Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Llew

    senior tag

    válasz stingy2 #34110 üzenetére

    Sima K&H Bankos befektetési számláról beszélünk vagy K&H Értékpapír számláról?
    Azért kérdem mert a Banknál nekem is van folyó és megtakarítási számlám is, viszont az már nyitás után derült ki, hogy a netbankjukban megtakarítási számlára csak befelé tudok utalni pénzt, kifelé csak személyesen fiókban. Nincs is rá opció a felületen, nem tudok felvinni partnert. A Megtakarítások menüben van egy "forintátutalás" almenü, de ott csak a saját megtakarítási számlám választható (tehát önmagára tudnék utalni?) , más adatot inaktív mezők miatt nem is lehet beírni és külön partner rögzítési opció sincs.

    Na elvileg ez lehet az oka a te gondodnak is a súgó alapján:
    Az ügyfélszámla korlátozott rendeltetésénél fogva a Bank az átvezetési megbízások végrehajtását megelőzően, az adott összeg vonatkozásában, ellenőrzi, hogy az befektetésből származik-e. Az átvezetési megbízást a Bank e-bankon keresztül csak akkor fogadja be, ha annak összege nem haladja meg a befektetésből származó összeget, azaz csak az az összeg utalható el, mely korábban valamely befektetési eszközbe be volt fektetve, vagy valamely befektetési eszköz hozamából, kamatából származik.
    Amennyiben ennél nagyobb összeget szeretne átvezetni, mert pl. tévesen utalt át az ügyfélszámlára egy összeget, melyet mégsem kíván befektetni, akkor ezen összegek visszautalására csak személyes ügyfélponton van lehetőség.

    De hogy ez miért van az ügyfelek szopatásán túl, arra nem jövök rá.

    Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.

Új hozzászólás Aktív témák