Hirdetés

Aktív témák

  • Vasinger!

    nagyúr

    Nah ezen a hétvégén eléggé sokat fogok kérdezni, lehet, hogy közötte lesz számotokra teljesen alap kérdés, de mivel számomra rendkívül fontos lesz a döntés kimenetele, így a legkisebb dologgal is szeretnék tisztában lenni, rossz döntést nem akarok hozni és remélem nem is fogok.

    A korábban említett bicikliről lenne szó: katt
    Őt váltaná le: katt

    A régivel az a bajom, hogy a váza nem kényelmes, túl kicsi, persze terepen ha ki kell állni jó, könnyebb manőverezni, csak hát na addig valahogy el is kell tekerni ami ezen a vázon nem jó. Nekem nem kényelmes.
    Továbbá a első teleszkóp túl kemény az én súlyomnak és nincs rajta előfeszítés állítás, szóval az se túl optimális. A hátsó tárcsa túl kicsi rajta, hamar melegszik, úgyhogy azt is cserélni kéne. Az első hajtókar is egy az egyben csere érett, elkopott. Tehát ha a régi bicikli upgradelése nem szempont.

    Ma volt egy hosszabb 1 órás próbaköröm az új biciklivel és felmerült vele kapcsolatban pár kérdésem/észrevételem amire remélem itt választ fogok kapni.

    Egyszerűen hihetetlen, hogy hány állítási lehetőség van az első és hátsó telón, próbálgattam beállítani, de az nyilvánvaló hogy ennyi idő alatt nem kiismerhető egy olyan embernek aki nem látott még ilyet. (Csak az első telón 5, a hátsón meg propedal 3 állás és ott is még 2 stb...)

    Annyi még egy nem teljesen tökéletes beállított felfüggesztéssel is kijött, hogy ez a felfüggesztés csillapít is, nem csak "rugózik" mint a mostani, viszont néhol sokkal keményebben adja vissza a föld egyenletlenségeit, mint a másik, bár valszeg ez is beállítás kérdése, mert Meme a tesztkör után világosított fel, hogy hol kell beállítani a befelé mozdulás csillapítás állító csavarját... :B (vagyis addig azt hittem, hogy az másra jó) De ahogy olvasgattam a fórumon azt írtátok, hogy egy levegős teló máshogy mozog, mint egy rugós. Vélemény?

    A fékek hihetetlenek. Az első 180-as fék nem hogy túltesz a mostani 203-as Hayesen, hanem le is alázza. Nem tudom mitől, de elképesztő a különbség, a hátsóról ne is beszéljünk...

    Igazából az lenne a kérdésem, hogy ezt a biciklit megtelnének e az én elképzeléseimnek?:

    Az általam kívánt felhasználási területek: Meglepő, de akár aszfaltos túrára is használnám, sokkal kényelmesebb egy ilyennel menni a "csodás" magyar utakon, mint egy 10k-s merev vázas biciklivel. Előfordulna olyan is, hogy városban is használnám, de ez szinte minden kerékpárnál evidens felhasználási terület. Ezenkívül használnám lightosabb terepre ami a földútban, kisebb-nagyobb bukkanókban merülne ki akár erdőben, vagy faluban. Harmadszor még amire használnám az a DH, vagyis inkább hegyről lejövetel, legyen szó HHH-ról vagy Börzsönyről, persze nem hatalmas sebességgel és nem olyan stílusban mint pl egy ilyen bringával lehetne: link, hanem kicsit technikásabban, de mégis könnyebben mint a mostani biciklimmel tekintve a jobb fékeket, felfüggesztést, nagyobb rugóutat (elől).

    Egyelőre ennyi, így is sokra sikeredett. :U

    A válaszokat előre is köszönöm! :R

Aktív témák