- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel topik
- iOS alkalmazások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Íme az új Android Auto!
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
orbano
félisten
válasz
Integra #25091 üzenetére
nem a klíma az egészségtelen, hanem 40 fokos kánikulában 18 fokot tartani a kocsiban. viszont nagy melegben tartósan vezetni életveszélyes. jobban csökken a koncentrációképességed, mint ha innál... értelmesen is lehet használni a légkondit, ha már egy kicsit csökken a hőmérséklet, és elviselhető marad a meleg, már jó.
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz
Integra #25097 üzenetére
ált. iskola tornatermében tartjuk a kickbox edzést, nyáron kánikulában este 40 fokban, fülledt levegőben, átlag 1.5 liter folyadékon párolgunk el a majd' 2 órás edzés alatt. de abban a fizikai/mentális kondícióban én senkit nem engednék a volán mögé
pedig jópáran elkennénk a szádat lehet
[ Szerkesztve ]
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz
zolynet #25359 üzenetére
fehér autóval sem látszol pl. erős napsütésben, világos aszfalton. kisebb eséllyel rohan ki elég egy figyelmetlen gyalogos/bicajos/kamionos. én is induláskor felkapcsolom mindig, sok volvo volt a családban, megszoktam. nem ezen fogok spórolni. rengetegszer volt már, hogy az utolsó pillanatban vettem csak észre a szürke aszfaltba beleolvasdó lopakodó, kivilágítatlan rüszüket. nem jó. főleg ha nekik van elsőbbségük
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz
zolynet #25371 üzenetére
Demagógia ON
És ha csak egy balesettel lenne kevesebb, amiben mondjuk pont a családod halna meg máskülönben? Megnézném amikor magyarázod a kórházban a hozzátartozóknak, akiknek a szeretteik ilyen balesetben haltak meg, hogy egy ilyen baleset elkerülése miatt nem lett volna értelme bevezetni a nappali fényt...
Demagógia OFFA vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz
zolynet #25373 üzenetére
verőfényes napsütésben jön a legjobban a világítás, mert nincs kontraszt, mivel mindent telít a nap fénye.
arról nem is beszélve hogy a sok marha esős időben, szürkületkor, hajnalban, stb. elfelejti felkapcsolni... így meg tuti nem felejted el soha.A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz
DeathAdder #25376 üzenetére
a 3-ik féklámpával is ez volt régen, pakolta fel mindenki mindenhova. ez ilyen, mindenki ettől várja, hogy audivá válik a tragacsa
nekem speciel tetszenek
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
-
orbano
félisten
válasz
Integra #25534 üzenetére
no igen, annyiért még nem vennének tőlük lóf*szt sem. majd ha visszaépítették az imázsukat. lehet azért ha ez tényleg jól sikerül és esetleg az NSX-szel is produkálnak valami értékelhetőt, akkor továbblépnek ebben a műfajban is. gyanítom ez a két fejlesztés azért bőven elég erőforrást elvisz a cégtől... meglátjuk, addig is kuporgatom tovább a pénzemet a régi NSX-re
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz
DeathAdder #25540 üzenetére
15 éve kevsébé voltak szigorúak a károsanyag-kibocsátási szabványok, nem véletlenül turbózik, meg villanymotorozik most minden gyártó
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz
DeathAdder #25577 üzenetére
gondolom abban kicsit masszívabbak az áttételek
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
hali!
tudtok megbízható, jó karosszériást pesten?
köszi
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
-
orbano
félisten
válasz
Winner_hun #26502 üzenetére
motorgenerállal nem lesz új hengerfejed komplett vezérléssel
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
Hehe. A Car you can trust
[link] ha még nem láttátok volna
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz
zolynet #26952 üzenetére
ok, hogy nem pattog, akkor nem kell ilyen peres gumit venni. de így pár szezon alatt szétkoptatod. arról nem is beszélve hogy a tapadása is más, másképp kapja a gumi a terhelést, mert teljesen más a profilja az úton, máshogy zajlik az erőátvitel. nem véletlenül tervezték úgy a mérnökök a gumikat, ahogy....
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz
zolynet #26969 üzenetére
na várjál, induljunk ki abból, hogy egy rendes gumi 100k fölötti futásra jó, és elvagy vele vagy 8 évet
te két szezon alatt mentél vele annyit, amennyit más fél szezon alatt. ez referenciának még kevéske
kormányreakciód egyébként hogy változik? nekem ilyen durva nyomáscsökkenésnél már érezni, hogy húz vissza, és nyúlik az egész, mint a franc. persze nekem csak sz*r michelinem van
de a világért sem szeretnélek kioktatni vagy ilyesmi, csak ne csodálkozz, ha az emberek furcsán néznek rád az infó hallatán[ Szerkesztve ]
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz
runner 125 #26980 üzenetére
ilyen terepen többé-kevésbé elmegyek a civikkel is nyári gumival
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz
runner 125 #26986 üzenetére
azért meglepődnél, ha látnád mit produkálok vele havon
ahhoz képest amit ez az SUV tud, nem egy hasraesés, nem igazán támasztja alá, hogy húdejó lenne terepre.
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
jajjmá ne ilyen szarokat. udimension element belemegy és bivajul szól. menj el Gulácsi Zolihoz (gulacsigalery.hu), ő szerelte többek között az én szivikemet, wierráét is, tudja mi való bele, lerendeled, pikkpakk bele is teszi szépen mdf karikával.
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
-
orbano
félisten
-
orbano
félisten
-
orbano
félisten
válasz
runner 125 #27173 üzenetére
neeeeeee, ez már tényleg a mese kategória
szurkolunk!
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz
Integra #27284 üzenetére
nekünk az uazos, nívás, l200/300, pajeros landcuiseres, samuraios vitaras tapasztalatok a keskeny gumit részesítik előnyben terepen a nagyobb nyomás miatt a család összes tagjánál. mondjuk tesóm is régen elég komolyan terepezett hegyen, illetve bátyám/faterom meg sokat szívott a felszántot, felázott belvizes kiskunságon (peca
), ott mindig jobban jött a keskeny gumi, ennél enyhébb körülmények között nem tudom kijön-e bármiféle difi, illetve a hóra/latyakra én sem mernék megesküdni. majd következő téligumiváltásnál meglátjuk, mert lehet visszacserélem a 175-öst 185-ösre. bár fogyasztásban meg mindenképpen jobban szerepelt a virsli, fél liter előnyöm volt a nyárihoz képest
mondjuk a nyári eleve jobban is tapad.
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
valaki elküldené nekem Imi elérhetőségeit? Telefon és e-mail szerver is cserélve lett, úgyhogy hoppon vagyok
köszi
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz
runner 125 #27697 üzenetére
ilyeneket Szakáll készít olcsón, szépen, nekem is volt ez a megoldás civicben, senkinek nem tűnt fel, hogy nem gyári, a mélyközéppel egyetemben
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz
Integra #27699 üzenetére
nem nehezebb és egyáltalán nem kevésbé hatékony. itthon az EB-re szánt 8 milliós rendszerbe sem tesznek dynamatot. egy ordenáré átverés a marketingrizsájuk, pont ugyanolyan kutyaközönséges bitumen elasztomert használnak, mint a többi gyártó. ezek épületgépészetben ezer éve bevált anyagok (beleértve a dynalinert is), egyik gyártó sem fejlesztett semmi újat. a dynamat hozzáadott értéke az a felirat az öntapadós fólia hátulján, a doboz, és a marketing.
egyébként STP-t, vagy soudabandot érdemes használni. utóbbi vékonyabb, több rétegben kell felvinni, ami kicsit több meló, de a kényes, zegzugos részeken viszont jobb, mert könnyebben alakítható, illetve kevesebb kell, mert nem kell mindenhova 3 rétegben felvinni, elég 2, vagy 1 réteg a kisebb, nem annyira összefüggő felületekre, ami talán jobb is, mert kevesebb térfogat veszik el az ajtóból, ami jót tehet a hangszóró hangjának (lehet elrontani azzal ajtót, hogy túl sok szigetelést raknak bele).A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Diablo IV
- Star Wars rajongók
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Melyik tápegységet vegyem?
- PHP programozás
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Ukrajnai háború
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel topik
- További aktív témák...