Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Csúcskategóriás PCIe 5-ös SSD-k a Gigabyte-tól
ph Az Aorus 14000 Gen5 széria 1 TB-os kapacitástól indul, és mérettől függően 14 GB/sec körüli olvasási sebességet kínál.
-
700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
ma Újabb képeken a Samsung Ultra órája, a pletykák már az árát is tudni vélik.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz
sesomaru1989 #70148 üzenetére
1. Nem tudok róla, hogy létezne.
2. Ügyes volt, bárki is tette.
3. -
4. Rézpasztát ne! Tudom, hogy az az elterjedt, de a benne lévő szemcsék koptatnak, kimondottan fékszerelő paszta kell!
Zimmermann vagy Ate, esetleg ha még jobbat akarsz, akkor EBC - ezekkel van pozitív tapasztalatom.
5. Passz, az enyém bár német volt, és itthon is kapja a sót rendesen, ennek ellenére különösebben nem rozsdás sehol. -
tboldi
nagyúr
válasz
sesomaru1989 #70189 üzenetére
Ablakemelő, ahogy Qru is írta, plusz a rádiót és az órát kell újra beállítani, kódja szerencsére nincs.
Ha esetleg ilyen gumibetétes gyertyakulcsod lenne, akkor csak megfelelő hosszúságú toldószár kell a racsnis hajtókar és ez közé, se túl rövid, se túl hosszú.
Egyébként 16-os kell. -
tboldi
nagyúr
válasz
sesomaru1989 #70197 üzenetére
Zajcsillapító szerepe van, más nem. Eredetileg egybe van öntve a többi műanyaggal, esetleg megpróbálhatod valamivel visszaragasztani.
-
tboldi
nagyúr
válasz
sesomaru1989 #70199 üzenetére
Egyben van a pumpával, sok sikert hozzá.
-
tboldi
nagyúr
válasz
sesomaru1989 #70205 üzenetére
Helyzetjelzőt kapcsolva világít a mirror felirat.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #70248 üzenetére
A Citynél is az első ülések alatt van a tank? Mert ha igen, az odavezető qrva hosszú csőben is elfér úgy 4-5 liter.
Amúgy a Jazz pilácsa 7,9 liternél villan fel a kezelési útmutató szerint.
-
tboldi
nagyúr
válasz
buca84 #70263 üzenetére
És a többi ajtó lezár? Akkor is nyitható a csomiajtó?
Csak mert nálam az van, hogy amikor mögém ugrott a villanyoszlop, a hátfal pár mm-t beljebb nyomódott, amivel még probléma nélkül lecsukódik a csomiajtó, erősebb rántással sem nyílik ki, viszont a zárszerkezetben lévő kapcsolónak ez már elég ahhoz, hogy ne tudja megszakítani az áramkört, ezáltal folyamatosan nyitottnak érzekeli a csomagteret (és világít a lámpa is ott), és így a központi zár egyáltalán nem csinál semmit.
Ezt úgy hidaltam át, hogy beleszerkesztettem s.k. egy kapcsolót, azóta manuálisan operálom a nyitottság érzékelést (és a lámpát).[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
buca84 #70265 üzenetére
Lehet, hogy nem dugták rá a zárra a kábeleket a belső burkolat alatt?
Mert akkor lehet ilyesmit előidézni emélekeim szerint. Ha rajta lennének, ugyanazt kellene tapasztalnod, mint én.szerk.: Vagy megtört valahol 1-2 vezeték a kötegben. Ha angol RHD autóról származik az új csomiajtó (esélyes), akkor át kellett húzniuk a kábelköteget az eredetiből, amiben akár meg is sérülhetett.
[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
Honda Jazz átvizsgálás Varga Tiborral
Biztos vagyok benne, hogy a FB csoportban is csámcsognak rajta.
Rákerestem, (még) nem.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Mondtam, hogy azzal ne foglalkozz.
Két külön termékcsalád valamennyire eltérő specifikációkkal, de a Jazz-nek nincs semmi extra követelménye, bármelyik jó bele. Az API SJ teljesítményszintet manapság már a repceolaj is megugorja.
......................................................Amúgy épp az imént rendeltem meg én is a saját Jazzemhez az olajat, a bejáratott Shellem most nincs a kedvenc bótomban, úgyhogy Motul Eco-lite 0W20 lett. Az Eco-nergy valamivel drágább lett volna. Szűrőt meg majd veszek a Bárdiban, a gyári egészen véletlenül ott jön ki a legolcsóbban (10% kedvezményem van), és még a szállítást is megspórolom. A légszűrő meg mosható K&N ugyebár.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
rothfb #70369 üzenetére
De, Mosonmagyaróváron biztosan. Én a komplett, gyári, LED-es, de japán belpiacos hátsó lámpáimat sem mertem bent hagyni, inkább visszacseréltem az eredeti, halogén izzós lámpatestekre.
De alapvetően csak a fényszóróizzók és az indexek maradtak hagyományosak, minden más LED nálam.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #70401 üzenetére
"Mondom ezt úgy, hogy a sosem el nem romlik Honda és a filléres Suzuki képviselője vagyok autó fronton
"
Nálunk inkább a Suzukira igaz mindkét jelző, toronymagasan a WagonR vezeti a megbízhatósági statisztikát. Mondjuk van egy hatalmas előnye a Jazz-zel szemben ebben a "versenyben", új kora óta a miénk, míg a Honda 11 évesen került a flottába.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #70403 üzenetére
-
tboldi
nagyúr
válasz
venom8888 #70424 üzenetére
Állítólag az 1.2-esé, de igazából nemtom, nálam nem ritka a 8+ liter sem az 1.4-essel.
Mentségemre (vagy az autóéra) szóljon, hogy meglehetősen mostoha körülmények között használom, és a vezetési stílusom sem épp fogyasztásra optimalizált. Sőt a 130 kilóm mint ballaszt sem elhanyagolható.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #70445 üzenetére
Csúcsidőben, amikor viszik vagy hozzák a kölköket suliba/-ból, akkor én 5 km-t teszek meg közel ennyi idő alatt Móváron. 🤦♂️
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #70453 üzenetére
Én a Lajta és az egyetlen híd miatt nem tudok kerülni.
-
tboldi
nagyúr
Jó tanács:
Ha valaki ilyen szilikontokot tervezne tenni Hondájának kulcsára, akkor előtte cseréljen benne elemet, mert a tok elég passzentos, és az alsó nyílása is szűkebb, mint a kulcsház, rendesen meg kell küzdeni a fel és levétellel. De legalább ha már rajta van, akkor nem mocorog el benne.
-
tboldi
nagyúr
Pont te szóltál be nekem egyszer, hogy karcos a kulcsom! A tok ápol s eltakar.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #70489 üzenetére
Ha 6 év alatt nem cseréltem még, akkor...
Az a bajom, hogy gyáriként csak a Honda logós felét lehet cserélni, a másikat nem,
mert abba bele van öntve a tollrész*, felemásan hülyén nézne ki. Utángyártottban lehetne ilyet rendelni, denem szívesen roncsolnám szét az eredeti kulcsotvannak fenntartásaim az anyagminőséget illetően, és nem tartom kizártnak, hogy azzal az egy szem csavarral lötyögne jobbra-balra. Vagy létezik egész nyerskulcs is, viszont Móváron senki nem tud másolni ilyet. 🤷♂️*Rosszul emlékeztem, kivehető, de a lényegen nem változtat, hogy a gyári csak félmegoldás.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
tboldi #70490 üzenetére
Szétszedtem a pótkulcsomat kíváncsiságból, és mégiscsak jól tudtam, nem kivehető a tolla. Hagytam magam becsapni a YT videók által, némelyikből már hiányoztak kisebb-nagyobb darabok, csak a szigszalag tartotta össze, nem volt nehéz belőlük kivarázsolni a fémszárat. Az enyémek viszont szerkezetileg épek, csak karcosak, kopottak.
Szóval amiket kihúztam, azokat vegye mindenki úgy, hogy nincs kihúzva.
-
tboldi
nagyúr
Mindenki:
Ugye német volt (Bayreuth környéke), de nálunk, Móváron is nagyon durván nyomják a sózást. Eddig én csak annyira javítattam (immár 3x), hogy csiszolás, festés, legutóbb éppen tavaly nyáron. Akkor mondta is a faszi, hogy nem lesz tartós, cserélni kellene az ívet, de az eleje újrafényezése mellett nem fért bele a büdzsébe a vágás, hegesztés. Most viszont az következik, de nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar kiüt újra, eddig 1,5-2 évet kibírt így is, úgy is. -
tboldi
nagyúr
Benne van a pakliban, de eddig én is mindig csak tüneti kezelést kértem, tudtam, hogy előbb-utóbb nem fogom megúszni a rendes lakatolást.
Legalább mindenhol máshol teljesen rozsdamentes a kasztni - vagy csak nem derült rá még fény. Bár decemberben nem láttam semmi különöset, mikor utoljára voltam az aknában alatta.És ha megnyerem az Alfát, akkor meg nem is fog érdekelni.
Na jó, azért mégis.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
j.bravo #70539 üzenetére
Kezdem a legelején. Anyum Ypsilonja december 2-án összetört egy kiásnak hála, aki jó ötletnek gondolta az 50-nel érkező Lancia előtt alig pár méterrel balra kanyarodni, anyumnak nem volt ideje fékezni sem, gtk lett. Aztán január közepén vettünk neki egy Alfa MiTót*, amit egyelőre nem mert még vezetni, poszttraumás stressz vagy ilyesmi, illetve kissé fél is tőle, mert nem kicsit szedi jobban a talpacskáit, mint amihez szokott eddig. Úgyhogy van rá esély, hogy az enyém lesz. Nem titok, szívesen lecserélném a Jazz-t, de elvenni nem akarom tőle, inkább ő mondja ki, hogy vihetem.
*Apummal 2 nappal korábban elmentünk megnézni többet is, és 2-t is megfelelőnek találtunk, így visszamentünk anyummal együtt és hagytuk, hogy válasszon. Sikerült a legerősebbre rámutatnia, de őt a bordó bőrülés vonzotta, nem a 155 paci, a másikban csak fekete szövet lett volna.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
j.bravo #70544 üzenetére
A bal 1-ben egyáltalán nem szűkebb, a fejem fölött 3 ujjnyi hely marad mindkettőben, viszont a digóba könnyebben beszállok a 194 centimmel, több hely van a hosszú lábaimnak. A Jazz-ben muszáj a pedálok alá dugnom a jobb lábfejem, másképp nem tudom a kormány alatt átdugni a térdem, az Alfába megy trükközés nélkül is.
Hátul valszeg a Jazz a nyerő, de ott még nem ültem.Rp526:
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik