Hirdetés
- Apple iPhone 11 - népalma
- iPhone topik
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
- HMD Skyline - jó szerelés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Yettel topik
- Huawei P20 - ez is kétkezes lett
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
90 wattal tölt a Xiaomi 15
ma Októberben tarthatja a márka a kínai bemutatót, hogy meglegyen az első Snapdragon 8 Gen 4-es telefon címe.
-
"A homoszexualitás természetellenes" 😠
lo Ehhez képest a természetben nem ritka és evolúciós előnyei is vannak. ...
-
2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
ph Az ATX 3.1-es monstrumot mesterséges intelligenciával kapcsolatos fejlesztőkörnyezetek meghajtásához szánták.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
gordonfreemN
addikt
válasz Gabesz87 #251098 üzenetére
Ja, pontosan, mechanikus fék az ilyen nekem is, fog az frankón, de egyszerre a kettöt kell húzni, ez nem állít fwjre, mint egy jó tarcsa vagy felnifék
Jester01 a bank azon a napon amikor megterheli a számládat, a saját középárfolyamán váltja át
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Jester01 #251101 üzenetére
Most ha értetted, miért kérdezted? Mind1.
A többire meg: ha külföldi a cég, nem várhatod el, hogy ő bukja be a váltási ktg-et. Ez mindenhol így megy. Ali is kiírja ft-ban is, de végül a tehelés dollárban történik, az aktuális saját középárfolyamon. Megértem viszont ha több száz euróért vásárolsz, akkor kijöhet az a 20ft-os különbség 10-20 ezrekre, de ha többet nyersz a kinti áron, akkor megérheti¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
-
gordonfreemN
addikt
Egy utolsó próbálkozás még, hátha valaki felismeri a problémát, vagy járt már így és tudja a megoldást.
Mint ismert a kb 15 éves 7005-ös alu vázamba vettem egy frissen szervizelt reba villát és akkor már kapott egy új csapágyat. Külső csapágyas, ahead rendszer, acor nevezetű ipari csapágyas kivitelt kapott. Régit simán kiütöttem, újat behúzattam. Első alkalommal 1 tizeddel felrement a beütőcsésze (egyik pontján ennyit lehetett még rajta behúzni később), így lett összerakva, összehúzva, de nem volt jó, nem terheltem. Majd ahogy írtam, észre lett véve a ferdeség, helyére lett húzatva rendesen. Jobb lett, nem szorult má ezután nagyon, de még mindig.
Jelenleg ott tartok, hogy ha jobbra fordítom a kormányt, simán úszik, ahogy kell, ha balra, akkor viszont hallani némi finoman súrlódó hangot (bowdenek lekötve).Ha balra fordítva, ahol súrlódik, itt húzom le a feszítőt annyira, hogy ne kotyogjon, akkor egsenesbe fordítva meg kotyog.
A csapágyakat figyelgettem, kissé mintha dolgozná ki a zsírt magából mindkettő, nem tudom ez normális e? Ezen kívül más észrevétel nincs.
Kinomban már a porvédőt is lehagytam, összeraktam anélkül, hogy esetleg az okozza-e a jelenséget, de nem.
A központosító kúpokat is átnéztem, átforgattam eredménytelenül. Nincs rajtuk sorja, szép a felületük.
Szóval ami ötletem még van:
1) ferde a villanyak, bár szerintem és remélem ez kizárható, ez esetben körkörösen szorulnia kellene
2) a központosító gyűrűkkel nem stimmel valami, a kúposság nem merőleges a felfekvési felületre vagy maga a felfekvési felülettel van a baj:
. . . . a) a villanyaknál nem láttam ilyen problémát
. . . . b) a stücni egy régi fos valami cytec izé, és lehet
. . . annak van elcseszve a távtartókra felfekvő felülete,
. . . . ami amiatt is esélyes, mert volt hogy a szorulás akkor
. . . kezdődött mikor lehúztam a stücnit, előtte nem
3) esetleg a csapágyak, de ezt azért zárnám ki, mert mindig ugyanazon az oldalon szorul mostmár
4) a váz meg van ütve, de ennek csak kellene nyoma legyen.Köszi hogy elolvastál
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Fall-N #251255 üzenetére
Régi villával nem, mert nem lett leszedve a kónusz. Az egy kisebb szívás, de lehet sor kerül még rá.
Persze értem hogy ez igy mission impossible látatlanban, de én úgy vagyok vele, lehet valamivel én nem vagyok tisztában.
Csapáhyjáték előtt nincs szorulás.
Amikor kormány egyenesbe, beállitom hogy ne kotyogjon. Ekkor jobbra forditva a kormányt minden fasza,nincs szorulás.
Balra fordítva már súrol, hangja van, nem fordul olyan könnyedén mint jobbra. Elbillen balra is, ha levegőben megdöntöm a vázat, csak nincs a végén olyan ide-oda játék, ahogy a lendületet elveszítí, jobb oldalt ugymond pattog, mikor a kezemben megakad. Balra csak megáll és annyi, kissé szorul azért ilyen.
Ha meg balra forditva állitom be a hézagot hogy jó legyen, akkor egyenesbe állitva a kormányt, kotyog mint barom.Az nem teljesen világos, hogy ellenörizzem beszerelve a csapágyakat, mert ez kipottyan a beütőcsészéből.
Ez már olyan rendszerű, ahol a csapágy egyik felén a belső átmérőn van a letörés, ide érkezik alul és felül a központosító gyűrü,. A másik oldalán a csapágynak a kúlső átmérőjén van a letörés. Eleinte en se értettem, de a csésze is kúpos, ezért felhúzáskor a csapágy külső kúpossága meg így illeszkedik a csapágycsészébe. Nem tudum így erthető-e? Ezért nincs szorosan illesztve a csészébe a csapágy, és az cserélhető csészekiütés nélkül (láttam olyan ipari csapágyas külső csészéset, ahol a csésze és csapágy nem igazán jött szét).
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Howkeddlee #251258 üzenetére
A központosító gyűrüre gondolsz, ugye? Mert itt már kónusz nincs, ipari csapágyas.
Nézegettem és polírpapírral áthúztam de icipici apró gyártási hibák még lehetnek. Holnap ezt is megvozslatom alaposabbanBár most visszagondolva, ma 180 fokkal elforgattam mindkét gyűrűt és a hiba maradt a bal oldalon
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Fall-N #251261 üzenetére
A két csésze közti távot már mértem, 1 tized mm alatt van a különbség, nagyon ki se volt mutatható.
Ha úgy értetted, hogy a csésze átmérőjét legalább két irányba mérni, azis meg volt. Ott a vázhoz képest (irányzat) az ele-hátulja irányába mért átmérőhöz képest a fenti csészénél oldalirányú átmérö volt egy tizeddel nagyobb talán, de ma majd ujramérem.
A csapágy simán kipottyan a csészéböl ha arra gondoltál, annyirakönnyen kijön. Tehát nem hogy ki lehet szedni, ez kiesik ha nem figyelek.
Egyébként forgattam simán kézben is, simán járt.
Kipróbálom akkor másik villával
Bár továbbra is tartom: ha a villa okozná, akkor a probléma folyamatosan fent állna, nem csak a fordulat egy bizonyos szakaszán[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
Ha valakinek volna kedve (Hasaggyme, jjeahh ), kérhetnék 250 ig bezárólag használt XC bringára tippeket 175ös magasságomhoz és 82es átlépőképességhez?
Teli piros és teli zöld szín kizárva[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz gordonfreemN #251423 üzenetére
Ja és még két fontos paraméter. Férfi váz kellene és pest/heves/nógrád/jász/borsod megye lenne a legkézenfekvőbb, mivel el is kellene menni megnézni, próbálni
A tipus mint XC csak azért jelöltem, mert a felhasználás jellege, fel.és le hegyi/erdei utak. Ezen belül olyan bringa kellene ami merevvázas elsö telós. Bocs ha nem pontos a meghatározás, de jól meg vannak kavarva ezek nekem[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
Köszi a biztatást mégegyszer chubby2o6
Új verda jelen (remélem nem zavarok vele, hogy itt is örülök neki...)Holnap tosztogatás, ellenőrzés aztán vágtatunk egyet
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Fall-N #251494 üzenetére
Ltd cc igen, ebben slx agyak, alexrims (béna) felnik, slx hátsóváltó, deore első, deore váltókarok vannak. Ja meg xt hajtás. Furcsállom ezt a felosztást, de hát ha megtetszett a váz, a többi orvosolható. Igem 29-es. Nagyon nem akartam, de aztán csak meggyőzött a teszt
A fék csak egy m395-ös, majd azt cserélemA lock kar nem működött, azt jeleztem is és alkudtam ennek okán egy 10est.
Nincs egy kepsorozat vagy egy videó erről, hogy hogy kell összerakni? Szétugrott mikor húzt szét és most bizonytalan vagyok
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Hasaggymeg #251502 üzenetére
Köszi. Szép volt a tied is.
Jó volt, rossz volt? Gyengeségek erősségek?
Mostani bringádra kevésbé emlékszem. Majd rákeresek.
Nekem az itteni bicajok közül mind tetszik amugy amiket eddig láttam, főként az utóbbi scott és jjeahh ideal bringája. Na meg persze chubby2o6 karbonja, az elég fasza.
Amúgy a scott-ok általánosságban nekem elég bejövősek, de sajna olyat nem találtam jó vételbe. Ezt 240ért lőttem, szerintem annyit megért reba telóval, a lanckerekek/sor is alig kopott. A kormánycsapággyal azért itt is volt egy kis ficsőr, kezdésnek, jeleztem is az eladónak, hogy ez kotyog.
De érdekes módon, ezt szetkaptam, kitisztítottam ha már, összeraktam, beállitottam, fél óra. Kijelentem, a beállítás megy. Nem tudom az előzőnél mit rontottam el.[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz 6030D #251505 üzenetére
Mintha olvastam volna, hogy korábban neked is volt bajod a pushlock karral (nem lockolt vissua kioldás után), amire Hasaggymeg olyan videót osztott meg veled,amin a jobb oldali telóból kiszerelik ezt a rigós tagot és feszítenek egy fordulatot a rugón. Aztán azon tűnődtél, meddig lesz ez a megoldás jó.
Végül sikerült megcsinálnod és jó lett?¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Hasaggymeg #251517 üzenetére
Na, köszi az infót . Mit lehet ez ellen védekezni, nálam még nincs ilyen gond. Fóliaztassam le ott? Ezt mikor csinálta pontosan?
Szép a te bringád is, bár a színe nem értem, fehér vagy szürke?¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Fall-N #251527 üzenetére
Erősen benne van
De addig is, ma hajtás lánc sor, nyereg+ nyeregcső takarítas, rozsdásodó matt csavarok kipucolása, stb. A hátaó sort kis kinlódás után inkább lekaptam.
Majd ésurevettem, hogy a kerékagy kónusz fel van lazulva, kézzel széttekertem a kontrát.
Ilyen:
Na nem ilyen volt. Ezt már kitisztítottam.
Tidnátok erröl, a karbantartásáról egy cikket, üzenetet vagy videót küldeni?[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
-
gordonfreemN
addikt
-
gordonfreemN
addikt
válasz parandroid #251987 üzenetére
Köszi szépen a választ, megpróbálom akkor lebeszélni, én is hasonlókat írtam neki önerőből.
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
Próbálgattam a teló nyomást. 105psi-t ír a villán a 72kg súlyomhoz, de ott nekem még elég kemény. 70-en már úgy ahogy jó, talán 60psi-n meg már kicsit túl sok.
Viszont olyan érzésem van sokszor, hogy kisebb úthibáknál mintha nem működne a teló, mintha nem rudna rugózni.
Két dologra gondolok: nem elég meredek a fejcső/villaszög és nem a teló mozdul meg, hanem a bicaj mozdul merőlegesen a gördülés irányára
Vagy mikori bicó lehet ez? Feltételezem az életben nem tartották még karban. Esetleg emiatt? Egyébként szépen mozog,nem ereszt nem folyik[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz mauimagic #252045 üzenetére
Elfelejtettem a tipust beírmiS-REBA-RL-A2
A lockout rendben müködik, a lock kart leszámítva mert ez a pushlockos verzió ami egy fos, de teszek rá másikat, a karosat. Ezt kiküszóböltem egyelőre, mertfixen rögzítettrm.a bowdent, nehogy ez vicceljen meg. Sokat állt a bringa állítólag falra akasztva, nem használták..Akkor mit szerezzek be a hétvégére, hogy visszahozzam az élők közé a telót? Ja látom már jjeahh köszi.
Gyorsba az olajat be kellene szerezni, hogy hétvégén letudjam a szervízt. Megoldom magamnak, már a karbantartások nagy része megy. Váltót belőttem elől hátul, kerékagyakat kitisztítottam, zsíroztam beállitottam a kónuszt (gyorszárvután nem kotyog), kormánycsapágy is kotyogott, tisztítás, zsirzás beállítás után ok.Ja tényleg, meglett a hiba az előző kormánycsapágynál, esetleg leírjam majd?
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz jjeahh #252048 üzenetére
A kezelésibe ezt találtam: RockShox 15wt suspension fluid.
Akkor ide csak ez, vagy bármilyen 15wt olaj jó lesz?
Egyelőre lehet csak ezt csinálnám meg sürgősen, mett fejrefordítva 2 órán ketedztül se vettem észre hohy lenne filmréteg a telón. Holnap szerintem már sehol nrm kapok Pesten szivacsot hozzá.¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz 6030D #252111 üzenetére
Én is de el se kezdtem még. Akkor üljek le igaz?
chubby2o6: köszi, de biztos, hogy csak a rock shox féle jó bele, vagy bármilyen 15W teló olaj?A kormánycsapágy hiba: röviden annyi, hogy általában minden villanyakon van alul egy enyhe kúposság. Kb 5mm magasságig. Ezen a rebán ez a kúposság kb 30-40mm-ig tart és ott ahol a beütőcsésze (iparis) fejcsőben lévő része kezdődik, azaz a a belső átmérője 30-ra szűkül, ott a villanyak is már 30mm volt. Persze ez csak összehúzva okozott gondot, hiszen akkorra érte el a villanyak kúpissága ezt a 30mm-t. Tehát ezek értek össze. Na most, a szerelö pajti megnézett egy régebbi ipari csapágyas ugyanúgy acor márkájú kormácsapágyat, abban a csésze belső átmérője 30,5mm, és ha bizony ezzel van összeépitve, valószínüleg probléma se lett volna. De már mindegy
Remélem így érthetö volt a magyarázatom. amúgy b@ssza meg az @nyjátjjeahh és ilyen rock shox olajat vajh tudok venni holnap valahol Pesten? Franc essen bele, növelnem kell a raktárkéstletet biciklis cuccokból is, nem szeretem az ilyen helyzeteket.
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Fall-N #252126 üzenetére
Fel is ment, vágott kp gyűrű volt fent is lent is. Lent mondjuk szedd kidolgozású, eloxált, olyan strapabíróbb hatással, a fenti mint egy sima alu. Szóval nem azzal volt gond, hogy nem ment fel. Azzal volt, hogy amikor összehúztam, akkor a csészébe már beleért a villanyak kúpossága miatt (ez kb 30-40mm-en kúpos még az egyéb villanyakak 5mm).
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz chubby2o6 #252158 üzenetére
Ja irigylem én is aki ilyen fajin képeket tud lőni, ezek is tök jók. Meg a bringa is persze.
Ma történt egy gyászesemény velem délután. Bringa kitol a nagy vasajtón melóból, ajtó előtt kisebb lejtő betonból, nyerget fog egyik kézzel másikkal az ajtót támasztja a hülye, mert fújja a szél vissza. Első kerék befordul, bringa dől, nyerget kézből kicsavarja, paff. Jó érzés volt, szerencsére a nagyját a pedál és az ESI kormánydugó meg a váltó felfogta, a nyereg kapott még, de szinte nem is látszik (a pedált meg nem sanálom).
Szóval a váltófül elhajlott, és próbáltam egyenesíteni, de eltörött, ahogy az lenni szokott ilyenkor.VT-164, égen földön keresen, hogy holnapra legyen, legalább béna fémszínűben, de ha valakivel szembejönne egy kék ne tartsa magában, hátha enyhítheti szomorúságomat. Pl innen rendelt már valaki: [link]
Bár ez utóbbi elég kamusnak tűnik...Esetleg nincs itt olyan, aki Reinickendorfi -ban lakik vagy annak közelében?
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz chubby2o6 #252168 üzenetére
Nagyon köszi
Ilyen ezüstöset holnapra próbálok felhajtani, ha viszont nem lesz akkor mindegy és majd megrendeltetem feketében. Kéket meg hosszabb átmeneti idővel is akár, de be szeretnék szerezni, hogy visszaálljon a gyári állapot.¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
Megvan a váltótartó fül, jee. Ha barkinek ilyen gondja lenne, csepelkerekpar-nál találtam. Nálunk a környék boltjai is innen szerzik be. Nem is volt drága.
Elcsábultam és vettem náluk eg, TF2 drywax-ot. Jó lehet ez valamire? Ismeritek?
Meg a k2-ben vettem telóolajat, szivacsot meg egy deore 10s láncot, mert az enyémnek már sanyi van. Deore hg52 lánc szétnyúzni jó, hogy majd idővel úgy is 1x11-re attérjek még beszerzek mindent hozzá?¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
Na csak hoppon maradtam.
Az 50órás alsó szervíz videó szerint összeszereléskor kellene a szimmeringekre sram butter, azt meg nem vettem, csak olajat.
Esetleg helyettesíthető ez top2000 zsírral, fehér szilikonzsírral, festo pneumatika zsírral (LUB-KB2-SILIKONFREI) vagy csapágyzsírral?[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz flash- #252300 üzenetére
Én itt lakom nem messze, van hogy sokat járunk fel.
Forgalom az itt is olyan, hogy hétvégén 9-től 15-ig azért vannak, de én még soha nem láttam tömeget, hogy kocsisor lett volna, 3-4 autónál több nem megy felfele egymás után egyszerre.Hasaggymeg: ok, értettem. Bicós pajtinak van manitou zsírja, de 10 éves. Jó lehet még az?
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Hasaggymeg #252304 üzenetére
Akkor inkább ne?
Szomorú vagyok, halasztani kell akkor jövő hétvégére a dolgot, de csak nem lesz baja ha eddig is így ment.
Ha esetleg lenne valaki a közelben (Petőfibánya) aki megdobna egy kenésre valóval, megköszönném! (Sehol nem fogok vasárnap ilyet találni)[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz flash- #252313 üzenetére
Kicsi relatíve az autós forgalom, azaz ritkás, de azért van. A bringaút viszont aszfaltos és jó széles, momdjuk szerintem az bringa és gyalogút, azért. Egy két futót látunk rajta mindig, meg néhány kerékpárost, de az sem zsúfolt. Legalább is amikor mi arra vagyunk, ezt tapasztaltuk
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Hasaggymeg #252310 üzenetére
+ Fall-N: köszi, akkor a követkető kisszervízig kibírja a manitou zsírral.
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz chubby2o6 #252333 üzenetére
Bökőt ide, hogy nálam is ez van (nemsoká kiderül).
Nem foglalkoztak vele, gyárilag alig volt benne olaj, mostanra lehet száraz belül...WAX: [link] itt a második wax-ot vettem, a TF2 ultrát. Igaz lehet, amit a cikkíró jelez, hogy ezzel gyakrabban kell kenni mint olajjal?
[link] itt meg azt írják, rendben van. Na majd megírom ha kipróbáltam, hogy milyen
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
Na megvolt a kisszervíz és egy 10km-es tesztkör is. Javult, de még mindig azt mondom nem az igazi. Akkor jöhet a nagyszervíz?
Az a fura, hogy 60psi-nél még 10% a SAG, 50-nél meg leesik 30% fölé.
Most 55psi-n 15% a SAG, tűrhető a menettulajdonság is, csak mint írtam még mindig vannak olyan terepakadályok, amikről visszaüt, bem nyeli el. De most már inkább nagyobb 1-2cm-es döccenőknél vettem észre ezt.Ennyi olaj volt benne, abbol is kétféle színű+ belső:
És a K2 bikeos srácoknak, merthogy többen is rajta voltak fél órán keresztül, szériaszámmal és pontos tipussal sem sikerült a méretet eltalálni:
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz parandroid #252459 üzenetére
Ja, borsodban legalább nem lépsz kutya vagy human szarba lépten nyomon, 8 kerbe állandóan a járdát kellett lesni hová lépek már autóból kiszállástól
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz fulton #252557 üzenetére
Más:
Az alábbi két karbantartási készlet közül esetleg volt már aki kibogarászta a különbséget?
alap kit
teljes kit
Csak mert ha a szerencsétlen levegőszelep/záró csavar/ seeger gyűrű miatt ilyen drága (amikkel nincs gond) akkor kár érte a dupla ár. Tehát egyéb lényegi alkatrészkülönbség érdekelne.¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Fall-N #252591 üzenetére
Mit jelent a halálra magasítás? Nekem van egy kúpos porvédő, egy 5 v 10mm-es távtartó és a stücni. Tényleg érdekel, szeretnék próbálkozni, de nekem pl a lefele fordtott 7 fokos stücninél nagyon terhelődött a vállam meg fájt a térdem. Fura, de azóta jobb, hogy megfordítottam, vizsont lehet mással is tudtam volna kompenzálni
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Macska topik
- EA Sports WRC '23
- Hálózati / IP kamera
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Apple iPhone 11 - népalma
- Autós topik
- World of Tanks - MMO
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen