Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz szesa #67981 üzenetére

    Kell lennie hatter vilagitasnak. Valoszinuleg kiegett az izzo.

    Para az oke, ha nincs beazas akkor nincs gond.

    Szelvedot szoktak polirozni azzal lehet rajat segiteni.

    #nincsbennetarcsi

  • BigBlackDog

    veterán

    válasz szesa #67981 üzenetére

    Pára leszárítására legjobb eszköz a klíma. :K

    Szélvédő karcokkal én is szenvedtem kicsit az UFO esetén, de cserén kívül nem igazán van teljes megoldás. Megfelelő eszközzel, anyaggal és tudással szélvédő teljes, gépi polírozása szóba jöhet esetleg, de kérdés, hogy ki vállalja. Egyszer csináltattam ilyet, akkor elég szép eredmény lett. Viszont, ha jól tudom, ők nem vállalnak.

    [ Szerkesztve ]

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz szesa #67981 üzenetére

    A gombok háttérvilágításai megadják magukat. Nekem a hőfokszabályzó, az alsó sor második-harmadik gombja, a baloldali SEL/RESET gomb, a + és - gombok nem világítanak. Ez eddig 4 db izzó. A vészvillogónak bizonyos modellekben nincs háttérvilágítása, tippem szerint a 2005-2007 modellekben még volt, a cégesben pl világított, a 2008-2009-ben már nem világít, és a 2010-2011-ben nem tudom. Mindenesetre én már 3 éve megrendeltem ezekhez a gyári izzókat, a vészvillogóba is, csak még nem vettem rá magam, hogy egy műanyagpatent -lágyítóan forró nyári napon szétbombázzam miatta a komplett műszerfalat.

    A szélvédőre csak kétféle módban megy levegő, vagy a szélvédő párátlanító gombot benyomva, ekkor maxra nyomja a ventilátort, csak a szélvédőre megy, maxra nyomja a hőfokot, és bekapcsolja a kompresszort.
    Vagy a Mode gomb-al kiválasztva a szélvédő+lábtér módot. Más kombináció a szélvédőre fújásra nincs.

    A szélvédő nálam is ugyanígy karcos, elkerülhetetlen. Annyit viszont tudsz csinálni, hogy mivel a honda ennél a modellnél nem volt hülye. Sok más autónál ha kikapcsolt törlőnél meghúzod a kart akár egy pillanatra spriccelésre, akkor azonnal elkezd törölni, akár spriccel folyadékot, akár nem. Azonnal nem fog spriccelni, mert a cső általában kiürül, és mire feltölti, már kettőt töröl szárazon. És a spriccelést is automatikusan nyomja 3-4 másodpercig.
    De! Ez a civic tudja azt, hogy ha csak legfeljebb egy fél másodpercre húzod meg a kart, akkor nem indul el a törlés, csak a szivattyút indítja be és csak addig amíg húzva van, vagyis ha ügyesen csinálod, és másodpercenként csak fél másodpercekre húzod meg a kart, szépen tele lehet spriccelni a szélvédőt törlés nélkül is. Ha fél másodpercnél hosszabban van meghúzva a kar, akkor már ő is elkezd törölni 3-at, majd 5 másodperc múlva még egyet.

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák