Hirdetés
- iPhone topik
- Apple Watch
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
Hirdetés
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
gp A sokak által várt felújítás premierje már nincs vészesen messze.
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz lsebestyen #248091 üzenetére
Igen 28 mm-es külsőkkel. Belsős rendszernél nekem is kellene a 7 illetve 8 bar.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #248324 üzenetére
Még az a jobbik mikor belsőcserével oké, első defektem üveg vágás volt, külső tropa hiába a pótbelső így jöttek értem.
a Pirellin az elsőn van két vágás ... gyanítom a minap szedtem össze, a kerékpár úton éjszaka, rengeteg kosz ág...* h nem takarítják...
De ha minden jól megy, meg vissza a két gumi a repedés miatt a bikeinn-nek a héten. Útban vannak az új külsők. -
jjeahh
nagyúr
válasz lsebestyen #249247 üzenetére
Annyi pénzért most én is Karoo-t vennék
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Maximum1
őstag
válasz lsebestyen #249500 üzenetére
Videó sem jobb.
-
mauimagic
aktív tag
válasz lsebestyen #249500 üzenetére
Mennyire gyors a lencse kivilágosodása? Pl napfényről árnyékos erdőbe érve zavaró?
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #249563 üzenetére
Igen, a gyártók részéről jön a "kényszer" nyomás, és egyre macerásabb lesz kapni.. ha innen nézzük, felfesleges is a gondolat felvetése is, hiszen ez a trend így jönnek le a szalagról...
Nézd, egyébként enyémnek sincs semmi hangja, full néma, és nagyon finoman adagolható, ha kell állóra fogom. Nagyon szeretem egyben sajnálatos is hogy kivezetik mint választási lehetőséget, leginkább a "amit nyújt"/karbantartás nagyon jó arány. Ahogy írod, kell egy jó gumi is hozzá, jó betét + felni sem mind1.[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz lsebestyen #249570 üzenetére
Nekem azzal van problémám hogy "dinamikusan" szoktam haladni nyílt terepen az az úton,üres kerékpár úton jó mikor 44/11 és 44/12 vagy 44/14-n megyek a problémám az ha 32-sen van a lánc mikor forgalmas helyen megyek hirtelen kell gyorsítanom olyankor olyan érzésem van hogy egy helyben tekerek de a városban vagy forgalmas helyen 44-el megyek akkor meg elindulni nehéz ha meg kell állni
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz lsebestyen #249570 üzenetére
Nekem az 47-es gumikkal is már inkább 49km/h, azért írtam csak a simábban elérhető 80 csapásszámot.
#249573
Speedy007...pedig 2 váltóval olyan "dinamikusan" mész ahogy csak akarsz, hisz ha 44/11-en is vagy (ami 60-as, e-bike-os csapásszámmal is már 30km/h fölött van ) és hirtelen kapsz egy pirosat akkor is lepöccinted elől a 32-esre és simán indulsz majd helyből mígnem vissza tudsz váltani a 44-re...nekem amúgy egysebességre váltás előtt éppen ez volt az aggodalmam, vagyis, hogy hirtelen visszafordítóknál hogyan nélkülözöm az első tányérváltást, de ez még itt is meg van oldva, hisz egy első váltás az 2-2,5 hátsónak felel meg, míg XT8100-as váltó négyet vált egyszerre felfele és kettőt le.#249572
FireKeeper...az is tény, hogy bár minden gyártó felkényszerül a trendvonatra, nem mindegyik tudja hozni a fejlesztéssel járó + műszaki követelményeket is.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Speedy007
őstag
válasz lsebestyen #249581 üzenetére
Kivitelezhető szerintem mert modurális. Használni használom mert mikor megyek dolgozni 44- van elől és hátul 14-12-11-t használom. Nekem az a kényelmes mert szeretek lendületből haladni mintsem erőből. Egésznap talpalok a munkahelyemen mivel anyagmozgató vagyok így 8 óra után izmozni nem igazán szeretek. Ezért is kérdeztem hogy lehet e így picit nehezíteni mert a 32-s fogszámú tányér kevés forgalmas helyeken de ha 44-n hagyom az meg már sok mert erőből kellene indulni amit a lánc nem szívlel meg a hajtómű se.
-
flash-
veterán
válasz lsebestyen #249570 üzenetére
nekem azé trekkingen jól jött a napokban a 48 as tányér a 13es hátsó fogaskerékkel, lejtőn 66kmh 115ös pf-el befigyelt pár napja (gondolom nem a 11-esen volt 66nál)
A pr max sebesség eddig életembe 69kmh az is trekkinggel itt lefele ajánlom nektek jó kis lejtő..
de azért itt már rázott a gép nem is gyengén
[link][ Szerkesztve ]
-
sepyi
aktív tag
válasz lsebestyen #249899 üzenetére
Egyetértek. Katasztrófa.
+adalék a Hírek egy percben. Szinte nézhetetlen.[ Szerkesztve ]
Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
-
dom1n0
senior tag
válasz lsebestyen #250147 üzenetére
Köszi, most 2 hét kényszerszünet jön szájseb miatt, utána lenyomom
-
-FLY->
őstag
válasz lsebestyen #250164 üzenetére
Ez volna a kövi kérdésem, elöl 50/34 lenne 175mm (xl váz 192cm vagyok), kazetta a nagy kérdés, hogy az a kilenc hogyan legyen beosztva!? 11-30 az elég elnagyoltnak tűnik.
-
Fall-N
veterán
válasz lsebestyen #250377 üzenetére
Jó az MTB-re is. Nekem Bryton Sport Mount van, az hosszabb, mint a Garmin. A dőlésszöget meg úgyis magának állítja be az ember, nem kell vízszintesen felrakni.
-
Crucio
aktív tag
válasz lsebestyen #250750 üzenetére
És tényleg! Köszi! Ha timezone lett volna, akkor kapcsoltam volna, valamiért átsiklottam fölötte.
A jel nélküli pontatlanság nem igazán probléma, lényegében addig tart, amíg kiérek az utcára, de gondoltam, hátha. -
FireKeeper
nagyúr
válasz lsebestyen #250983 üzenetére
de, gravel váz, de kb sztem mindegy is, a gravel mint kategória legtöbbször amúgy is egy lazább geos országút ami szélesebb gumikat is fogad.
közben megnéztem ezt a potenzát, szerintem az 59-53 hajtómű elírás lehet és 53-39 lesz az, de szvsz az is ugyanúgy sok.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 VI || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
FireKeeper
nagyúr
válasz lsebestyen #250986 üzenetére
lehet ez valami direkt eladásra épített, ami épp a polcon volt cuccokból, hátha valaki beszopja a "kézműves, egyedi, artisan, épített, olasz" marketinget
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 VI || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #251079 üzenetére
Szép távokat mész. Közte pazar helyeken, és szintel.
[ Szerkesztve ]
-
sepyi
aktív tag
válasz lsebestyen #251079 üzenetére
Naponta megyek 20-50km-t. Télen görgőztem is. Mivel a pulzussal sok mindent nem tudok kezdeni, (130-145)között van, de 160 a max-om, akkor megfogadom amit mondasz és a távolságot növelem.
Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
-
Jester01
veterán
válasz lsebestyen #251103 üzenetére
Pontosan
gordonfreemN: a kérdés az volt, hogyan állítom át, hogy az eurót mutassa ha már úgyis abban vonja. Nyilván nem a magyar beszerzéssel hasonlítom hanem a többi külföldivel ahol euróban van kiírva is. Most mihez kezdjek azzal, hogy a Pirelli P Zero Road 26mm az 13227 Ft ha végül még csak nem is ennyi lesz? Ez akkor olcsóbb mint a bike-discount 35,21EUR vagy nem?Jester
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #251139 üzenetére
Igen ha nem tekerenék akkor nem érne bele. De igen, sokszor van hogy bizony tekerek (nem nyomatékkal de tekerek)
Nekem is volt a csepelen egy időben sárvédő, és b*ttul zavart hogy kanyarodásnál bele ért ..[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #251143 üzenetére
Igen a csepel, még mindig az van meg lesz is darabig, meg lehet végletekre míg szét nem esik...csöpinél egyáltalán nem ér bele
Én lemértem a tengelytől mennyire van előrébb a lábam, és azt mértem rá egy endu gép XL vázánál. Ott több cm is beleért.
annyira nem akarok én belemászni, csak eszembe jutott minap mikor tekertem éles kanyarban. Nem olyan sokat kell fordítani épp hogy elérje...elég síkjának közelében van az a láb. Nyilván nem nagy tempónál fordul elő, városi "dzsavingálás" közben
[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz lsebestyen #251180 üzenetére
Már volt egy ugyan ilyen kommentje fél éve. Akkor is meg lett fejtve, hogy user error és akkor is kapott videót. Most visszatértünk ugyan oda.
Time is a flat circle. -
Mezga Aladár
veterán
válasz lsebestyen #251180 üzenetére
1993 Giant outi. Beleér a cipőm orra a kerékbe. És?
Ha haladok a bringával akkor kanyarodáskor nem kell annyira kitéríteni a kormányt, hogy beleérjen. Ha meg lassan megyek, pl gyalogosok között, akkor meg a kanyarhoz képest belül van a lábfejem.11 seb. Shimano CS-R7000 11/32 sor, bontatlan, eladó.
-
szuszinho
őstag
válasz lsebestyen #251187 üzenetére
Inkább tisztítsunk, viaszoljunk láncot
-
.LnB
titán
válasz lsebestyen #251192 üzenetére
Én is erről (is) beszéltem igen.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz lsebestyen #251192 üzenetére
Igen de ilyen tudományos táplálkozás akkor nem volt senkinek, most meg van mindenkinek és mivel ők egymás ellen versenyeznek a mezőny pont annyira kiegyenlített mint mindig is volt. Tehát semmi sem szól a tiltott szerhasználat gyakorlatának megszűntetése mellett.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
abéla
senior tag
válasz lsebestyen #251192 üzenetére
nodeno, pont az eddigi évtizedes tapasztalat alapján, egyáltalán nem zárja ki az egyik a másikat, sőt, ha nem lenne meg mélyen ez az alapdrive, feltehetően nem is lenne semmiféle fejlődés
...na persze az, hogy ez az állandó, mindenekfeletti teljesítményhajszolás mennyire visszás napjainkban, amikor minden erről és egyre inkább e trendkövetés lassan aktuálissá/kézzelfoghatóvá váló negítívumairól szól, már más kérdés (és messze nem csak ennek a topiknak lehetne tárgya)
Hasaggymeg: jaja, same-gondolat
[ Szerkesztve ]
hootka!
-
Jester01
veterán
válasz lsebestyen #251180 üzenetére
Aluljáróban vagy lassítóban (pl. vasúti átjáró) előfordulhat, hogy lassan de tekerve kell haladni élesen kanyarodva.
Jester
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #251199 üzenetére
Hát ez az csak az alatomos hamis önbecsapás h ennyi, kész de nem...
-
werszomjas
őstag
válasz lsebestyen #251293 üzenetére
Ez a Brigéciol nem jó.
A 2000 nem ajánlott, nem szabad használni erre.
Helyette D3 a jó.De amúgy a többi ok.
Míg nem waxoltam én is ezt csináltam, ez még társasházban is megtehető. (én is a zuhanyzóban csináltam)[ Szerkesztve ]
üdv
-
stickermajom
addikt
válasz lsebestyen #251296 üzenetére
Mióta nem húzom meg használat előtt én már nem vagyok rosszul tőle.
-
werszomjas
őstag
válasz lsebestyen #251296 üzenetére
Rozsdás lehet/lesz tőle a lánc.
Amit amúgy én sem vettem észre, míg olajoztam. Mondjuk ott nem vettem le a láncot, nem volt benne áztatás és utána rögtön kentem újra.
Waxolásnál jött elő nálam, hogy levettem a láncot, beáztattam 2000-es briglcolba és teljesen berozsdált. + kép
Szóval akinek van 2000-es, kidobni talán nem kell, áttörölgetésre jó lehet, de aki most vesz, inkább D3.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
chubby2o6
senior tag
válasz lsebestyen #251298 üzenetére
Szerintem, ha csak lemosod vele, semmi baja nem lesz.
A Smoove-nál ( vagy bármelyik waxnál, amihez az első felhordás előtt fémtisztára kell csutakolni a hajtást ) jött elő ez a téma. Akkor asszem abban maradtunk, hogy lemosni lehet 2000-el is, de pl. áztatni benne egy éjszakán át már nem. Én is D3-at vettem, de én beáztattam a láncot meg a sort éjszakára. -
6030D
Ármester
válasz lsebestyen #251303 üzenetére
A 2000 az kb citromos mosogatószer. Sokkal hatékonyabb a D3, nem véletlen az a drágább is. Mindegyiknek az a lényege, hogy zsírtalanít, és mindegyiket ajánlják olajjal kezelt nyers felületek zsírtalanítására. Ha bántaná a fémet, nem ajánlanák. Mindegyiket vízzel kell leöblíteni. Ha egy nyers, kezeletlen fémfelületet vizesen hagysz, az rozsdásodni fog. Meg kell szárítani, és kenni. Ha valaki meg nem mossa le a D3-at, akkor szépen vegyíti a kenőolajjal/-waxszal. Nyugodtan használd a 2000-et. Amíg mosogattam, én is azzal mostam. Szerintem.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Fall-N
veterán
válasz lsebestyen #251325 üzenetére
A villa és a váz merevsége a lényeg. Hiába átütő tengelyes, ha takony anyagból van, vagy nem a megfelelő helyen van megerősítve. Másik hiba még ha a gyártó által ajánlott tárcsa méretnél nagyobb van feltéve. Nekem csak 9 mm QR mégsem hajlik. Váz sem és a teló sem.
Gyenge magnézium lábas telóknál szokott gond lenni, hogy csavarodik a lába. V-fék idejében azért voltak a fék merevítő plusz hidak. Tárcsaféknél ez nem játszik.
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #251143 üzenetére
Kíváncsiságból megmértem tegnap a sajátomnál, mennyinél érne bele. (előrébb toltam szándékosan a lábam a taposó pedál részen) 17-18" kormány fordulatnál ér bele.
-----
Minap vettem egy noname nyeregcső bilincset, meghúztam min. 8Nm el. érzésre ahogy szoktam. Olyan jól fogott hogy a mai utam végére 1 cm lentebb került a nyereg
Megint meghúztam, meglátjuk ha megint enged, akkor felrakom a "zoom" kemény márkát ami megjöt.[ Szerkesztve ]
-
AXisBOLD
addikt
válasz lsebestyen #251293 üzenetére
köszi, ezt fogom csinálni, olyan módszer kellett, ahol nem szedem le a láncot, de nem is taknyolom össze a bringát.
annyi, hogy láncolajból lehet valami más lesz, amit találok a közeli bringaboltban.#251347 Laci779095: köszi oda is, így fogom csinálni
#251294 parandroid: ez tök jó, ki is próbálnám, hogy mennyire hatékony, hogy koszol, de elég drága móka, meg akarom úszni kb egy ötösből.
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
válasz lsebestyen #251372 üzenetére
okok!
#2513736030D: wax...áhh annyira nem vagyok hardcore , nem is megyek már annyit, most, csak gyerekkel inkább. Keresek brigeciolt, meg láttam itt a közelben ezt a Motorex Dry Power 100 ml, nem olcsó ugyan, de ha ez valamivel jobb, mint egy átlag olaj, akkor megveszem.
Aurea mediocritas
-
Csokicsibesz
tag
válasz lsebestyen #251655 üzenetére
A Pilis Ring pont teljesítmény túra, nem számít az idő meg a helyezés, szerintem időmérés sincsen.
-
Friczy
senior tag
válasz lsebestyen #251641 üzenetére
71-est a tihanyi elágazástól Badacsonyig be szoktam vállalni, tilos tábla nincs kinn, autósok elég ritkán dudálnak. Hozzáteszem, én ősszel szoktam elsősorban arra járni, akkor már kisebb a forgalom, mint főszezonban. A déli partot ebből a szempontból nem tartom annyira vészesnek, ott általában marad a bringakör.
-
Tin
veterán
válasz lsebestyen #251878 üzenetére
Igen, annyira profi, hogy a körömnyi figyelmeztető matricát sem szedi le a féktárcsáról használat előtt? Egyikről sem? Meg a matricát a kormány mögül? És vesz rá egy Abus Bordo lezárót, amit keresztbe dob a keréken?
-
fulton
addikt
-
Tin
veterán
válasz lsebestyen #251891 üzenetére
Hát, nekem az volt az érzésem ezt a szép bicajt elnézve, hogy olyan, mintha egy jobb sportkocsira felrakna az ember egy tetőcsomagtartót mert nem elég nagy a csomagtartója, és amúgy használná is.
De amúgy az ott parkoló bicajok többsége ilyen. Downhillel, fullyval, e-bike gravellel járkálnak melóba, és látom a tulajaikat is, kb azért ezt vették, mert jól néz ki. Meg persze mert a céges lízinggel nyugodtan felmehet magasabb szintre. Nem irigység, hiszen számomra is adott a lehetőség, de én akkor élek majd vele, ha már tudom, mit akarok. Addig minek lőném el a lehetőséget erre. És főleg nem ilyen öszvérre.
#251892 Ringman: télen 1-2 ember jár bicajjal, tudom, látom. Ezek közül egyik sem. Nyáron meg maximum esőben kellhet a lámpa, de akkor nem szokott bicaj lenni a tárolóban, mindenki kocsival jár. Mindenes bicajnak praktikus lehet egy agydinamó, de itt azt mondtátok, hogy akkor inkább 2-3 bicaj, mindegyik céleszköznek.
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #251884 üzenetére
Az csak placebo hogy jobban esik tekerni a 36/12 mint a 48/16 ? matek alapon igen, de mégis.
Azt nézem hogy kár hogy nincs olyan hátsó sor országútin 2x11 rendszerben, amin van 15 után 16 os. Pont az hiányozna még. Van, de az 12 vel kezdődik. Bár lehet országútin az amolyan kényelmesre az 50/15 alá(16,17...) nem is mentek jóformán kint országúton...(?)
Nálam eddig amin leginkább tekertem "országúton" a 36/12 volt, onnan fel kellett váltani 48 asra ha tudtam jobban haladni, itt a 48/16 adta ugyan azt mint a 36/12 tehát innen indultam, viszont itt már 2 fogat ugrott, ami nem finom átmenet volt, az a tipikus pont nem a legjobb...
11-12-14-16...
Így jött hogy lentebb tettem a láncvonalat kicsit, első váltón is állítottam, és most a 36/12 és 36/11 finom átmentet ad, és ezen a kettőn töltöm az "életem" ha haladok (nagyon szeretem, maximálisan kiszolgál). 48 ra fel sem váltok már minek...
Namost ezt próbáltam le deriválni országútira, (amit nem tudok viszont, hogy mennyivel változna a kényelmes haladó tempóm mostanihoz mérten) mert az alapján tolódik az oda "jó" áttétel is.
És itt néztem hogy nekem lehet hiányozna az a 16os fog...ha értitek mire írom.
a 11-30 és 11-32 sor így kezdődik 11-12-13-14-15-17....
Tudom most ez fultonos főleg így éjszaka..[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #252001 üzenetére
Olyan mint neked van, a rose x lite..ez nem alkalmas igazán túrázásra (is) annyira merev?... a geóval nincs bajom, sőt nem tetszik h az endu annyira magas a stack. Meg aztán egy 580 (590 már sok) felső cső kell nekem. Az már inkább XL váz. Vagy esetleg L de azon tökig leengedve a stucni csak az meg idétlen. Na meg a tengely táv.
Nagyon ideges a kormányzásra menet közben vagy inkább csak lassú tempónál ezeknél a kis tengelytávoknál?[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #252035 üzenetére
Köszi. Hat nézd most az van, h a csepel 590 felső cső hossz, erre a 100mm stucni a megfelelő nekem. 0 fokosan. A stack értékem 545mm. És 92mm magasan van a stucni teteje. Ez is elég agresszív es nagyon szeretem. Előre dölve is jó, szoktam nézni mintha lent lenne az alsó fogás milyen lenne Teljesen oké. Egy giant defy vel vagy merida endu val ettől magasabban lennék. (Utóbbiból meg az xL kéne 583 felsővel, de ott meg már a stack sok nekem.
Én már magasabb kormányfogasra nem mennék vissza teljesen bevált mind lassú mind gyorskörre ez az arány. (Megszoktam) Volt egy gravel amit kinéztem de az ilyen olyanokból megbukott. Az is nagyon jó kis váz elég agresszív a Geoja is.
Előtte majd azért felülök valahogy valahol egy ilyen geóra.Neked hol van a stucni , felül vagy letetted kopra?
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz lsebestyen #252039 üzenetére
de túl sok macerával járna.
én is így gondoltam elsőre, de nem volt egy nagy valami végül, mivel kisebbre cseréled, így az sem lehet, hogy valamelyik bovden/fékcső rövid lesz. a bandázsolástól tartottam, de az sem bonyolult, főleg ha ragasztós az alsó oldala, akkor van mihez illeszteni tekerésnél.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
nagyúr
válasz lsebestyen #252039 üzenetére
asszonyt nekem is be kell nevezni egy bikefitre, kényes helyen dörzsöli a nyereg. őszinte sajnálatára ez nem az a jólesős dörzsi.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Ringman
nagyúr
válasz lsebestyen #252071 üzenetére
magyar áfával picit több, de valóban ez tényleges leértékelés.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen