Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • DemonDani

    addikt

    válasz ludsimon #19073 üzenetére

    Annyira nagyon más, hogy az belemagyarázás és csodavárás nem lehet :DDD Persze az egész kera más, így lehet hogy a kerekek, gumik, is közre játszanak azért

    NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.

  • dqdb

    nagyúr

    válasz ludsimon #19073 üzenetére

    Pedig scandium az alu-nál nem sokkal rugalmasabb
    Rugalmasabb az, érezni, de a mértékét nem tudom megmondani. A mostani szkandium Kona vázam kényelmesebb sokkal, mint az alumínium Kona, de más méret, más modell, más geometria, másik teleszkóp, szóval a különbséget nem csak a váz anyaga okozza.

    A kényelemfaktorban egy ballonosabb kerék alacsonyabb nyomáson rengeteget számít, és eszméletlenül sokat javított a komfortérzeten az idővel műanyagra cserélt nyeregcső is, de abban biztos vagyok, hogy a haladósabb szakaszokon/talajtípusokon kilométer per órákban zongorázható a különbséget a szkandium flexstay láncvillák hozzák össze.

    DemonDani: még a vásárlás előtt kérdezted a törést. Én emiatt egyáltalán nem aggódom, mert újként vettem a vázat, így nincsen előélete, és első tulajdonosként élettartam-garanciát kaptam rá. Az is javítja a képet, hogy a 2011-ben megjelent karbon modellek előtt ez a váz volt a Kona kimondottan versenyzésre optimalizált hardtail váza, szóval bírnia kell a kiképzést alattam. a X2S csapat például tele van a vázam testvéreivel. Mondjuk ők tényleg csak versenyzésre használják a vázat, amire tervezték, velem ellentétben :B

    [ Szerkesztve ]

    tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek

Aktív témák