Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gabor9991

    őstag

    válasz Begi #34359 üzenetére

    Egyik Raiffeisen fiókban én is meghallgattam akarom ellenére várakozás közben az új prémium ügyfélmenedzser bemutatkozó hívását amiben megkérte az ügyfelet hogy ballagjon be hozzá mert változik a számlaportfólió és csupa jó hírrel tudna szolgálni a személyes találkozás alkalmával mivel szinte csak kedvező irányba módosultak a korábbi ingyenes számla feltételek. :D

    Engem meg elhajtottak, nem engedték lezárni a sima lakossági számlámat mert volt rajta ma átutalás hogy a záráskor nulla forintos legyen az egyenleg, a rajta lévő összeg át lett utalva a jövőben használandó számlára de azt mondták hogy így sajnos nem lehet lezárni a számlát majd pár nap múlva ha lekönyvelte a rendszer.

    Cibnél szintén számlazáráskor nemrég az ügyintéző utalta vissza a kártyadíj visszajáró részét, azt itt helyben elutaltam egy harmadik számlára itt nem volt gond hogy volt aznapi utalás simán lezárták a számlát.

Új hozzászólás Aktív témák