- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- iPhone topik
- Kivételesen olcsó Moto érkezik Európába
- Oppo Reno5 Z – fiatal még az idő
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Egy hét múlva mutatkozik be a Moto Razr 50 széria
ma A hivatalos előzetes a dátumot és a színpalettát is felfedte, összesen hét árnyalatban érkeznek az új Motorola kagylók.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #67771 üzenetére
EPC-ből keresd ki (most lényegtelen, hogy 1.2 vagy 1.4), aztán vegyél annak megfelelő Romixokat a Bárdinál.
-
tboldi
nagyúr
válasz
csabyka666 #67802 üzenetére
Ha be van nyomva a klíma, teljesen természetes, hogy kapcsolgat a kompresszor, ezzel időnként megemeli a fordulatszámot. A lakásban a hűtő sem megy folyamatosan.
-
tboldi
nagyúr
válasz
BigBlackDog #67823 üzenetére
Nalam kardinalis kerdes, hogy ki van-e kapcsolva, mert ha a 83 lobol eltunik ~10, az nem tul kellemes.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Dan-szan #67844 üzenetére
Mondjuk egy személyes szemrevételezés.
De minél pontosabban próbáld megfogalmazni, az nem mond sokat, hogy neked nem tetszik a hang. Milyen gyakran, pontosan mikor, hogyan hallod, kormánytekerés közben, vagy tartva az ívet, stb.
És ha ez megvan, akkor is csak tippelni lehet látatlanban.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz
Winner_hun #67860 üzenetére
Csaloka az atlag, mert az elso 9 eveben csupan kb. 18000 ment bele, a maradek 182000 km-t 2012 decembere ota sikerult osszegyujteni, ugyhogy nem lehetetlen.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #67876 üzenetére
Mit látsz te és hol?
Ha a 10gen-re gondolsz, szerintem qrva jól néz ki Sport Line-ban, kicsi szárnnyal.
11-es meg még nincs.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #67905 üzenetére
A Lancia is hasonló, sötétbarna metál kívül és világosabb barna/bézs belül.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz
tboy93 #68010 üzenetére
Az Ypsilonban is a hőmérsékletet tekerni kell (ráadásul kétzónás, duplán lehet), de azt hittem, egyértelmű lesz, hogy nem erre gondolok.
-
tboldi
nagyúr
válasz
tboy93 #68012 üzenetére
A klíma tökéletes.
Az elektromos dolgok közül egyedül a távirányítós zár nem megy, újra kell tanítani a kulcsot, ami nekem egyelőre még nem sikerült, de nem adom fel. Amúgy tipikus Fiat betegség, ahogy olvastam külföldi fórumokon, időnként elvesztik egymást, de újratanítás után egy darabig megint jó. 🤷♂️
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Bár Jazzem van, és az alapján írom a választ, de az említett Civic-kel párhuzamosan futott, szinte biztosra veszem, hogy egyes dolgok ugyanazok.
Direkt nem nyit, mármint nem képes nyitni zárt állapotban a kilinccsel. Ez ilyen.
Döglött zár funkció sincs, elég butácska a rendszer. (Bezzeg apum csóri WagonR-e is tudja.)Toronycsapágy: a lengéscsillapító-rugó páros kiszerelésével férsz hozzá, konkrétan a felső rugótányér és az egészet összefogó hatlapú anya között van, és erre még rá van cuppantva a gumi toronyszilent. [kép]
De nem erre tippelnék, ez kormányzás közben szokott ropogni.Én beburkoltam az aksit, mert why not?
Igazából a motor hőjétől próbálom védeni.A Jazz 7,9 liternél villantja fel a lámpát, gondolom, a Civic is hasonlóképp van.
Ha nem megfelelő a sebesség és a megtett távolság, akkor nem gyári gumiméret van az autón.
A fogyasztásmérő gyakorlatilag sosem pontos.
Pisztoly: egy fél centivel húzd kijjebb, nem kell teljesen tövig nyomni.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Na, épp most végeztem a beállítással, amióta összetörték, és kicseréltem mindkét fényszórót, még nem került rá sor, mert eddig mindig világosban közlekedtem.
Most pazar, belőttem egyformán az előírt lejtést, nem vakít egyáltalán, és látok is magam előtt.
Annak ellenére, hogy utángyártott Depo lámpák kerültek be, nem is olyan rossz a vetítési kép, annyival nem jobb a gyári, mint amennyivel többe kerül (29k vs 87k Ft/db).[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
AxBattler #68069 üzenetére
Alkatrészellátásban nincs hátrány, viszont a tekerős klíma mechanikája olykor-olykor szétugorhat, illetve a régebbi rádióban elég gyakran elromlik valami IC, 10-20k Ft-ért forrasztják újra.
A digitális klímás, újabb rádiós verziónak semmi ilyen baja.Továbbá az első 1-2 évben (2002-2004) volt valami hengerfejes probléma is, amit visszahívás keretében javítottak, facelift után biztosan nincs gond ezzel sem.
És a linkelt példány nem lehet ES, a hátsó ablakok nem elekromosak, illetve nincs benne ködfényszóró.
-
tboldi
nagyúr
válasz
JoolsNOS #68061 üzenetére
Tegnapelőtt elfelejtettem, de itt vagyok!
Először is kell egy hely, ahol teljesen sík a talaj, és szembe tudsz állni egy függőleges, egyenes fallal. Kimérsz mondjuk 5 métert a faltól merőlegesen (de lehet kevesebb vagy több is, én ennyire szoktam), megjelölöd a földön egy darabka maszkolószalaggal, majd a fallal szembe állsz az autóval úgy, hogy a jelölés a egy vonalban legyen a fényszóróban az izzószállal.
Itt 7,5 m szerepel, de tulajdonképpen majdnem mindegy.A fényszóró búrájának közepetáján látható 1-1 pici jelölés (kör, négyzet, vagy valami hasonló), ennek a magasságát mérd meg, és ugyanezt a magasságot ragaszd fel a falra 2 vízszintes csíkkal. A GD Jazz-nél 1,3%-os lejtés van előírva, ami azt jelenti hogy amekkora távolságra álltál, annak kiszámolod az 1,3%-át (5 m-nél ez 6,5 cm), és az előző lépésben felragaszott szalagok alá ennyivel ragasztasz még kettőt (azaz ha pl. 87 cm a magasság, akkor 80,5-re kell). Ha ez megvan, az előzőket le is szedheted akár. Vagy a két lépés össze is vonható, eleve csak a csökkentett magasságot méred fel.
Felkapcsolod a pilácsot, a szintező legyen 0-n, és célszerű a vezetőülésbe ültetni valakit, hogy úgy legyen beállítva, ahogy egyébként közlekednél. Motorháztető fel, hosszú csavarhúzó kézbe vesz, és ledugod a megfelelő helyen. Ehhez van néhány U alakú, kiálló pöcök, illetve az állítómotornál egy kis tölcsér, amik segítenek odavezetni a csavarhúzót. Nem nehéz mellé dugni, de érezni fogod, ha a helyére kerül, jobbra-balra fordítva kell lennie egy kis ellenállásnak. Aztán csavargatod a megfelelő irányba, amíg a vetített fény vízszintes része eléri a fali jelölést. Ezzel meg is van a függőleges tengely.
Csak szemléltetés, az értékek nem relevánsak.A vízszintes tengelyhez mérd meg mindkét fényszórón a korábbi búrajelölések távolságát, majd a falra ragassz fel 1-1 függőleges maszkolót ezzel a távolsággal úgy, hogy pontosan szemben legyen ezekkel. Az autó közepéhez (embléma, vagy az él a motorháztetőn) viszonyíthatsz, ha kell némi támpont. A fény töréspontjának kell ezekhez a függőleges csíkokhoz esniük, ahogy a fenti ábrán is szerepel, ezt a szomszédos tekerentyű csavargatásával tudod állítani. Ha jól dolgoztál, akkor előre-hátra gurulva párhuzamosnak kell maradnia a két lámpának, és nem szabad, hogy jobbra-balra mozduljon a fény töréspontja a fali jelölésektől.
Nagyjából ennyi, leírni több idő és energia volt, mint megcsinálni.
Persze szervizben műszerrel még egyszerűbb, csak legyen kompetens a személyzet.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
tucsok. #68101 üzenetére
Azok a fránya előítéletek...
Nem rád tukmálni akarom, csak megosztom, hogy mi 2 hónapja vettünk egy Ypsilont a 2 japán mellé, és imádjuk. Nem is gondoltam volna, hogy mennyi minden igényesebben meg van csinálva az olaszon, illetve mennyivel okosabb is az elektronikája, mint az én Hondámnak, pedig nagyjából párhuzamos időben futottak (2002-2008 vs 2003-2011).
-
tboldi
nagyúr
válasz
Kicsipampam #68186 üzenetére
Én egy modern és érzékenyebb common rail dízelbe nem öntenék mást, csak prémiumot.
szerk.: Mágus ajánlásával.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #68216 üzenetére
Nem azt írtam, hogy nem szabad simát tankolni, csak azt, hogy én wannabe autószerelő szemmel nézve mit tennék. Illetve teszek is az Ypsilonba, bár abban gyárilag nincs még DPF, de a befecskendezőrendszert is kényeztetik az adalékok. És a Shell-nél ugyanúgy 480 most a prémium gázolaj is, mint a puruttya, akkor meg pláne miért ne?
Ajánlottam volna dobot? Én miért nem emlékszem?
De ja, Walker vagy Bosal, bár mindkettő hamarabb tönkremegy, mint a gyári. You get what you pay for.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
lazac_ #68241 üzenetére
Mindenből.
Na, jó, az EGR-hez nekem is az egyik kicsi Ajusa lett, a másik gyári, ahogy neked is.
Én a Fékmesterről szoktam rendelni, bár nem tudom, van-e náluk készleten.Ellenőriztem, nem ír periodikus ellenőrzést vezláncra.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg