- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Csak 2025-ben érkezik a Little Nightmares III
gp A sokak által várt folytatás sajnos nem fog idén megjelenni, kicsit tovább kell rá várnunk.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
anjani182
őstag
válasz Napfénysüti #22819 üzenetére
Jajj, azt láttam, kinn volt a tesztvezetéseken...
Hát fene tudja amúgy, alapnak viszont kiváló gépek, angol fórumokat szoktam nézegetni, jópár cég szakosodott Hondákra, turbo ott alap a benyásokra, CRZ-t is szénné húzták meg ilyenek...itt mondjuk nincs is pénz ilyenekre.
De azért mondom, hogy odakinn jól megcsinálgatják őket!
MOD: Afrikába van egy tuningos R, odaken a széria legújabb GTR-nak (legalábbis egyenesben)
Jóó, nyilván nekem a GTR kéne, mert összekerekes meg stb, de akkor is, valami 450LE-t hoztak ki a 8gen R-ből.
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
anjani182
őstag
válasz Winner_hun #22846 üzenetére
Nem sietted el... Én úgy vagyok vele hadd kopjon a téli is, úgyis hamarabb érik el, mint amennyit járok vele.
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
anjani182
őstag
válasz Integra #22868 üzenetére
Kell rá rendes felni, ültetés, sötétítés, kerékjárati íveket színre fújatni meg szárny, meg a carbon beütéses hátsó szoknya, ennyi...
Mintha nem ugyanez lett volna a 8gennél?! De...ezeket kívánja ez a kocsi is!
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
anjani182
őstag
válasz Winner_hun #22908 üzenetére
Jó sok, nekem 11.5k + adó...és 1.8 Hondával kezdtem 2,5 éve...indultam 77k-ról
Forever and ever, let's make this last forever.
-
anjani182
őstag
De rég jártam erre.
Nekem is van direkt szűrőm, hogy a téma közepébe vágjak. K&N 57i kit, 8G-hez való. Már kezdetektől benne volt a kocsiban, úgy hordtam a garis szervizekre is. Úgy voltam vele, hogy a 3. alkalommal visszahozza a 3db garis szervizes gyári papírszűrő árát. (külföldről rendeltem, akkor volt 25e ft az egész kit).
Ezen felül amit vettem a kocsira/ba, az egyik sem gagyi, de nem giga mega tuning volt a cél, hanem hogy úgy nézzen ki, mint egy R.
BlackSoul, amaz fórumon írogatsz még?
Forever and ever, let's make this last forever.
-
anjani182
őstag
válasz DeathAdder #26262 üzenetére
Ültetve van 30mm-el, de itt a balcsis nyaralás miatt még jobban, tele a puttony Jó lenne, ha alapból ilyen lenne...
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
anjani182
őstag
válasz Winner_hun #26264 üzenetére
Ez kérlek szépen racsing vonóhorog/szem Angol fórumon láttam meg, hogy dizájnolják vele a kocsit, szerintem dob még 1-et a hátulján "Sokan" még az elsőt is becsavarják utcára, mármint az ilyen racsing változatot...
Eredetileg arra lenne, hogy verseny pályákon kötelező az első hátsó vonószem, ha meglátogatod a sóderágyat, azért ez csak könnyebben hozzáférhető....
MOD: meg még arra jó, hogy mindenki kérdezgeti, hogy mi az
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
anjani182
őstag
válasz Integra #26269 üzenetére
Persze, Gyöngyösről feljárogatok mi? Hagyjál már, életembe nem voltam még lacházán se, pont ilyen helyekre vágyok!
Magyar fórumon biztos nem terjed...mert nekem van egyedül 8G-sek közül. CRX-re meg nem járok
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
anjani182
őstag
válasz Integra #26271 üzenetére
Attól mert valaki S-Line-t/M-Packet-et vesz az Audijába/BMW-jébe az becsapja magát?
Ez minden csak nem majmolás, egyrészt jobban néz ki a kocsi, másrészt kap ültetést, feszesebb futóművet, kormányzást, peresebb gumit/felnit stb. Senki nem mondta, hogy attól M-es lesz a kocsija! De miért ne akarna valaki egy A4 kombihoz vagy 3-as Touringhoz egy ilyen kis patent csomagot? Mégiscsak dob a kocsin...a 184 lóerős BMW-k meg a 170-190Le-s Audik lassan legyorsulják a Type-R-t is És kályhák!
Forever and ever, let's make this last forever.
-
anjani182
őstag
válasz DeathAdder #26276 üzenetére
Csak azt mondom, hogy felveszi vele a versenyt (így értettem)....relatív a többi, mert most nem arról van szó, hogy x forintért melyik az erősebb. Mert persze, kis pénzből is lehet venni erős kocsit.
Ez kb. olyan, mint az a video a neten, amikor a nemtudom hanyas golf legyorsulja a lambo-t... Nem abból áll egy kocsi, hogy hány lóerős és hogy gyorsul egyenesben.
Integra: bocsi, hogy "csak" angolul tudok ki nem tojja le hogy írják, nem ez a lényeg!
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
anjani182
őstag
válasz Integra #26278 üzenetére
Amúgy nem tudom milyen autóid vannak, de én egyáltalán nem tartom nagyra az első kerekes autókat, ha már kanyarvadászatról van szó. Neten meg főleg nem ezzel kellene huszárkodni olyan fórumban, ahol az autók átlagértéke 1-2M Ft..
Szerintem pár milióból még egy 10 éves 350Z is racionálisabb, esetleg Impreza, EVO (ha már erő, meg kanyarvadászatról beszélünk), mint bármilyen Honda...
Meg aztán hol kanyarogsz a kocsiddal? Évente 2x kimész pályanapra meg letolod a papókákat az úton? Erre kell szívó, első kerekes Honda?
Forever and ever, let's make this last forever.
-
anjani182
őstag
válasz DeathAdder #26284 üzenetére
Értelek, én ritkán pályázok, de ott sem szoktam 140-150-nél többel menni, meg gondolom nem is ez a mindennapos, inkább a 90-100-as tempo
Forever and ever, let's make this last forever.
-
anjani182
őstag
válasz Winner_hun #26302 üzenetére
A magyar 8G fórumon nem terjed, se a 8G kocsikon, ezt mondtam, vagyis akartam mondani. Tehát én nem majmolok senkit, külföldi fórumba láttam meg ezt a dolgot.
Elkértem a pontos méreteket, fotókat, gépészmérnök ismerős CAD-ben megtervezte, plazma vágóval kivágattam, és elvittem lefestetni Milano Red színre. A 2db jött ki 3e Ft körül.
Forever and ever, let's make this last forever.
-
anjani182
őstag
8G 3D-ről tudok nyilatkozni, bár betegségei mint az 5D-nek.
Motor dinamikus 1-2 személlyel! Klímával nyáron, pályán, megpakolva halál kategória az üres állapotához képest. (szívó ugyebár) 180-185cm felett az első ülés legalacsonyabb állása is magas lehet egyeseknek. Csomagtartóm valami 405L körüli + 80L a mankó kerék kiszerelésével. Eddig amik voltak babakocsik, meg táskák mindig befértek! Fényezése az mintha nem is lenne, vékony a festékréteg. A Type-S az utat nagyon jól fekszi, konkurenciához képest biztosan! Direkt a kormányzása, 2,2 fordulat kopptól-koppig. Visszajelzése kiváló, nincs agyonszervózva, mint a Corollák stb. Rugózás, mint olyan nem létezik gyári állapotban sem. Fogyija nekem 7-7.5L, kevés várossal. Olajat nem eszi. Vidékre hosszú úton 70-80-90-el eljársz 5,5-6-al is! (az utak állapota miatt nem lehet veretni, ilyenkor meghálálja a fogyi).
Típus hibái, amik nekem is előjöttek:
- váltó hidegen néha akad 1-ből 2-be. Kemény váltásnál 2-ből 3-ba úgy a kettő közé rakod, hogy kb. bármikor megeshet, nem akarja venni mindig.
- jobb hátsó fék beragadt, betétet szétette (gyári betét csere 13.000 Ft volt munkadíjjal)
- tükör behúzó elektronika behalt (DIY módon javítva, filléres kondi megy ki benne, szétreped)
- kuplungot kenni kell rendszeresen valamiféle zsírral (gariban cserélve m.henger+pedál kompletten, de az egész széria sz*r, idő után előjön ha elhanyagolod, jellemezően a 100-150e km-es kocsikban a műa. kuplungpersely, mint olyan megszűnt létezni, vas a vason van csak.)
- a plexi és a középkonzol télen néha zörög
- néha nem nyit a kp. zár, valami oknál fogva ilyenkor a csomagtartó nyitóját meg kell nyomni (jellemzően akkor fordul elő, pl. amikor interferencia? lehet a közelben, pl. nagyon sok autó a parkolóban, benzinkúton, ezt vettem észre, arra gondolni sem merek, hogy éppen a léptetőkódot húzzák le a kulcsról )
- ha sokáig nincs mosva a kocsi, akkor az első lengéscsillapító porvédői alá bemegy a kosz, és parkolásnál nyikorgó hangokat ad
+1
- kilincs hajlamos kiszakadni "tokostól" (nekem ilyen még nem volt, de jobb erre is készülni!!!)Mindezek ellenére jó kocsi, én újonnan vettem! Lassan 5 éves, de a fékes malőrt kivéve, csak az olajat öntöm bele, 1-2 szűrő csere és futóműállítás. Semmi nagy költség! De többé nem vennék ilyet, sőt Hondát sem. Következőleg használt autóban gondolkoznék, vagy egy 2009 utáni Priust vennék, vagy egy kombi de prémiumabb autót, pl. 2009 utáni A4 Avant dízel. Remélem segítettem!
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
anjani182
őstag
válasz DeathAdder #26364 üzenetére
Odaírtam, hogy ennek ellenére jó autó! A kategóriában nem sok autóról tudom elmondani, hogy szinte sínen húz, atomstabil, a szelet meg sem érzi, nagyon direkt kormányzás, jó kanyarsebesség, nagy csomagtér, 400L felett nem igen van alsó-közepes autó. A futómű is jó, ha jó az út
Hidd el, hogy a hibák azért nem mindennaposak, és tényleg kritikus szemmel nézve írtam!
MOD: a céges Corollámról is írhatnék legalább ennyit....
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
anjani182
őstag
válasz DeathAdder #26367 üzenetére
Ha "lassan" váltasz nincs gond. Normál körülmények között ez nem jön elő!
(csak ha átmész racsingbe, meg hát kérdés ki milyen gyorsan vált, én azért adom neki ha úgy van, nyilván nem erre lett tervezve, de ha vígasztal a céges Corolláé még sz*rabb, az se bírja a kemény váltásokat)
A többi hiba meg ráfogható az UFO dizájnra, (műszerfal, kilincs stb.) A Corolla kilincse nyilván ezerszer jobb, nem nyikorog a kallantyú rugója, nincs olyan érzete, hogy mingyá kiszakad
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
anjani182
őstag
válasz !Overdose! #26372 üzenetére
Aha, egész jól hangzik, most nézem, arra emlékeztem, hogy 2.0
Forever and ever, let's make this last forever.
-
anjani182
őstag
válasz Integra #26429 üzenetére
Nekem a 4,5 éves Hondán Goodyear Ultra Grip Performance van, 3 év alatt tök rideggé vált, télen relatíve nagy sebességnél már éreztem tavaly is, hogy havas úton a kocsi egyenes futása hagy maga után kívánnivalót.
Pont az évben került fel a cégesre a zsír új UG8, hát ég és föld volt a kettő, azon nem éreztem bizonytalanságot....mindezt összefoglalva, első a jó gumi(nak kellene lennie). 3 évente szinte tényleg kukának kellene lennie.
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
anjani182
őstag
válasz DeathAdder #26462 üzenetére
És ez: [link]
Majdnemhogy hulladék anyagból (is) készül(het) és óránként akár több 100-at ki tud vágni egy jó gép....
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
anjani182
őstag
válasz xcbiker #27669 üzenetére
Szia itt is!
Hát...rég néztem már rá 5D-re, alapból nem olyan szép, ez tényleg öreg üres változat, de jó alap, dolgozni kell rajta, vágj bele a módosításokba...
Első körben a city packot vagy mit dobnám le róla, lefényeztetném a sárvédőíveket, vennék rá egy rácsos S/R hűtőmaszkot, hátsó szárnyat, kis ültetés, másik felni kisebb ET-vel, sötétítés, a sárga két hátsó lámpát is kidobnám...stb.
De ez csak az én véleményem
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
anjani182
őstag
válasz xcbiker #27731 üzenetére
Nekem a Type-R szárny gyári, és nem, nem ment fel könnyen, ezt ragasztani és fúrni kell!!! A csomagtér ajtót ha felnyitod mindkét oldalon látsz 2-2 fekete csavart. Az egyik pár helyett meg kell venni a Type-R csomagtér csavarokat és azon át meg kell fúrni a plexit és ez a hosszabb csavar húzza oda a szárnyat a kasztnihoz, középen van ragasztva, a gyári szárny amúgy nem b*ssza a kocsit, körben hab/gumikéder van végigvezetve rajta, és úgy fekszik fel.
Tudomásom szerint rajtam kívül még senki nem fúratta meg a plexit (félnek hogy megreped, beázik stb.), bár nem sok eredeti van a kocsikon, a lengyel üvegszálasat veszik 20-25 ezrekért..én a gyárit sz*ré-húgyé vettem, Angliából WTCC kocsikról dobták le ezeket annak idején, E-bayen hozzá lehetett jutni 35-40e + postáért, 4-5 db-ot is hirdettek egyszerre valahol 55-be állt meg fényezéssel (fehér volt). Akkori Honda ára volt 190e + ÁFA, fényezve...
Ja, ezt leszámítva 1-1-ben felment
Amúgy a lengyel replika nem is úgy néz ki, meg csak bő szélvédő ragasztóval lehet felrakni, nincs más mód.
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
anjani182
őstag
válasz xcbiker #27801 üzenetére
Más hűtőmaszk, belül sötétebb szürkével fújt műanyagok, USB csatlakozás, más üléskárpit, a lakkfekete műszerfalbetét eltűnt, új felnik, fehér hátsó index búra.
Belsőségekről nem tudok...ugyanolyan szar mindnek a kuplungja, ezt bizton mondom, ezen biztos nem javítottak
Forever and ever, let's make this last forever.
-
anjani182
őstag
Tegnap összefutottunk xcbiker-rel
Forever and ever, let's make this last forever.
-
anjani182
őstag
A.Z Májstertájle...
Elárulom, hogy az Unix saját márkás terméke, elnevezése onnan jön, hogy Antal Zombori az Unix ügyvezetője...
Körül-belül Hunoil szint, de tartok tőle, hogy a Hunoil is ez
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
anjani182
őstag
válasz tboy93 #28214 üzenetére
Valamilyen szinten egyet értek, én is pont beszéltem xcbikerrel, hogy sz*ré-húgyé én se adnám az enyémet, inkább rohadjon meg rajtam, nem azért lesz eladó ha eladó lesz, mert kenyérre kell a pénz...
Bár ő a 8.genjét pont sz*ré-húgyé vette
Forever and ever, let's make this last forever.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen