Hirdetés
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
orbano
félisten
Nem honda ugyan, de akit ilyen érdekel, kiváló vétel. Nyuggertulaj, első autó volt, az a 40-nel száguldós típus, javarészt garázsban tartva: [link]
A vér nem válik VAZZE!™
-
-
orbano
félisten
válasz DroneZ^ #18026 üzenetére
évi 100-200 rámegy a javításokra, szervizelésre, djíakra. és akkor még nem mentél vele.
lehet nem én vagyok a legszerencsésebb krapek, bár egy nagyon jó állapotú kocsit fogtam ki, de ízelítőül a kevesebb mint kétéves együttlétünkből:
-egyből az elején féltengelyszimering csre, ha már ott voltunk kuplung is, plusz a kötelező szervíz: 100e
-következő évben alváz-és üregvédelem, rothadó sárvédőível, plusz a lököst leboxlták, javítani kellett: 100-150e
-futómű (semmi extra, csak a magyar utak, ugye kopik a lelkem): eddig úgy 60k, de még egyszer ennyi lesz nemsokára.
-téligumi 60k
-nyárigumi 70k (a felnit nem számolom mert az luxus)
-szélvédő, mert nem vizsgáztatták le aragasztott repedéssel: 25k
-vizsgáztatás, ZK, mittomén 25k körül lehetett
-futóműállítások, volt eddig vagy 3-4, kényes vagyok erre, darabonként 3-5e
eddig ennyi, de majd jön 1-2 éven belül a futómű többi része (gátlók főleg, illetve fékek)pedig tényleg jó állapotú autót vettem, azóta sem derült ki semmi rejtett hibája ,egyszerűen cask öregszik.
[ Szerkesztve ]
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz !Overdose! #18041 üzenetére
ezt a harmadik autós baromságot én sem értem túlzottan. még egy intiről, vagy nsxről elhiszem, na de egy civic...
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Krisinto #18274 üzenetére
összeszedsz 4-600e forintot, abból mondjuk 100e az átírás, a kötelező első részlete, az alap szervizelés (olaj, szűrők, vmszíj). Aztán biztosan lesz olyan dolog, amit az leső hónapokban meg kell a kocsin csinálni, főleg ha öregebb kocsit veszel, szóval arra sem árt rászánni valamit. Mondjuk ha havi 25-30-at félre tudsz tenni a kocsira, akkor az utána talán elég lesz arra is, hogy fenntartsd. De ennyi minimum kell szerintem.
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Winner_hun #18389 üzenetére
neeem, már előtte is alacsony volt, csak aztán elfelejtettem a dolgot
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Winner_hun #18409 üzenetére
tegnap kipróbáltam pont ezt a gokartozás dolgot egész baba. kérdezz rám, ha nincs ember. bár a köv hétfő asszem pont nem jó mert balatonon leszek.
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Winner_hun #18416 üzenetére
amúgy Honda fűnyírómotoros gépekkel toltuk
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Napfénysüti #18438 üzenetére
olyannak néz ki, mint amire vigyázott a gazádja. meg kell nézni.
mit értes "'94-'00 szériák" alatt?A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Napfénysüti #18440 üzenetére
5gen: 92-95-ig, vékonyabb csíklámpás.
6gen: 96-00 (99-ben facelift), a japán békalámpás, az angol civic meg olyan mint amit linkeltél.amúgy wikipedia, honda civic és máris lesz infód. sőt keress rá a honda d engine-re ott a motorfajtákról is kapsz infót ha érdekelnek.
[ Szerkesztve ]
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Napfénysüti #18442 üzenetére
nyilván a 6gen újabb, komfortosabb. én speciel 1.5iLS-t néznék, az a legjobb ár/érték arányú, leggazdaságosabb cucc
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Napfénysüti #18444 üzenetére
békalámpásat tessék
wierra: mondjuk nem biztos, hogy egy 260e kilóméteres, seggig ültetett példány a legmegfelelőbb 160e km körül érdemes nézni, az még reális.
[ Szerkesztve ]
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Napfénysüti #18447 üzenetére
ha tutit akarsz és 3 ajtóst, itt van Xc kocsija. Annyi a nem gyári benne, hogy rá van ragasztva a kocsi értékével vetekedő mennyiségű Dynamat Extreme
Amúgy szép az a békalámpa, csak meg kell szokni. Én is idegenkedtem tőle az elején, 5gen párti voltam, de mostanra teljes a szerelemA vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz wierra #18480 üzenetére
nem arra kitalált? miértenem? előbb volt az égéstérben etanol, mint benya. raádásul a gáz ugyancsak fosszilis anyaghordozó, így npveled vele a CO2-t, míg a bioetanollal nem.
Winner_hun: azért fajlagosan ég így is kevesebb +CO2-vel jár a bioetanol, mint a finomított kőolaj.
kéne egy CRZ olcsónA vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz wierra #18492 üzenetére
-igen, szeretik a növények, de nekik pont elég az, ami van. a többi azért van a föld alatt, mert ott van jó helyen, nem kell azt elővenni és elégetni. annyi növényünk nincs. pláne most, hogy dögledeznek mindenhol.
-akkora oktánszám különbség nincs, alapból elbír vele az ECU, de übergazdaságos valóban csak az átalakítás után lesz
-nem károsít semmit sem, ez is kipróbált dolog már elég régóta. a benyaszűrő, ahog előttem is írták azért kell, mert az etanol felszedi a vizet és az abban oldott szmötyit a tank aljáról, nem úgy, mint a benzin (ezért fontos csak kis lépésekben átállni, hogy ne egyszerre rohanjon neki a szűrőnek a sz*r).
-lehet amúgy meg nem térül meg, de legalább egy környezetbarátabb üzemanyagot támogatok.mondjuk még halogatom az átállást, de előbb-utóbb sor kerül rá szerintem. legalábbis kipróbálom.
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
-
orbano
félisten
válasz Napfénysüti #18504 üzenetére
De leginkább a Honda találta el azt az autót
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
-
orbano
félisten
ha nem vad kapitalizmusban élnénk, az autógyáraknak bőven lenne energiájuk merőben új dolgokat tervezni. de a mostani rendszerben csak a túlélésért való küzdelemre telik. szóval nem kell itt ilyen kisstílű konspirációt sejteni, ez annál sokkal nagyobb méretekben működik "jól"
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz CurrentValue #18635 üzenetére
piggy-back cuccal is meg tudják oldani lehet. de 2 a 2 rom közötti váltás sem épp tartozk a modern mikroeletronika nagy kihívásai közé
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik