Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Carlo009

    tag

    válasz jasszer #960 üzenetére

    Szia!
    Ez a "C+E" kategória 90%-ban nyerges szerelvényt jelent az van elterjedve leginkább.
    Vannak még tandemesek meg pótkocsisok,de azt nem ajánlom, arra én sem ülnék fel csak nyergesre az az igazi! :U De ez az én szubjektív véleményem.
    A fizetés az esetek többségében nem óradíjas,de ilyet is hallottam már a Gartneresek mondták.
    A sofőrök fizetése km díjas,amit a cégek határoznak meg,pl: (22FT/km vagy 25FT/km).
    Erre a km pénzre van amelyik cég oda adja a bejelentett alapbért a 73ezer FT-ot van ahol csak a km pénz van nem adnak rá semmit.
    Olyan,hogy kezdő fizetés nincs,kivéve Wáberers-nél ott azt hiszem egy-két útra egy gyakorlott mellé ültetnek és azokra a napi díjat adják csak a kezdőnek,de biztosat egy ott dolgozót kérdezz meg. :U
    Van olyan cég is,ahol pl azt mondják: az első három hónapban 22FT/km utána 25FT/km.
    De írom ez minden cégnél megmondják,de egy dolog megígérni és a másik,hogy kifizetik-e és mikor!! Légy körültekintő! Sok helyen az üzemanyagfogyasztásra is nagy súlyt helyeznek!!
    Ha túlfogyasztás van,levonják. Megjegyzem,tőlem még nem vontak le.
    Van akitől levontak egy hónap alatt 170ezer FT-ot is. :Y
    Akkor itt van ez a másik dolog az UNIO-zás. Ez azt jelenti,hogy sokáig kint Unión belül mozog a sofőr. Ennek a kintlétnek is számtalan,formálya van vagy szegmense,pl: hány hetet beszélnek meg a sofőrrel(ez lehet 3hét vagy 4hét vagy 5hét...stb),ki meddig bírja...ki meddig marad otthon....hogy tud hazajönni....hogy tud visszamenni....kifizették-e a sofőrt...stb.
    Olyan cég is van,ahol oda-vissza járnak Magyarországról,pl: Budapest-Párizs-Budapest és a sofőr a hétvégéket itthon töltheti. :U
    De ez ritkább. Egyszóval nem egy leányálom a sofőrélet! :Nincs is megfizetve rendesen. :(

Új hozzászólás Aktív témák