Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RedSign

    tag

    válasz kezdő #5417 üzenetére

    Modemet szó nélkül cserélniük kell.

    Nem, csak akkor ha valóban az okozza a hibát és garanciális a csere. (ezt érdemes ellenőrizni, mert csúnyán arcra lehet esni) Ami jelen esetben abszolút nem biztos - hogy a modem okozza a hibát!

    Ha a meglévő valós hibákra nem akarnak cserélni akkor tessék kamuzni.

    És ezek után csodálkozol, ha kifizettetik veled a modemcserét vagy éppenséggel "leráznak"?

    Sorolj fel olyan hibákat amit a központból nem láthatnak. A legegyszerűbb, hogy naponta 2-3szor ledob a netről és csak a restart segít, próbáltad routerrel és anélkül, asztali géppel és laptoppal, Windowsal és Linuxal.

    Ez LOL, ez látható a központból... :W

    Ezek után, ha nem kapsz új modemet pereld be őket.

    Amit aztán elbuksz, mert már az elején hazudtál. Csodás ötlet... :W

    Nekem csak heti 1-2szer dobta el a netet, de ez is idegesített, ha fizetek valamiért az működjön 100%-osan. Jöttek is a vírusos dologgal (ez valami betanított szöveg lehet) meg hogy nem látnak a vonalon hibát, de amint elsoroltam a fentieket nem volt választásuk, másnap hozták is az új modemet.

    Akkor nagyon jó fejek voltak, mivel az ADSL technológiából adódan a napi egy megszakadás teljesen normális. Szóval vagy normális tippeket adjunk vagy inkább semmit... :K

    http://www.redsign.hu

Új hozzászólás Aktív témák