- Milyen okostelefont vegyek?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- iPhone topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Továbbra is roppant népszerű a Resident Evil 2 Remake
gp Jelenleg több mint 13,9 millió példányt adtak el a játékból és még mindig sokan érdeklődnek a felújítás iránt.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsebestyen
addikt
-
lsebestyen
addikt
-
lsebestyen
addikt
válasz
fulton #280846 üzenetére
Nálam a tudomány megáll egy fékbetét cserében, de ha jól fog, nem súrlódik a tárcsa, adagolható a karral, akkor nem aggódnék rajta. Én elindulás előtt (vagyis beöltözés előtt) pumpálás után megforgatom mindig a kerekeket az a biztos. De azért fura, hogy ~1000km után ezzel kell foglalkozni.
Tárcsát néha letörlöm féktisztítóval aztán annyi.
-
lsebestyen
addikt
válasz
Dark Archon #280863 üzenetére
Pulzusmérő a minimum, ha van wattmérőd az még jobb. Teljesítménydiagnosztikára is el kell menni, ott rendesen kimérik mit tudsz, azt meg kell adni a garminnak. De érdemes két havonta menni diagnosztikára, hogy mindig pontos eredményeket kapjál.
Félig troll.
-
lsebestyen
addikt
válasz
semmiho #280909 üzenetére
Tavaly voltam egy hetet Bécsújhelyen kifejezetten bringázni, ez volt a kedvencem, főleg azért mert egész végig szép idő volt, a többi nap az küzdősebbre sikerült. De amúgy totál más világ mint itthon: értelmesen vezetett kerékpárutak, türelmes autósok, hibátlan aszfalt...
-
lsebestyen
addikt
válasz
Dark Archon #281004 üzenetére
Pacsi az isaszegi felüljárón!
-
lsebestyen
addikt
válasz
Dark Archon #281007 üzenetére
Canyon bringából gondoltam, hogy te lehetsz az, aztán PH! groupban megnéztem, hogy esetleg te tekerhettél-e arrafelé.
-
lsebestyen
addikt
Mentem ma 150-et az aldis felsőmben es a lidlis aláöltözőben, jelentem túléltem! A castellisek rendre lemaradtak a dombokon.
Ja a kantárosom egy ebike.hu leértékelt csapatmez kollekció része volt, 8k volt (teljesen új), gondolom annyiért sem lehetne amúgy jót venni.
-
-
lsebestyen
addikt
válasz
dom1n0 #281199 üzenetére
Igen, főzni kell, de szerintem nem lesz macera. Az első főzés előtti tisztítás az komoly munka volt. Pont pár napja pörgettem visszafelé a hajtást, de nem tűnt fel semmi, majd letesztelem még egyszer. Azért ilyen sem volt még, hogy több mint 500km után tiszta a hajtás és nem olajos az egész bicó.
-
lsebestyen
addikt
válasz
dom1n0 #281199 üzenetére
Frissen waxolt, bejáratott hajtás (50km) megpörgettem visszafele, de szerintem nincs sok különbség. Alis mini patentszem kioldó szerszámot viszont elég kényelmetlen használni, tényleg arra jó csak, hogy befér a nyeregtáskába vészhelyzetre, rendeltem egy BBB szerszàmot végül.
-
lsebestyen
addikt
válasz
eddie1978 #281544 üzenetére
Én most először waxoltam újra a láncot, így a forralt vízbe merítettem, aztán acetonba beletettem 20 percre, de konkrétan semmi kosz nem jött ki belőle (540km futás, outin). Legközelebb én is csak a forralt vízbe fogom leöblíteni, aztán főzöm újra száradás után.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz
-=RelakS=- #281552 üzenetére
Amikor készítettem elő a láncot az első főzésre, akkor brigeciolban többször be volt áztatva, de az aceton még azután is jó retkes lett.
-
lsebestyen
addikt
válasz
parandroid #281657 üzenetére
Nem az van, hogy a 1030-nak gyengébb a hardvere, mint az 530/830-nak? A 1030 plus már hardveresen frissített változat.
-
lsebestyen
addikt
válasz
Dark Archon #281760 üzenetére
A videóba csak beletekertem (kb 4:10-től)...hát én nem vagyok egy szervizes, de szerintem a srác béna.
Mire gondolsz, mit tesz tönkre? Egyrészt puha műanyagból van, másrészt alig kell rajta feszíteni, hogy bepattanjon. Mondjuk én türelmes vagyok, és minimális részeket dolgozgatok be már a vége felé, szerintem nagyon frankó cucc.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
Én meg tegnap annyit ettem, hogy a mai 146 kilin 1db kókuszrudat ettem, azt is csak muszàjból.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz
dom1n0 #281947 üzenetére
Dunakanyart lecsekkoltam. Megyeri híd felé mentem, na odáig elég sok helyen sáros volt az aszfalt, de utána végig száraz. Kora tavaszias idő volt: alul hosszú, felül aláöltöző + nyári mez, nyári kesztyű + sapi, nem fáztam. Dorogtól elég szar volt amúgy, sok autó, rossz és keskeny út. Egynek elment. Meg is lett erre a hónapra az 1000km.
-
lsebestyen
addikt
Van egy két útvonalam gpx fájlokban, Straván csak úgy tudnám megosztani ismerősömmel, ha nyilvánosra teszem, de ezt nem szeretném, mert akkor megjelenik a feedben (ami elég WTF...). Milyen platformra tudom úgy feltölteni, hogy az ismerősömnek csak a linket kelljen elküldenem és ő simán meg tudja nézni, regisztráció nélkül?
-
lsebestyen
addikt
-
lsebestyen
addikt
válasz
Hasaggymeg #281977 üzenetére
Tavalyi sztori: alapvetően ha van lehetőségem rá, akkor mindig elengedem a kamionosokat, na ezt úgy hálálta meg, hogy szépen egyenletesen gyorsított fel -> álljak be mögé, elvisz egy darabon. Először óvatos 50 körülit nyomott, de szerintem látta, hogy az laza, utána mentünk 70-80 között is, de 80 körül az 50/11 elfogy egyszerűen. Annál a tempónál pedig már sajnos tekerni is kell, 50 körül elég néha egyet egyet rúgni a pedálba.
De amúgy tényleg jó fej volt, amikor pl kiszakadtam mögüle akkor lelassított, amikor látta maga előtt, hogy fékezni kell majd, akkor először kitette az elakadásjelzőt, stb.
Random jármű mögé viszont 50 felett már nem állok be, olyan tempónál nincs menekvés ha valami para van. Másik, hogy ismeretlen utakon szintén nem állok be stéherbe. 50 fölött szorosan egy kamion mögött nem tudod lekövetni a pálya vonalvezetését, kátyúkról nem is beszélve.
Szóval ha valaki ilyenekre vágyik, az inkább a transitos ismerősét kérje meg, aki tud is vezetni és nem fog hirtelen fékezni.
-
lsebestyen
addikt
válasz
ZavaBalazs #282169 üzenetére
Grat hozzá, bitang masina!
Én nem haragszom, nem nekem kell majd új kerékszett után nézni, főleg úgy, hogy megüsse ennek a szintjét. -
lsebestyen
addikt
válasz
Dark Archon #282336 üzenetére
Kösz.
A linkelt szegmensen meg 10 éve mentem azt a PR-t, ideje lenne újra menni ott valami erősebbet.
-
lsebestyen
addikt
-
lsebestyen
addikt
válasz
Hasaggymeg #282380 üzenetére
Jó hát én minden alkalom után mosom, mint kb az összes hasonló holmimat. Van mindenből több darab, így általában 3-4 edzés után mosom egyszerre -> nem megy fölöslegesen a mosógép sem. Kb a szélmellény az amit hajlandó vagyok felvenni több alkalom után is, de én még a pulzusövet is minden használat után csap alatt elöblítem, 2 hetente pedig a mosógépbe is bedobom.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz
Mezga Aladár #282403 üzenetére
Elektromos bicót kell venni tehát. Topik zárható.
-
lsebestyen
addikt
válasz
-=RelakS=- #282405 üzenetére
Ha az "ülsz és nem csinálsz semmit" méréssel 110 a pulzusod, akkor szerintem keress fel egy orvost, vagy cseréld le a mérőeszközöd. Az veszélyesen soknak tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz
-=RelakS=- #282409 üzenetére
Bocs, igaz, visszaolvasva már értem.
-
lsebestyen
addikt
válasz
dom1n0 #282475 üzenetére
Jah, nekem most 208W két órára (zwiften tudom mérni csak), -> z2 teteje. Az nekem a csukott szájjal sorozatot nézős edzés. De most ehhez kellett a heti 10 óra, amit karácsony óta csinálok. Ja meg amit a Dylan is mondott a ma linkelt videóban: legalább heti egyszer megyek hosszút (4h plusz).
Amíg van erre időm meg kedvem addig jó ez. -
lsebestyen
addikt
válasz
altntv #282561 üzenetére
Szia! Hátsó keréken a kazettán számold le hány fokozat van (lánckerék). De tippre 9 sebességes, így olyan lánc kell hozzá. Ami még fontos az a lánc hossza.
Mikor volt cserélve azon utoljára lánc? Azért szakadt el mert, nagyon régi volt? Ez esetben esélyes, hogy a hátsó sorod is el van kopva (még az is lehet az első lánctányérok is). Ha nagyon megnyúlt már a lánc és úgy volt használva, akkor az elkoptatja a lánckereket is. Ha ez így van én a helyedben felkeresnék egy szervizt ahol rendbeteszik.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz
ZavaBalazs #282644 üzenetére
Nekem sem jött be ez a soudal. Molten Speed Wax.
-
lsebestyen
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Worlde PANDA-61 Midi billentyűzet
- DJI Air 3 Fly More Combo RC2 drón +Garancia +Care Refresh +ND Filterek
- XL vázas, újszerű Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)
- Kerékpár matrica a legjobb minőségben azonnal! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DJI FPV Racer Combo drón +Fly more Combo FMC +Motion Controller