- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
buherton
őstag
Szerintem nem érdemes őket ekézni. Miattuk lesz megérős a játékfejlesztés. Miattuk lesz olcsóbb a kiadás után. És az ő visszajelzéseik alapján lesz kevésbé bugos a játék.
tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!
-
aktív tag
A nyersanyagos példádnál maradva, mi a különbség ha játék megjelenés előtt nézel gameplay videókat vagy megjelenés után 2 nappal?
Szerintem nem mindegy, ha valaki fél évvel a megjelenéskor rendel elő valamit vagy embargo lejárta után.
zsolesz967
Játszottál az előző GoW-ral? Ha igen, kíváncsi lennék mi nem tetszett a Ragnarök-ben (akár privátban is).[ Szerkesztve ]
-
buherton
őstag
Ezzel a kijelentéssel abszolút nem értek egyet. A játékok komplexitása évről-évre csak nő. Egyre tovább tart a fejlesztés és egyre nagyobb csapatot kell rá összerakni. A cégek pedig nem jótékonysági intézmények, hanem kőkeményen a pénzre mennek. Nekik el kell számolni a befektetőkkel. A cégek elemi érdeke, hogy mihamarabb pénzt termeljenek. A befektető pedig csak akkor megy bele a buliba, ha biztosnak látja a megtérülést és az mihamarabb bekövetkezik.
A fejemben kb így néz ki egy játékfejlesztés. Megvan az ötlet, a cég keres befektetőt, hogy a sok fejlesztőt ki tudja fizetni. A befektetővel megállapodik, hogy x napon indul a bevételtermelés.
Emiatt adják ki hamarabb játékokat és hajtanak a mihamarabbi és minél nagyobb bevételre.
Tovább megyek. Az idő előtt kiadott játékok miatt lehet ennyire olcsó a játék. Olcsót írtam?! Igen, a mai játékok nagyon olcsóak. Az Imperium Galactica újonnan a 90-es években valami 10k HUF volt, amit csak nagyon kevés család engedhetett meg magának, mert a havi fizetés nem volt százezrekben mérhető. Most 20-30k egy játékért az kb semmi ahhoz képest. Ha szeretnéd, hogy már a day 1 játék legyen olyan bugmentes, mint anno az IG, akkor kész lennél kiadni 100k fölött összeget?
Még tovább megyek. Azért sem gondolom, hogy igazad lenne, mert a játékfejlesztőkön túl kb mindenki így csinálja, aki SW fejlesztéssel foglalkozik. Mihamarabb ki kell adni valamit, ami hellyel-közzel működik. És ez így véleményem szerint abszolút rendben van, mindaddig amíg adnak választási lehetőséget az early release és a stabil release között.
Ha még az előrendelők miatt lenne ez a helyzet, akkor sem értem hogy mi a problémád. Vársz félévet és játszol a relatíve bugmentes játékkal.
tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!