Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz gipsztigris #19113 üzenetére
Én az iponon olvastam ugyanezt.
Nekem is ugyanez a kérdésem.
Illetve az, hogy a Szülinappban benne vannak a CÉDA kamerák, de mintha most hirtelen ebben nem láttam volna. A szülinapp a frissítése után azonnal mutatta a városban lévőket, de ez az IGO nem mutatja.Amúgy mindenki bátran letöltheti, az alkalmazás ingyenes, a térképre pedig 7 napos próbaverzió van.
-
vlevi
nagyúr
válasz Donki Hóte #21511 üzenetére
Van ennek külön topicja, de már többször megkaptam, hogy a vaze nem való többszáz, ezer km-es, több megallos utak tervezésére. Ezzel szemben az iGO igen.
A vaze (nálam okosabbak szerint) arra való, hogy a legrövidebb zergebaszta mellékutakon vigyen el a célig. Ezt teljesíti is, agyfaszt kaptam tőle a múltkor, amikor a 3-as úton Gyöngyös előtt bevitt (volna) a susnyasba, csak azért mert a 3-as főút ezt dél felé kikeruli.
Az iGO viszont tud ún. jól követhető tervezést, ahol nem csinál ilyet.
Pl Berlin-Nyiregyhaza a legrövidebb Lengyelország felé, másodrendű utakon, de a követhető módban a szokásos, Bécs Budapest útvonalat tervezi.
És igen, az iGO-nak van speciális truck módja, ahol magassági, súly, ... korlátozásokat figyelembe véve tud tervezni. Mindezt net kapcsolat nélkül.
Az offline működés egyébként sem egy ördögtől való dolog, Szerbia, Montenegró, ... szintén nem EU, ott is sokba kerül a mobilnet. -
vlevi
nagyúr
válasz Donki Hóte #21514 üzenetére
Az iGo-ban nagyon jól megoldották a sok pontból álló útvonal tervezési lehetőséget, hogy a többi a nyomába sem érhet. Talán a google, de az is inkább azért jó, mert PC-n megcsinálom az útvonalat, és elküldöm magamnak mailben.
IGO-ban tetszik, hogy pontosan ugyanúgy néznek ki az útjelző táblák a programban, mint a valóságban. Amikor egy nagyváros, pl. Bécs autópálya bevezető szakaszán a 6-7 sávból pontosan ugyanazokat a táblákat mutatja, mint ami az út felett ki van akasztva, az szerintem sokkal jobb, mint, amikor csak a sávinformáció nyilait mutatja (mint pl. google). -
vlevi
nagyúr
válasz Donki Hóte #21538 üzenetére
Ide nagyon OFF, de nem bírom magamban tartani.
Végleg kiborított a waze. Kész, vége, töröltem, és soha többé, fel nem rakom, még 1 mondatot se vagyok hajlandó róla elolvasni.
Azért, mert nincs benne útvonaltervezési mód választási lehetőség, és 1 perc előnyért az anyját is eladná, bevisz olyan helyekre, hogy csak lesek.
Tegnap Kecskeméten voltam, hazafelé a 4-esen jöttem Nyíregyházára.
A kecsói Auchan felől olyan zergeb****ta 30-as táblás lakóövezeti utcákon vitt át, hogy ott helyben felnégyeltem volna. A pékf****ért kellett arra hoznia, miért nem volt jó neki a kb nyílegyenes főűt, ahol egyébként reggel jöttem? Igaz, akkor nem a waze-val, hanem az Igo Nextgennel jöttem.A Széles közről van szó. Ide minek tervez??? Motorral még csak-csak el evickéltem itt, de elképzelem, hogy ha ugyanezt egy személyautóval, vagy akárcsak egy személyautónak megfelelő, 3.5T-s kisáruszállítóval csinálja.
Másik, hogy Hajdúszoboszlóra is be akart vinni, mert ott ugyebár a 4-es út csinál egy karikát a város körül, és a debrecen körüli elkerülőre sem vitt volna rá, csak, mituán félig bevitt a városba, pedig az autópályák, a fizetős szakaszok be voltak kapcsolva, be volt állítva, hogy van magyarországra érvényes matricám. És mégis ilyen elb***tul tervez.
Mivel itt már ismerős vagyok, ezt a húzását nem vettem be, szépen kikerültem Szoboszlót és Debrecent.
Egy hosszabb úton felesleges idegeskedést generál ezekkel a belvárosi kacskaringós tekergésekkel. Nem mondom, hogyha mondjuk teljesen beáll az M0-s, akkor jobb, ha szól, hogy érdemes azt elkerülni, de, hogy mindenáron a mellékútra visz, ha már 1 autó is van a főúton, az túlzás.Még annyit, hogy ez rávilágít a mostani navi progik egyik bajára. Nincs rajta rendes áttekintő rész. Ha láttam volna az elején nagytotálban, hogy nem végig a főúton akar elvinni a waze a Nagykőrös felé a 441-es útra, akkor szartam volna rá, és mentem volna egyenesen.
Réges régen az Igo8-ban volt utoljára automatikus madártávlat, amikor, ha nincs a közelben lekanyarodási pont, akkor átválott hagyományos 2D térképre. Ilyeneknél nagyon sokszor kiszúrtam, hogy a következő kanyarban le akar vinni a főútról, hogy 4-5km múlva megint visszahozzon ugyanarra a főútra.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Donki Hóte #21540 üzenetére
Megnézem, az iGO, és a Google térkép is másfelé tervez, ha kecskemetrol Debrecen felé indulsz. A deli, könyves Kálmán körút reszen kerüli ki a belvárost. Csak akkor tervez a belvároson keresztül Nagykőrös felé, ha az m3-as, Füzesabony a cél.
-
vlevi
nagyúr
" bár épp 1-2 hete jelent meg a 2019.Q4"
Igen, ezt én is észrevettem.
Valamint az iGo nextgen alkalmazás is frissült.
Nem tudom, hogy előnyére-e, vagy sem, mert nekem korábban egy jóval régebbi verzió volt telepítve, ami viszont durcáskodott, mert nem szólt hozzám. Hangja volt, de a beszédnavigáció nem működött.
Ez a mostani frissítés már beszél, de talán túl sokat is, mert az utcaneveket is bekapcsoltam, és amíg végigmondja, hogy melyik utcáról melyire forduljak rá, addigra 2 sarokkal arrébb vagyunkNekem még mindíg ez a kedvenc navigációm, mert a többiben (vaze, google) nem tudom beállítani, hogy ne menjen le minden zergebaszta mellékútra, csak azért, mert arra látszólag 1 perccel rövidebb. Aztán persze a gyakorlat az, hogy sokkal hosszabb, mert mire a mellékútról kifordulsz balra a főútra, addig sokkal több idő eltelik.
Egyedül a rendes, 2D térképre átváltós navigációt hiányolom, ami utoljára az iGo 8-asban volt. Nem a 2D nézetre váltásra gondolok, hanem, hogy, ha nincs közelben útvonalpont, lefordulás, akkor átváltott egy több 10km2-t mutató 2D térképre, ahol nagyjából elhelyezhette magát az ember, merre jár. Most csak megyek az orrom után, mert kb csak a következő kanyart mutatja az összes fajta navi. Az iGo is csak arra hajlandó, hogy autópályán egy kicsit magasabbról mutatja a 3D nézeted, de 2D álló nézetre akkor sem kapcsol át.
-
vlevi
nagyúr
válasz LamerGyuri #21909 üzenetére
Évekkel ezelőtt azt olvastam, hogy az NNG már egy ideje átállt a PDA-s navigációs szoftverekről az autós navigációkra. Csak aztán szerintem onnan is kaphattak egy "pofont", amikor bejött az android auto, mert ahhoz nem kell speciális fejegyeség.
-
vlevi
nagyúr
válasz #91166208 #21927 üzenetére
Ha van 100 (de akár 1) méter tiltás, akkor jó, hogy nem visz arra.
A navigáció nem tesz különbséget aközött, hogy ott nem szabad, de lehet, vagy lehetetlen tovább haladni.
Pl van egy magasság korlát, akkor azon nem fogsz átjutni, hiába szeretnél arra menni. Az már a te döntésed, hogy ezeket a tiltasokat te szeretnéd felulbiralni. -
vlevi
nagyúr
válasz Somatom #21965 üzenetére
Nekem C520-asom volt, illetve még mindíg megvan.
Töltője ment tönkre, emiatt nem tudom használni, mert az általános töltők nem töltik, hanem PC Download módba átkapcsolják.
Egy ideig (ide sem merem írni ), én is babrálgattam rá Primót, és hasonlókat, de az elmúlt néhány évben, amióta mindenki mindenre telefont használ, már elő sem vettem.Nekem az Igo8-as felületében tetszett az automatikus 2D nézetre átkapcsolás. Ez az összes navi szoftverből hiányzik, beleértve a Primot is. Amikor ui. a következő kereszteződés több, mint 5km-re van, akkor nem igazán érdekel, hogy van egy nyílegyenes csík a képernőn, ami az autópályát jelenti. Olyankor számomra hasznosabb volt azt nézni, hogy a 2D térképen hol járok.
Valami hasonlót próbáltak belecsinálni az Androidos Igo Nextgen-be is, de az csak annyit tud, hogy autópályán "magasabbról" mutatja ugyanazt a 3D nézetet, de ez országúton nem működik.
Kézzel lehet kapcsolgatni a 2D-3D nézet között, de még kocsiban sem ajánlott a navit babrálni vezetés közben, nemhogy motoron Főleg, hogy a telefon érintőképernőjének kezeléséhez a kesztyűt is le kell venni
-
vlevi
nagyúr
válasz quailstorm #22018 üzenetére
Én megvettem telefonra az iGo Nextgent. Az én igenyeimet kb kielégíti. Sajnos a térképe csak nagyon lassan frissül, évente talán 1, max 2 alkalommal, de navigáció téren szerintem agyonvert a Google, vaze párost.
Azt utálom bennük a legjobban, hogy 1-2 perc várható nyereséget bevisznek amzergebaszta mellékutakra, nem gondolva arra, hogy hogyan fogsz újra vissza keveredni a főútra balra kikanyarodva, egy lámpa nélküli kereszteződésében. Sehogy.
Igo-nak van egy olyan tervezési módja, amit jól követhető-nek hív, ami talán hosszabb, tovább tart, de nem csinál ilyeneket, jóval stressz mentesen vele a navigalas. -
vlevi
nagyúr
válasz Somatom #22020 üzenetére
"A Google Térkép, meg a Waze nem alternatívák"
Akik szerint mégis igen, azok benne szoktak lenni a híradóban.
"mert egyik sem tudja figyelembe venni a súlyomat és a méreteimet."
Sajnos, átlag autósként azt vettem észre, hogy sok esetben a 2.,3.rendű utakat és a földutakat sem nagyon különböztetik meg. Ezért aztán, ahogy az előbb is írtam, volt már a híradóban olyan, hogy egy forgalmi dugó miatt beterelt mindenkit a szántóföldre, mert ott van egy "út"...
iGo-ban alapesetben ki vannak kapcsolva a földutak, Google, Vaze naviban nincs ilyen opció. -
vlevi
nagyúr
válasz magortaltos #22124 üzenetére
Van sys.txt, csak jól eldugva.
Valahol az SD kártyán az Android/data/valami katyvasz aminek a neve hasonlít az iGO-ra/további alkonyvtarak/...
Csak az a zond, hogy a régi iGO Primo-val ellentétben itt már van valamilyen ellenőrzés a config filera, ahogy dm43 írta, nem tudsz csak úgy beleírni. -
vlevi
nagyúr
válasz bicelli #22251 üzenetére
De, ott rá nagyit, az redmben van.
Nekem az hiányzik nagyon, hogy az igo8, ha nincs a közelben kereszteződés, akkor átvált normál 2D típusú térképre, ahol viszonylag nagy területen látható, hogy merre járok, és amikor közeledik egy kereszteződés, akkor vissza vált 3D-re. -
vlevi
nagyúr
válasz DrKapocs #22401 üzenetére
Nem kell újra megvenned, én már a 3. telefonon használom.
TMC úgytudom, már megszűnt, de lehet, hogy csak nagyon félreolvastam valamit.Nekem az hiányzik a navigációkból, hogy lezárt képernyőn fusson, és amikor megnyomom a képernyőn felélesztés gombot, akkor lássam a lezárt képernyőn.
Ezt csak a google maps tudja, sem a vaze, sem másik nem.
Ez azért lenne fontos, mert inkább motorozok, mint autózok, és nagyon sokáig nincs szükség a navigációra, olyenkor a kijelzőnek sem fontos mennie.
De van 1-2 kereszteződés, átkelés nagyvároson, ahol csak felélesztem a telefont, és a google navi már mutatja is, mi merre.
A Vaze, Igo viszont nem. Ott fel kell oldani a kijelzőt, ami menet közben motoron lehetetlen, mert motoroskesztyűben nem oldod fel ujlenyomattal, bukósisakban az arcfelismerő sem játszik
Kocsiban pedig Android auto fut, szóval ott megint más körülmények vannak. -
vlevi
nagyúr
"nyomába sem léphet a különböző online platformoknak."
A friss térkép miatt egyetértek veled, azonban az Offline térképnek is vannak előnyei, pl, ha nem EU-n belül csavarogsz, akkor a mobil roaming nagyon drága. Már, ha van térerő...
Google térképen, ha előre tudod, merre mész, letöltheted offline-ba a környéket.
Illetve, hát, maga a felület, mennyire könnyen lehet mobilon tervezni, több pontos útvonalakat, stb, ezek már olyan dolgok, amik vagy fontosak valakinek, vagy nem. -
vlevi
nagyúr
Igen, többször jártam már én is így.
Csak azzal nem számol, hogy közben 3 STOP tábla balra kifordulast kellene csinálni, vissza a főútra, ami több perc idő veszteség.
IGO régebbi verzióiban volt egy ún. jól követhető terv, ami elég jól ötvözte a gyors/rövid utakat, nem vitt be ilyen szituaciokba.
Azóta sajnos ez már nincsen, csak a ződ útvonal, ami viszont kevésbé részesíti előnyben az autó pályát a sima orszaguttal szemben. -
vlevi
nagyúr
válasz boingboom #22458 üzenetére
Nem ismerem a készüléket, de, mivel androidos, ezért feltételezhető, hogy ugyanaz a play áruház megvan rajta, kvázi, ugyanúgy használhatod, telepithetsz rá, mint telefonon.
Annak azért érdemes utána nézni,nehogy ez tényleg így van-e, és az iGO támogatja -e azt az Android verzió, ami a gps-en van.Mondjuk a 6-os droid, és az 1giga RAM, azért elég necces...
Talán jobban járnál egy 8-10”-es tablettel, kamionban elfér.
A sygic navigációs szoftvernek is van kamionos kiadása.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Tilos a warez és az ezzel kapcsolatos segítségnyújtás!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- ANNO 1800
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Filmvilág
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Netfone
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen