Hirdetés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Macrodroid
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Mobil flották
Hirdetés
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Decadent - Az őrület határán
gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Solad
őstag
válasz imyourfriend #16536 üzenetére
Tescoban kapható foltbenzin, azzal szoktam mosni a lanxot es a gorkorijaum eleg draga keramiacsapagyait is (aminek amugy kenes sem kellene csak ugy picit zajosabb), esteljes mertekben meg vagyok vele elegedve. Higabb mint a brigeciol, igy jobban ki lehet vele takaritani a dzsuvat
[ Szerkesztve ]
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Muton
addikt
válasz imyourfriend #16584 üzenetére
én a telet kihagytam szerencsére, de lassan tavaszi generáloztatni kellene bicó pajtit, mert lassan kezd jó idő lenni
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Runner_fxr
Ármester
válasz imyourfriend #16587 üzenetére
Kapnak egy jó ajánlatot az egyik fő alkatrészre, vagy konkrétan a boltosnak kell róla valami, a többit meg kiárulják. Komplett bicóról bontva, jobb áron hozzá lehet jutni az alkatrészekhez. Azért azt be kell látni, hogy Magyarországon nem könnyű eladni a komolyabb gépeket. Én se tudtam szerezni abból a cube bicóból amit szerettem volna. 630 ezres gép. Kérdeztük a nagykert, egyetlen db jött belőle az országba, az sajnos nem az enyém lett.
Főként előrendelni kell a boltosoknak. Ha nem rendelsz drágább modelleket akkor így jártál, utólag már nem könnyű beszerezni. Egyébként régebben több gyártó adott csal vázat, mostanában inkább csak komplett bicókat árulnak.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz imyourfriend #16642 üzenetére
Hát ha nem is kotlát ,de túl sokra ne számítsunk.
Ez az alja, alap trekking, 65900 ft-ért ennyi van. Ha nem is esik szét az ember alatt, de azért ettől túl sokat elvárni naiv dolog lenne. Sűrűn kell beállítani, kizárólag aszfalt használatra való, ezt erdőbe még véletlenül sem szabad vinni.
Ez a cross trekkingek alja, 82900. Még ez sem az a modell amit nyugodt szívvel ajánlanék.
Nagyjából innen indul az a kategória cross trekkingből, amit már nyugodt szívvel lehet ajánlani.
De sok egyéb márka is van, ez most szerintem baromi jó áron van: [link]
Mindenképpen érdemes az előző évi modelleket keresni ha igazán jó vételeket akarunk csinálni.Montiból nagyjából innen indul a történet: [link]
Ez már egy nyugodt szívvel ajánlott darab, persze kizárólag hobbi, túra használatra. -
Cathfaern
nagyúr
válasz imyourfriend #16736 üzenetére
Melyiket érdemes szombathelyen? Én paragvárisat próbáltam, illetve a Domusnál lévőt. Paragvárisokkal egy darabig meg volt elégedve, de a vége fele már nem igazán Viszont egyszer még mindenképp meg kéne látogatnom szombathelyi szervízt, szóval ha tudsz mondani jót, akkor oda mennék
-
Solad
őstag
válasz imyourfriend #16851 üzenetére
És arra esetleg nem gondoltál hogy nem vagyunk egyformák? Világéletemben kényelmesebb és kevésbé megterhelő volt nyomatékkal tekerni. Most akkor pörgetnem kellene mert te azt szereted?
[ Szerkesztve ]
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
anorche1
őstag
válasz imyourfriend #16855 üzenetére
A pörgetés milyen fordulatnál "kezdődik"?
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
Solad
őstag
válasz imyourfriend #16855 üzenetére
Olyan sportág a szerelmem, ahol egy szint után nem tudsz frekvencianöveléssel gyorsulni, erőt és nyomatékot kell növelni.
Itt egy ki szösszenet a szükséges erőkifejtésről, ami kissé pongyola, de jól érzékelteti, hogy mekkora erő kell a lábba.
A 172-es magasságomhoz jelenleg edzetlenül 66-os combkerület társul, már 17 évesen 150 kilókkal guggoltam.
Azonos tempót tartva sokkal jobban elfáradok, és jóval magasabb az átlagpulzusom egy 52/15-17-es (esetleg 42/13-15) áttételnél, mint az 52/13-nál (bár tavaly inkább 52/11-12-t használtam).
Persze ehhez hozzájárul, hogy szerintem hosszú nekem a 172.5-ös hajtókar, jövő héten kerül fel a 170-es.
Illetve kíváncsi leszek milyen eredménye lesz ha végre megcsinálom magamnak a cipőt (a standard cipők sajnos túl keskenyek nekem) és leszokok a platformpedálról.No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Teasüti
nagyúr
válasz imyourfriend #16864 üzenetére
A-a, én 90-nek hittem a 110-es megszokott kényelmes tempómat síkon.
De ehhez 30 alatti sebesség társul, hogy lássátok mennyire kényelmes vagyok.
Az út néhány fokos emelkedését már megérzem és váltok is vissza.
Épp ezért is nem fogok bringázástól combot növelni.
Mondjuk az is igaz, hogy ülve tekerek fel majdnem mindenhol, ahol a legtöbben kiállnak. Terepen is.Sokszor szoktam eléhezni a hétköznapokban, főleg munka után hazafelé, vagy egy kiadós túrázás után, mikor a túra végére már jól kimerültem, de még haza is kéne menni 10 km-t, na akkor tekerek csak 50-70 cad között. De az amolyan mindjárt lefordulok a bringáról és had legyek már otthon fajta fáradtság.
[ Szerkesztve ]
-
sanzi89
addikt
válasz imyourfriend #16909 üzenetére
Ennél azért szerintem összetettebb a képlet. Valószínűleg jobban használod az áttételtartományt, mivel közelebb vannak a fokozatok egymáshoz, így egy-egy fogaskerék kisebb terhelést kap. Az az egyik bajom, hogy az Alföldön egy trekking vagy MTB áttételt nem nagyon lehet kihasználni, 2-3 fokozat a maximum amivel tartósan teker az ember.
A Connex láncok meg tényleg elég jók, ha 6500km-t bírnak, meg az is, ha egy 18k-s sor 10k kilométer után is használható. Bár itt is sok egyéb tényező lehet (tekerési stílus, körülmények, karbantartás). Most, hogy egész télen az esőben, latyakban, sóban is bringával jártam mindenhova eléggé érződik, ezért is volna fontos a költségek optimalizálása. Számomra legalább annyira közlekedési eszköz a bicikli, mint hobbi vagy sporteszköz. Sőt...[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Tothgera30
Ármester
válasz imyourfriend #16919 üzenetére
Látom, de valami egyszerűbbre gondoltam, ilyesmire, csak hajlított vég nélkül:
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
elfelejtette
veterán
válasz imyourfriend #16915 üzenetére
Itt Debrecenben én is csak 4 fogaskereket használok. Bár most elöl 38-as tányér van, de azzal hátul pont az alsó áttételeket használom 11-13-15-18-ig. Ezért nem is váltanék a mostani 7 sebességröl a drágább 8-asra vagy 9-esre 11-34 kivitelben, a nagyobb fogaskerekeket úgyse használnám, meg persze a Tiagra nem is tudna oda felváltani...
"Nem tudom, hogy Mamának vagy Dan hadnagynak volt-e igaza, hogy van-e rendeltetésünk, vagy csak ide-oda sodor bennünket a véletlen, mint a szél, de azt hiszem, kicsit mindkettő igaz." Forrest Gump
-
anorche1
őstag
válasz imyourfriend #17034 üzenetére
Ha 70-80 km/h -nál esel, tök mind1 hogy van a rajtad sisak vagy sem.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
imyourfriend
őstag
válasz imyourfriend #17093 üzenetére
Jótanácsként írtam, nem kötekedés céljából. Peace!
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz imyourfriend #17121 üzenetére
De nem mindegy, hogy 220 vagy 350.
Használt országúti meg csak akkor éri meg ha keveset használt, ami nem annyira jellemző az országútikra.
Szerintem aki nem versenyez, csak hobbi szinten használja, el tud lenni a sorával. Aztán majd fejleszti ha csere érett lesz.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz imyourfriend #17128 üzenetére
Persze, hogy nem mindegy, de az sem mindegy, hogy 220-at fizetek vagy 350-et.
Értem én, mindig van jobb, ilyen erővel dura-ace-t is lehet venni, mert biztos sokkal jobb lesz mint a 105-ös.
Viszont úgy gondolom, hobbi használatra elég az alu váz és a sora is. -
D.Orion
veterán
válasz imyourfriend #17121 üzenetére
De jó, hogy világosan leírtam, hogy nem nekem kell. Az érdeklődő csak új gépet hajlandó venni, én pedig nem fogom győzködni. Én még egy cross géphez is kevés voltam, továbbá én ősszel leraktam a kerékpárom és még mindig nem vettem elő. És nem is fogom elővenni maximum munkába járásra, lassú gurulás. Ősszel elkezdtem érdeklődni, hogy hogyan fejlődhetnék igazán hatékonyan, pár emberrel privátban hosszan beszélgettem táplálkozási tippekről, edzésről. Nézegettem outi és mtb vonalat, hogy lesz külön-külön gép, aztán egyszer csak eltűntem. Bocsánat mindenkitől akit nyaggattam. Sajnos eü szinten elkaszáltak, nekem ennyi volt ez a sport/hobby. Maximum lassú gyaloglás fér bele.
[ Szerkesztve ]
-
syberia
veterán
válasz imyourfriend #17204 üzenetére
Két kerék befűzése centírozással 6k-ért nem vészes szvsz.
https://howbad.info/
-
Gizmo94
veterán
válasz imyourfriend #17204 üzenetére
Mivel még sosem fűzettem kereket, így nem tudom, hogy sok-e ez az ár. Ha azt nézem, hogy ha elbaszom akkor az egészből szemét lesz, akkor semmiképpen sem sok.
Mivel relatíve jól sikerült megvennem a felniket és az agyakat is, (minden alkatrész új, illetve a felnik futottak talán max. 10 km-t, mielőtt a volt tulaj szétbontotta a kereket és eladta darabokban) így azt hiszem rááldozom ezt az összeget, mivel még a gyári DT competition küllőkkel+ anyákkal együtt sem lesz az egész kerékszett az új árának a felében sem, tehát belefér. Csak először jó nagy önbizalommal úgy képzeltem, hogy majd fogom és befűzöm én, ezért is kértem tanácsot, csak itt igen hamar lebeszéltek erről és alighanem igen jól tették. Sosem csináltam még ilyet, úgy döntöttem, jobb, ha hallgatok az itteni tapasztalt emberekre.Mindenesetre, ha elkészül, ilyennek kéne lennie elvileg, jó erős kerék.. Bírnia kell a 85 kilómat..
[ Szerkesztve ]
-
syberia
veterán
válasz imyourfriend #17208 üzenetére
Ennek a videónak a segítségével fűztem egy trekking hátsó kereket, elsőre nagyon ugribugri lett a végeredmény nem figyeltem a küllőhosszra (hogy a hajtás oldalán rövidebbek legyenek) Második próbálkozásra közel tökéletes lett, de elég sokat próbálkoztam mire összejött.
https://howbad.info/
-
Gizmo94
veterán
válasz imyourfriend #17208 üzenetére
Köszi, ez a videó valóban tényleg hülyebiztosan bemutatja a küllőfűzés menetét, csak pl. a centrírozást nem, meg már elvették az önbizalmamat. De valószínűleg azt fogom tenni amit te, majd figyelgetem mások hogyan csinálják, meg esetleg majd az egyik régi kerekemet szétkapom és azokon gyakorolok. Ha nem leszek csonthülye hozzá, akkor a későbbiekben már talán majd nem kell fizetnem érte.
-
Solad
őstag
válasz imyourfriend #17239 üzenetére
Elvi kérdés volt
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz imyourfriend #17275 üzenetére
Én is szeretem a novatecét, először azt hittem zavarni fog, de most pl direkt csak olajat raktam bele.
-
Teasüti
nagyúr
-
deicide
veterán
válasz imyourfriend #17327 üzenetére
Ez nem feltétlen korfüggő, 38 évesen ugyanígy vagyok vele.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Runner_fxr
Ármester
válasz imyourfriend #17327 üzenetére
Bringázáshoz én se használok krémet, bodyhoz szoktam. 100 kilóig fel megyek guggolásnál. (mondjuk ez régen 140 volt. )
Egyébként meg hiàba fiatal valaki, ha sérült egy izülete, utána az már érzékenyebb lesz. Én se vagyok még öreg... -
Zola007
veterán
válasz imyourfriend #17334 üzenetére
Azért van annak is limitje, nem mindenki lesz parasztpóver a kétkezi munkától
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz imyourfriend #17336 üzenetére
Faluról vagyok én is, ott éltem 19 évet, nem volt soha büdös a munka, pár száz mázsa átment a két kezemen.
183 centivel és 100 kilóval ballagtam általános iskolából, nem voltam gyenge gyerek, most visszasírom az akkori fizikumom. De hosszú távon mint edzést, nem lehet felfogni a kétkezi munkát.#17332) Toomy : térjünk erre vissza 50 éves korodban
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Pocee
senior tag
válasz imyourfriend #17336 üzenetére
Nem tudom hány éves vagy és mit dolgozol de a fizikai munka arra tökéletes,hogy szép lassan tönkretegye a tested,persze nem a rózsametszegetésre gondolok,meg a fűgereblyézésre hétvégente.Hanem úgy általában szerencsétlen napszámosok,kőművesek stb. akik 50 után már olyan görbék mint a kérdőjel.lehet hogy erősek voltak valamikor de milyen áron?
Mindamellett teljesen igazad van hogy a kétkezi munka megtanít értékelni dolgokat.Mr.Brightside
-
Runner_fxr
Ármester
válasz imyourfriend #17345 üzenetére
Azt aláírom, hogy a lustálkodásnál egészségesebb a kétkezi munka, és hozzátartozik egy egészséges ember hétköznapjaihoz, de ugyanakkor ezt külön kell választani az edzéstől. Ha a kinézeted, egészséged és az arányos izomfejlesztés is számít, akkor azt nem lehet lapátolással, meg cementes zsák cipeléssel helyettesíteni.
[ Szerkesztve ]
-
bigbuda
aktív tag
válasz imyourfriend #17645 üzenetére
Köszi a gyors és lényegretörő választ, akkor erről le is mondtam, a kérdésem második részére esetleg tudsz valami okosat mondani? Köszi!
-
Cathfaern
nagyúr
válasz imyourfriend #17652 üzenetére
Azért tegyük hozzá, hogy sötétben egyáltalán nem baj az, ha az ember feltünő a kerékpárjával. Megnéztem ennek a revollightsnak a videóját, és szerintem az alapötlet kifejezetten jó és hasznos. A napjainkban elterjedt biciklis lámpák borzalmasak közlekedésbiztonság szempontjából, főleg, hogy a hátsó lámpát nagyon könnyen kitakarja táska, kabát, stb. Nem is beszélve arról, hogy oldalról semmit se látni egy biciklisből sötétben (nem véletlen kötelező a prizma... persze tudom az is ronda... ). Szóval egyáltalán nem hülyeség ez a rendszer, és sokkal jobb, mint az a verzió amikor az egész kerék világít. Vannak gyerekbetegségei, és lehetne még rajta javítani (pl. a 4 órás üzemidő elég gyengus, jó lenne megoldani hogy valahogy a kerék is töltse az akkut, vagy jobb esetben maga a kerék forgásából nyerjék ki az energiát), de magában az ötlet szerintem inkább dícsérendő, mint "piacos, szar, gagyi, ótvar".
Ha valaki csak azért akar ilyet, mert "hűű világítok", akkor az más tészta, de az alapötlet egyáltalán nem rossz és elítélendő.Szerk:
Nyilván városi közlekedésre értem, mielőtt valaki jön az "erdőben az őzikének mindegy mi világít" című nótával.[ Szerkesztve ]
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz imyourfriend #17882 üzenetére
Szerintem Katsu-nak az MTB-be elég nehezen fog belemenni az outi kerék
Ez a Sport-Direct-es fordítás még mindig vicces:
Shimano Thumb fáziseltolók, amelyet történő halászfelszereléssel 14 sebesség Shimano
54-58 Cm képkockaméret elérhető.
Összeszerelt tömege: körülbelülEz a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
veterán
válasz imyourfriend #18325 üzenetére
mindig szerettem volna egy olasz bicajt olasz cuccal felvértezve...
nesze b+
maradok a japónál, de komolyan. ez egy vicc, hogy cserélni nem lehet, cserébe könnyen letörik.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz imyourfriend #18575 üzenetére
Csomót szétszedtem már meg összeraktam, nagyon jó a csapágyazásuk.
-
nauro
aktív tag
válasz imyourfriend #18591 üzenetére
Főleg ha az ember el akar menni hosszabbat tekerni. Bármerre kimegyek a városból szétveri a kezemet az országuti.. Főleg Tényő felé. De Bábolnánál sem jobb a helyzet (bár arra jó régen nem voltam).
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz imyourfriend #18596 üzenetére
Én is Vas megyei vagyok Itt is álltam neki 3 éve biciklizni, és azt azt kell mondjam, hogy iszonyat mértékben romlottak az utak ebben a 3 évben Szombathely kisebb utcái gyakorlatilag használhatatlanná váltak, de a környező utak sincsenek jobb állapotban. Szombathely - Bucsu még egész jó, de Bucsu - Bozsok már borzalmas. Szombathely - osztrák határ se sokkal jobb, mert lehet választani, hogy a szűk és buckás bicikliúton megy az ember, aminek a szélét szezononként jó ha 2x levágják (közben meg gyakorlatilag bokor nagyságú gazok nőnek az útra. De levágva se sokkal jobb, mert akkor meg mindent ott hagynak a bicikli úton), vagy megy a 110 km/h-val közlekedő kamionok között (ahol amúgy tiltva is van a bicikli). Mondjuk legalább a határon átérve jó a helyzet, ott a legeldugottabb 10 fős falun is tükörsíma út visz át, nem is beszélve a nagyon sok repedezés, göröngy és lyukmentes aszfaltozott mezőgazdasági utakról, amelyek közül több bicikli út is egyben. Ausztriával az az egy baj van, hogy elég meredek emelkedő %-ok vannak helyenként De végül is legalább megedződik az ember lába
Kiváncsi leszek itt Győr környékén mi a helyzet, 2 hét múlva hozom a biciklit, akkor kiderül -
elfelejtette
veterán
válasz imyourfriend #18660 üzenetére
Ez egy kb. 20 éves Cube trekking, jelenleg is egy 12-28 kiosztású 7-es sor van rajta, meg egy közepes hosszúságú kanalas Tiagra, amit még az előző Sachs 5000-es váltó pozícionált markolatváltójával használok.
rootkiller: értem, köszi.[ Szerkesztve ]
"Nem tudom, hogy Mamának vagy Dan hadnagynak volt-e igaza, hogy van-e rendeltetésünk, vagy csak ide-oda sodor bennünket a véletlen, mint a szél, de azt hiszem, kicsit mindkettő igaz." Forrest Gump
-
elfelejtette
veterán
válasz imyourfriend #18669 üzenetére
Én is ezért kérdeztem, mert ugye nem lenne baj, ha nem nyúlna el túl hamar, de nem is látok bele ezekbe a dolgokba, hogy egy 5k-s lánc van-e kétszer jobb, vagy kétszer tovább bírja-e, mint a fele annyiba kerülő. Mert ha nem, akkor jobban megéri az olcsóbból. venni kettőt, és cserélgetni.
Ez utóbbival kapcsolatban lenne még a kérdésem az, hogy ha két láncot akarok felváltva használni, a másikat milyen táv után kell először cserélni? Mert írták, hogy 2-300km-ként cserélik. Viszont ha most felrakom az új láncot meg a sort, és csak jövő hónapban veszem meg a másik láncot, az baj-e, hogy addig megyek 500km-t?"Nem tudom, hogy Mamának vagy Dan hadnagynak volt-e igaza, hogy van-e rendeltetésünk, vagy csak ide-oda sodor bennünket a véletlen, mint a szél, de azt hiszem, kicsit mindkettő igaz." Forrest Gump
-
elfelejtette
veterán
válasz imyourfriend #18679 üzenetére
Most egy ismeretlen típusú Shimano lánc és sor van a bringán. 11 hónap alatt kb. 5000km-t mentem, sajna alföld, szóval jellemzöen 3 fokozatot használok, azokat már jól kihegyezte az elnyúlt lánc.
"Nem tudom, hogy Mamának vagy Dan hadnagynak volt-e igaza, hogy van-e rendeltetésünk, vagy csak ide-oda sodor bennünket a véletlen, mint a szél, de azt hiszem, kicsit mindkettő igaz." Forrest Gump
-
wxppro
aktív tag
válasz imyourfriend #18817 üzenetére
Az a baj, hogy a rendőrök is úgy viszonyulnak a bringásokhoz, mint az autósok. Szinte soha semmiért nem büntetik meg az autóst ha bringással szívóznak, úgyis kitalálnak mindent, hogy a kerós legyen a hunyó. Ezért nem látom értelmét annak, hogy ha gáz van, akkor hívjak rendőrt. Minek? Hogy közölje velem, intézzem polgári peres úton? Nevetséges. Így legalább megvan a büntetés ( a tükör ára), amit amúgy a rendőrnek kellene kiszabni, de ennek hiányában kiszabom én.
Persze, lehet mondani, hogy ez csak egy hülye biciklis, csak éppen az a probléma, hogy az a hülye biciklis is ember, annak is lehet családja, gyerekei, és mindez eszébe sem jut annak a sok kreténnek, mikor nekiáll szórakozni. Azt meg már nem is említem, hogy a kerékpáros tesz azért, hogy az autós faszkalap gyerekének, unokájának 30 év múlva legyen mit a tüdejébe szívni, de a saját apja meg éppen azon munkálkodik, hogy ne legyen mit a tüdejébe szívni. Mégis én vagyok a gyökér, mert bringázok. Kicsit abszurd, nem? Megérdemlik azt a tükörtörést, ha emiatt nem jut annyi lóvé benzinre, már megérte...sssent, bármi mást, csak Tourney-t NE! Ritka szarok a mostani szériák, életveszélyesek, komolyan.
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz imyourfriend #18941 üzenetére
A 38-as átlag nem cél, ennyit most is tudok velencei-tó körön, túl vagyok már a hobbi szinten, most majd az amatőr versenyző szint jön
Csak lehet, hogy nézek valami full karbon bringát, hátha azzal tudok még gyorsulni.
De igazából a 90kg-os súly limitál, ami egy 60-70kg-s versenyzővel szemben elég nagy hendikep, amit láberővel próbálok kompenzálni.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
nauro
aktív tag
válasz imyourfriend #18941 üzenetére
41es átlagot és benne 2-3000m szint
-
wxppro
aktív tag
válasz imyourfriend #18980 üzenetére
Arról beszélünk, hogy mikor Münchenben éltem, és este kimentem bringázni, én azt láttam a saját szememmel, hogy jött vagy 15-20 görkoris a kerékpárúton, mint a veszett állatok, aztán egyszer csak mindegyik a fűben kötött ki, meg a bokorban, mert a kanyarban előbukkant egy mutter, dinamós kempinggel, és rohadtul leszarta, hogy szembe jön vele egy rakás villogó LED-es görkoris Cindy... Egy szót sem szóltak, a következő sarkon két másik bringás üvöltötte le a sisakot a fejükről, hogy ez itt nem görkoripálya, szóval még egy a miénkhez képest kerékpáros paradicsomban, és a magas tolerancia ellenére is az ésszerűség előbbre való ott is.
Amúgy nem értettem a kommentedet, sporteszközök közúti forgalomban való használatáról volt szó, hogy jön ide az egy számjegyű főút, azon is lehet bringázni, ha a szabályok engedik, és ahogy a Te példád is mutatja. A rendszám nélküli pótkocsi meg nem tudom, miért jó, vagy mi az előnye, de ha szeretnél itt is olyat, semmi gond, de akkor abból se legyen gond, ha kivasal valakit, mert nincs rajta fék. Attól nem lesz szabályos, hogy a saját szemeddel láttad, ha itt elmész faluhelyre, láthatsz ennél cifrábbakat is, ne aggódj, és mégsem szabályos... -
Newboy911
tag
válasz imyourfriend #19083 üzenetére
Nekem specialized cipom van. Arra figyelj hogy kenyelmes legyen es lehetoleg bontrager vagy speci. Esetleg carbon, de azok mar huzosabbak. Webshopot nem ajanlok. Brobald fel mielott megveszed.
Köszönöm, sokszor csábító az olcsó ár, de nem egy szezonra veszi az ember fia.
-
#48525824
törölt tag
válasz imyourfriend #19224 üzenetére
kopott gumit én nem tennék előre
-
#48525824
törölt tag
válasz imyourfriend #19226 üzenetére
ha nem nagyon kopott akkor gondolom nem olyan gáz, bar en a fixihez tudom viszonyitani, ott eletveszely megcserelni
-
razzorr
őstag
válasz imyourfriend #19224 üzenetére
Csak áldozok rá annyit, hogy mindkettőt lecseréljem, most nem azon az 5 ezer Forinton fog múlni. A lényeg, hogy jó legyen a kedvesemnek a bringája. Az enyémen meg majd kikísérletezem ezt a Rubenát.
-
Toomy
senior tag
válasz imyourfriend #19242 üzenetére
Itt most nem hobbi szintről van ám szó!
(#19244) Cyberpunk - Te, ez nagyon gyönyörű egy műszer! Grat. hozzá. Valamint sok balesetmenetes kilométert kívánok hozzá!
[ Szerkesztve ]
-
Gyufaaa
veterán
válasz imyourfriend #19242 üzenetére
Azért lássuk be Toomy és deicide attól, hogy nem kerékpáros egyesület tagjai (lehet, hogy tévedek) azért annyira nem hobbi szinten tolják. Benne van az emberben a fejlődési vágy és ha drágább eszközhöz kell nyúlni érte, főleg ha meg is teheti, miért ne. Szerintem jó példával szolgálnak, ami a fejlődést és kitartást illeti...
Cyberpunk: Meseszép! Grat hozzá!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- OTP Bank topic
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Formula-1
- PlayStation 5
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Elektromos autók - motorok
- 2024-ben M1? Nóóórmális?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen