Hirdetés
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Stílussal és friss szenzorokkal futott be a Huawei Watch GT 5
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Mobil flották
Hirdetés
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
ivana
Ármester
válasz JustInTime #96619 üzenetére
Csepel Budapest erre szokásos. Gondolom nagy hegy nincs, ha van akkor más a helyzet.
-
ivana
Ármester
válasz DUB Inc. #96626 üzenetére
Egy nyugdíjas hölgy 3-4km-es távokra nem hinném, hogy váltós bringát szeretne. Valami kontrás max. agyváltós darab szokott lenni a jó megoldás. Akár használtan, bár a kérdést én úgy értelmeztem, hogy újat szeretne, ebből viszont a csepel budapest az teljesen jó, sokat láttam belőle az Alföldön, elmegy, nem egy rendes régi túra csepel, de működik.
-
ivana
Ármester
válasz Szakbarbár #96717 üzenetére
Outit itt hirdess. Ha egy éve hirdeted és nincs jelentkező akkor gondold át az árat.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz IMIIKE1998 #96739 üzenetére
1. A fitness bike-ra sokan azt mondják, hogy egyenes kormányos outi. Ez igaz? Van ennek az "ágnak" létjogosultsága?
Nem teljesen igaz, mert átalában hosszabbak az egyenes kormány miatt és nagyobb a gumi férőhely is. A fitness a classic túra gépekre hajaz, pl. egy 80-as évekbeli high end crmo trekkingre.2. Az oké, hogy a gravel bicók döngölt utakra valók, de a cyclocross akkor mire?
A cyclocross versenyre való, olyan geometriával. A gravel túrásabb, de sok különbség nincs.3. Debrecen és ilyen helyekre van értelme az outinak? Mert az utak minősége nem túl jó. :/
Egy 32-es kerékkel felszerelt outi szerűség bárhol elmegy.Ez nem OFF
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz IMIIKE1998 #96924 üzenetére
Alföld? Tanyabike
-
ivana
Ármester
válasz IMIIKE1998 #96927 üzenetére
Vannak előnyei Alapvetően közlekedésre használom és ezt arra fejlesztették ki. A napi min. 2x5 km alatt az elmúlt két év alatt háromszor volt olyan műszaki hiba ami problémát jelentett, ebből két defekt, egyszer meg tönkre ment a hajtás, elengedett a tányér felfogatása középen.
Előnyei: kényelmes, jó geo a felhasználásra, elég agilis ha egybe van, kutyát nem érdekli vagyi bárhol ott lehet hagyni, kocsmából hazafelé is biztonságos -
ivana
Ármester
válasz concret_hp #97355 üzenetére
Nem
-
ivana
Ármester
válasz Jester01 #97362 üzenetére
(#97359) jjeahh: Én megragasztgatnám és félretenném pótbelsőnek Ez nem igazán célszerű mivel a folt akkor tapad meg igazán ha rendesen össze van nyomva a belső és a külső között. Jobb azonnal ragasztani ha ragasztani akarsz. (Semmi bajom a ragasztással, de 3 folt után már kuka, szedtem már ki veterán Weiss manfréd bringából 10-szer ragasztott belsőt )
(#97362) Jester01 +1 hosszabb túrákon mindig sikerül valami ocsmány defekt valakinek. Pl. múltkor fullra fújt kerekkel kaptam igen kemény felütésest, egy hosszanti repedésbe mentem bele az úton kb. 60-al nem tudom, hogy maradtam a bringán, de utána szerelhettük, meg jött a vihar de megúsztuk és helyette pásztón kajáltunk meg söröztünk
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Eagle16 #97396 üzenetére
Veszélyesnek nem veszélyes, szarabb nem lesz Ha ilyen szintű a kopás akkor már szemét az agy, de nagyon maximum eltöröd a tengelyt. Mondjuk általában a kónuszok mennek szét először, az agy csak akkor sérül ha már teljesen offos a kónusz, meg a golyók. (A golyók mindig kopnak, zsírzásnál ajánlott a csere, ha nem valami jól működő és normálisabb agyról van szó mert akkor nem két fillér a pontos golyó)
Hasaggymeg Azért a berágódás és az üzemi kopás más jellegű dolog, főleg az agyban, ha a kónuszok rágódnak az sokkal gyakoribb. A legjobb a kontra, annak egy kisebb csapágy van, a 88-asban, na az nem tud berágódni, szedtem már ki belőle borzalmas kónuszt, törött golyókat stb., de az olyan keményre van edzve, hogy meg se kottyan neki (leejtve el is törik)
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
Sikerült valami egészen brutál tanyabikeot beújítanom 9 ezerért
[link] Egyelőre megy a találgatás az ilyenekkel, foglalkozó facebook csopiban, hogy mi ez, de ami biztos, hogy 0.8mm-es a nyeregvázcső falvastagsága ami acél outiban is elég kemény lenne, ez meg egy női 26-os Szóval az tuti, hogy csúcsminőségű cucc. Amúgy nagyon kezes darab, hazafelé átcsapattam vele a kopaszi gátnál a gyöngykavicson simán elment benne[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz bunddog #97949 üzenetére
Ezt veterán kerékpárral érezni gyakran, hiába vagyok gyors és tapasztalt olyan noobok szoktak elém állni a pirosnál mint annak a rendje, pedig 25 feletti utazóval röhögve hagyom ott a pesti bringások 90%-át de azért a pirosnál elém áll aztán előzhetek.
Egy rendes 28-as tanyabike szedi a lábát ha tekered rendesen, közben meg jönnek az spd-s menő csávók akik mögé beállok aztán néznek hogy ott vagyok a seggükben (spdm és outim is van de az nem való városba...). De ez még tök oké mert más mögött jobban lehet menni, de amikor random megrántja a féket mert megijed a kocsitól akkor az annyira nem kellemes, meg ilyen vannabe outist láttam már esni is kátyún, meg is álltam össze szedni. -
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #97970 üzenetére
Ez alatt azt a tipikus pesti hülyét értem aki vesz valami öreg outit aztán folyamatosan esik vele meg szétesik alatta mert nem ért hozzá
-
ivana
Ármester
válasz IMIIKE1998 #98081 üzenetére
Hol van a lábad a pedálon? Rendesen raktad rá vagy középre?
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Pttypang #98344 üzenetére
De outiban ez a legolcsóbb alatti kategória. Szerintem ha már új outit szeretne valaki akkor full Sora alá semmiképpen. Noname váltókat hagyjuk. Kerekek is a legolcsóbb kategória aminél 30k-ból sokkal jobbat fűzök. A georól nem is beszélve, múltkor nézegettem ezeket a decathlonban, vicc szint.
-
ivana
Ármester
válasz Toobee #98436 üzenetére
50Nm az retek sok, négyszöges hajtókar csavarja amit tényleg meg kell tépni 35 körül van, a pedál koránt sem szoktam annyira meghúzni mert ha egyszer le kell majd szedni akkor probléma lesz, bőven elég egy imbusszal max.-ig kézzel (ahol hajolna az imbusz, pedig nem gagyit használok...) vagy klasszik csepel kerékpár kulccsal hasonlóan kézzel.
Illetve nyilván egy tonna zsír, főleg alu hajtókar esetén.[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz zoli03 #98445 üzenetére
Nem tudom mennyi lesz azt a megfogom a 8-as imbuszt és meghúzom amennyire megy szinten szoktam, kb. 10km után ránézek, hogy lazult-e ha igen ráhúzok.
Miután van olyan pedál amiben nincs is 15-ös kulcsnak hely, csak imbusz 40-50Nm szerintem sok, nem arról van szó, hogy nem kéne meghúzni, de a fogsz egy imbuszt ameddig megy (törtem már el 6-os imbuszt szóval ez annyira nem kevés) vagy csepelek esetén saját kulcsával (sima 15-ös nem fér el, klasszik csepel kerékpár kulcs amin minden van pont befér) szintén ameddig a kezem bírja, csővel tuti nem húznék rá így is a leszedés szokott problémás lenni, soha nem hagytam még el pedált, évek óta ez a módszer.
Ja igen az outimon pont M520 van.Hasaggymeg: Azért a fellazulás nem ilyen egyből kiesős szokott lenni, meg érezni ha táncol. A hajtókar megrepesztésétől jobban félnék.
Mortein: Nekem a kezem nem bírja a hideget ezért ilyenkor már bőven kesztyűben tolom munkába menet, valami doboz alján találtam itthon egy gyapjú béléses bőrkesztyűt az mindenre jó, korcsolyázni is ebben szoktam.
Ezen kívül én nem nagyon szoktam beöltözni szokásos szerelés (farmergatya, szövetkabát, sál, sapka), ha nagyon hideg van akkor akad valahol gyapjú térdmelegítő itthon... -
ivana
Ármester
válasz planbmokus #98543 üzenetére
gyengébb csapágyazással rendelkező Ez konkrétan nettó marhaság, a minőségi négyszög csapágya bírja a legtovább. Mondjuk az adott kínai fos lehet gyengébb.
Claris az jó, de a négyszöges középcsapágy miatt nyilvános kövezés járna Viszont ezzel tökéletesen egyet értek Egy outira 2017-ben illene már integráltat rakni, az sokkal merevebb, de tartósabbnak nem tartósabb, sőt egy régi hasonló kategóriás négyszöghöz képes eldobható a csapágyazás, ezer éves tricolor klasszik csészés négyszöges középrészek még bőven futnak ma is (ezek jobbak mint a legtöbb mono, kivéve a normális campát).
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz choco01 #98556 üzenetére
Ja sorry nekem a régi 28-as kerékpár az ott kezdődik, hogy alsó hangon negyven éves. Ennek akkor sima 622 trekking belső kell, bemész a bringaboltba adnak.
planbmokus: az ISIS drive az tényleg nem az igazi, ott kicsi a hely a csapágynak, de a klasszik négyszögben sokkal nagyobb golyók vannak és országúton tartósabb a normális, én terepen nem megyek azzal nincs tapasztalatom.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #98585 üzenetére
Outi esetén nincsen különbség legalábbis 8-tól 10-ig, ugyan annyira vannak a tányérok. 11-est nem tudom. Sőt általában a campa, shimano is szabadon cserélhető. (Jó a campa első váltónak kb. mindegy milyen hajtás van fenn)
-
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #98603 üzenetére
Nekem még betegebb van, 10-es campa jobbas váltókar, 11-es campa balos, shimano váltók, 8-as rendszer, 9-es campa hajtás. Ez nagyjából teljesen működik, hátul ok, mondjuk az első váltót illene kidobnom mert az valami olcsó kukázott cucc, ez annak köszönhető, hogy a 10 sebi campa pontosan annyi bowdent húz mint egy 8 sebi shimano, a campa első meg kompatibilis bármivel.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
A Wilier ár érték arányban nem szokott rossz lenni, és azonos ár mellett általában értelmesebb a váz, a geo, de lehet eggyel olcsóbb a szett. Kínában gyártat ma már mindenki az nem újdonság. A giccses design az wtf, kb. az olasz outik szoktak a legletisztultabbak lenni.
Ha már olasz ott van a campa ami éppen arról híres, hogy jó minőségű és tartós, egy normálisabb campa szett bármennyit kibír.[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz jjeahh #98916 üzenetére
Nekem a decathlonos cipőkkel pont jó tapasztalatom van, a túra bakancsom legalább 5-6 éves tőlük van és még teljesen jó pedig keményen van használva. Persze a drágább nem a legolcsóbb.
A városi cipőm decathlonos deszkás cipő, sokkal jobban bírja mint az amúgy drágább adidasok.A sátraik nagyon szarok, azokkal csak a baj van. Hálózsákból a drága fajta nagyon jó, az olcsó meg nagyon gagyi.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz batagy #99002 üzenetére
Tisztázzuk a dolgokat:
- A tengely anya hátul szinte mindig 15-ös, az első néha 14-es
- A hátsó tengely 10mm-es (a kontrás is), az első lehet 9mm vagy 8mm, régebbi cuccon szinte mindig 8mm
- Nagyon nem M10-es a tengely az a menet nem metrikusA tengely anyát nyugodtan meg lehet tépni, én pl. nagy bachoval szoktam a 12 colossal.
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #99248 üzenetére
Eddig egyedül egy francia pedálnál találkoztam nem 15-ös tengely lapolással, az 17-es volt.
-
ivana
Ármester
Itthon mi számít ebringának? Ha a csepelre rárakok egy gázkart, meg egy 250W-os agymotort az annak minősül? Mert a kreszben csak a 300W-ot meg nem haladó teljesítmény van.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen