Hirdetés
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Yettel topik
- Huawei P20 - ez is kétkezes lett
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- HMD Skyline - jó szerelés
Hirdetés
-
Shadows of Doubt teszt
gp Vajon mennyire – és meddig – lehet szórakoztató egy véletlenszerűen generált detektíves játék? Végtelen mélységű összeesküvések várnak vagy csak felületes ügyek? Kinyomoztuk, mit is kínál ez az ambiciózus indie projekt!
-
90 wattal tölt a Xiaomi 15
ma Októberben tarthatja a márka a kínai bemutatót, hogy meglegyen az első Snapdragon 8 Gen 4-es telefon címe.
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
lo Végre megérkezett, 24 hónap garanciával!Mindenben erősebb, mint a korábbi favorit a Google Chromecast + Google TV 4K....
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nutra
tag
válasz Sirandrish #194471 üzenetére
Én meg a funkciókra mondtam, hogy ganz egál
A manuál szerint 4 óra első töltés kell neki, kb. 2 után minden OK volt vele. Ha a tiéd vacakol, akkor tényleg a legjobb gariban azonnal cseréltetni. Ha nem stabil, olyan mindha nem is lenne... -
Nutra
tag
válasz flash- #194490 üzenetére
És a itt a fórumon is van ilyen
Holdraszálláskor egy piros, elsőkerékhajtású triciklivel nyomtam, most a 184/95-höz karbon Bianchi (bár celeste csak jelzésértékkel)
(meg egy ős Moser, egy Cube 29er, egy 26os öreg Magellán és egy sportértékkel nem bíró KTM cross trekking)[ Szerkesztve ]
-
Nutra
tag
Ma kipróbáltam az új karbon nyerget és üléscsövet. Trekkingen
(Tippek innen a fórumról gyűjtve )
Mindkettő minőséginek néz ki (bár kissé még parázok, hogy tényleg megbízható, terhelhető darabok-e.) A nyereg kezdetben fura volt, hogy rövidebb, mint a korábbi. Hosszabb távon kiderül, elsőre jó. Az üléscső tényleg jobban csillapít, mint az alu (ez volt a fő cél). És persze 40$-ból 3-400gr mínusz
A cső még kicsit kúszott vissza a vázba, de nem mertem a gyorszárat jobban meghúzni, nehogy megroppantsam. Adok neki még plusz karbonpasztát és ha nem elég, akkor lecserélem imbuszosra a bilincset és akkor nyomatékkulccsal be tudom lőni jobban. -
Nutra
tag
válasz gabor128 #195134 üzenetére
gabor128
Thule megoldások növekvő ársorrendben: FreeRide, ProRide, UpRide
Ha mázlid van és nem akarsz rá többet költeni, akkor a Freeride is jó.
Proride biztosan jó és kényelmesebb, profibb cucc.
Az Upride pedig vázfüggetlen, csak kereket fog. Pont most kellett ilyet vennem, mert a párom e-bike váza a Proride-ba sem fér el
Másik megoldás vonóhorgos, ami szintén nem olcsó egyszer (nálam nem játszik sajnos céges autó miatt) -
Nutra
tag
válasz Nutra #185989 üzenetére
Az esztétikai hiba javítva, sikerült megoldani a kopott hajtókar kérdést
-
Nutra
tag
válasz G@ben #195650 üzenetére
Kerekenként 25ml kb arra jó, hogy össze legyen kenve. Szerintem. Esetleg fej vagy írás alapon belenyomni az egyik kerékbe? Az már talán érhet valamit. (Ha forgalmazót vagy gyártót kérdeznél, akkor tuti azt mondják, hogy az ajánlott mennyiség az ajánlott )
szerk. látom Hasaggymeg gyorsabban mondott hasonlót[ Szerkesztve ]
-
Nutra
tag
Ma délután a párom unokázni volt, én meg nem éreztem a monti vonzását, így mentem egy gyors kört országútival. (Mármint nem átlagban, hanem időben )
Legalább kipróbáltam a Rion gatyát és a Racmmer felsőt. Simán megérik az árukat, köszi a tippet xy.zsolt.
A múltkor linkelt stoplibeállítós bikefit cikk is hasznos volt, megpróbálom majd eszerint picit hátrébb hozni a stoplit, a jobb talpam hajlamos zsibbadásra. Mostanában inkább a trekkinggel vagy terepen montival mentem, így most jobban feltűnt. (SPD, másik cipők, oszágútra Keo) -
Nutra
tag
válasz Hasaggymeg #196005 üzenetére
pörgető pedelec-eset én még nem láttam.
Párom majdnem kivétel
Sok munkám volt eddig is abban, hogy magasabb fordulaton és főleg, hogy állandóan tekerjen.(Ugye ami szerintem hasznos jótanács, az néha másként landol )
A folyamatos tekerésre az eltelt 300km alatt teljesen rászokott az ebike-on (különben darabos lenne a rásegítés). Most már a megállás előtt 2-t visszaváltunk is megy és egész jó szemre kb 75-80-as fordulaton teker. Beijesztettem, hogy induláskor és általában kis fordulat - nagy erő kombóban hamar tönkremegy a lánc és az drága -
Nutra
tag
válasz borix #196105 üzenetére
Én még igen, ha rendszeresen használom. Az enyém sem volt olcsó (de a szintén olyan márkájú kormánytáskát vagy 20 éve használom). Egy pillanat feltenni, levenni, útközben meg fent marad. Nálam ezt azért kell hogy tudja egy bringás túratáska
Nincs annyi fölös pénzem, hogy sokkal olcsóbban vegyek valamit, amit minden használatkor utálok, (ha használom egyáltalán).[ Szerkesztve ]
-
Nutra
tag
-
Nutra
tag
válasz Toobee #196146 üzenetére
Kb 3 hét volt a Rion rendeléstől kézbevételig. Persze sok mindentől függ és hullámzó hogy mi mennyi idő alatt jön meg. Nekem is van még úton pár kisebb cucc, bízván, hogy jún 30ig vámolják.
Aztán is lesz valahogy, inkább az bosszantó, hogy még nem tudni a júl 1 utáni feltételeket és díjakat. -
Nutra
tag
válasz sz_abika #196378 üzenetére
Nekem mostanában a Moonsport a kedvenc. Cerberus (csak üléscsőre, de oldalra is brutál fény, országútira jó mutat), Orion (zseniális a rögzítés, montin használom). @alza kapható
Nebula még ami komolyan látszik, de most pont nincs (nemrég egy első/hátsó kombipakkot vettem nej bringájára) -
Nutra
tag
válasz Sirandrish #196670 üzenetére
Sirandrish #mondeotetőtartó
A ajtónyílás belséjében vagy egy (ledugózott?) lyuk. Thule típusspecifikus láb, ami ebbe belefog és hozzá bármelyik neked szimpatikus Thule keresztrúd. -
Nutra
tag
válasz Khelben #202290 üzenetére
+1 a villogóra. Moon Nebula nappali módban a legtöbb autóst rendes távolságtartásra készteti (nem azért meg megvakulna, hanem már messziről is is jól látszik). A párja elöl ugyanúgy, valamivel jobban megadják az elsőbbséget pl. főüt keréspársáv kombónál, de a bringaútra bambán kanyarodóktól nem véd meg.
-
Nutra
tag
válasz SpaceJam #202358 üzenetére
A villogásnak határozott előnye, hogy kilóg az autós szem által megszokott sémából, ezért szerintem feltűnőbb (nyilván megfelelő fényerő esetén). Autó, motor, világít és halad; ami villog, az valami más, fura szerzet (bringa, roller, UFÓ) és ideális esetben kizökkenti az autós szemet a megszokott unalomból
-
Nutra
tag
válasz SpaceJam #202375 üzenetére
Nem a kis békákról volt szó. Abban egyértünk, hogy sokat nem ér vagy inkább semmit. Ha van egy fasza erős lámpád, amitől látnak, az szuper. Ha másnak is megtetszik és ilyet használ valami gagyi vagy semmi helyet, mégjobb. DE attól még más is lehet a célnak megfelelő és attól még nem mindenki gyökér, mert használja (vagy nem attól az )
Átlag szituban egy autós nem túl sokat meg mögötted, ha valaki egy lámpa (bocs villogó ) miatt "basz el már direkt is", az elmeorvosi és büntetőjogi kategória - szerencsére ilyen tipikus pszichopata talán kevés van az utakon (ha meg van, akkor bármi miatt IS meg fog ölni.)
Bringával meg meglehetősen sokat mentem a párom mögött, akinek pont ugyanolyan villogót tettem a bringájára. Ja és több üzemmódja van, a nappalit nappal használom, sötétre egy jobban megfelelőt. Amire meg elérnek a nyugati szabályok ide, a Te lámpád és az én villogóm is régen szétporlad vagy elavul. (Ha mégsem, akkor átkapcsolom folyamatos fényre. ) Viszont tök jól elvagyok, ha más erről mást gondol -
Nutra
tag
válasz f4lcon #203217 üzenetére
#203225 jjeahh jól mondja a C8+ messzire és fókuszáltan világít (thrower), nekem inkább az S2+ jön be (M1 nálam a másik opció, az M2 kicsit közelebbre szór). Aksiból ilyet használok (de még BG-ról vettem, hazai tippem nincs). De szigorúan csak terepre, vagy kikapcsolva, ha jön szembe valaki, eléggé vakít.
-
Nutra
tag
válasz Toobee #203392 üzenetére
Ez melyik Convoy? Nekem S2+ van, szembeforgalomhoz tényleg nem jó, tartó tényleg nem egyszerű eset, viszont a reverse clicky kapcsolójáról nehéz elhinni, hogy félreműködik. Tiédhez képest nagyságrendileg kisebb terep rutinnal nekem az a megoldás, hogy 2 jobb lámpa van elől, ha valamelyik kihagyna, még nem maradok vakon.
[ Szerkesztve ]
-
Nutra
tag
válasz Toobee #203470 üzenetére
Ebben nem kételkedem és csak egy gyengusz XC bringám van terepre. Csak a lámpa típusára lettem volna kíváncsi, ill. esetleg arra, hogy extrémebb körülmények között várhatok-e ilyet az S2+-tól.
(Amit egyébként át lehet olyan módba rakni, hogy csak a L-M-H folyamatos fokozatok között vált, ami sokkal kisebb gáz adott estben.) -
Nutra
tag
válasz jjeahh #204386 üzenetére
jjeahh erről ugrott be, hogy még aliról rendeltem ilyen futóövet. (kicsit olcsóbban...) Nagyobb teló simán elfér benne (persze nekem megvan hozzá a kellő körméret ) és atomstabil. (Bár nekem a mezzsebbel sem volt problémám, rámfeszül rendesen )
Szerintem dekában is van hasonló, meg Salomon rémlik egy árpolccal feljebbről. Kisebb cuccokra megoldás lehet, dzsekit meg csak nem hagysz el mezzsebből sem... -
Nutra
tag
Jó hogy írtátok a pozitív Bikeinn tapasztalatokat , elsőre pont elvetettem volna őket.
Elgondolkodtam, hogy a trekkingen lecserélném az igencsak alsópolcos SR Suntour NEX HLO-t (ilyesmi) egy merev villára (ezt néztem, máshol kicsit vagy nagyon drágább) Főleg munkábajárós, túrázós felhasználás, aszfaltról szinte sose letévedve. Érdemes? Bármi buktató? -
Nutra
tag
válasz Maximum1 #206352 üzenetére
Varia első használat ma (Wahoo Elemt Bolt-tal, ha ez bárkinek érdekes) - elfogult tapasztalatok.
Melóba be reggel, este sötétben haza, 2*20km, trekking, mindenféle úton IS (egysávos országút, bringaút, 2*2 sáv városban, nyitott bringasáv, keskeny egyirányú).
100%ban hozta, amit ígér, 0 hamis riasztás, 0 nem jelzett autó.
Pontosabban egyszer mögémfordult egy autó, miután elsőbbséget adott és 2 sarkot jött mögöttem az én tempómban, addig nem jelezte (ez is ígéri a cucc), csak amikor a végén lehúzódtam elkanyarodni és mellém ért. Normál úton sokkal korábban jelez, mint meghallanám vagy este meglátnám a fényét az autónak. Az "all clear" tényleg az.
Bringaúton riaszt akkor is ha a párhuzamos úton jönnek (mindegy, hogy az út melyik oldalán visz a bringaút). Működés szempontjából ez korrekt, a jelzés viszont legtöbbször ilyenkor felesleges. Viszont ha pont át lehet hajtani autóval a bringautat keresztezve, akkor jó tudni, hogy jöhet-e mögülem valaki, aki (b)elém kanyarodna pár méter múlva. Ugyanígy 2 sávnál csak azt tudom, hogy mennyi jármű jön, azt nem, hogy az én sávomban vagy a másikban.
Összességében annak jó, aki tipikusan sokat megy forgalomban; aki nem, annak nem
Hátrányok: tényleg drága (egyszer...); jobb, ha nem hagyod a bringán, mint egy bármilyen más lámpát és a 3as BMWs jampi gyereket (és hasonszőrű egyedeket) nem taszítja arrébb, ha 20 centivel megy el melletted
Ha levonom a tudatalatti önigazolást , akkor is megérte , aszfalton mindig jön majd velem (nem csak országútira, hanem közlekedésre, túrára is). Nem helyettesíti a hátra és mindenfelé nézést, viszont sokat segít, hogy mi az ábra, mikor kell tényleg figyelni.
Vélemény rövidke tapasztalat alapján - nem akarok senkit meggyőzni, enélkül is lehet teljes életet élni -
Nutra
tag
válasz peugeotmate #206439 üzenetére
peugeotmate ez jóval könnyebb és nyilván jobb is, mint az én Suntourom.
-
Nutra
tag
válasz Hasaggymeg #207199 üzenetére
Hasaggymeg, először GPS óra, aztán SPD? Dőlnek a tabuk?
Bátran vehetős...
Szerk. látom közben mótvá... +1[ Szerkesztve ]
-
Nutra
tag
válasz Hasaggymeg #207221 üzenetére
-
Nutra
tag
válasz Hasaggymeg #207261 üzenetére
Nem rábeszélve senkit, csak megosztom veletek: Én Revoluton apránként, de elég rendszeresen veszegetek eurot, amikor relative lentebb van az árfolyam és ebből napi 2-t berakok egy bringázásra dedikált safe-be. Aztán ha valamit vennék, ebből veszem ki rá a lóvét és fizetem onnan. Így lehet (tényleg csak) kicsit olcsítani. Nomeg mivel előre ezt már "elköltöttem" a normál számlámról, könnyeben csak azt nézem, hogy van-e elég ajró az akármire is.
-
-
Nutra
tag
BikeInn, Sprint GDS szállítással valakinek tapasztalat, hogy mennyi idő alatt jön meg? Ha tudom akkor, hogy helyben a posta karmaiba kerül, valami jobb módot választok, több pénzért.
Nov 27-n adtál fel a spanyolok, 29-n HU bejegyzés és azóta csend. -
Nutra
tag
Max seb. Van még kérdés?
(vasúti felsővezeték zavarhatott be, Strava szépen kiigazította valósra )[ Szerkesztve ]
-
Nutra
tag
válasz zsocy #210576 üzenetére
zsocy Biza, sőt mivel Infinito, lehetne bármennyi IS
Hasaggymeg sebgutkopf ezt önerőből hozta össze a Wahoo, sőt később ugyanazon a körön ugyanott egy szerény 188 lett, de azzal már nem akartam itt égetni magam
Kicsit olyan, mint a régi kódolatlan pulzusmérőknél, ahol egy megfelelő felsővezeték rögtön behozott egy max 240-es pulzust...
De hogy egy GPS-s mérőnél mit tud bezavarni? Lehet, hogy a speed szenzor zavarodik meg a sistergő magasfesztől és a buta Wahoo meg elhiszi, hogy 3 g-vel gyorsulok, aztán meg lassulok egyet
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- DJI Mini 3 pro Fly More Combo FMC RC - drón szett - 3 akku, táska, garancia
- Seiko Sportura Kinetic GMT
- DJI Convertible hátizsákká alakítható drón hordtáska (Mavic 3, Mavic 3 Pro, Mavic 3 Classic)
- DJI Air 2s drón (Fly More Combo)++ FMC - 5,4k video, 1" SONY CMOS - 4 akku
- DJI RC RM-330 drón távirányító bőr nyakpánttal
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen