Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz paprobert #43 üzenetére

    Végeredményben olyan algoritmusokra nyílik lehetőség, amelyek szabványos úton nem megoldhatók. Ezek közül valószínűleg a legfontosabb a dinamikus geometria teljes támogatása, és ez alapvetően nagyobb sebességet, illetve sokkal kisebb VRAM igényt jelent. Hogy mennyivel az függ a jelenettől, de például az Intel kísérletezett már lazy build rendszerrel korábban a oneAPI-n keresztül, és egy ilyen eljárásban mért 1 GB-nyi erős RT terhelés a lazy build nélküli szabványos kóddal nagyjából 13 GB-nyi terhelésként csapódott le. És akkor ez még csak a sugárkövetés, nem számoltuk a hagyományos raszterizációnak szükséges helyet. A legfőbb különbség ez lesz, és ez nyilván lecsapódhat minőségbeli eltérésként is, mert ugyan a szabvány DXR is képes lesz megjeleníteni az adott eljárást, csak belefér-e a VRAM-ba dinamikus geometria lehetősége nélkül? Valószínűleg a 24 GB-os VGA-knak nem lesz gondja, de a 16-12-8 GB már necces lehet.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák