Hirdetés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple iPhone 11 - népalma
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
Hirdetés
-
A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
ma Legalábbis erre utal egy, a vékony dobozról készült fénykép.
-
Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
it Több mint 100 milliárd dollár értékben húzhat fel gyárakat az Egyesült Arab Emírségekben a TSMC és a Samsung, miközben a helyi elnök most a Fehér Házba látogat.
-
Adoptálja a Vulkan köztes nyelvét a DirectX
ph A Microsoft a shader modell 7-től tervezi bevezetni a változást.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Valkűr
addikt
Jó ez ahogy van, mondjuk ezzel a villával terepen nem sokra mégy, kicsi a rugóut, és hamar el is koppan..Ez a villa csak hátráltat és nehezíti a közlekedést...Esetleg egy hátsó válto csere sem ártana neki,...Pofozd ki, nézz használtan alkatrészeket...Kilehet fogni jobb cuccokat olcsón..
[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max, iTab Air 5
-
Vasinger!
nagyúr
-
zodo
nagyúr
Sziasztok!
Mára annyira elkopott alattam a bringám hogy mint laikus úgy gondolom szinte minden eleme megérett a cserére de ahogy elnézem az árakat ... hát nem tudom, talán olcsóbban megúsznám egy új vásárlásával.
Mindenesetre megkérdezném hogy ki mit pakolna egy melóba járós (főként aszfalton) 26" -os monti vázra?
Semmi extra igényem nincs csak a megbízható működést nyújtsa de sajna 40-50k -nál nem tudok rá szánni.
Használt bringát nem szeretnék mert akkor inkább hozzáteszek egy újra.
Megoldható ekkora keretből vagy csak a nagyon noname kategóriás cuccokra futja ennyiből? -
---Lasali---
Közösségépítő
Mutass pár képet a kerékpárról, lehet hogy megéri felújítani, minthogy teljesen újat vásárolni. Ha nincsenek nagy igények, nem kell nagy távolságot leküzdeni, akkor általában ha van egy használható, nem kínai, nem áruházi szemét alap, akkor inkább megéri felújítani.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
HA beleszólhatok én is, akkor megteszem.
Látszólag(bár ezt nehéz megmondani) menthető a gép. A váltók és a fékek az alsó kategóriát(annak is az alját) képviselik, de ha működnek és teszik a dolgukat, akkor melóba járni tökéletesek. Teleszkóp az van, de említésre se méltó. Egy teljes szervizzel/beállítással/eseti centirozással és új bowden szettel ki kell jönnie 20K-ból a felújításnak.
Várost írhatnál, hátha tudnak/tudunk ajánlani megbízható kerékpárszervizt a környékeden.
-
---Lasali---
Közösségépítő
Na igen meggondolandó hogy érdemes-e egy ilyet felújítani. De ha nincs lekopva a hajtómű pl, nem kell középcsapágyat cserélni, agyakban a csésze nincs berágódva tehát nem kell eldobni valamelyik kereket, akkor anyag költségben pár ezer forintból javíthatóak ezek a kerékpárok. Tehát ha nincs igény jobbra, csak hogy ez elműködjön, és nem akarsz rá sokat szánni, akkor lehet érdemes vele foglalkozni.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Kerekek nagyon soványak ebbe a gepidában.. ugyan azt a szintet képviselik mint ami most van neked.
Filléres küllő kínai gagyi menetes aggyal, legolcsóbb felnivel. 75 kilóig használhatóak ezek a kerekek kb.Mi ezeket szoktuk eladni ilyesmi árban, amik már ajánlhatóak gyakori használatra: CTM Bora 1.0
[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
azaz ár egy nagy lehúzás! (erről nem akarok senkivel vitatkozni)
első agyadnál lehet elég csak a kónuszt meghúzni, esetleg csapágygolyót pózolni, még ha kopva is van belül munkába járni tökéletes! dupla falú felnis sokan örülnének egy ilyen melósbicónaka te elképzeléseidnek pedig valóban egy új bicó felel meg
[ Szerkesztve ]
-
-
LonGleY
veterán
Ennyiért csak DH súlyú szörnyeket kapsz. Ha ajándékba veszed valakinek, aki cska havonta egyszer húzza elő, akkor megértem - de bármely egyéb esetben nem. Használtan lenne esélyed valami emberire is.
Viszonyításképp: eleve egy valamirevaló teleszkóp 60-tól kezdődik... És az csak egy alkatrész a sok közül, amiből egy bringa áll.
[ Szerkesztve ]
-
Bazsee71
őstag
A helyedben én is használtat keresnék. Ennyi pénzért kategóriákkal jobbat lehet kapni. Tapasztalatból mondom, én ősszel vettem 50-ért full Deore LX/XT váltó- és fékrendszerű kerékpárt, Truvativ Firex hajtókarral, Mavic felnikkel, Manitou Magnum teleszkóppal, könnyű acélvázzal, újszerű állapotban. Azóta is tökéletesen teszi a dolgát. Csak keresni kell, és türelmesen várni a jó vételre.
-
nagyúr
1"-os, menetes villa lesz az, ha jól látom, amit pl. ilyenre tudsz cserélni: Suntour NEX 26, Suntour M3020-P, Suntour XCT-P 80. A lényeg, hogy 1"-os legyen, menetes, 26-os kerékhez való, V-fék tüskével ellátott. 1"-os menetes kormánycsapágyakat itt találsz, hozzá való kormányszárak és kormányok. A kormányok közül 25.4-es befogóval keress, ha 25.4-es kormányszárat választasz.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
zodo
nagyúr
Az normális hogy a képen látható Suntour SF13-M3020 P 26 75 jelzésű teleszkóp kb. 10 óra nyugalmi állapotot követően az első ki-be rugózások alkalmával kicsit nyűszög?
Később megszűnik a hanghatás mondjuk max. a 10. ki-be rugózásra szóval nincs gond csak érdekelne a háttere hogy miért hallatja a hangját.Első és hátsó váltó és bowden cseréken agyalok esetleg monoblokk és hajtűmű de a váltókarok is kérdésesek.
Mit ajánlanátok az olcsóbb kategóriából ami azért kiszolgál pár évig?3x7 -es rendszer,
új:
Shimano MF-TZ21 fogaskoszorú,
Lánc de erről nincs infóm, egy időben lett cserélve a fogaskoszorúval.ősrégi:
Sram Grip shift mrx marokváltókarok,
noname acél hajtómű,
Hátsó és első váltó Shimano de meg nem mondom melyik típus. kép -
Normi™
őstag
Szia! Én nagyjából ugyanezt kérdeztem és ezt a választ kaptam rá.Már amennyiben olajos.
[ Szerkesztve ]
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
tikshow
addikt
Első körben mondjuk egy ilyet: Gumileszedő - random webshop google első találata volt. Kell legalább egy tartalékbelső, de inkább kettő. És ha tüske szúrta, akkor bőven elég foltozni egy készlettel. Youtubeon pedig találsz egy csomó videot, hogy hogyan kell csinálni: [link]
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
[link] Ezen becses szerszámok megteszik, plusz egy kis folyékony szappannal kend be a gumileszedőt ha nem sikerül, illetve nem jön le könnyedén. Lényeg, hogy műanyag legyen a gumileszedő. Menj be az első kerékpárboltba és vegyél vagy két darabot belőle. Személy szerint nem hiszek az ilyen defektvédelmi cuccokban, jól meg kell nézni hogy merre kerekezik az ember és akkor nem érheti ilyen meglepetés. [link] itt egy videó, hogy miként kell leszedni a külső gumit a felniről.
-
Integrale
veterán
Nekem úgy néz ki az összes acélvázam, mint amit korábban linkeltek. A váltó konzoljától nem látszik, csak ha le van véve, mögötte ott van a vázból kialakítva ez a fül külön, természetesen lefele lóg.
---Lasali--- : Bike+ agy, egészen pontosan ilyen
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
---Lasali---
Közösségépítő
Én három féle módszert tudok ajánlani.
A legolcsóbb, kicsit kókány mókány, de működik. Homokoltatni kell valahol, hogy ez mennyi az kreatívan változik, de alu vázat csak az homokolja aki már homokolt alumíniumot, mert el lehet vele fújni a vázat is.
Esetleg kromofággal le lehet szedni róla a festéket, de én biztos nem csinálnám, inkább elgyalogolok csernobilba megnézni a két fejű őzeket, az lehet egészségesebb.
Aztán spray el ráfújni alu alapozót, aztán sima egykomponensű olcsó festékkel megfúj, majd 2 komponensű "autó" lakkal lezárni, ugye van matt lakk is, tehát ez nem probléma. De jobban ajánlom a fényes lakkot, mert azt tudod polírozni, ha karcos lesz. Ez kicsit ad neki egy tartósabb felületet. Ezt mindennel együtt egy fényező ismerősöm 15 ért csinálja.
Aztán a másik, hogy elküldöd szintereztetni, ahova mi szoktuk vinni ott le is homokolják, aztán jön a por, aztán a sütés. Ez egy egybefüggő bevonat, nehéz róla leütni tehát lepattogni nem fog, viszont kopik, tehát ahol a bowdenház hozzá ér, ott lehet leragasztgatni bőnyállal, mert 1-2 év múlva ott ki fog kandikálni a váz, aztán körülnéz hogy merre bringázol. Polírozásra se nagyon reagál nem nagyon lesz fénye, mert egy furcsa műanyag szerű bevonat.
És ezt lakkozni sem nagyon lehet, tudtommal. Ez féligmeddig fényes felületet ad, a matt meg a fényes lakk közt van valahol félúton. Most emeltek árat, 15 körül van azt hiszem. Ez a legegyszerűbb és legolcsóbb, ár érték arányban a legjobb.
Végül viheted autó fényezőhöz, ő 2K -s festékkel dolgozik, csak az lesz 5 ezer körül, utálják csinálni, nagyon kevesen vállalják el, ismerősöm nem profi, de meg tudja csinálni, de csak jő időben mert nincs fűtött műhelye, franc tudja mennyi, ő szerintem 20< körül kérne, de ha találomra keresel valakit, nem ritka a 35-45 ezer forintos árajánlat is. Nyilván az profi munka, akkor lesz olyan mint amilyen gyárilag egy szép, jó minőségű váz.[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
Jóval kisebb monti kell neked ez outiban is rohadt nagy lenne számodra, montiban nem tudom annyira a méretezést de ott még kisebb kell.
Sokat ajánlott szinter: [link] Elvileeg jó még nem próbáltam. Hiten váz kukába való ne szintereztess ilyet. Amíg tíz alatt kapni tökéletes festésű vintage crmo vázat addig nem értem miért vennél ócska tescosat.
-
MineFox54
senior tag
Nem a festés miatt kell új vázat venni... Hanem azért mert egy sz*r.
(Mondom ezt úgy, hogy egy ilyen magasabb felszereltséggel(DX) a kedvenc bringám [lila színben ] )
Egy olyasmi bringát mint az enyém kb. 25 ezer forintért lehet megvenni A Közösségi Oldalon. Sokkal jobban jársz vele mint az ilyen teszkós vackokkal, mert pl:
sokkal jobb felszereltség (tourney vs deore dx )
könnyebb
általában alapból jó külső (én pl 25-ért egy jó régi Schwalbe Country Cruiser-el kaptam a bringát, tök király az a gumi, eddig 2 év alatt egy darab defektem volt vele (oldalt, ott meg nincs puncture protection), de ahogy néztem, a defektvédelme már jó sokat megállított)[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Ha varosi bringazasra kell, akkor csak azt csereld le ami a normal mukodest akadalyozza. Ezt legalabb nyugodtan otthagyhatod barhol, persze lezarva. Ha montizni akarsz, erdobe, akkor felejtsd el az egeszet es vegyel egy erre alkalmas mtb-ot. Utanzat erre nem lesz alkalmas. Masik vazzal se. Ezek az alkatreszek erre nem alkalmasak.
[ Szerkesztve ]
-
-
ivana
Ármester
26-os mtb kerékszettet gombokért kapsz használtan értelmeset, nem érdemes ilyekkel szórakozni. A menetest felejtsd el, kazettás kell. Még ha elviszed boltba helyre rakatni akkor is nem sokkal többért van jó. Ha meg te csinálod akkor szerintem fele ennyiért sokkal jobbat kapsz használtban. A joytech agy az olyan, hogy újkprában se lehet belőni a kónuszt ha kopik akkor meg még rosszabb.
(#56622) Haruno Ha normálisan lenne számozva akkor a trekking méret ugyan az mint az outi méret és 51 az pont jó. Viszont a trekking az sokszor hosszabb. Szerintem lehet pont az 51 lenne jó neked, de a 46 biztos kicsi, érdemes lenne megnézned, élőben, vagy keresni geo táblázatot. Meg az se mindegy, hogy cc vagy ct.
Mondjuk ilyen is csak cross trekkingben van, hogy ennyi a difi, nagyon fura akinek 53-as 54-es váz a mérete pl. ha az cc, annak az 51 nagyon kicsi az 56 meg rohadt nagy.[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
Sziasztok!
Kihúztam a telet de lehet cserélném a kerékpárom, persze csak kicsiben ha más nem akkor kb egy Alpina ECO C10 vagy C20 árértékűre.
Lényeg hogy a mostani bicajt anno csak úgy "találomra" vettem és csöppet nagy a váz, valamint én is csak öregszek. Nem estem még (csak majdnem) de biztonság kedvéért (is) cserélnék.
Jelenlegi nyeregvázcső hossza: 53 cm
Néztem a vázméret kalkulátorokat a 163 cm magasságommal és 72 cm átlépési magasságommal kb 16-17" vagy 48 cm ideálisabb választás lenne pláne ha az említett C10 váz geometriáját venném alapul.
Aztán a 26" -os kerekeket is cserélném 28"-ra plusz biztos csere érett már hajtómű, bowdenek.
Hajtóműből is elegendőnek gondolnám a két tányéros kivitelt mert szinte soha nem használom a jelenlegi legkisebb tányért.Kérdéseim:
Hol tudnék a fenti vázból vagy hasonló kialakításúból 17 "-t akár használtan is vásárolni?
Ami fontosabb, egyáltalán megéri-e új gépet építeni kis pénzből max. 80k ?
(használt bicajt nem szeretnék venni hacsak rá nem dumáltok egyre) -
Acef
addikt
Milyen stucnid van, 12 cm-es?
Ez nagyon sokat ront a számodra amúgy is nagy váz miatti komforton, biztonságérzeten.Szerintem szerezz egy rövidebb előrenyúlású stucnit, és lehet, hogy egy ideig még megtartod a jelenlegi bringát. Így lesz időd gyűjtögetni (Ft), ...
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
A te magasságodhoz szerintem jelenleg ez a KTM Sorano Cross bringa nagyon korrekt döntés lenne.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Acef
addikt
Arra gondolok, hogy a nagy vázat még tovább nyújtja az a 120mm előrenyúlású stucni (főleg ezzel a a beállítással).
Állíts rajta, hogy közelebb kerüljön a kormány, így nem kell annyira előrenyúlnod/hajolnod, valamivel komfortosabb és biztonságosabb lesz a bringa.Vagy nem a hosszára, inkább csak a magasságára gondolsz azzal, hogy nagy? Többnyire a hosszával van gond.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Acer notebook topic
- Subaru topik
- Motorolaj és szűrő topik
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Objektívek topikja
- Gumi és felni topik
- Robotporszívók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen