Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Traxx

    őstag

    válasz Flow #9341 üzenetére

    Nagyon szimpatikus, ahogy küzd :K Nagyon kihajtotta magát...és sajna a következő szakaszon szerintem el is veszíti a trikót. De a 2 Schleck végre mutatott valamit, főleg Andy. Contadoron meglepődtem, hogy leszakadt...

    "Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)

  • Traxx

    őstag

    válasz Flow #9343 üzenetére

    Igen, Cadel húzta fel Voeckleréket is az utolsó jópár km-en. A zászló szerintem Evansnak áll a Tour-on, időfutamon jobb, mint a 2 tesó. Szóval ha ugyanígy bírja a hegyeket, amik még vannak, meglehet neki az a trikó :K

    Én amúgy csak az utolsó kb 10 km-t láttam, meló+fűnyírás rulz. Viszont szintén stream ;]

    "Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)

  • Traxx

    őstag

    Hali!

    Belépek én is a klubba...Kocabringásként sikerült szert tennem egy ilyen jószágra. Használt ugyan, de nem agyonhasznált, viszont az ülés cserés lesz, mert nem túl kényelmes nekem...plusz 1-2 kisebb kiegészítő ráfér (lámpa, csengő, ilyesmi). 18 mátyásosért szerintem nem volt rossz vásár :)

    "Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)

  • Traxx

    őstag

    válasz Toomy #20855 üzenetére

    Hoppá...elbaktam, bocsi :DDD :B [link]

    "Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)

  • Traxx

    őstag

    válasz Toomy #20857 üzenetére

    A fékeken kell majd mindenképpen állítani, különösen a hátsót éreztem gyengének...fe a fékpofák jó állapotúak. A kerekek szintén stabilan vannak rögzítve, még olajozás kell a láncnak, meg a bovdenek is kapnának egy keveset (ennek még utánalesek, hogyan is kell, egyébként mindkettő, tehát a fék és a váltó is Shimano...ha ennek van jelentősége a karbantartás szempontjából). Maga a váltó jó, annyi van, hogy gyárilag 24 sebességes, de 7-es racsni van rajta. Szóval egy fokozat kiesik, de nem nagy gond. Bringás szerelő felénk nem nagyon van, falusi vagyok. És 75 kg környékén mozgok :)

    Ja és köszi a megerősítést :R

    [ Szerkesztve ]

    "Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)

  • Traxx

    őstag

    válasz sanzi89 #20862 üzenetére

    Volt másik bringám, de szegényre sokat kellett volna költeni, így inkább néztem egy jobb karban lévő utódot. Azzal tisztában voltam, hogy az ülés cserés, mert ezek a nagyon keskenyek nekem nem igazán jönnek be, nem kényelmesek. (Volt egy másik bicaj, egy 7005-ös aluvázas Nakamura, valami magnézium teleszkóppal...arra is kellett volna még lóvét szánni: az ülése még keskenyebb+sokkal keményebb volt, 100m után is szenvedős emiatt, néhol festéshibás, és a hátsó fogaskeréksor is cserés volt...Szóval kellett volna vele maszekolni. Ezért lett inkább ez.) A pedál egyébként valóban műanyag, de a hajtókar szerencsére fém. Első körben a világítást és a csengőt oldom meg az ülés mellett, hogy a sünök ne cseszegessenek, utána meglássuk.

    Viszont az itteni benzinkúton lesz egy köröm, fújtatás miatt :) 100+ km-es túrákra egyébként nem fogom használni :N

    Tényleg, jófajta kényelmes ülést tud valaki, ami nem ilyen 10 cm széles és nem horror árú?

    "Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)

  • Traxx

    őstag

    Emberek, segítség kellene...ülést keresnék. Olyat, ami nem horror árú (vagyis minél olcsóbb :) ), kényelmes, nem túl kemény és nem 10 centi széles. Milyet tudnátok ajánlani? Nagyrészt aszfalton tekernék, de annak a minősége változó. És a mostani a sejhajomnak nem tesz túl jót még pár km-en sem :(

    Köszönöm a helpet :R

    "Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)

  • Traxx

    őstag

    Emberek, segítség kellene, mert balf@szkodok :D :B

    Próbálok bringán féket beállítani, de nem sok sikerrel...nem igazán akarja az igazságot, mert teljesen aszimmetrikus. Méghozzá ennyire: [link] Vagyis a jelenlegi állás az, hogy az egyik oldalon a fékpofa gyakorlatilag hozzáér a felnihez, míg a másikon baromi nagy a táv. És ha a fékkart behúzom, akkor sem egyformán mozog a két oldal, olyannyira, hogy a "hozzáérős" gyakorlatilag meg se moccan, míg a másik mozdul ugyan, de kevesebbet az elégségesnél. de a lényeg főleg azon van, hogy hozzáér a felnihez a pofa az ominózus oldalon...ami a következő képen is látszik.
    Próbálgattam állítani az ezen a képen jelölt csavarral, de nem nagyon lett jobb. A végeredmény az, hogy az egyik oldalon hozzáér a fékpofa a felnihez. A fékkarnál lévő "szabályozóval" is próbáltam játszani, de azt max. beljebb tudom tekerni, ami mégúgy sem jó.

    A bovdent kioperálva a fék 2 része egyformán áll, nincs gyakorlatilag eltérés...azt beszerelve viszont már aszimmetrikus :( Mit kellene csinálnom?

    Bocsi a lámaságért, de nem tudom, mit kéne még megpróbálnom :B :R

    "Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)

  • Traxx

    őstag

    válasz csabi94 #21402 üzenetére

    Nos...az a probléma, hogy a "hozzáérős" oldalon a csavar gyakorlatilag teljesen ki van már ebben a helyzetben is csavarva, míg a másik, eltartós oldalon be. A kormányon lévő tekerő szintén teljesen be van tekerve, ha kitekerem, akkor az eltartós oldal közeledik, de ezzel együtt a másik is még jobban rászorul :((

    Az imbuszkulcsos rész nem teljesen tiszta...lazítsam meg a bowdent, húzzam be koppra a fékkart, és úgy rögzítsem? Mert próbáltam feszesebbre vagy kevésbé (nem így, ahogy most írtam), de nem nagyon sikerült...

    "Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)

  • Traxx

    őstag

    válasz csabi94 #21406 üzenetére

    Na...a csavargatás volt a zavar oka az erőben :D Pont fordítva csináltam eredetileg, és megkíséreltem úgy, ahogy írtad. Most meg frankó :C A hátsót ugyanúgy állítgattam még, és most már az is teljesen tökéletes. De egy úgy bowdent veszek majd szerintem.

    Köszönöm a segítséget :R

    ---Lasali---: tolómérőm nincs, és mérőszalaggal nem egyszerű pontosan mérni ezt, de ahogy tudtam, mindkét oldalon 25-26 mm körül van a felni a villától.

    [ Szerkesztve ]

    "Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)

  • Traxx

    őstag

    Szenvedek ezzel a k@cs@g fékkel :(( Tegnap tekertem, és az egyik kereszteződésnél fordultam volna be, és fékeztem...ekkor egy nagy kattanás, és a hátsó fékből kifogyott a szufla...alig tudtam befordulni, mert gyakorlatilag nulla lett a fékhatás. A fékkart behúzva a bowden mozog, a fékpofák záródnak, csak erő nincs...ha csak tolom és tövig behúzom, akkor se áll meg, pedig nullára kéne a kereket blokkolnia. Szóval kezdődhet a szerelés és a hibafeltárás. Utálom :(

    "Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)

  • Traxx

    őstag

    válasz ludsimon #22880 üzenetére

    A járgány menetteljesítménye nem változott semmit sem, és gondolom, ha kicsúszott volna, akkor az is csökkent volna. Vagy legalábbis lenne valami látható nyoma. De nincs, ahogy nézem, ugyanúgy fog rá a fék, mint eddig. De azt hogy érted, hogy mintha a felnire fogna rá? V fék esetében hova kellene ráfognia? :F

    "Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)

  • Traxx

    őstag

    válasz deicide #30429 üzenetére

    "A sprintereké volt tehát a terep, Mark Cavendish azonban ezúttal nem lehetett ott a végelszámolásnál, mivel a kevesebb mint 3 km-rel a cél előtt történt tömegbukás során ő is a földre került. Végül több perccel a többiek után – szó szerint több sebből vérezve – ő is letudta a szakaszt, de a szabályoknak megfelelően a főmezőnnyel azonos idővel könyvelték el."

    A Nemzeti Sportról van az idézet...de ettől függetlenül tényleg "szép" bukás volt :(

    "Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)

  • Traxx

    őstag

    válasz deicide #30433 üzenetére

    Ez valóban érdekes...passz :F Most tuti nem 10 perccel Greipelék után ért be a célba, hanem vagy 4-5 lehetett...

    "Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)

  • Traxx

    őstag

    Sziasztok!

    Tudnátok nekem valami nem drága (jó lenne max. 2000-ből megúszni) és aránylag jó markolatot ajánlani? Fontos lenne, hogy a kormányon van szarv, és emiatt ~97 mm táv marad a szarv és a fék- illetve váltókar kormányra fogatása között, tehát ennyit kéne beborítania a markolatnak. Szóval olyan lenne a jó, amiből nem kellene lenyisszantani, mert a leggyakoribb, amivel találkoztam, az a 125-130 mm-es hossz :U Lényegében csak aszfalton használnám a bicajt, ha ez fontos. előny lenne még az is, ha a kormány végéhez van záródugó, mert a mostani elhasználódott markolaton nem volt (igaz, ezzel a markolattal még a szarv sem volt fent). És szivacsot nem szeretnék :D

    Köszönöm előre is :R

    [ Szerkesztve ]

    "Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)

  • Traxx

    őstag

    Kellene egy kis segítség...a hátsó váltómmal van valami bibi. Konkrétan az, hogy ledobódik a lánc a váltón lévő alsó fogaskerék mellé (nem tudom, van-e annak külön neve...). Következmény: visszafelé egyáltalán nem tudom tekerni a pedált, mert nem forog a lánc, és előre is nehezebb (de menne). Változó, mikor dobódik le, néha töksima úton is, máskor döccenőnél.

    Ez váltó vagy lánc gond lehet szerintetek? És ha váltó, akkor azt a bizonyos fogaskereket kéne cserélni, vagy új váltó lesz a dologból? Shimano Tourney van rajta.

    Köszönöm a választ :R

    "Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)

  • Traxx

    őstag

    "Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)

Aktív témák