- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Traxx
őstag
Nagyon szimpatikus, ahogy küzd Nagyon kihajtotta magát...és sajna a következő szakaszon szerintem el is veszíti a trikót. De a 2 Schleck végre mutatott valamit, főleg Andy. Contadoron meglepődtem, hogy leszakadt...
"Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)
-
Traxx
őstag
Igen, Cadel húzta fel Voeckleréket is az utolsó jópár km-en. A zászló szerintem Evansnak áll a Tour-on, időfutamon jobb, mint a 2 tesó. Szóval ha ugyanígy bírja a hegyeket, amik még vannak, meglehet neki az a trikó
Én amúgy csak az utolsó kb 10 km-t láttam, meló+fűnyírás rulz. Viszont szintén stream
"Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)
-
Traxx
őstag
Hali!
Belépek én is a klubba...Kocabringásként sikerült szert tennem egy jószágra. Használt ugyan, de nem agyonhasznált, viszont az ülés cserés lesz, mert nem túl kényelmes nekem...plusz 1-2 kisebb kiegészítő ráfér (lámpa, csengő, ilyesmi). 18 mátyásosért szerintem nem volt rossz vásár
"Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)
-
Traxx
őstag
A fékeken kell majd mindenképpen állítani, különösen a hátsót éreztem gyengének...fe a fékpofák jó állapotúak. A kerekek szintén stabilan vannak rögzítve, még olajozás kell a láncnak, meg a bovdenek is kapnának egy keveset (ennek még utánalesek, hogyan is kell, egyébként mindkettő, tehát a fék és a váltó is Shimano...ha ennek van jelentősége a karbantartás szempontjából). Maga a váltó jó, annyi van, hogy gyárilag 24 sebességes, de 7-es racsni van rajta. Szóval egy fokozat kiesik, de nem nagy gond. Bringás szerelő felénk nem nagyon van, falusi vagyok. És 75 kg környékén mozgok
Ja és köszi a megerősítést
[ Szerkesztve ]
"Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)
-
Traxx
őstag
válasz sanzi89 #20862 üzenetére
Volt másik bringám, de szegényre sokat kellett volna költeni, így inkább néztem egy jobb karban lévő utódot. Azzal tisztában voltam, hogy az ülés cserés, mert ezek a nagyon keskenyek nekem nem igazán jönnek be, nem kényelmesek. (Volt egy másik bicaj, egy 7005-ös aluvázas Nakamura, valami magnézium teleszkóppal...arra is kellett volna még lóvét szánni: az ülése még keskenyebb+sokkal keményebb volt, 100m után is szenvedős emiatt, néhol festéshibás, és a hátsó fogaskeréksor is cserés volt...Szóval kellett volna vele maszekolni. Ezért lett inkább ez.) A pedál egyébként valóban műanyag, de a hajtókar szerencsére fém. Első körben a világítást és a csengőt oldom meg az ülés mellett, hogy a sünök ne cseszegessenek, utána meglássuk.
Viszont az itteni benzinkúton lesz egy köröm, fújtatás miatt 100+ km-es túrákra egyébként nem fogom használni
Tényleg, jófajta kényelmes ülést tud valaki, ami nem ilyen 10 cm széles és nem horror árú?
"Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)
-
Traxx
őstag
Emberek, segítség kellene...ülést keresnék. Olyat, ami nem horror árú (vagyis minél olcsóbb ), kényelmes, nem túl kemény és nem 10 centi széles. Milyet tudnátok ajánlani? Nagyrészt aszfalton tekernék, de annak a minősége változó. És a mostani a sejhajomnak nem tesz túl jót még pár km-en sem
Köszönöm a helpet
"Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)
-
Traxx
őstag
Emberek, segítség kellene, mert balf@szkodok
Próbálok bringán féket beállítani, de nem sok sikerrel...nem igazán akarja az igazságot, mert teljesen aszimmetrikus. Méghozzá ennyire: [link] Vagyis a jelenlegi állás az, hogy az egyik oldalon a fékpofa gyakorlatilag hozzáér a felnihez, míg a másikon baromi nagy a táv. És ha a fékkart behúzom, akkor sem egyformán mozog a két oldal, olyannyira, hogy a "hozzáérős" gyakorlatilag meg se moccan, míg a másik mozdul ugyan, de kevesebbet az elégségesnél. de a lényeg főleg azon van, hogy hozzáér a felnihez a pofa az ominózus oldalon...ami a következő képen is látszik.
Próbálgattam állítani az ezen a képen jelölt csavarral, de nem nagyon lett jobb. A végeredmény az, hogy az egyik oldalon hozzáér a fékpofa a felnihez. A fékkarnál lévő "szabályozóval" is próbáltam játszani, de azt max. beljebb tudom tekerni, ami mégúgy sem jó.A bovdent kioperálva a fék 2 része egyformán áll, nincs gyakorlatilag eltérés...azt beszerelve viszont már aszimmetrikus Mit kellene csinálnom?
Bocsi a lámaságért, de nem tudom, mit kéne még megpróbálnom
"Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)
-
Traxx
őstag
válasz csabi94 #21402 üzenetére
Nos...az a probléma, hogy a "hozzáérős" oldalon a csavar gyakorlatilag teljesen ki van már ebben a helyzetben is csavarva, míg a másik, eltartós oldalon be. A kormányon lévő tekerő szintén teljesen be van tekerve, ha kitekerem, akkor az eltartós oldal közeledik, de ezzel együtt a másik is még jobban rászorul
Az imbuszkulcsos rész nem teljesen tiszta...lazítsam meg a bowdent, húzzam be koppra a fékkart, és úgy rögzítsem? Mert próbáltam feszesebbre vagy kevésbé (nem így, ahogy most írtam), de nem nagyon sikerült...
"Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)
-
Traxx
őstag
válasz csabi94 #21406 üzenetére
Na...a csavargatás volt a zavar oka az erőben Pont fordítva csináltam eredetileg, és megkíséreltem úgy, ahogy írtad. Most meg frankó A hátsót ugyanúgy állítgattam még, és most már az is teljesen tökéletes. De egy úgy bowdent veszek majd szerintem.
Köszönöm a segítséget
---Lasali---: tolómérőm nincs, és mérőszalaggal nem egyszerű pontosan mérni ezt, de ahogy tudtam, mindkét oldalon 25-26 mm körül van a felni a villától.
[ Szerkesztve ]
"Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)
-
Traxx
őstag
Szenvedek ezzel a k@cs@g fékkel Tegnap tekertem, és az egyik kereszteződésnél fordultam volna be, és fékeztem...ekkor egy nagy kattanás, és a hátsó fékből kifogyott a szufla...alig tudtam befordulni, mert gyakorlatilag nulla lett a fékhatás. A fékkart behúzva a bowden mozog, a fékpofák záródnak, csak erő nincs...ha csak tolom és tövig behúzom, akkor se áll meg, pedig nullára kéne a kereket blokkolnia. Szóval kezdődhet a szerelés és a hibafeltárás. Utálom
"Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)
-
Traxx
őstag
válasz ludsimon #22880 üzenetére
A járgány menetteljesítménye nem változott semmit sem, és gondolom, ha kicsúszott volna, akkor az is csökkent volna. Vagy legalábbis lenne valami látható nyoma. De nincs, ahogy nézem, ugyanúgy fog rá a fék, mint eddig. De azt hogy érted, hogy mintha a felnire fogna rá? V fék esetében hova kellene ráfognia?
"Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)
-
Traxx
őstag
válasz deicide #30429 üzenetére
"A sprintereké volt tehát a terep, Mark Cavendish azonban ezúttal nem lehetett ott a végelszámolásnál, mivel a kevesebb mint 3 km-rel a cél előtt történt tömegbukás során ő is a földre került. Végül több perccel a többiek után – szó szerint több sebből vérezve – ő is letudta a szakaszt, de a szabályoknak megfelelően a főmezőnnyel azonos idővel könyvelték el."
A Nemzeti Sportról van az idézet...de ettől függetlenül tényleg "szép" bukás volt
"Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)
-
Traxx
őstag
válasz deicide #30433 üzenetére
Ez valóban érdekes...passz Most tuti nem 10 perccel Greipelék után ért be a célba, hanem vagy 4-5 lehetett...
"Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)
-
Traxx
őstag
Sziasztok!
Tudnátok nekem valami nem drága (jó lenne max. 2000-ből megúszni) és aránylag jó markolatot ajánlani? Fontos lenne, hogy a kormányon van szarv, és emiatt ~97 mm táv marad a szarv és a fék- illetve váltókar kormányra fogatása között, tehát ennyit kéne beborítania a markolatnak. Szóval olyan lenne a jó, amiből nem kellene lenyisszantani, mert a leggyakoribb, amivel találkoztam, az a 125-130 mm-es hossz Lényegében csak aszfalton használnám a bicajt, ha ez fontos. előny lenne még az is, ha a kormány végéhez van záródugó, mert a mostani elhasználódott markolaton nem volt (igaz, ezzel a markolattal még a szarv sem volt fent). És szivacsot nem szeretnék
Köszönöm előre is
[ Szerkesztve ]
"Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)
-
Traxx
őstag
Kellene egy kis segítség...a hátsó váltómmal van valami bibi. Konkrétan az, hogy ledobódik a lánc a váltón lévő alsó fogaskerék mellé (nem tudom, van-e annak külön neve...). Következmény: visszafelé egyáltalán nem tudom tekerni a pedált, mert nem forog a lánc, és előre is nehezebb (de menne). Változó, mikor dobódik le, néha töksima úton is, máskor döccenőnél.
Ez váltó vagy lánc gond lehet szerintetek? És ha váltó, akkor azt a bizonyos fogaskereket kéne cserélni, vagy új váltó lesz a dologból? Shimano Tourney van rajta.
Köszönöm a választ
"Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)
-
Traxx
őstag
"Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Motorola Razr 40 - 8GB 256GB DualSIM Sage Green - Bontatlan - Garanciális
- Canon Ixus 285 HS
- Új! Bontatlan! Samsung 8TB 2.5 SSD eladó! Országos Szállítással