Hirdetés
Hirdetés
-
Mozgásban az Arsene Lupin: Once a Thief
gp A PC-re és konzolokra érkező játék jövő hónap közepén debütál.
-
Világ napszakokban (képek)
lo Hajnal Reggel Délelőtt Délben Délután Este Éjszaka...
-
Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
it Egy rakás újdonsággal frissít a YouTube, amelyre a videókat immáron évadokban és epizódokban is fel lehet tölteni. Sőt, AI-val is lehet a platformra videót gyártani.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #4598 üzenetére
Biztos, hogy akarod te azt? Hülyén fog mutatni az Epicen
Mákom volt, mennydörgésben-villámlásban értem át Budára, a HHH egy párafelhőben volt, de időben odaértem. Mire hazaindultam, meg már elállt.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
[link]
Ennek a pedálnak legalább őszinte az elnevezéseLábszárat szántani nekem is sikerült az elején platformpedállal, de idővel ráérzel, és megfelelő méretű szegecseknél nagyobb megcsúszásokat is simán ki lehet védeni a láb felemelése nélkül. Nekem villaváll letérdelése jött össze eddig, meg egy hónapja egy bokorban landolós tigrisbukfenc, de ezeket SPD-vel sem úsztam volna meg.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Legfeljebb már a hátadon fekszel addigra
Egy jó platformpedál is képes megtartani a lábat megfelelően, de az SPD nagy előnyét, hogy nemcsak nyomod, hanem húzod a pedált is, nem nyújtja. Cserébe nagyobb (néha hamis, néha valódi) biztonságérzetet ad az SPD-től idegenkedő felhasználójának.
Misály: szerintem arra, amire te használod a bringádat, az SPD nem nyújt jobb alternatívát. Amire én, arra igen, de én meg idegenkedek tőle.
venember83: a bringázás és a nulla félelem sem
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Manitou #4726 üzenetére
Tudom, de a 2009-es Kona Kulába és Cinder Cone-ba biztosan 27,2 mm-es kell, ezért valószínűleg ebbe is.
KaraDani: ja-ja, amikor körülnéztem a platformpedálok között, sok FR/DH célra szánt keretes SPD pedállal találkoztam
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #4729 üzenetére
A 2009-es Caldera és Cinder Cone váz biztosan csak festésben tért el, akkor úgy tűnik, hogy a Blast is ebbe a vonulatba tartozik.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz zabcs80 #4731 üzenetére
Centerlockos a féktárcsád rögzítése? Mert ha nem, akkor van 2×6 csavaranyád
rétisün: diszkriminálni akarsz?
(#4735) zabcs80: akkor tényleg nincsen 6 anyád
(#4736) rétisün "belépés csak min. két bicajjal"
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #4739 üzenetére
Idén már bedőltem, egy bokorba
Blabcsi: Adott egy átlagos bicikli kb.20 kg
Hú, de combosak lennénk, ha ilyen súlyú bringával kellene hegyre mászni.rétisün: a Konához képest pluszban 1 kerékszettem, 3 garnitúra külsőm, 2 nyergem van, szóval gyenge kezdőnek számítok még alkatrész-felhalmozásban
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz KaraDani #4790 üzenetére
Ez reggeli indulás lesz szerintem, mert eléggé időigényes a kör a sok terep és a várhatóan nem túl erős résztvevők miatt.
Vasárnap: nem fér bele egy futam kihagyása a nagy előnyödbe? Legalább izgalmasabb lenne a bajnokság, hogy nem te nyernél mindig
Ariadne: lassan kérvényezzük a házigazdáknál, hogy az avatarod alatt őstag helyett szervező szöveg jelenjen meg Ha gonoszabb lennék, akkor szervező, de nem résztvevő lenne a szöveg
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
El kell, hogy keserítselek, de városban kerekezel te is, ha a János-hegy környékén tekersz, mivel nincsen település vége tábla. Azon a környéken az erdőben, mivel nincsen elkerítve, akár magántulajdonú, akár nem, a KRESZ szabályai érvényesek (van valami olyasmi fogalom, hogy közforgalom előtt megnyitott magánterület, ami miatt például egy áruház parkolójában érvényes a KRESZ, de a te várkastélyod bekerített parkjában épített quad pályán nem).
Szóval - bár extrém - de elképzelhető, hogy a bokorból kiugrik eléd egy rendőr, és megbírságol, mert traffipax szerint településen belül 30 km/h feletti tempóban jöttél le a hegyről, és különben is, hol van a csengőd
Vajon mikor találja ki egy önjelölt igazságosztó, hogy a nyilvánosan elérhető tracklogokban lévő maximális sebesség alapján nekiálljon bringásokat büntetgetni utólag
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #4863 üzenetére
Visszamenőleg szerintem valami 1-2 éves elévülési időig simán bírságolhatnak (de majd a jogász a topikban kijavít, ha erre jár). A nem hitelesített mérővel egyetértek, a beírásomkor már tisztában voltam ezzel, ezért is írtam önjelölt igazságosztót unatkozó aktatologató helyett
Nyugdíjas: a szabályozás jelentős része hülyeség, lásd a KöHÉM teljesíthetetlen feltételeit, de sajnos a rendeletek alapján, ha olyan napja van a rendőrnek, simán szénné büntethet akárkit, hiába teljesen jogos és érthető, hogy te tényleg csak megközelíted a sportpályát.
Misály: maximum civilben, éppen túrázva a családjával, vagyis éppen nem rendőrként. A beszólás jogos, direkt a szőrszálhasogatás abszurditására mentem rá
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #4957 üzenetére
Volt. Nem volt
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Egy ilyen pályát építhetnének a János-hegyre, persze csak gördeszkás lányoknak.
Szerintem a görkorcsolya is elmenne ott, bár azon kevésbé explicit mozgásformákat lehet előadniMa reggel kómásan, allergiától bedagadt szemmel legalább 15-20 másodpercig tartott rájönni, hogy ti álltok előttem a sorban, bringával simán elszáguldoztam volna ennyi idő alatt
venember83: a múlt heti nightride-on volt egy pillanat, amikor rájöttem arra, hogy néha az a legbiztonságosabb, ha nem fékezek, de ezt fejben marha nehéz lerendezni (és nem is biztos, hogy a legközelebbi ilyen esetben sikerült időben meghozni a jó döntést). Az első fék kevés volt a sötétben a hegyről lefelé, ezért a hátsót is elkezdtem kiegészítésképpen használni, azonban a laza talaj miatt a bringa hátulja nagyon nekiállt csúszkálni. Ha ott nem engedem ki a hátsó féket, akkor szerintem 5-6 méteren belül estem volna.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz sanzi89 #5005 üzenetére
Nekem nem Garmin XT van, hanem bringás Garmin GPS készülék, az képes egyszerre több térkép kezelésére, ha
1. MapSource segítségével egy közös .img fájlt hozol létre, vagy
2. a további térképeket gmapsup2.img, gmapsup3.img, ... néven másolod fel.Én eddig még a turistautak.hu térképével tökéletesen elboldogultam (kivéve a navigáció használatát, de az nem térkép hibája).
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Nehéz a látványtól szóhoz jutni. Y-váz, DH-s kinézet, de XC-s nyeregmagasság, ennyi pénzért a Fox telót nem sikerült egyedire festetni, az első tárcsa Shimanónak tűnik, a hátsó biztosan Avid, a hajtóműről inkább ne is beszéljünk ...
[link]
A képeken szereplő bringának és a specifikációnak nem sok köze van egymáshoz.Weight: 25-33 kg, muhahahaha
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Most még egyszer megnézve, tényleg nem G3 a hátsó
Érdekes, hogy a specifikációban egy duplavállas teló szerepel (White Brothers Groove), addig a képek egy részén határozottan látszik a Fox felirat, és szimplavállas. Vérzik ez a bringa 1000 sebből.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz rétisün #5073 üzenetére
"ja, meg pont azon a hétvégén aktuális a szokásos "falusi turizmus" (egy ilyen keretében láttuk azt a sok szarvast/őzet/vaddisznót)"
Ha főzött formában láttad őket, akkor tökéletesen érhető a 10x kihagyásaA Sellle SMP Hybrid nyereg úgy tűnik, hogy tökéletesen beválik. Összesen 60 km van benne, ebben van vegyesen mászás, lejtőzés és terep is. Az ülésfelület kialakítása, a szivacsozás és a lyuk nagyon kényelmessé teszi, mert tényleg szellőzik. Azonban sajnos kétirányú a részecskék közlekedése rajta keresztül, ezért készíteni fogok valamilyen nyeregpálcára ideiglenesen felrakható esővédőt, mert tegnap körülbelül 3 perc alatt lett teljesen vizes a nadrágom a leginkább félreérthető helyen
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz rétisün #5075 üzenetére
Ezen én is elgondolkoztam, de maximum télre visszarakom a Kona designos WTB Speed V SE nyergemet, ami 40-50 km-ig elmegy, csak hosszabb távon dörzsöli a combomat. Mondjuk ,ennél hosszabb távot télen nem szándékozom úgysem menni.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
-
dqdb
nagyúr
-
dqdb
nagyúr
Végigkerestem a KRESZ-t, de ilyen szabályozást nem találtam.
Egy érdekesség a kutyasétáltatóknak:
54. § (7) Tilos
d) kerékpárt más járművel, illetőleg állattal vontatni;“Érdekes” működőképes Shift nélkül gépelni. A bal oldali szimplán nem megy, a jobb oldali az egér Back gombjának felel meg, Logitech Cordless Desktop Optical élt 8 évet
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Ariadne #5153 üzenetére
Jut eszembe, megvan a Buda Maraton rövidtávjának tracklogja, azt ki kellene valamikor próbálni, mert még messzire sem kell érte utazni.
venember83: a 70 km-rel semmi probléma nincsen, a szinthez vagyok kevés.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #5167 üzenetére
Az 5 biztos és 1 kérdéses fő még nem csapat
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #5209 üzenetére
Ha nem próbálod ki magad nagyobb szinteken, és nem akarod eléggé, akkor kevés is maradsz.
Persze, hogy próbálom, ezért is volt a két nagyobb hegy szombatra kitűzve, amit az eső félig elmosott, csak a János-hegy jött össze. Valahol megvan lementve a Buda Maraton középtávja is kipróbálás céljávól. A Duna Maraton útvonalával annyi problémám van, hogy autó nélkül rengeteg plusz tekerés kell a helyszínre jutáshoz.Elvi csapat nem csapat.
Ha sokáig kötözködsz, benevezünk szólóbantAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #5210 üzenetére
Vonat Nagymarosra? Nem tudom, mennyire megközelíthető, csak kérdezem.
2750 forint a vonat és 1600 forint a komp oda-vissza, azaz egy saját szervezésű próbakör (azaz nem a maratonon részt véve, hanem leutánozva az únvonalat), is eléggé sokba kerülne. Alternatíva lehetne a Szentendre felőli felmászás és becsatlakozás a körbe, de köszönöm, az 1630 méternyi szint önmagában is sok nekemSzóló: kösz, szólóban vagyok épp eleget, 24 óráson semmi kedvem saját magamat saját társaságommal szórakoztatni.
Szórakoztatunk mi kívülről, ha arról van szó(#5213) venember83:
[link]
Ha jól számolom, akkor a mostani hajtóműved 624 + 262 gramm lehet, míg az SLX 886 gramm, szóval ez alapján egál[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #5215 üzenetére
Igen, mert a Sportaktív oldalán a térkép trükkös módon fejjel lefelé szerepel Ha megnézed, akkor a rajt-cél felirattól jobbra a Nagymaros felirat fordítva van.
Karbon FSA K-Force Light vagy RaceFace Next SL kell neked, akkor lemehetsz 650-670 gramm környékére Bár lehet, hogy a számítgatásból valamelyik komponens kimaradt, és a mostanid hajtóműved nehezebb a kiszámoltnál (a crankset + bottom bracket listából adtam össze a teljes hajtóművet).
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz DemonDani #5251 üzenetére
Ez a teleszkópos nyeregcső nem ugyanazt a célt szolgálja, mint a rugós nyeregcsövek. A feladata az, hogy all mountain felhasználás esetén a hegyre felérve ne kelljen leszállni a bringáról és hosszasan szórakozni azzal, hogy a lejtőzéshez alacsonyabbra állítsd a klasszikus XC magas nyeregpozíciót, hanem mindezt a kormányról egy gombbal vagy a nyereg alatt egy karral vezérelve meg tudod tenni.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
-
dqdb
nagyúr
válasz XP NINJA #5275 üzenetére
Szerinted a többi bolt (kivéve ha esetleg neki véletlenül raktáron van, de ez nagyon esetleg, hiszen egy éves életciklusú rendszerben drága feleslegesen nagy készleteket tartani), nem ugyanattól a hivatalos importőrtől rendelne? Vagy várakozzál, vagy próbálj meg abból rendelni, ami elérhető, vagy rendelj külföldről. Néhány bolt is ezen utóbbival próbálkozik, ha megunja a nagyker sokadik ígéretére várakozást.
Xantomas: 3 másodperc, tanuljál fórumozás helyett
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz XP NINJA #5278 üzenetére
Én egyszer rendeltem tőlük, 15-18-féle cikket, mindezt karácsony előtt 1 héttel, és megjött 3 nap alatt, szóval elégedett vagyok velük. Ugyanígy a közös alapokkal rendelkező RideBike-kal is.
[link]
Rendelj innen, ha nem akarsz a magyarországi készletektől függeni, de szerintem ezzel a bolttal még senkinek sincsen tapasztalata.tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz belaazallat #5309 üzenetére
Elvileg 18"-as, gyakorlatilag a váz kialakításától is függ, de 17-19" is simán jó, maximum a nyereggel és a kormányszárral kell játszani. Én 178 cm-re 17"-est használok, az előző vázam 18"-as volt.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz belaazallat #5312 üzenetére
Első körben olyat, amit új bringából bontva olcsón meg lehet venni Egyébként érdemes az olyan nagyobb nevek között széjjelnézni, akik önállóan is forgalmaznak vázat, mint Cube, Kona, Merida, ... Arra ügyeljél, hogy olyan vázat vegyél, amire lehet V-féket rakni valamint a fejcső környékén sem árt, ha kompatibilisek olcsóbb vázak 1"-es különcködése az 1 1/8"-osak között. Még azzal is szívhatsz, hogy az új vázba a geometria eltérése miatt rövid lesz a teló nyaka.
amargo: ettől még el is aludna
venember83: jogos. Ludsimon kérdezte, hogy nem túl hosszú-e a kormányszár, mert kívülről nézve úgy tűnik.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz belaazallat #5325 üzenetére
Egyik sem jó neked. A Scrap ugrálós bringa annak megfelelő geometriával, hosszabb távú tekerésre nem kényelmes. A Kahuna XC bringa, de 29er, azaz nem 26"-os kerék megy bele (Vénember biztos látja a távolból a monitoromat, mert ugyanezt írta ).
Hirtelenjében inkább ez, vagy itt válassz a Caldera/Cinder Cone/Blast trióból. Ki lehet fogni 40e környékén jó vázakat újonnan, csak kis türelem kell hozzá.
Én az apró első három oldaláról személyes elfogultság miatt ezt választanám, de a súlyodhoz nem biztos egy ilyen könnyű váz lenne a legjobb.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Ez elvileg 5módos kéne hogy legyen, de a végén csak egy kapcsoló van... Hogy van ez?
Ha nem korrigálsz pár percen belül, akkor most szőkét és nőt emlegetnék, pedig egyik sem vagyMilyen tartót rendeltél hozzá? Az én lámpám külsőleg kísértetiesen hasonlít erre, csak az MC-E ledes.
SOAD19: meglepő módon nekem sokkal nehézkesebben megy a 85 cm-es Bordóval a bringa lezárása, mint a 23 cm-es U-lakattal.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Én a tépőzárasat használom, a másikkal kapcsolatban kíváncsi leszek a tapasztalataidra.
A tépőzáras a 25.4-es kormányon úgy tartotta stabilan a lámpát, hogy a nagyobb ívbe helyeztem a lámpát, és a kormánnyal a kisebb ív találkozott. Most 31.8-as OS kormányon meg kellett fordítani, hogy a kormány felé essen a nagyobb ív, és közvetlenül a stucni mellé kell rögzíteni, ekkor bírja a köves terepet is.
A fentieken kívül minden más konstelláció egykezes bringázáshoz vezet, mert a másikkal állandóan a lámpát kell igazgatni, ez pedig az éjszaka közepén egy hegyoldalról lefelé nem túl mókás dolog.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Teasüti #5388 üzenetére
Kétlem, h olyan nagyon edzettebb lenne, mint én.
Ne ítélj meg látvány alapján edzettségi szintet, mert csúnya meglepetések érhetnek. Sőt, ha külső alapján becsülöd meg valakinek az edzettségi szintjét, akkor csak csúnya meglepetés ér. Múlt szombaton saras terepen lefelé ment el mellettem egy 55-60 környéki őszülő szakállú fickó olyan tempóval, aminek én ideális körülmények között örülnék.A combja egyáltalán nem volt vastagabb, mint az enyém.
A sok bringázás inkább szálkásít, mint erősít, így nem csoda.Ennyit számítana egy MTB kontra outi??
Ennyit számít, hogy ő a tekerési energia jelentős részét nem pogózásra fordította veled ellentétben. A szélesebb külső is számít természetesen és a kerékméret is, de már hardtail MTB-vel is határozottan észrevehető a teló lockolásának energiaspóroló hatása emelkedőkön. Két feleslegesen mozgó, a hatékonyságot csökkentő rugónál meg pláne.A fizika rá ugyanúgy hat elvileg. Erőlködés nélkül kisebb pedálfordulattal...
Kisebb pedálfordulat, de nagyobb lánctányér, nem bólogató bringa, 4-5 kg-mal könnyebb bringa, valamint megfelelő technika alkalmazása.tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Ariadne #5397 üzenetére
Szerintem a pogózást határozottan lehet érezni, én legalábbis észreveszem a bringa enyhe bólogatását.
A fizikai oldalát is könnyű belátni mindenféle extra tudás nélkül: akkor vagy a leggyorsabb, ha az összes tekerésre fordított energiát maximálisan az előre haladásba. Ha egy ellenállással rendelkező rugót megmozgatsz közben, oda megy el az energia egy része. Ha nem elég merev a hajtóműved, és a lánctányért hajtogatod tekeréskor, akkor oda megy el az energia egy része.
A villa lockolása után is éreztem valami kis mozgást, és kiderült, hogy hátulról nézve a 27,2 mm-es 25 mm-es hátrahajlású nyeregcsövem és rajta a nyereg Dani és Xantomas szerint 2 cm-t is mozgott, amikor felfelé tekertem.
Mod: már csak azt nem értem, hogy ezt miért neked írtam
Mod: na várjunk csak, ilyen jó a seggem, hogy ezek ketten azt nézték felfelé menet? Különben nem tűnt volna fel nekik a nyeregcső rugózása
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
Aktív témák
Hirdetés
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- MSI FX720 MS-1754 Aka Terra MS-1773P 17,3 col FHD,Core I7 4/8,16 GB ram,Nvidia GPU/Intel,500Gb hdd
- LG OLED65C11LB Smart OLED Televízió, 164 cm, 4K Ultra HD
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U745 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- HP ProBook 450 G6, 15,6" FHD IPS, I3-8145U CPU, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Garanci
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i5-1235U I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen