Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz kicsipapucs #999 üzenetére

    Itt ugy mukodik a 2db legnagyobb shopnal, Scan, OCUK. Beviszed a procit, odasetalsz a return desk -hez, megmondod, hogy mi a problema vele. Csoka berakja a gepbe ott azonnal(vagy be sem teszi, nekem akkor rakta eddig be, amikor a 4790K 4 magbol elvesztett 1 -et, es 3 magoskent mukodott...kivancsi volt ra, mert meg nem latott 3 magos CPU -t), nincs kep, mar adja is ki a replacement bizonylatot. Atcammogsz a collection desk -hez, es addigra a picker mar ki is hozta a replacementet.
    Hidd el, sokan csinalnak ebbol uzletet. Pont tegnap volt rola szo, nezz fel az eBayre. Csak ott kozvetlen a felhasznalokat karositjak meg. Egy ilyen volumenu forgalmat lebonyolito, voltakepp EU shop nem fog idot es energiat pazarolni 1 felhasznalo kis erteku CPU -jara. A hibas procik mennek csomagoloba, es papirozas utan az Intelnel landolnak. Shop -nak ebbol nincs kara(leszamitva az adminisztracios ktg-t, ami cakk ~£1 termekenkent), az Intel az, aki ezt mind benyeli a vegen. (OCUK -nal dolgoztam egy rovid ideig, tudom mit neznek, hogy mukodik az egesz process)

    Egyebkent arrol volt szo, hogy a delidelt CPU ugyan ugy garancialis marad, ha szakszeruen tortent a helyreallitas.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák