- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Magisk
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
Hirdetés
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Mobilarena
Ez itt, az elektronikával hobbiból foglakozók fórumtémája.
Lentebb összegyűjtötttem néhány elektronikával kapcsolatos, hasznos linket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Batman2
őstag
Megértem a szándékod, hogy még használni szeretnéd valamire, ne menjen rögtön kukába, viszont az általad leírt tünetek alapján szerintem már enyhén cellazárlatos, a kapacitás vesztés mellett !
1 hét állásban nem kéne annyit merülnie, hogy belső világítást és még egy-két kisebb fogyasztót ne tudjon pár percig, de akár 10-20 percig is táplálni.
Gondolom nem régi dízel autóban van az akku, ahol az izzítás megy vagy 1,5 percig a kontroll lámpa elalvása után is, ha nem indítasz, mert az egy kapacitás vesztett akkut már tényleg leszívhat ennyire.
Tehát ha erről nincsen szó, akkor sajnos ez az akku már energia tárolásra sem lesz jó a lakásban, hogy invertert, vagy valami már kisebb fogyasztót tudjon táplálni rendszeresen.
Ráadásul az autó akkuk amúgysem jók ilyenre, vadi újként sem, mert nem erre valók.
Mikor kiépítettem a kis házi napelemes rendszeremet, elsőként egy olyan akkut vettem, amit úgy reklámoztak, hogy gépjármű indító akku, de a fél kálciumos, fél tiszta ólom lemez felépítéséből adódóan jól tűri a ciklikus, tehát kimerítem-feltöltöm típusú használati módot is.
Sajnos nem így történt, 3 közel teljes kimerítés-töltés ciklust bírt ki, utána már drasztikusan csökkent a kapacitása, és kb. 10 ciklus után cserélnem kellett, mehetett a kukába, mert már semmire sem volt jó !
Ugyanakkor nekem is van egy 14 éves 95Ah-ás akkum, ami 10 évet volt egy öreg dízel autóban. Ez az akku viszont még mindig nem zárlatos, hosszú időn keresztül (hónapokig) tartja a feszültségét, igaz, ez 14 évvel ezelőtt nagyon drága akku volt, ugyanaz a cég ma már nem csinál ilyen jó akkut, nyilván rájöttek, túl jól sikerült.
És ezt az akkut még két évvel ezelőtt használtam télen fűtőakkuként ülés fűtéshez a céges autómban, mert nem működött a szivargyújtó aljzata, és azt is bírta, még most is meg van az akku, és működik, csak már csökkent a kapacitása, így már indító akkunak nem jó.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
Új hozzászólás Aktív témák
- MIUI / HyperOS topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Ukrajnai háború
- Óra topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen