Hirdetés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Magisk
- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
Hirdetés
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
SteveAd
tag
válasz Dark Archon #283391 üzenetére
Ezért írtam hogy telefonon hívd őket, az gyorsabban megy (tapasztalat). Persze az nem baj ha írásban nyoma van a reklamációnak
-
SteveAd
tag
válasz Dark Archon #283400 üzenetére
Amit Tin is irt feljebb: +49(2871) 275555 (a 0 csak Nemetorszagban belfoldon kell a 2871 ele, szoval +49-2871...). A Rose oldalan nincs ott, de a visszaigazolo emailben amit a rendelessel szoktak kuldeni ott van mindig az szam az alairasban.
Nekem volt hasonlo problemam, termeszetesen a csere (2.) szallitasakor nem szamoltak postat. A hibas termek visszapostazasa (meg elvileg barmilyen inverz csomag) mar nem ingyenes, mint a Bike24-nel? Amugy ha a Rose-nal nincs esetleg raktaron a helyes termek, de a Bike24-en megtalalod, akkor kuldd el nekik a Rose linkjet (ha meg el a link, annak ellenere, hogy nem az a termek van nekik, csak a csomagolasa az) es kerj price guarantee-t. Igy meg tudod rendelni a Bike24-en miutan visszajeleztek
-
SteveAd
tag
válasz Tikakukac #283412 üzenetére
Irtad, hogy kb. 60ezer volt a dragabb futocipod, bar nem erzed mennyivel jobb mint az olcsobbik. Azert az nem lehet elvaras, hogy 2 par futocipo arabol egy korrekt biciklit allitsanak elo. Csak osszehasonlitas vegett: egy jo orszaguti vagy monti gumi parban kb. 25-30e, egy jo alap kerekszett is minimum 200-250 euronal indul (van olcsobb is persze, de itt esszeru suly/tartossag/megbizhatosag kompromisszumrol beszelunk) stb. Lehet venni olcson hasznaltat kis szerencsevel ha valamennyire ertesz hozza es az elozo tulaj gondos volt. De ujan tenyleg leginkabb az ajanlott Decathlon az amire erdemes penzt kiadni. Ha nem akarsz utana sokat szenvedni a hulladek alkatreszek miatt (csere, javitas stb.).
Ezt most egy 12 eves T520-ason irom (rendszeresen olvaslak a Thinkpad topikban), annak a jelenlegi hasznalt arabol nem szeretnek uj laptopot venni.
-
SteveAd
tag
válasz Tikakukac #283425 üzenetére
Csak analogia szintjen: a 60k-s futocipo az kb. az 1-1,5 millas sportkerekpar (karbonvazas monti vagy orszaguti, jo kozepkategorias cuccokkal szerelve). Van 120 ezres futocipo is (Eliud Kipchoge-szinten van ertelme, de lelkes/penzes es leginkabb, edzett, rendszeresen versenyzo amatoroknek is jo), az mondjuk a 3-4 millas csucskerekpar, amit vilagkupa szinten is latsz a a versenyzok alatt. Ha van arra penzed es ertelmet latod, te is megveheted. Dragabb technikai sportokban (auto- vagy motorversenyzes) mar mas, ott a versenyen hasznalt csucsmodellt nem nagyon fogjak amatorok megvenni es az arkulonbseg nagysagrendekkel nagyobb. Ugyanakkor egy csucs kerekpar ma mar egy motor vagy egy hasznalt auto araval vetekszik. A szoras a full alap, beleposzint es a csucs kozott viszont joval kisebb a kerekparpiacon
Visszaterve az analogiara, vegyuk a 60ezres kozepkategorias (legyen felso-kozep, de akkor mar inkabb 2 milla fele kozelit a kerekparos megfeleloje) futocipodet. Nyilvan talalsz 25-30ezerert is jo futocipot (akcios kifuto modell, alkalmi vetel, vagy egyszeruen csak olcsobb, de meg a celra boven megfelelo). Az kerekparra vetitve mondjuk fel milla szint (ezert is irta valaki korabban az 1000 euros kuszobot, ami sport celra -- full amator, nem verseny -- mar ok lehet, hasznaltban persze ennyiert mar jot is ki lehet fogni). De a 100ezres bicikli sport celjara kb. egy 4-6 ezres futocipo szintje (Lidl gazdasagos divat sneaker kb.). Nem igazan arra alkalmas amire szeretned. Utcan setalni jo lesz, futni mar nem annyira. Es azert egy ciponel kb. a felsoresz meg a talp van, egy kerekparon meg sokkal tobb valtozo (fekek, kerekek, vaz, csapagyak, valtas, nyereg stb.). Mar a Covid/inflacio elotti evekben sem volt konnyu 100e-ert jo belepo szintu (tehat nem varosi munkabajaros/bevasarlos) uj sportkerekpart venni, de jelenleg sajnos az a helyzet, hogy ez szinte lehetetlen
[ Szerkesztve ]
-
SteveAd
tag
válasz Dark Archon #283454 üzenetére
Bocs a kései valaszert, de igen, azt javasolták hogy rendeljem meg mert utolsó darab volt a csere ha jól emlékszem. A másikra meg visszautaltak
-
SteveAd
tag
válasz 6030D #283568 üzenetére
Sajnos egy idoben tele volt a Marketplace meg a Bikemag apro/Testbike bolha hamisitott S-Works Prevaillel (jelentettem is modiknak FB csoportokban, de fent hagytak).
Amugy a 3 evente cserelesre visszaterve, ebben van egy jo adag fogyasztoi tarsadalmi (reklam)szemlelet is. Leginkabb azt erdemes figyelembe venni, hogy hol tarolod, mennyire volt kiteve napnak (UV), nedvesseg erte-e, dobaltad/ejtetted/odaverted hanyag modon stb. Szoval nem muszaj "fejvesztve" rohanni lecserelni 3 (vagy akar 5) ev utan. [link]
Nekem van 9 eves sisakom is, aminek semmi baja, de valtogatok tobb sisakot, nem mindig ugyanazt hasznalom, meg vigyazok a cuccaimra.
[ Szerkesztve ]
-
SteveAd
tag
válasz balazs1022 #283580 üzenetére
Eses ellen nem vedi, de amugy jo megoldas a vizallo telefontok es akkor mehet zsebbe. Persze a mai tepsifonokkal ez sem annyira egyszeru
-
SteveAd
tag
válasz parandroid #284409 üzenetére
+ repteri poggyaszdobalo orkok szives kozremukodesevel azert nincs kizarva az sem, hogy a sajat bico kart szenved oda- vagy visszauton. Nagyon massziv szallito kell ennek a kockazatnak a minimalizasahoz
-
SteveAd
tag
válasz Khelben #284702 üzenetére
De ha mar a 3 tanyerosok kozul lehet valasztani (trekkingen azert nem annyira veszes), akkor szerintem a 10-es. Szemben a 7&9-essel, ezen a Tonopah-n nem 3x9-es hajtas van, hanem 3x10, raadasul XT (trekking valtozatban), XTtarcsafekekkel, es meg a kereke sem rossz.
Mondjuk az elado neve gyanus -
SteveAd
tag
válasz jjeahh #285003 üzenetére
"Később szerintem nem kizárt, hogy vb-ken is megjelennek, lásd a Decathlonnak is sikerült (amúgy open mold vázakkal), pedig pár éve még el sem tudtuk volna képzelni."
Tessek??? A Decathlon mar a 2000-es evek elejen egyszer jelen volt a WT-ban (AG2R csapat, ha jol emlekszem). Nem mintha kulonosebben szeretnem a Decat, de azert nem tagadjuk meg a multjukat. Azt nem tudom, hogy ki gyartotta nekik akkor a vazakat, de mint te is celoztal ra, persze voltak erdekes atmatricazasok akkoriban (Jan Ullrich Bianchija vagy a Gerolsteiner egyes Wilierjei svajci Walser karbonvazak voltak; illetve a Specinel is volt valami hasonlo + az ezredfordulo tajan DH-ban is volt 1-2 hasonlo atnevezes trukk)
-
SteveAd
tag
válasz Ringman #285011 üzenetére
A 600-as GRX fvk-ok kb. ugyanaz mint a 105/Ultegra. A 800-as GRX karok gumijan van az a csuszasgatlo bordazas, amit en szemely szerint marha kenyelmetlennek tartok kesztyu nelkul (ezert lett nekem helyette Ultegra), de van aki szereti. A Di2-s GRX-nek meg van az egyedi formaja (ami elvileg a fekezest is konnyiti felso poziciobol), de az mar arkategoria
-
SteveAd
tag
válasz Ringman #285021 üzenetére
Ja igen, a servowave az extra. Nem tudom, hogy megeri-e, nekem igazabol a kozutalatnak orvendo felresikerult regi RS505 fvkarral sem volt semmi gondom (azt is GRX hajtassal hasznaltam)
De ha hosszu tavra tervezel vele, szerintem megeri a felarat (vegulis kb. egy par jobb gumi ararol beszelunk). Ugyanakkor a 105 is abszolut megbizhato, szoval nem egyszeru dontes.
Nekem a kis kezre szabott x025-os kellett, abbol epp az Ultegra 8025-os volt keszleten jo aron, azert lett reszben az -
SteveAd
tag
válasz Ringman #285025 üzenetére
Probald ki kesztyu nelkul, ha nem zavarnak a barazdak, akkor erdemes a jol bevaltnal maradni. De ha nem rendes montis terepen tekersz, akkor az orszaguti fvk is teljesen jo lesz, akar az olcsobb 105 is. Az is igaz, hogy hagyomanyos orszaguti kormannyal hasznalom az Ultegrat, a gravel kormanybol meg egy enyhe flare-es Zipp sem volt kenyelmes nekem
-
SteveAd
tag
válasz Ringman #285035 üzenetére
Elvileg a hood reach ugyanaz, de gondolom ott is volt valtozas mint az orszagutiaknal (elvileg a 12s Shimano 4-7mm-rel hosszabb hood reach mint a 11s--hivatalos info azt hiszem nincs, de eleg sok forumon irtak errol). Szoval lehet, hogy az ST-RX820 picit hosszabb mint az ST-RX810 (illetve az RX610 is mint az RX600). De errol nem emlekszem, hogy olvastam volna barhol is
-
SteveAd
tag
válasz Ringman #285038 üzenetére
Ne is mondd. Hetek ota levelezek 3 kontinens (EU, USA, AUS) Specialized customer care kepviseleteivel egy nem is annyira regi (10 eves) modell bizonyos cserealkatreszei miatt. A 3 kepviseletnek sikerult tokeletesen egymasnak ellentmondo infokat adni, kb. mindent a sajat belso archiv alkatresz-katalogusaikbol ismetelnek, de mikor felhivtam a figyelmet a nyilvanvalo hibara, akkor csak a vallvonogatas ment, hogy ok csak azt tudjak mondani ami a katalogusban van (belso doksi). Vegul megtalaltam magamtol a pontos alkatreszt, irtam, hogy erositsek meg, de erre annyi volt a valasz, hogy nagy valosziniseggel igazam van, de hivatalosan nem tehetik, mert a belso doksiban nem talalja azt a szamot. Es a Speci meg azert viszonylag jo ebben.
-
SteveAd
tag
válasz Hasaggymeg #286131 üzenetére
Bennem is ez a kerdes merult fel. Ez az amitol a sracok a Doctor Bike-ban (DT forgalmazo szervize, gondolom ott jart Fulton) vszleg. kitepnek a hajukat (vagy a Fultonet ). Alapbol a DT eleg jo csapagyakat hasznal (regebben japan IJK, mostanaban inkabb tajvani TPI, de igazabol az is nagyon jo, felesleges NTN-re cserelni, raadasul ugy, hogy utobbibol sanszos itthon kifogni egy hamisitvanyt vagy selejteset) es nagyon ki van talalva a DT agy.
Raadasul preseleshez azert nem art preciz szerszamot hasznalni (akar egy regi csapagyat is), nem annyira jo otlet mokolni massal. Robi es Atesz a Doctor Bike-ban nyilvan teptek volna a hajukat (ok, Atesz nem annyira, ertheto okbol ), de ha Fulton szepen megkeri es fizet erte, akkor szakszeruen csereltek volna csapagyat es utana lehetett volna probalni, hogy szepen forog-e vagy sem. Igy viszont siman mondhatja azt a szerviz, hogy user error, ha ismet beviszi a kereket.Fun fact: van egy DT 350-es agyam ami szebben forog ugyanabban a vazban mint a 240-es agyam, de azert az eleg leheletnyi kulonbseg. A videon lathato szorulas gyanus nekem.
Fun fact 2: a hazai szerviznek (marmint ha tenyleg a Doctor Bike-rol van szo) eleg jo hire Svajcban is a gyartonal. Ott kar lesz panaszkodni rajuk, kulonosen igy, hogy hazilag lett csapagy cserelve egy szinte uj agyban -
SteveAd
tag
válasz fulton #286171 üzenetére
Akkor rosszul ertettem. Azt hittem ki is cserelted a csapagyakat. Mondjuk az, hogy kezben jol jar a csapagy nem garancia arra, hogy a cseszebe bepreselve + a tengelyt megszoritva is jol jar. Elvileg a DT etalon, de elmeletben elofordulhat, hogy a csesze resz az agyban egy picit alul lett dimenzionalva vagy nem koncentrikus.
Biciklivel egyutt vitted be? Ott kellett volna a szervizesek szeme lattara demonstralni a problemat, kulonosen miutan visszapreseltek a csapagyakat. Azt, hogy a vaz nem okes konnyen lehet ellenorizni ha ott beletesznek egy masik DT kereket. De igazabol (amennyiben nehezen forog nyomatekra meghuzva) ezt mar nem is a szerviznek kellene ott helyben megmutatni, hanem Biro Zsoltnak (Boneshaker Kft.), mert lehet, hogy akkor gariban cserelik. -
SteveAd
tag
válasz Ringman #286177 üzenetére
Az a gond, hogy mivel nem hazai forgalmazasbol lett vasarolva ("picit" dragabb lett volna ugy, saccra), vszleg. a forgalmazo nem koteles cserelni (vissza kellene kuldeni a webshopnak ahonnan vette, de ez meg maceras/draga/idoigenyes), de nem tudom mi a helyzet a DT-nel itthon. Azert erdemes lenne futni meg egy kort, de ezuttal nem a szervizes sracokkal (akik jo szakik, de nyilvan nem a garis reszet intezik a DT-nek), hanem magaval a forgalmazoval. Attol, hogy nem koteles egy mashonnan vasarolt DT kereket cserelni meg lehet, hogy segiteni fog ebben.
-
SteveAd
tag
válasz fulton #286189 üzenetére
Ja, most mar minden vilagos. Ki szervizelt, Atesz (kopasz) vagy Robi? Utobbit jobban szeretem: kicsit nyers modora van de megbizhato es DT ugyben talan "kepzettebb".
De azert akkor is enyhe tulzas azt allitani, hogy "ez igy jo". Azert kellett volna beleprobaltatni egy hasonlo (legalabb hasonlo agyas) kereket, hogy az is ilyen-e (persze ha igen, akkor igazolva lattak volna magukat, hogy a vaz/villa "hibas" ) -
SteveAd
tag
válasz Dark Archon #289419 üzenetére
"Ha megsem kell" az csak akkor jatszik ha nem is hasznalod/hasznalja.
Azert az Amazon sem jotekonysagi intezmeny: "items must be returned new, unused and complete" -
SteveAd
tag
En most kezdtem hasznalni Effetto Mariposa FlowerPowert a Squirt helyett (egyelore csak orszagutin, montin marad a Squirt). Mint azt sokan irjak forumokon, a Flowerpower kicsit feketebb lesz (hasonlo a Smoove-hoz), de ZFC teszt szerint a legjobb drip wax kb. es a tartossaga is nagyon jo.
-
SteveAd
tag
válasz Ringman #291682 üzenetére
Ez melyik adapter pontosan? Es miert nem volt jo a 160>160? Pont ilyen kellene nekem is, de nem akarok light gravelre 180-as tarcsat.
IS>FM adapterre alternativa az Alis Zrace is (kb. lekoppintottak az Assolutiont, de nem is sokkal olcsobb). De csak bizonyos formaju IS-re jo sajnos (akarcsak a kanadai is)
-
SteveAd
tag
válasz semmiho #298609 üzenetére
XRC bejövős, de az tény hogy nem olcsó. Nemrég a kifutó Epic Evo Expertet 3500 eurós áron lehetett megvenni, abban ugye van egy etalon karbon váz Sid Ultimate/Luxe elől /hátul, GX AXS és egy karbon Roval kerék DT agyakkal. Ahhoz képest csak egy kerékszett 2500ért elég húzós, pedig DT fanboy vagyok
[ Szerkesztve ]
-
SteveAd
tag
válasz Hasaggymeg #301296 üzenetére
Dascalu gyermekkora óta Spanyolországban él. Mostanában amúgy sem a medve miatt fáj a feje: [link]
-
SteveAd
tag
válasz stickermajom #302801 üzenetére
Hol lett volna olyan draga az Enduro csapi? Elvileg ~10 dollar darabja. Raadasul van ahol szettben is kaphato: [link]
10k (ha forintra gondoltal) kb. 28 dollar (25 euro), az nagyon tul volt arazva.Az Enduro MAX kifejezetten forgaspontokhoz valo csapagy. Az Alissal nem szorakoznek csak azert mert olcso
-
SteveAd
tag
válasz stickermajom #302803 üzenetére
Ja, most mar ertem: double row es nem is a legszokvanyosabb (pl. 6802) meret. Ez igy tenyleg eleg huzos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Politika
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Szólánc.
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Három részletben lesz látható az Arcane második szezonja
- Autóhifi
- Milyen okostelefont vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen