakom a gyári Shimanot az első próbaúton.
Ha már ali, ma teszteltem ezt a Rhinowalk váztáskát, elég minőségi darab. Nekem viszonylag ki van maxolva a váz-láb közelség, így néha-néha beleért, de 3-4 óra után hozzászoktam, hogy ott van, utána már nem zavart.
1.2L űrtartalom, tök sok minden elfér benne, pl a 330ml colás doboz is (amióta ugye 50ft a betétdíj... ). Belül az alján párnázott, vannak a rögzítéseknél vázvédő nyelvek, a zipzárnak zsebe, hogy ne zörögjön. Kívülről műbőr hatású (?), simán elhiszem, hogy vízálló.+1: a DIY ricecaket ne alufóliába csomagoljátok, mert beletapad. Reggel félkómásan jó ötletnek tűnt, eddig sütőpapírt használtam, azt is kell.
-
lsebestyen
addikt
válasz mauimagic #302229 üzenetére
Jó hát azért a hamisítvány más...De majd beszámolok. Nekem az L04C betétek nagyon bejönnek, bár hozzáteszem másmilyet még nem is próbáltam. Ma is megkergettem pár lefelében a Pilisben, atom jó ez a tárcsafék dolog...Olyan féktávokat veszek, el se hiszem, pedig már van a bicóban 12k+ km.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz monster95 #302460 üzenetére
No offense, de ez kevés lesz ahhoz, hogy versenyezzél. Vagy legalábbis ne a harmadik km-nél szakadj le. Hosszú tekerés az inkább 4 órától kezdődik, 2.5 óra az elég lájti (ha versenyezni szeretnél). Hány órát mész egy héten? Ahhoz, hogy ebből a tempóból valami jót kihozzál, ahhoz szerintem 12-15 óra kéne.
Így nyár közepén mondjuk mindegy is, tekerjél ahogy jól esik, aztán szeptember, októbertől kezdheted az alapozást a görgőn, meg az edzőteremben ha még mindig motivált vagy.
Egy órákat zékettőzni (megint csak mondom, ha versenyezni szeretnél) kb nincs is értelme, azok legyenek interval, sprint edzések.
+ bringa setup őszinte véleményem: ez racséra nem lesz az igazi, szerintem nagy a vázad. Oké endurance gépnek tök jó, mert így biztos kényelmes, de a wattokat ezzel hatékonyan nem lehet letenni az útra az biztos. Maga a bringa tök jó, de pl a nyeregnek sokkal magasabban kéne állnia a kormányhoz képest, ill. negatívba fordított stucni, hogy agresszívabb legyen a pozíciód.
Tényleg nem fikázásnak szánom, csak gondoltam lendítek valamit a dolgon, mert sok mindent én is így kezdtem anno mint te, sok dologra rájöhettem volna hamarabb is (rossz méretű bicaj, junk miles stb...)
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz Csokicsibesz #302474 üzenetére
12-15 órát ki lehet bírni szerintem, ha figyelsz a pulzusra és a "világbólkimegyek" tempóval tekersz. Aztán ha megvan az alap, akkor jöhetnek a keményebb edzések. Erre írtam, azt, hogy kezdjen bele off szezonban, addig meg tekerjen ami jól esik. Ha már versenyezni szeretne, akkor annak ára is van...
-
lsebestyen
addikt
Javított Rose karbonváz hajónapló: pár hajszálrepedést már pár hónappal ezelőtt felfedeztem a vázon, de úgy voltam vele, hogy biztos a kemence nem tett neki jót, amikor fényezték a javítást és a lakk repedt el. Viszont hétvégén felfedeztem a javítás környékén egy újabbat, úgyhogy ma elvittem a karbonos mesterhez, hogy nézzen rá. Találtunk kb 5 különböző helyen nagyon apró, 1-2 mm-es repedéseket a fényezésen, de szerinte ez nem sima lakkrepedés, hanem maga a karbon repedt el alatta.
Nem gondolnám, hogy a balesetkor repedt el a többi helyen, mert mikor az első ilyen mikro repedést felfedeztem már volt benne kb. 6k km (javítás óta).Hát ezért van jó súlyban a váz ezek szerint, mert kevesebb is benne az anyag. Ajánlotta, hogy olyan vázat érdemes venni aminek a nyeregcsöve nem kör keresztmetszetű, azok sokkal jobban bírják a strapát, főleg ha ennyire kihúzott nyeregcsővel járok (ami egyébként limiten belül van természetesen...) Ja mert a nyeregvázcső tetejénél is találtunk egy pici repedést.
Szerinte a Colnago és a Look kiemelkedően jó vázakat csinál karbonból.
Elvesztettem a bizodalmam a Roseban, mint márka főleg, hogy nem egyedi esetnek tűnik. Rose FB csoportban rátaláltam még tucat esetre...
Bringát amúgy használom tovább, azt mondta a karbonos, hogy egészen nyugodtan, mert olyan minimálisak a repedések, hogy talán nagyobb baja nem is lesz, de kettétörni menet közben biztosan nem fog. Aztán majd ha szembejön valami jó deal, akkor #newbikeday lesz.
Jó amúgy, hogy az elmúlt hónapban szereztem be hozzá egy rakás új alkatrészt.[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz Hasaggymeg #302527 üzenetére
Gondolom a szöveg az lenne, hogy biztosan a balesetkor sérült az is...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen