Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rongaucho

    tag

    válasz joecontra #26873 üzenetére

    Saját tapasztalatom az, hogy "jó" ügyfélként is az, hogy egy szerződésmódosítás (magasabb díjú internet) elinduljon, már nehézségekbe ütközött. Ha a 28-as hívást nem veszed fel, utána elképesztően nehéz kapcsolatba kerülni azzal az ügyintézővel, ha vissza akarod hívni.

    Ha meg egyszer sikerül telefonon szerződést módosítani/új szerződést kötni, és már a kezedben van is a postán kiküldött szerződésmódosítás (vagy új szerződés), akkor a fizikai megvalósítása a dolognak (szerelő), szinte a lehetetlen kategória. Én már 2 hónapja várok egy szerelő jelentkezésére. (És figyelmeztettek, ha egy 23-as szám hív, vegyem fel, ha jót akarok magamnak...)

    Szóval a tanácsom az, hogy ostromold a 1443-at, hívd minden nap. Ha meg elintézted az újraszerződést, utána várd türelemmel a szerelőt, hátha a te körzetedben, többen dolgoznak.

Új hozzászólás Aktív témák