Hirdetés
- Apple Watch
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hihetetlenül erősnek ígérkezik az S25 Ultra
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Apple iPhone SE (3. generáció) - szélsebes múltidézés
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- VoLTE/VoWiFi
Hirdetés
-
Hihetetlenül erősnek ígérkezik az S25 Ultra
ma Tovább javultak a teljesítménypontszámok, az órajelek már-már gyanúsak.
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
ph Három Hall-effektusos kapcsolóval megpakolt jószággal gyarapodott a cég portfóliója, és az egyik vezetékmentes.
-
Mobilarena
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Unicredit partner aktív zero számlanyitás tapasztalatok
* BM regisztráció - sima
* Hívtak még az nap - sima
* UC regisztráció ment, voltak fura kérdések (mire használom majd, milyen típusú és mennyi beérkező lesz a számlán stb…) - ez is legyen még sima
* este csináltam, nem tudtam azonnal videó azonosításra menni - sima
* folytatás (macos, safari, desktop gép) írja be a kódot, beírtam, írja be a kódot (smsben érkezik megint), beírtam… 7. után meguntam
* telefon, hogy segítsenek… hibajegy felvéve - sima
* közben kipróbáltam telefonon (iOS, safari), elindult gond nélkül - sima
* létrejön a videó beszélgetés véletlen felmutattam a lakcímkártyám vonalkódos részét, kezdjük előröl - sima (én voltam a hibás)
* újrakezdésnél rengeteg kötelező hallgatás és beleegyezés van, sokáig tart - sima ez ilyen
* a beszélgetés egy pontján kérdezi a hölgy, akkor most mire fogom használni, mert többet jelöltem be és azt is, hogy vállakozó vagyok… igen, kérdi áfakörös, mondom nem… (EV), akkor miért jelöltem be? Tessék? Eszembe nem jutott volna válaszolni, ha nem lett volna kötelező, ráadásul jövőbeli dolgokról szól, amiről kijelentem, hogy a valóságnak megfelel…??? - kezdtem mérges lenni
* végül megértettük egymást, minden rendben ment, értékeltem - sima
* beszélgetés elején jelezte, hogy akadozik a vonal… mondom itt minden rendben, jól láttam jól értettem, mondta rendben, majd szól ha nem lesz jó - sima, végül minden jól ment, nem szólt
* hívnak délután, hogy akkor mi is a baj, mi nem megy… megoldódott már azóta, de elmeséltem, hogy mi nem ment (macos, safari, desktop), pedig kellett volna volt a válasz… - sima mát megoldódott
* hívnak megint, hogy a videó minőség nem volt megfelelő, így nem tudják megnyitni a számlát… elmondom, hogy minden rendben ment, de akkor sem - kezdjem előről
* vissza a BM linkre, megint újra kitölt mindent, megint nem tudtam befejezni, mert már este volt
* másnap az össze desktop böngészőbe próbáltam folytatni (sehol nem ment | macos: safari, firefox, chrome | windows: firefox, chrome )
* telefonon sikerült megint, itt minden alkalommal és még az értékelésbe is beleírtam, hogy láttam, hallottam mindent, szuper volt a minőség - “sima” volt, lett végül számlámA limiteket hol tudom módosítani, mert kaptam rá pénzt, de nem tudok 1000 forintnál többet utalni?
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Sziasztok!
Megjött az UC kártyám. Hozzáadtam AP-hez és aktiváltak automatikusan egy sms szolgáltatást. Ez mit jelent pontosan és mennyibe kerül?
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Sziasztok! Most kaptam üzenetet, hogy lejár a CIB bm számlám kedvezménye. Működik még az a mód, hogy lezárom a számlát és jövőre nyitok egy újat ugyan úgy BM kedvezménnyel
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz sifarr #26485 üzenetére
Hálás köszönet mindenkinek
Megszüntettem elvileg. Kártyát intézték a számla megszüntetèse előtt a helyszínen, kvázi egyszerre. Nem kérdezték, hogy miért, de valahogy szóba jött, hogy BM kedvezmény miatt kell… már mindent értek volt a válasz
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz sifarr #26498 üzenetére
Azt gondolom, hogy direkt hagyták nyitva a kiskaput, hogy tudják monitorozni valahogy, hogy hány embert érint a dolog, akik hajlandóak ennyi munkát bele tenni. Aki meg nem, az nekik nettó haszon. Gyanítom nem érjük el a kritikus tömeget
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Most nézem ezt a csomagot. Még 30K-t is adnak mellé. Mitől függ, hogy a jövedelem jóváírás-e, illetve hogyan ellenőrzik
Lehet áttenném oda a fizumat, ha máshogy nem megy, aztán amint megjön az értesítés már megy is át a Raiffhoz.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz INGJOKE #28643 üzenetére
Kifejezetten kitérnek arra, hogy "fizetésnek" kell lennie (bármit is jelentsen ez). Nekem már lényegtelen, mert átirányítottam oda a fizumat, így kapok róla értesítést (miután csodálkoztam, hogy nem kaptam és beállítottam).
Raiffnak meg mindegy, szóval marad az a base számla.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Sziasztok!
CIB (bm) eco vagy Unicredit BM vagy Erste BM priv 2.0 számlákra automatába fizethetek be KP-t "ingyen", tehát bármilyen levonás nélkülA kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Erste BM miért vont le “Díj / Terhelési tranzakciók után” díjat
Továbbá miért vont le még erre is “Díj / Eseti forint átutalás bankon kívül - elektronikus”
Mobil appból utaltam összesen 2db alkalommal ~1M értékben. Teljesítettem a fizu feltételt is…
Nyilván felhívom majd őket, csak érdekelt a dolog, hátha más is járt már így.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz INGJOKE #29154 üzenetére
Kicsit döcögős az eleje...
Vontak eseti átutalás és tranzakcióra díjat, továbbá vontak kamatot is tévesen (ezt elismerték az alkalmazásban történt levelezésben (telefonos ügyfélszolgálat katasztrófa..)).
Fenti dolgokat az alábbi módon írták jóvá:
Eseti átutalás: 2x
Tranzakció: 1x
Kamat: - (sehogy[ Szerkesztve ]
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz bopeti98 #29465 üzenetére
Valakinek a csekkjeit (sárga) befizeted vele ingyen a postán (40 darabjával rolnizni kell és egy nyilatkozatot is ki kell tölteni) megkéred ezt a valakit, hogy az ellenértékét utalja át a számládra.
Családban mindenki ingyen utal, így már több ezer darab 200-ast váltottam már így be számlapénzre (egy időben gyűjtöttem őket)
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Sziasztok!
Felmerült a családban, ha valami váratlan ok folytán elhaláloznék, akkor az összes folyószámla (CIB, UC, Erste, Raiff, KH) az én nevemen van. Hogyan fér ilyenkor a családom hozzá az anyagiakhoz.
Annyit találtam, hogy haláleseti kedvezményezette(ke)t lehet megadni. Ebben az esetben kifizeti a bank személyesen a bankfiókban azonosítás után kp, vagy elutalja a számlaegyenleg pozitív részét. Nyilván kondíciós lista alapján.
Van rá valami okos megoldás, hogy még a pénzintézet nem értesült a halál híréről, addig a halott belépési adatait ismerve elutalja magának a pénztA kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Nem akartam ekkora “bajt” okozni a kérdésemmel. Ezzel együtt örülök, hogy mindenki álláspontját megismerhettem. Így ennek fényében a rendelkező beállíttatása mellett döntök. Ha azt mondjátok a külföldi bankhoz közjegyző nem tud hozzáférni, akkor a digitális adataim félre lesznek téve erre az esetre, azzal nem foglalkozom.
Jelenleg egy örökösöm van, aki kiskorú, így amúgy is a feleségem (örökös édesanyja) kapja a “vagyont”. Igazából itt nem mindenről kell pontosan gondoskodni, csak ne kerüljön a család likviditási nehézségbe, míg minden folyamat lezajlik.
Köszönöm mindenkinek
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz Atomgeszi #30123 üzenetére
Teljes katyvasz ez a bank (Gránit). Részemről semennyire sem ajánlott.
Pontosan ugyan azt jártam végig délelőtt, mint te.Én fel is hívtam őket: mire a válasz 24 óráig várni kell, mert ennyi idő mire minden menni fog a számlanyitás után. Csókolom az előbb kaptam Önöktől a levelet, hogy teljeskörűen használhatom...
Azt már meg sem említem, hogy a cégeds számomról hívtam őket (ingyen). Beazonosít, majd közli, hogy akkor visszahív pár perc. Nyilván a lejelentett telefonszámomról hívott és kezdődött elejéről az azonosítás.... további kérdésekkel. 2023-ban... senki ne jöjjön nekem az IT biztonsággal, hogy így meg úgy...
Nem csak, de rettentően idegesít, amikor megkérdezik, hogy van-e ilyen meg olyan deviza számlám. A helyes válasz, az, hogy igen (persze azt mondom, hogy Önöknél nincs). A helyes kérdés az lehetne, hogy Önnek a bankunknál van-e. Apró, de lényegi különbség.
Azóta sikerült belépni és megy minden rendesen.
Igényeltem a Gránit digitális kártyaszolgáltatást - azonnal használható* - nem, nem használható azonnal --> félrevezetés, félretájékoztatás.*: miután rendelkezésre áll a fizikai kártyához tartozó kártya kibocsátási díj (nem, ekkor sem lesz azonnal használható)
[ Szerkesztve ]
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz Atomgeszi #30125 üzenetére
Kell a kártyás fizetés 3 x min 1000 értékben. Azt jól mondta. Nem nem kell 24 óra. Ha ismert a probléma, akkor adott esetben tipizált hibaüzenet is mehetne a felhasználónak, mert akkor tudná, hogy mi történik...
Digitális kártya sem megy olyan gyorsan (ez nem baj, csak ne úgy hirdetnék, hogy azonnal...).
[ Szerkesztve ]
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Hétfő délelőtt óta sikerült “azonnal” ma reggelre létrehozni a digitális kártyát (Gránit). Ma megcsinálom a 3 db vásárlást, remélem az ajánlókód kipörög holnap reggelre
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz #01110937 #30250 üzenetére
Semennyire, de ha azoknak az embereknek segítenek ( véleményem szerint nem lehet), akik inkább csekken meg automatába rendezik a számláikat, akkor nekem már megérte.
Szerencsére van kh számlám, remélem ki tudom próbálni.
Valahogy így képzelem: Kate, fizesd be a “súlyadó” elmaradásom a NAV-nak.
Kate lekéri a tartozás összegét, beszerzi a NAV számlaszámát, közleményben pedig beleírja az adószámot.
Eléggé AI lenne
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz Stylewars_kp #30558 üzenetére
Bármelyik magánszámla megteszi, ami az igényeidnek megfelel (E.V. nem kell céges számla). Magam részéről a Raiffeisent ajánlanám. Eddigi tapasztalataim szerint az egyik legmegbízhatóbb, ráadásul költség oldalon is jó tud lenni.
Gold 2.0
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
-
addikt
Sziasztok!
A napokban sikerült belefutnom a curve díjak változásába. Lényegében nekem innen használhatatlan lett (rendszeresen ezzel vásároltam jelentős összeget költve / hó és néha vettem fel pénzt is vele). Jó volt, hogy bármelyik automatából tudtam felvenni pénzt "gondolkodás" nélkül, amikor kellett. Ezt már nem tudom megtenni, illetve nem éri meg.
Milyen alternatívai vannak ennek magyar oldalon (kp felvét elsősorban). Raiffeisen gold2.0 van (max 300K / nap / alkalom összesen 4x egy hónapban) - nem rossz, de a közelben nincs Raiffeisen automata (20km). Cib max 400K havonta 1 alkalom (CIB sincs közel). Unicredit esetén van beállítva a törvényi 150.Esetleg tipp nem magyar esetén? Revolut 75K ismert és van is.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- ZBook Power 15 G8 15.6" FHD IPS i7-11850H T1200 32GB 500GB NVMe ujjlolv gar
- Apple iPad (7.gen) IPS Wi-Fi +Cellular 32GB Tablet 10,2 col
- Apple Watch Ultra 2 Titanium White Garancia 2025.02.18.
- SWITCH OLED + 512GB Memoria kártya + Fusion PowerA Pro Controller + Gorilla Glass + Satisfye Zengrip
- Üzletből, garanciával, Lenovo Legion Ryzen 7 5800H 16RAM 512SSD RTX3060 FULLHDIPS/15,6"144Hz
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen