- Yettel topik
- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
- Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- uleFone Power
- Meater 2 Plus - medium rare
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Picit erősít a tempón az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5590-es, WHQL aláírással rendelkező csomag két új profilt is kínál.
-
Still Wakes The Deep - Befutottak az első értékelések
gp Alig egy nap múlva érkezik a játék, amely egyből elérhető lesz a Game Pass rendszerében.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
Felkerült a lemez, néhány észrevétel:
- A gyári műanyagot nem kell levenni, ha megtettem volna, sok más helyen nem lenne takarás, mint pl. a kerekek mögött;
- Az elülső csavarok tök könnyen a helyükre kerültek elölről, a lökhárító alsó rácsán keresztül, de a hátsókkal volt egy kis szívás - egyrészt a lemez és a bölcső lyukai nem fedik egymást tökéletesen, másrészt a mellékelt csavarok nem elég hosszúak, legalább fél centivel több kellene, hogy belekapjon az anyába, szerencsére találtam itthon megfelelő méretűeket helyettük;
- Hátul, a katalizátor két oldalán lévő műanyag elemek elülső füleire ráér a lemez, oda kell őket csíptetni alá;
- A két gumidugó túl nagy, túlságosan ellentartanak, ami szintén akadályoz a hátsó csavarok betekerésében, muszáj volt kivenni őket.Amúgy fasza, elégedett vagyok az eredménnyel. Képet nem lőttem, mert sok idő elment csavarkereséssel, és még össze is kellett pakolnom a garázsban, mielőtt hazaér anyum a WagonR-rel.
-
tboldi
nagyúr
válasz rothfb #64263 üzenetére
Az, méghozzá CC+. Igen, teljes mértékben elégedett vagyok, az én felhasználási módomhoz 100%-ig passzol ez a nyárias négy évszakos. Simán megvenném újra, ha arra kerülne sor.
Mondjuk a kavicsokat nagyon szereti gyűjtögetni, ahogy a képeken is látszik.
(#64262) j.bravo: A kormányt én is bebőröztettem, váltógombból meg az opcionálisan rendelhető fém került be. Könyöklőből próbálj gyárit vadászni, nem túl gyakori, de azért időnként felbukkan egy.
[link][ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Der neue
Trabant 601Honda Jazz[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Szerintem is egész jó, bár a GD utániak hátulja nekem mind túl lapos.
A hátsó ülések alja meg még mindig a GD-é a legszebb. Az újabbakon csak egyszerűen ki van lyukasztva a textil.Jó autónak tartom a Jazz valamennyi generációját, de még mindig nem érzem azt, hogy a GD-ről érdemes lenne újabbra váltani. Ha cserélnék, akkor biztosan más típust néznék.
Ez most kissé elfogultra sikerült.
(#64272) rothfb: Észre sem vettem, igazából csak a képeket lapoztam végig.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
tboldi most tudta meg, hogy
az ötöslottó heti várható főnyereményeitthon is lehet kapni 1:24-es Jazz makettet. -
tboldi
nagyúr
válasz Dan-szan #64300 üzenetére
Nem írnám le még egyszer azt, amit a többiek említettek, inkább csak azt, ami még eszembe jutott:
A WagonR-ünk azért nyikorgott hasonlóan random módon, mert egy korábbi fékszereléskor nem megfelelő pasztát használtak és a hőtől kiszáradt. Ahogy az úthibákon áthaladva picikét arrébb mozdultak a dolgok, kissé megragadt és rövid ideig hallatta magát, majd egy darabig csönd, aztán kezdődött újra. Szétszedve és újra megzsírozva megfelelő cuccal azóta is hibátlan.
Persze lehet akár valami egészen más is, nem csak a fék, de egy internetes fórumon keresztül nehéz bármi pontosat megállapítani.
.............................................................[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz zolynet #64330 üzenetére
👍
Vasárnap jól jött volna a WagonR-ben, egy kereszteződésben balra kanyarodva nyekegett az ívbelső kerék, ahogy nagyobb gázzal beslisszoltam két szembejövő között.
Egyébként néha rám tör, hogy kellene a Jazz-be is egy Quaife, de eddig még sosem sikerült meggyőznöm magam.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Audio upgrade.
Semmi extra, csak a gyári hangszórókat kiegészítettem egy pár magassugárzóval és hangváltóval. Kinyomoztam, hogy a gyári, opcionális darabot is ugyanígy kötötték be, úgyhogy gondoltam, why not?
Még a rögzítésen kell egy kicsit dolgozni, a kétoldalú ragasztó annyira nem tapad a rücsis műanyagra. -
tboldi
nagyúr
Amikor megkaptam a baleset után a kártérítésem, akkor még olcsóbbak voltak az új autók, pár év alatt marha sokat rájuk tettek. Akkor egy 1.5T Sport Plus-t asszem, 7,2-ért elhozhattam volna, most már legalább egy milkával drágább.
A másik jelölt Suzuki SX4 S-Cross 1.4T GLX meg 5,1 lett volna, most ugyanazt a konfigurációt 6 körül lehet megkapni.Aztán végül maradt a 2006-os Jazz, amíg anyagilag nem állok teljesen a saját lábamon, addig okosabb döntésnek tartom a régebbi, olcsóbb fenntartású autót választani. A fenti kettőre ha csak a kötelező biztosítást és a gépjárműadót nézzük, az is qrva drága, nem akarom a szüleimet jobban terhelni (annak ellenére, hogy szívesen segítenek).
Meg amúgy normál, nem pandémiás esetben sokat áll a vasútállomáson az autó, túlságosan félteném az újat otthagyni. A régivel is infarktust kapok, ha rányitják az ajtót, de azért kevésbé fáj.(#64340) Micsurin: Majd körbenézek a helyi barkácsboltban, egyelőre csak abból dolgoztam, ami van itthon.
Ez amúgy Schuller kétoldalú ragasztó, puha szivacsos. Leesni azért nem fog, de jobb lenne valami stabilabb megoldás. Nagyobb felületre (mint pl. a rendszámtábla) marha jó, de ilyen kis körömnyi darabon hagy némi kívánnivalót maga után.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz rothfb #64343 üzenetére
A Suzuki esetében szerintem az infláció kevésbé játszik szerepet, itthon gyártják, plusz a beszállítók jó része is magyar. Viszont került bele egy 48V-os mild hibridrendszer és egy részecskeszűrő hála a szigorúbb előírásoknak, ami már jobban indokolja a drágulást.
........................................................Más: Megoldottam a rögzítés problematikáját, egyszerűen a másik, nagyobb oldalukra fordítottam a magassugárzókat, így 1,5-2x akkora ragasztódarabot tudtam alájuk rakni. Most elég stabilan állnak, bár egy kicsit feljebb néznek, de nem tapasztalok különbséget hangban.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #64346 üzenetére
Nem azt írtam, hogy egyáltalán nincs rá hatással, hanem azt, hogy szerintem kevésbé.
Onnan gondolom, hogy a Suzukik átlagosan kisebb mértékben drágultak, mint más márkák típusai.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
Most már muszáj lesz beszerelnem a CD-váltót, mert a magassugárzók révén újra felfedeztem, hogy mennyivel szebben szólnak a lemezek, mint a telefon BT-n keresztül.
szerk.: Csak nem tudom, hova tegyem. A legesélyesebb a műszerfal alatt lenne a jobboldalon, de útban van a fűtés csöve. A csomagtartóba nem akarnám, mert ott szem előtt van.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Biztosan jó a hatásfoka ennek a klímahűtőnek.
-
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz hhenry #64491 üzenetére
Magassugárzót és AUX-csatit kiválóan tudok bekötni, mást még nem csináltam. Ha ezen kettő közül kell valamelyik, akkor tudok segíteni.
........................................Más: Még hogy a japán autó nem romlik el!
Az imént történt velem.szerk.: Lehet, hogy be kéne szerelni egy lecsapatót, hogy ne a fojtószelep fogja fel a visszavezetett trutymót. 🤔
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #64492 üzenetére
Ami még felmerült bennem, az az, hogy a K&N légszűrő bizonyára több mindent enged át, aminek egy része szintén lerakódhat a fojtószelepen, de ebben azért kételkednék. Egyrészt alig több, mint fél éve van bent, 3-4000 km-t került bele azóta, ez még nem olyan sok, hogy különösebb gondot okozzon, másrészt a keresések alapján úgy látom, annyira nem is ritka a P0638-as hiba a Jazzeknél, és valószínűleg a többség sima papírszűrőt használ, nem ilyet.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik