- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Carlo009
tag
Szia!
Ez a "C+E" kategória 90%-ban nyerges szerelvényt jelent az van elterjedve leginkább.
Vannak még tandemesek meg pótkocsisok,de azt nem ajánlom, arra én sem ülnék fel csak nyergesre az az igazi! De ez az én szubjektív véleményem.
A fizetés az esetek többségében nem óradíjas,de ilyet is hallottam már a Gartneresek mondták.
A sofőrök fizetése km díjas,amit a cégek határoznak meg,pl: (22FT/km vagy 25FT/km).
Erre a km pénzre van amelyik cég oda adja a bejelentett alapbért a 73ezer FT-ot van ahol csak a km pénz van nem adnak rá semmit.
Olyan,hogy kezdő fizetés nincs,kivéve Wáberers-nél ott azt hiszem egy-két útra egy gyakorlott mellé ültetnek és azokra a napi díjat adják csak a kezdőnek,de biztosat egy ott dolgozót kérdezz meg.
Van olyan cég is,ahol pl azt mondják: az első három hónapban 22FT/km utána 25FT/km.
De írom ez minden cégnél megmondják,de egy dolog megígérni és a másik,hogy kifizetik-e és mikor!! Légy körültekintő! Sok helyen az üzemanyagfogyasztásra is nagy súlyt helyeznek!!
Ha túlfogyasztás van,levonják. Megjegyzem,tőlem még nem vontak le.
Van akitől levontak egy hónap alatt 170ezer FT-ot is.
Akkor itt van ez a másik dolog az UNIO-zás. Ez azt jelenti,hogy sokáig kint Unión belül mozog a sofőr. Ennek a kintlétnek is számtalan,formálya van vagy szegmense,pl: hány hetet beszélnek meg a sofőrrel(ez lehet 3hét vagy 4hét vagy 5hét...stb),ki meddig bírja...ki meddig marad otthon....hogy tud hazajönni....hogy tud visszamenni....kifizették-e a sofőrt...stb.
Olyan cég is van,ahol oda-vissza járnak Magyarországról,pl: Budapest-Párizs-Budapest és a sofőr a hétvégéket itthon töltheti.
De ez ritkább. Egyszóval nem egy leányálom a sofőrélet! incs is megfizetve rendesen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Háztartási gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...