- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Magisk
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
Hirdetés
-
Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
ma A OnePlus Ace3 Pro lesz az első készülék a megnövelt kapacitású, de vékonyabb profilú teleppel.
-
Star Wars Jedi: Survivor - Egyre közelebbi a PS4 és Xbox One verziók érkezése?
gp Kíváncsian várjuk, hogy végül megkapjuk-e az előző generációs változatokat.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
balintbaba
tag
válasz fulton #204198 üzenetére
Ez csak az én véleményem, de tök felesleges. Sok napszemüvegem van, mindegyiket mosószeres vízzel mosom el, ez hozza a legjobb eredményt. A törlőkendők amúgy nem sok mindenre jók, ha szárazon törlöd vele a lencsét, akkor úgyis meg fogod karcolni (engem amúgy a karcok nem zavarnak).
-
balintbaba
tag
válasz raymi16 #204261 üzenetére
Jó széles gumi. Csak kézzel próbálod feltenni? Vannak olyan gumik, amiket kézzel csak igen nagy szopás árán lehet feltenni, de nekem pl. a zongorista ujjaim olyan gyengék a dolgos édesapáméhoz képest, hogy ami neki menne, nekem lehet nem. Próbáld meg gumi leszedővel, vagy ha nincs, keress valamit otthon, csavarhúzó vagy egy nem használt fogkefe is jó lehet felfeszegetni a gumit.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
Azt hiszem minden görgővel voltak problémák korábban, Flux S, Kickr, Kickr Core (itt láttam videót is, ahol a Wahoos mérnök elmondta mi volt a probléma). Mára szerintem annyi görgőt gyártottak, hogy jóval kevesebb a hibás darab minden gyártónál. Ezzel együtt szerintem az én Core-om kicsit felülmér.
Ehhez kapcsolódva: Felmondtam a Zwiftes előfizetésem, rájöttem, hogy a karakteremet nem is figyelem a képernyőn, csak a teljesítmény, pulzus adatok, amik érdekelnek. Aki ilyen szemszögből közelíti meg a benti kerékpározást annak bátran ajánlom a Trainerday-t, nem olyan látványos, mint a Sufferfest vagy a Trainerroad, viszont csak 4 dolcsi havonta, és nagyon könnyen lehet benne edzéseket tervezni.
-
balintbaba
tag
válasz zsocy #204411 üzenetére
Tudja kezelni igen, én csak így használom ERG módban. Sorozatot nézni szerintem csak alacsony intenzitáson lehet (legalábbis szerintem). Ezzel csak az a probléma, hogy az ilyen jellegű edzésektől sokat nem lehet remélni a zsíranyagcsere, zsíroxidáció fejlesztésén kívül. Ha mondjuk a sorozatnézős intenzitás az FTP 50%-a és valaki csak így szeretne edzeni, akkor ahhoz, hogy ennek lényegi eredménye is legyen kell legalább heti 20 óra a görgőn. Na aki ezt megcsinálja az gép.
Én amúgy sokat nem gondolkoznék, bike24-ről 190 ezerért itthon van a FluxS, ennyiért nagyon megéri. A Decathlonban 50 ezerrel drágább, itt már szerintem megéri külföldről venni a problémásabb garis ügyintézés árán is.
Ja és majdnem elfelejtettem, tudom nem javasolják, de elméletben működne a görgő Shimano sorral is. Persze egyik gyártó sem javasolja, hangosabb lenne, rosszabb lenne a váltás és valószínűleg minden gyorsabban kopna, de lehetne tekerni.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz parandroid #204556 üzenetére
Ez a feltevés mára már hoax kategóriába került. Sokáig kiemelték a gyártók, hogy nem alkalmasak a vázaik benti tekerésre, de ez inkább szólt a saját seggük bevédésének, mint a tényleges kockázat meglétének. Akkor szvsz magával a vázzal van a gond, ha megreccsen, nem azzal, hogy görgőre van téve. Nagyon sokan tekernek karbon kerékpáron benti környezetben, ehhez képest a görgőn elrepedt, sérült vázak száma elenyésző.
Ha tényleg megsérülne a bicikli és még garanciális, akkor én szívbaj nélkül visszavinném, senki meg nem mondaná, hogy görgőn volt. Szóval aki cseréltetni szeretné a régi garis vázát, tegye fel görgőre, és tapossa meg 1500 wattal.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz Hasaggymeg #204560 üzenetére
Ha garanciáról beszélünk, akkor az eladónak kell bizonyítania, hogy nem az ő hibájából érte kár a vázat. Egy makulátlan kerékpárnál, ami csak egy pontos sérült szerintem ez elég nehéz feladat. A gyakorlat is azt mutatja, hogy a gyártók cserélik a hibás vázakat, amik tényleg nem baleset közben sérültek meg.
parandroid: Itt megint csak magamat tudom ismételni, kevés beszámoló van görgőzés közben sérült kerékpárokról, pedig köztudott, hogyha valami rossz, akkor sokkal hangosabb az internet népe, mintha valami jól működik. Amúgy egy görgő sem teljesen merev, sprinteknél simán tud benne mozogni picit a kerékpár. Plusz még egy dolog, hogy mennyire erős is egy karbon láncvilla, a váltótartó alu fület simán el lehet benne törni, pedig ahhoz kurva nagy erő kell.
-
-
balintbaba
tag
válasz SpaceJam #205034 üzenetére
Azért a repülőgépipart a kerékpárokkal párhuzamban megemlíteni elég meredek.
Gyakorlatban pedig nincs különbség a karbon és bármilyen fémötvözet között tartósság tekintetében. Mit jelent, hogy az idő kicsinálja ezeket? A legtöbb kerékpár alkatrész túl van tervezve, az alumínium vázak is, így a használatuk közben csak kis feszültség éri őket. Ezek a kis feszültségi ciklusok nagyon sokszor megismételhetőek. Ahhoz, hogy a fáradás elérje az S-N görbét általában több tíz év kell. Mondjuk én értékelem az elköteleződését annak, aki ennyi ideig szeretne használni egy kerékpár alkatrészt
-
balintbaba
tag
válasz ivana #205068 üzenetére
Oksi, de akkor a dzsekimet is párhuzamba hozhatom a NASA-val, hiszen a tépőzár-szalag szintén az űrtechnológiából jön. Persze közvetetten amúgy minden kapcsolatban van valami mással, de hogy mást ne a mondjak az említett Boeing éves árbevétele egymagában közel akkora, mint globálisan az egész kerékpár piacé. Annyira nem értek sem a repülőgépgyártáshoz, sem a kerékpárokhoz, de nehezen lehetne meggyőzni azzal, hogy vedd ezt a karbon bicót, mert a Boeing ugyanolyan anyagot használ a legújabb utasszállítójához.
-
balintbaba
tag
válasz acsati #205418 üzenetére
Használd nyugodtan, a görgőnek semmi baja nem lesz tőle. A görgőzésre szánt gumik általában keményebbek, ezért tartósabbak, kevésbé hangosak, esetleg jobban tapadnak és pontosabbak lesznek a görgő által mért adatok. Arra azért számíts, hogy ha már alapból kopott a gumi, akkor azt gyorsan meg fogja enni a görgő, a végén nem fogod tudni elkerülni a görgős edzőabroncsot.
-
balintbaba
tag
válasz Hasaggymeg #205781 üzenetére
A mikszmeccsing témához. Legutóbbi kerékpárbolt látogatásomkor rákérdeztem, eléggé "maradi" volt a hozzáálásuk. Nem ajánlották, nem is nagyon láttak még olyan szinten kevert variácót, mint amire én rákérdeztem.
Az országutimon végig vázon belül futnak a bovdenek, a kormányban is, már nagyon idegesít az állandó utánállítgatás, lassú váltás. A legegyszerűbb egy Ultegra Di2 upgrade kit lenne, de nem elérhető nyár óta. Más elektromos váltást csak a Sram kínál, a Campát hagyjuk. A Srammal csak az a probléma, hogy 12 sebis, minden más a jelenlegi országútimon meg a 11-es rendszert támogatja. Szoftveresen sajnos nem lehet állítani a sebességek számát. Na itt jönnek a problémák. A HG kazettatestemre nem megy fel 12-es országúti kazetta, a felnimet pedig nem fogom újrafűzetni. A szervizes srác mondta, hogy a Shimi hajtást is jó lenne kicserélni, ez is eléggé fájna, az eddigi wattmérőm a hajtókarban van, ebből is kellene valamilyen másik megoldás. Így leírva az egész egy anyagi csőd, a kerékpárból alig maradna valam ami a régi. Amúgy nem értek egyet a szevizes kollegával, szerintem működőképes lenne a dolog 11 sebis Shimano cuccokkal is (kompromisszumokkal persze).
Le is tettem a Sramano témáról. Majd mikor jó idő lesz, sima Di2-ra fogok váltani. Ami amúgy nem is olyan egyszerű egy otthoni hobbi szerelőnek, aki még nem látott ilyen rendszert. Lehet csak én vagyok lassú felfogású, de majdnem 2 óra kellett, mire elméletben megértettem, hogy hogyan is működik a rendszer, miből mire van szükségem.
-
balintbaba
tag
válasz MPowerPH #205816 üzenetére
Itt már jópárszor leírták érvként, de most én is megteszem. Ez a valaki (mondjuk én ), lehet hogy egy ebike-kal ugyanannyi idő alatt megmássza ennek a dupláját, "twice the fun". De például el tudnám képzelni az edzéseimet is egy elektromos kerékpárral, reco napokon ugyanúgy mehetnék hegyes terepre anélkül, hogy rottyra raknám a lábaim.
Én a teljesítmény szempontjából közelítem meg ezt a sportot, mégis jól jönne egy ebike. Sőt, félek is, ha egyet kipróbálok, az anlógra már vissza sem ülök.
parandroid: és ha te is mellé raksz még 250-et? 500 wattal anélkül, hogy meghalnék egészen profi versenyzőnek érezném magam, ami biztos nagy élmény.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
Nem szeretnék hirdetni, csak a jó szándék vezérel. Pont most szeretném eladni a tesóm alig használt Kickr-jét, gondoltam megnézem mennyit ér a használtpiacon. Erre szembejött ez: [link] Aki görgőt szeretne, és szánna rá ennyit, az ne sokáig gondolkozzon. Én közel a dupláját fogom érte kérni.
-
balintbaba
tag
válasz zsocy #206408 üzenetére
upszi, véletlenül neked ment válaszba
Én május óta használok Varia-t. A legtöbb jó dolog már elhangzott róla, így most én megpróbálok belekötni.
Nyáron sokat mentem a Balcsi déli partján, vonatra általában mindig bejelez.
Ezt gondolom embere válogatja, de bennem mindig pici félelmet kelt, ha látom, hogy előzni fognak. Néha jobb, ha csak úgy elmennek az ember mellett. Hozzáteszem amikor meg átpattanok montira és műúton gurulok akkor meg hiányzik.
Valamint volt egyszer, hogy nem jelzett - Tab felől Zamárdiba mentem, már kurva messziről hallottam a motorost, több, mint 200-al mehetett el mellettem.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz flash- #207258 üzenetére
Mi a cél ezekkel az alacsony intenzítású edzésekkel? Mondjuk nem tudom neked 130 bpm mennyire alacsony, Lionel Sanders 150-nél haldoklik, nekem meg néha csé közben is annyi lehet és jól elvagyok.
Feltételezem, hogy te sem szakadsz meg ilyen ütés/perc mellett, így ezt nem hívnám alapozásnak, amennyiben az állóképesség fejlesztését értjük alatta. Az alacsony intenzitású kerékpáros edzések nagyjából csak rehabnak vagy zsíranyagcsere fejlesztésnek jók. Utóbbi nem hiszem, hogy fontos szerepet játszik nálad (teljes táv, ultra versenyek). Ha már kondizol, gondolj csak bele, ha lemennél a terembe és az általad használt súlyokhoz képest kevesebbel edzenél nem fejlődnél, nem (szuper)kompenzálna a szervezeted, ugyanez a helyzet a tingli-tangli kerépáros edzésekkel is.
TL;DR: szerintem mind szellemileg, mind fizikálisan jobbak a rövidebb, de intenzívebb edzések télen.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
Akkor ide is, mert közérdekű lehet, Balaton Bike Derby:
Szia!
Pontosan mire vagy kíváncsi? Az esemény legnagyobb értéke a szervezők által megadott útvonal volt és az, hogy közösen elindult több, mint 100 ember a Balaton körül - így megismertem jó pár sporit, akikhez épp hozzáverődtem. Minden más elég felejthető, volt például kettő darab frissítőpont a 350 kilométeren. 2022-ben ez az élmény 43 ezer forint, finoman szólva is kurva sok. Persze engem nem bánt, ha valaki ebből pénzt szeretne keresni, csak én nem veszek részt rajta még úgysem, hogy simán megengedhetném magamnak.
-
balintbaba
tag
válasz szkink #210842 üzenetére
Én vótam!
Biztosítás, ja biztos lesz - gyorsgombra rakod a 104-et a telefonodon. Egyébként én tavaly is úgy voltam a 20 ezres árral hogy oké, meg tudom magamnak magyarázni, ha nagyon akarom, viszont ami most van az kurva nagy túlzás.
szuszinho: Neked inkább itt válaszolok, mert másnak is hasznos lehet. Én csak a legfontosabbakat vittem BBD-re. Kaja, naptej, szerszámok - ezek 2 felső cső táskában és egy nyeregtáskában, plusz mezzseb. Kényelmes helyzetben voltam, első nap eljutottam Fonyódig, onnan pedig hazavittek Siófokra, otthon aludtam, másnap reggel pedig visszamentem kocsival Fonyódra.
Ebben az évben pedig egyben szerettem volna letekerni - erőnléttel nem lenne probléma, egyedül a sötétben való kerékpározásban nincs tapasztalatom.
-
balintbaba
tag
-
balintbaba
tag
válasz Maximum1 #210959 üzenetére
Nem hiszem, hogy ez olyan mérvadó adat lenne, amit figyelembe kéne venni, de tavalyi évben szaladgálásokkal olyan 8.800km-et mentem 55.000m szinttel.
Láttam a videót, de szerintem ez egy elrontott próbálkozás volt. Ha jól emlékszem a 200 watt volt az előre kigondolt teljesítmény érték. Az ő súlyához egy Everestingnél ez nagyon sok, még akkor is, ha kurva jó erőben van - volt is megrogyás.
-
balintbaba
tag
válasz MPowerPH #211068 üzenetére
Az is attól függ mi a cél. Ha csak hűvösben vagy hajlandó edzeni/tekerni, akkor egy hoszabb napközbeni tekerés nyáron megrogyaszt. Persze ez nem probléma, ha valaki csak hajnalban teker.
Más: Behúztam egy GX Eagle AXS Kitet. Szép lesz egy lesajnált dekás kerékpáron.
Már nagyon viszketett a tenyerem egy elektromos váltásra - az Ultegra Di2 upgrade kit gyakorlatilag beszerezhetetlen, így most a montin lesz először. Úgy számolok, hogy nagyon ez már nem lesz olcsóbb, ha meg mégis újra 250 forint lesz az euró, akkor Soros. -
balintbaba
tag
válasz Hasaggymeg #211073 üzenetére
Túrtam róla gyorsan egy képet, XC500:
-
balintbaba
tag
Hasaggymeg: Sram NX-GX mix van rajta, nem tudom pontosan milyen felállásban.
A téli tekeréssel meg szerintem nem első sorban a hideg a probléma, hanem a rövid nappalok. Egy átlag sportoló 9-től 5-ig tartó irodai munka mellett mikor menjen ki világosban tekerni? Persze lehet sötétben is menni, meg mindent meg lehet oldani, de annyi jó hobbi van még a kerékpáron kívül, amit télen is jó csinálni. Meg lehet érteni azokat, akik szerint a bringa nyári sport.
Amúgy meg egy jó téli szett egy komoly direct drive-os görgő ára - nekem a görgő sokkal jobban megéri.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
Kérdeznék, mert a montis szabványokhoz teljesen hülye vagyok.
Szívesen lecserélném az XC-500-on lévő Stylo hajtókart egy GX Eagle-re. El vagyok veszve a szabványok között - jól gondolom, hogy nekem a boost verzió kell a megfelelő láncvonalhoz? Valamint tányérból bármilyen x-sync 12 sebis jó lesz? Viszonylag sokat megyek műúton, jó lenne egy 36 vagy 38-as tányér a 32-es helyett.
-
balintbaba
tag
válasz MPowerPH #211163 üzenetére
50-es tányér hátul, ha van olyan, amit én ezzel nem tudok vagy nem akarok kitekerni, akkor inkább tolom. Ott már nem az áttétel a probléma.
Tudom, hogy 34-es van most, de úgy érzem terepen nem lenne probléma elöl egy kicsit nagyobb tányér, műúton pedig nem kéne sokszor kónuszon tekerni.
-
balintbaba
tag
-
balintbaba
tag
válasz Hasaggymeg #211175 üzenetére
Tudom, éppen ezért írtam, hogy nem sokat mond a 15km 600m szint, ez csak két adat, ezer más befolyásoló tényező van még.
Én féltem a technikát meg magamat is, ezért ha olyan, én inkább tolom, minthogy eldőljek. Írtam, hogy én felfelé is tudtam kurva nagyot esni.
Amúgy meg nem értem, hogy miért ne lehetne felfele tolni a bringát. Most akkor az is ciki, ha valaki országútizik 4w/kg alatti fpt-vel vagy ha valaki 6 percen kívüli km-eket fut? Én egyiket sem gondolom cikinek.
-
balintbaba
tag
válasz Mezga Aladár #211221 üzenetére
Szerintem édesmindegy, ha valamelyik jól működik, akkor maradj annál. Én igazából azt sem tudom, hogy a Polar övem meg az Inpeak teljesítménymérőm pontosan mivel csatlakozik a Garminomhoz.
-
balintbaba
tag
Nekem ilyenem van. Karbon talpú, dupla fűzős rendszerrel, ami nem boa, de nem hiszem, hogy nagy különbségek lennének. A két "boa" egymástól távol helyezkedik el, ez előny állíthatóság szempontjából. Amúgy meg fel kell próbálni, ez a Van Rysel inkább szűkebb lábfejű embereknek való, ha neked yeti lábad van, az életben nem lesz kényelmes.
-
balintbaba
tag
válasz balintbaba #211071 üzenetére
Szuper vásárlói élmény. Volt egy kis időm összerakni az AXS rendszert, erre a váltókar alsó része nem működik, semmi jelet nem kap tőle a váltó. Most postázhazom vissza Németországba. Most rákerestem neten, másnál is előjött már ugyanez a probléma egy zsír új upgrade kitnél.
-
balintbaba
tag
Aki már küldött vissza csomagot a bike24-hez, mennyi ideig tartott a teljes ügyintézés? Múlt hét szerdán adtam fel nekik a hibás AXS szettet a magyar királyi postán, és kezdek türelmetlen lenni, mert fordítva ez sokkal gyorsabb volt.
-
balintbaba
tag
válasz jjeahh #213801 üzenetére
Mennyi ideig tartottad a 30-as tempót? A te testsúlyoddal montival 30-as átlag azért elég combos, körülményektől függően itt már bőven 200+ wattról beszélünk. Lehet, hogy nem vagy hozzászokva, az is lehet, hogy az általad SST-nek vélt zóna közelebb állt a fosnyél kategóriához, mint Z3/tempóhoz.
Szerintem sweet spoton menni nem könnyű, de semmiképpen sem kell úgy érezni magad SST közben, mint amit te leírtál. -
balintbaba
tag
válasz jjeahh #213842 üzenetére
Vagy az is lehet, hogy hozzászoktál a magas pulzushoz csak éppen rosszul vannak belőve a zónáid. Az az egyszeri 205-ös pulzus simán lehet félremérés is. Amúgy is véleményes max HR-ből zónákat számolni, így meg pláne.
Másrészt ezek csak pulzusadatok. Nem tudom ki, hogy van vele, de nekem sokkal korábban kezdi el feladni a lábam, mint a szívem vagy a tüdőm.
-
balintbaba
tag
válasz Hasaggymeg #213862 üzenetére
Vagy hagyni kell a pulzus dolgot és be kell ruházni egy powermeterre (sokat segít, ha valaki tényleg edzeni akar). De vigyázni kell, mert nagyon bele lehet buzulni a wattok számolgatásába.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
-
balintbaba
tag
Ma megvolt életem első láncszakadása. Persze kiállva, 30-cal, egy parkban, ahol mindenki látta, hogy hatalmasat esek. Legalább sokan odajöttek megnézni jól vagyok-e.
Volt előtte két erősebb megindulás 1300 watton, mégis 775-nél szakadt el. Mindegy, legalább az új lánc lehetőséget teremt, hogy az első tányért 38-asra cseréljem.
-
balintbaba
tag
Berendeltem egy XX1 láncot - kíváncsi vagyok, hogy az NX kazetta vagy a lánc fog többet bírni. Elszakítani csak nem fogom ezt is.
Közben a Wahoo görgőm is megdöglött, itt is érdekes, hogy mi lesz az ügymenet egy másfél éves görgőnél, remélem cserélik az egészet.
-
balintbaba
tag
válasz Csaby25 #214794 üzenetére
Mire szeretnéd használni? Hány kiló vagy? Én ezekbe a kerekekbe könnyen beletennék egy nyolcast akár az első tekerésemnél.
Felhasználástól függően, 50 ezerért szerintem ez egy jó kerékpár.
jeahh: Egyedül szoktál mászni 1000 métert? Na akkor ugyanazon az útvonalon menj végig 2x vagy 3x.
-
balintbaba
tag
Hátha valakit érdekel.
Múlt hét hétfőn indult el a másfél éves Wahoo Kickr-em garanciáztatása. Rövid levélváltás után a Zergével a Wahoo fényképet kért a görgő sorozatszámáról. Miután megkapták, jelezték is, hogy cserélik a terméket. A viszonteladó futárt küldött érte, ma jött a levél, hogy megérkezett hozzájuk és postázzák az újat.
Kemény másfél hét volt az egész folyamat. Jól csinálják, ha a hosszútávú, visszatérő vásárlók megtartása a cél.
-
balintbaba
tag
válasz ZolkoW #215193 üzenetére
Nem tudom pontosan mi lelte. A hőmérséklet szenzora tuti, hogy meghalt, mert -300 °C-ot mutatott kalibrálás közben. Hirtelen nem kommunikált egyetlen eszközömmel sem normálisan, nem írta ki a leadott teljesítményt, hibás pedálfordulatot mért.
Biztos, hogy rossz széria volt, hogyha sorozatszám alapján egyből azt mondta rá a Wahoo, hogy cseréli.
Ezeknél az okosgörgőknél bármikor előjöhet valami hiba, ráadásul nem is olyanok, mint egy nyolcas a kerékben, amit otthon simán megjavítasz. Duplán érdemes megfontolni, hogy jó supporttal rendelkező hazai viszonteladótól vásárolj ilyen terméket, pláne, hogy 250.000 HUF felett kapsz rá 3 év jótállást, ezt nem tudom melyik német online shop vállalja.
Az autósok móresre tanításához csak annyit, hogy nem mindig a kerékpáros veri meg az autóst. Ha nincs komoly tömeg, magabiztosság vagy valamilyen küzdősport múlt, könnyen előfordulhat, hogy szegény sporit verik meg. Arról már nem is beszélve, hogy büntetett előélettel egy ilyen eset miatt akár letöltendőt is kaphat az ember.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz Hasaggymeg #215305 üzenetére
Sokat megyek montival aszfalton, így nem túl szerencsés a 10-50 kiosztás elöl 34-es tányérral. Végül nem cseréltem a tányért és megbontottam a 100 eurós láncot a mostani tányérhoz, szóval most egy darabig ez így marad.
És igen, relatíve erős vagyok, meg majdnem 90 kiló most. Tegnap piros lámpás megindulásnál is lőttem egy ilyet különösebb erőlködés nélkül:
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen légkondit a lakásba?
- Napelem
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Windows 11
- ASUS routerek
- Autós topik
- Lightyear - befektetési app
- További aktív témák...
- Nike Air Force-1 Photon Dust (ÚJ)
- Kerékpár matrica a legjobb minőségben azonnal! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Worlde PANDA-61 Midi billentyűzet
- DJI Air 3 Fly more Combo FMC drón +Garancia +Care Refresh biztosítás 2025.09.03-ig
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- Lovelec Teraka 630Wh 95Nm. Tuningolt Ebike
- JÉZUS EVANGÉLIUMA - bármi megtanulható, ha: akarom-hiszem-tanulom-csinálom-tapasztalom-megértem-élem
- Új Helly Hansen Nordvik 2 ébenfekete gumicsizma (47-es méret)
- Új Givenchy Gentleman Réserve Privée EDP 100 ml
- Touroll S1 elektromos kerékpár (750W teljesítmény, 100 km hatótáv, 7 sebességes váltó)